Καλορίζικο!
Στην καμπίνα ακούγεται τίποτα με κλειστά παράθυρα? Επίσης είχε κανα εξτρά καλούδι σε σχέση με την 20?
Να είσαι καλά φίλε μου! Στην καμπίνα δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα, ακόμη και όταν λειτουργεί ο θερμικός κινητηας είναι πολύ ήσυχος, εκτός αν το σανιδώσεις. Και πάλι όμως καμία σχέση με το Fiestaκι (μοντέλο 05) που είχα πριν.
Τώρα για έξτρα, έχει Android Auto, κανονική ρεζέρβα (το σενταν), έναν τεχνητό ήχο (εξωτερικό) όταν λειτουργεί μόνο ο ηλεκτρικός κινητήρας και πατάς φρένο στην πόλη για να σε ακούνε οι πεζοί (ακούγεται λίγο σαν ιπτάμενος δίσκος). Δε μου έρχεται στο μυαλό κάτι άλλο.
Όσον αφορά το γκάζι, είχα τρομάξει είναι η αλήθεια με αυτά που διάβαζα για τον 1.8. Ωστόσο έχω να πω ότι το γκάζι είναι πολύ ικανοποιητικό. Λόγω της ροπής του ηλεκτρικού κινητήρα νιώθεις την επιτάχυνση, και όταν θες γκάζι για προσπέραση, η ροπή είναι εκεί. Επίσης, ο τρόπος με τον οποίο γίνεται εναλλαγή μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού είναι απιτευτος, δε καταλαβαίνεις τίποτα, έχει γίνει πολύ καλή δουλειά από την Toytota. Σε σχέση με το 1.8 CHR που είχα οδηγήσει μπορώ να πω με ασφάλεια ότι το υβριδικό στην Corolla συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα.