-
Ήθελα να ρωτήσω κάτι λίγο περίπλοκο για μένα παρά τα όσα διάβασα στο μάνουαλ.
Αν μείνουμε από μπαταρία,πως βάζουμε μπροστά με την οδική..??Επειδή διάβασα ότι θέλει προσοχή,να μη βγάλουμε πόλο κ.λ.π...αν το ξέρει κάποιος παρακαλώ ας το ξεκαθαρίσει.Μπήκα στα μενού και χωρίς να θέλω ενεργοποίησα κάποιο που ασφαλίζει το αυτοκίνητο όταν το αφήσεις για καιρό στο πάρκινγκ ,με αποτέλεσμα να μη δουλεύει το χειριστήριο παρά μόνον αν το κολλήσεις στο μπλέ κουμπί της εκκίνησης...!! Χωρίς να το ξέρω νόμιζα ότι έχω θέμα και κάλεσα ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ. Δυστυχώς οι άνθρωποι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ και πήγε να μου βγάλει τον πόλο για να βάλει μπροστά.Ευτυχώς τον σταμάτησα έχοντας θυμηθεί πως όταν το έκανα σε κάποιο παλαιότερο αυτοκίνητο Πεζώ,έχασα πολλές ρυθμίσεις...!!! Μπαίνοντας κατόπιν στο μάνουαλ της Τογιότα είδα ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να αφαιρέσουμε κάποιο πόλο της μπαταρίας σε αντίστοιχη περίπτωση, ή να το κάνει με κάποιο τρόπο κάποιος που ξέρει. ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ..?? Και πως θα έπαιρνε μπροστά..?? Όταν το ξεκινάω σχεδόν πάντα φεύγει με το ηλεκτρικό μοτέρ.πως γίνεται αυτό..?? Mένεις από μπαταρία σε αυτό το αυτοκίνητο..?? Από την μικρή μπροστά..?? Υπάρχει μίζα..?? Από τη μικρή παίρνει μπροστά το μοτέρ βενζίνης και γεμίζει την μεγάλη πίσω..?? ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ..!!
-
Πετα το να γλυτώσεις....
-
Πετα το να γλυτώσεις....
ΖΗΛΙΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ....
-
Πάντως σε συνέχεια όσων έγραψα πριν ένα παράπονο που έχω από την Toyota είναι ότι χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια το ίδιο υβριδικό σύστημα με τον κλασικό 1.8. Βέβαια το κάνει σίγουρα για μέγιστη αξιοπιστία μιας και έχει αποδειχθεί σκυλί στο prius, αλλά θα μπορούσε να πχ να εξετάσει κ διάφορες βελτιώσεις, πχ δυναμική αλλαγή μεταξύ κύκλου Atkinson και Otto. Τέτοιες βελτιώσεις ωστόσο μπορεί να έχουν ως συνέπεια την αλλαγή της σχεδίασης όλου του υβριδικού συστήματος, κάτι που απαιτεί χρόνια έρευνας.
τι σχέση να έχει ο κύκλος λειτουργίας του κινητήρα με το ηλεκτρικό μέρος;
-
Μιας και αναφέρθηκαν θέματα πιο πάνω για ρυθμίσεις κτλπ, κάποιο δοκιμασμένο obd2 εργαλείο έχετε τσεκάρει που να δίνει πληροφορίες για το υβριδικο σύστημα της corolla? Βλεπω αρκετά στο amazon εχουν την corolla την Αμερικανικη που δεν υπαρχει hybrid..
-
Μιας και αναφέρθηκαν θέματα πιο πάνω για ρυθμίσεις κτλπ, κάποιο δοκιμασμένο obd2 εργαλείο έχετε τσεκάρει που να δίνει πληροφορίες για το υβριδικο σύστημα της corolla? Βλεπω αρκετά στο amazon εχουν την corolla την Αμερικανικη που δεν υπαρχει hybrid..
Έχω διαβάσει ότι παίζει το carista, και το carly υπάρχουν στο Amazon UK.
-
Θενξ! Απλά στο επίσημο site δεν φαίνεται κάπου πληροφορία για το υβριδικό (σορρυ πάντως δικό μου λάθος, η hybrid είναι διαθέσιμη πλέον και Αμερική)
Μια εφαρμογη που βρήκα για hybrid μετά απο ψάξιμο είναι αυτή http://hybridassistant.blogspot.com/2019/09/toyota-corolla.html?m=1
Έχει στο site και τον σχετικό αντάπτορα που ενδύκνειται.
-
Θενξ! Απλά στο επίσημο site δεν φαίνεται κάπου πληροφορία για το υβριδικό (σορρυ πάντως δικό μου λάθος, η hybrid είναι διαθέσιμη πλέον και Αμερική)
Μια εφαρμογη που βρήκα για hybrid μετά απο ψάξιμο είναι αυτή http://hybridassistant.blogspot.com/2019/09/toyota-corolla.html?m=1
Έχει στο site και τον σχετικό αντάπτορα που ενδύκνειται.
