-
Οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κι άλλα πλεονεκτήματα, όπως :
στημένο δίκτυο πωλήσεων και σέρβις εδώ και δεκαετίες, μεγαλύτερη γκάμα προιόντων γιατί παίζουν και με υβρίδια και με συμβατικά και με υδρογόνα εκτός των μπαταριάτων ηλεκτρικών, τεράστια πελατειακή βάση, στημένες γραμμές παραγωγής, οργανωμένα συστήματα ποιοτικού ελέγχου, εκπαιδευμένο προσωπικό.
Όσο η Τέζλα καλύπτει σιγά σιγά τα κενά της, τόσο οι άλλοι καλύπτουν σιγά σιγά την προπορεία της στην ηλεκτρική εποχή, χέρι χέρι πάνε αυτά.
-
...δεν θεωρώ οτι ο Musk θα επιτρέψει τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες να του κλέψουν την μπίζνα που ουσιαστικά έστησε ο ίδιος.
Τώρα μιλάς σοβαρά, αν θα **ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ **ο Έλον στις παντοκρατορίες δύο αιώνων, να πουλήσουν τη μερίδα του Λέοντος;
Μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να μην τους το 'επιτρέψει': να στήσει μόνος του περισσότερες γραμμές παραγωγής, μεγαλύτερης συνολικής δυναμικότητας, και αντίστοιχο δίκτυο διανομής, απ΄ ότι όλοι οι άλλοι αυτοκινητοβιομήχανοι του πλανήτη συνολικά!
Το οποίο δεν είνα απλά σενάριο επιστημονικής φαντασίας ή αστείο, δεν έχει κανένα νόημα ούτε καν να λέγεται...
αν μου επιτρέπεις να συμπληρώσω:
οι θαυμαστές του Μασκ κάνουν το ίδιο σφάλμα με τους θαυμαστές του σχωρεμένου Τζομπς.
Και οι δύο είναι επαναστάτες εντρεπρενερ που άλλαξαν το τοπίο της αγοράς στο πεδίο τους και θα μείνουν στην ιστορία. Και οι δύο κατάφεραν να δημιουργήσουν πρωτοπόρες εταιρείες που παίζουν με τα δισεκατομμύρια σαν να είναι στραγάλια... αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία όσον αφορά στα ΜΕΓΕΘΗ της αγοράς.
Η κυρίαρχη και τρελά κερδοφόρα (αντίθετα με την Tesla) στον τομέα της Apple, καταφέρνει μερίδιο αγοράς που κυμαίνεται λίγο πάνω από 10% σύμφωνα με τα επίσημα κανάλια πωλήσεων (πιστεύω πως θα είναι αρκετά παρακάτω αν υπολογιστούν όλες οι 'μαύρες' ασιατικές αγορές τοπικών 'ανώνυμων' κατασκευαστών). Στην καλύτερη των περιπτώσεων, κάτι τέτοιο θα συμβεί και με την Tesla...
-
Kανένας τρόπος δεν υπάρχει, ας είμεθα ρεαλισταί, απλά οι Τεζλατιφόζηδες δεν βλέπουν πέρα από τη μύτη τους.
Τόπι στο ξύλο θα τον κάνει το Λαικό στην Ευρώπη, τα προεόρτια έχουν ήδη φανεί με το id3. Δυστυχώς για μένα, διότι πνέω μένεα εναντίον τους.
Eντός έδρας βέβαια, όπου ο Ήλον πουλάει το 50% της παραγωγής του μέχρι τώρα, έχει δίκτυο με 12.000 ταχυφορτιστές και πουλάει και φωτοβολταικά στέγης για τις μονοκατοικίες των αμερικανοί, θα αργήσουν να πέσουν τα ποσοστά του.
-
https://www.drive.gr/news/kosmos/foros-ana-km-se-ybridika-kai-ev
Από παντού χαμένοι....