Δες και εδώ, εάν δεν το έχεις δει ηδη
-
Έγινε η παραλαβή παιδιά! Πολύ καλή η πρώτη εντύπωση, πολύ ξεκούραστο στην οδήγηση! Να πω ότι η MY21 Sedan Active 1.8 Hybrid έρχεται τελικά με ρεζέρβα. Επίσης, έχουν προσθέσει ένα σύστημα που εκπέμπει ένα θόρυβο εξωτερικά όταν το αμάξι λειτουργεί σε EV, έτσι ώστε να το προσέχουν οι πεζοί. Λίγο σπαστικός ο ήχος (θυμίζει εξωγήινο σκάφος), δεν έχω βρει ακόμη αν απενεργοποιείται, αν και μάλλον όχι για λόγους ασφάλειας.
-
Έκανα παραγγελία 22 Ιουνίου το hatchback 1.2t απλή έκδοση μόνο μεταλλικό προσέθεσα χρώμα ακόμα περιμένω από βδομάδα σε βδομάδα με πάνε... Και καλά μου έκαναν δώρο τα 2 πρώτα service για την καθυστέρηση... Αυτά!
-
Έκανα παραγγελία 22 Ιουνίου το hatchback 1.2t απλή έκδοση μόνο μεταλλικό προσέθεσα χρώμα ακόμα περιμένω από βδομάδα σε βδομάδα με πάνε... Και καλά μου έκαναν δώρο τα 2 πρώτα service για την καθυστέρηση... Αυτά!
Ωραίος ! μακάρι να παραλάβεις το συντομότερο , μάλλον μόνο εσύ θα είσαι με αυτή την έκδοση στο forum οπότε περιμένουμε εντυπώσεις και κυρίως καταναλώσεις του τουρμπο κινητήρα .
-
Έκανα παραγγελία 22 Ιουνίου το hatchback 1.2t απλή έκδοση μόνο μεταλλικό προσέθεσα χρώμα ακόμα περιμένω από βδομάδα σε βδομάδα με πάνε... Και καλά μου έκαναν δώρο τα 2 πρώτα service για την καθυστέρηση... Αυτά!
Φίλε εγώ την έκανα Οκτώβριο (Active+) μου είχαν πει αρχές Δεκέμβρη και με ενημέρωσαν ότι πάει για τέλος Δεκέμβρη. Με lockdown και αργίες λογικά θα πάει στην καλύτερη αρχές Ιανουαρίου.
-
Μακάρι τι να πω εντομεταξυ η δουλειά μου είναι 1 km από την αντιπροσωπεία και περνάω ανά 2η μέρα μπας και το δω απέναντι που τα παρκάρουν για πινακίδες αλλα τζίφος χάχα..
Εχει 5-6 από την προηγούμενη Τετάρτη ακόμα περιμένουν πινακίδες. Τοyota στην Πάτρα.. Καλά Χριστούγεννα με κόβω...
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο, kegior!
Για τους υπόλοιπους που αναμένουν,εύχομαι σύντομο τέλος αναμονής!
-
Petrfran wrote:
Έκανα παραγγελία 22 Ιουνίου το hatchback 1.2t απλή έκδοση μόνο μεταλλικό προσέθεσα χρώμα ακόμα περιμένω από βδομάδα σε βδομάδα με πάνε... Και καλά μου έκαναν δώρο τα 2 πρώτα service για την καθυστέρηση... Αυτά!
Φίλε εγώ την έκανα Οκτώβριο (Active+) μου είχαν πει αρχές Δεκέμβρη και με ενημέρωσαν ότι πάει για τέλος Δεκέμβρη. Με lockdown και αργίες λογικά θα πάει στην καλύτερη αρχές Ιανουαρίου.
Αντε με το καλό και εσύ με έχει φάει η αναμονή είναι και 1ο καινούριο αμάξι που αγοράζω μέχρι τώρα είμαι 12 χρόνια με ένα starlet toυ 93...!
-
Είχα ρωτήσει στη Nanoboss Hellas και μου είχαν ζητήσεις 600ε για 5 ετής προστασία και 500ε για τριετής , πλήσυμο-γυάλισμα-αποκέρωση και εφαρμογή κεραμικής , τα βρήκα υπερβολικά τα λεφτά , μπορεί να τα αξίζουν οι ανθρωποι και να χαλάνε πολλές εργατοώρες αλλά και πάλι πολλά τα λεφτά! Από την άλλη βλέπω βιντεάκια και από Έλληνες ( you tube : Ιστορικά αυτοκίνητα και συντήρηση -Tips) και από ξενους , το να περάσεις κεραμική δεν μου φαίνεται άπιαστη τέχνη , σίγουρα έχει δουλειά αλλά όχι για τέτοια ποσά , μιας και η πρώτη ύλη είναι οικονομική!
Δεν ειναι τιποτα δυσκολο απλα θελει χρονο αλλα και χωρο. Αυτο ισχυει γενικα για το detailing. Παντως μελη του φορουμ εχουν περασει κεραμικο μαζι με πλυσιμο, πυλο, γιαλισμα πριν το κεραμεικο σε 1 μερα δουλευοντας 2 ατομα ολη την μερα εννοειται. Υλικα πηγαν 200-300ε αλλα εμεινε αρκετο υγρο να κανουν αλλο ενα αμαξι.
-
Πολλές corolles ρε παιδιά καλοριζικες και καλοταξιδες.Και γω λιγουρευομουν την 1.8 hb style κόκκινη ή λευκό περλέ ΑΛΛΑ πολλά λεφτά και η γυναίκα αγάπησε 2008.
-
Yem wrote:
Είχα ρωτήσει στη Nanoboss Hellas και μου είχαν ζητήσεις 600ε για 5 ετής προστασία και 500ε για τριετής , πλήσυμο-γυάλισμα-αποκέρωση και εφαρμογή κεραμικής , τα βρήκα υπερβολικά τα λεφτά , μπορεί να τα αξίζουν οι ανθρωποι και να χαλάνε πολλές εργατοώρες αλλά και πάλι πολλά τα λεφτά! Από την άλλη βλέπω βιντεάκια και από Έλληνες ( you tube : Ιστορικά αυτοκίνητα και συντήρηση -Tips) και από ξενους , το να περάσεις κεραμική δεν μου φαίνεται άπιαστη τέχνη , σίγουρα έχει δουλειά αλλά όχι για τέτοια ποσά , μιας και η πρώτη ύλη είναι οικονομική!
Δεν ειναι τιποτα δυσκολο απλα θελει χρονο αλλα και χωρο. Αυτο ισχυει γενικα για το detailing. Παντως μελη του φορουμ εχουν περασει κεραμικο μαζι με πλυσιμο, πυλο, γιαλισμα πριν το κεραμεικο σε 1 μερα δουλευοντας 2 ατομα ολη την μερα εννοειται. Υλικα πηγαν 200-300ε αλλα εμεινε αρκετο υγρο να κανουν αλλο ενα αμαξι.
Με ανάλογο αποτέλεσμα στην ποιότητα εργασίας βέβαια.. Δεν είναι κάτι που μπορεί να κάνει ένας απλός ερασιτέχνης για πρώτη φορά. Θέλει αρκετό 'διάβασμα' και προεργασία.
Εν ολίγοις υπάρχει το DIY, η ποιότητα που βάζουν στην ντόπια αντιπροσωπεία και η ποιότητα επαγγελματία που είναι εξειδικευμένος σε αυτό. Με ανάλογα κόστη φυσικά.
Στο παρακάτω link εξηγεί τι προστασία βάζουν στην αντιπροσωπεία..
-
Έγινε η παραλαβή παιδιά! Πολύ καλή η πρώτη εντύπωση, πολύ ξεκούραστο στην οδήγηση! Να πω ότι η MY21 Sedan Active 1.8 Hybrid έρχεται τελικά με ρεζέρβα. Επίσης, έχουν προσθέσει ένα σύστημα που εκπέμπει ένα θόρυβο εξωτερικά όταν το αμάξι λειτουργεί σε EV, έτσι ώστε να το προσέχουν οι πεζοί. Λίγο σπαστικός ο ήχος (θυμίζει εξωγήινο σκάφος), δεν έχω βρει ακόμη αν απενεργοποιείται, αν και μάλλον όχι για λόγους ασφάλειας.
Άντε καλοτάξιδο και καλά χιλιόμετρα πάντα με ασφάλεια και υγεία .
Σιγά σιγά να παραλάβετε και οι υπόλοιποι
@wantone τα έχουμε πει ότι στην κεραμική το ποιο μεγάλο κόστος είναι η εργασία και όχι τα υλικά ! Φαντάζομαι οι φίλοι που λες βάλανε όλη την αφρόκρεμα σε υλικά και τους πήγε 200-300 , ο επαγγελματίας τι θα βάλει?
Κατά τα άλλα εγώ και ο κάθε εγώ που βαριέμαι να πλύνω το αμάξι μου δύσκολα θα κάνω πηλό και κεραμική , εδώ με το 'ζόρι' θα πάρω το sealant που μου πρότεινε ο mastoras78 , σίγουρα είναι μια διαδικασία DIY που θα την κάνουν οι μυημένοι στο detailing !
-
Παιδια μια ερώτηση.
Σε ταξιδι, σε εθνικη, εχει καπιο νοημα να εχουμε το eco αντι του sport? Σε 130-140χλμ την ωρα υπάρχει στο eco σημαντικη οικονομία στο καυσιμο η οποια να υπερτερεί της πολυ πιο αμεσης οδήγησης (σβελτη προσπεραση, καλυτερη αποκριση τιμονιου για καποιο ελιγμο αναγκης κτλ)?
Toyota Corolla 2019