-
Στην Αυστραλία, διάβαζα σε δημοσίευμα, σκέφτονται τη φορολόγηση των ηλεκτρικών με το km, που παρά αυτό, σύμφωνα με το δημοσίευμα, γενικά το κόστος χρήσης των ηλεκτρικών θα παραμένει στο 50% του κόστους των βενζινοκίνητων.
Οχι καλό νέο κατα την άποψη μου..
-
Τώρα μιλάς σοβαρά, αν θα **ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ **ο Έλον στις παντοκρατορίες δύο αιώνων, να πουλήσουν τη μερίδα του Λέοντος.
Δεν ξέρω αν έχεις δει τι κεφαλαιοποίηση έχει πλέον η tesla σε σχέση με τις παραδωσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες κ τι κεφάλαια μπορεί να αντλήσει από τις αγορές, ακόμα κ αν βγάζει ζημιές. Το Id 3 Μου αρέσει κ το γουστάρω, συγκρίνεται με ένα model 3? λυπάμαι που στο λέω, απλά άργησαν... έπρεπε εδώ κ τουλάχιστον μία πενταετία να έχουν κάνει κάτι, ανταυτού ασχολούμαστε ακόμα με μία αυτοκινητοβιομηχανία που είχε πειράξει το λογισμικό στα αυτοκίνητα της ώστε να δείχνουν πιο χαμηλούς ρύπους κτλ. Κ για ποια παντοκρατορία επιτέλους μιλάμε, όλα έρχονται κ φεύγουν. Δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον, αμα είχα χρήματα θα αγόραζα ξεκάθαρα tesla οχι επειδή γουστάρω το Musk, αλλά γιατί δείχνει οτι έχει όραμα. Ποια καινοτομία έφεραν οι παραδωσιακές αυτοκινητοβιομηχναίες τα τελευταία χρόνια εκτός απο το γδέρνουν τους πάντες σε ανταλακτικά κ service?
-
piliourits wrote:
Τώρα μιλάς σοβαρά, αν θα **ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ **ο Έλον στις παντοκρατορίες δύο αιώνων, να πουλήσουν τη μερίδα του Λέοντος.
Δεν ξέρω αν έχεις δει τι κεφαλαιοποίηση έχει πλέον η tesla σε σχέση με τις παραδωσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες κ τι κεφάλαια μπορεί να αντλήσει από τις αγορές, ακόμα κ αν βγάζει ζημιές. Το Id 3 Μου αρέσει κ το γουστάρω, συγκρίνεται με ένα model 3? λυπάμαι που στο λέω, απλά άργησαν... έπρεπε εδώ κ τουλάχιστον μία πενταετία να έχουν κάνει κάτι, ανταυτού ασχολούμαστε ακόμα με μία αυτοκινητοβιομηχανία που είχε πειράξει το λογισμικό στα αυτοκίνητα της ώστε να δείχνουν πιο χαμηλούς ρύπους κτλ. Κ για ποια παντοκρατορία επιτέλους μιλάμε, όλα έρχονται κ φεύγουν. Δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον, αμα είχα χρήματα θα αγόραζα ξεκάθαρα tesla οχι επειδή γουστάρω το Musk, αλλά γιατί δείχνει οτι έχει όραμα. Ποια καινοτομία έφεραν οι παραδωσιακές αυτοκινητοβιομηχναίες τα τελευταία χρόνια εκτός απο το γδέρνουν τους πάντες σε ανταλακτικά κ service?
Όσα γραφείς αποδεκτά αλλά, έστω πως είναι 3 φορές καλύτερα τα Τέσλα, έχει την παραγωγική ικανότητα η εταιρεία να παράγει 10 φορές περισσότερα αυτοκίνητα που θα τα πουλήσει Αμερική, Ευρώπη κι Ασία; Οι άλλοι την έχουν. Δεν ανταγωνίζεται μόνο τη VW, αλλά είναι δείγμα της κατάστασης πως ακόμη κι αυτή η Γερμανική 'οπισθοδρομική' συγκριτικά εταιρεία με όλα τα αρνητικά που περιγράφεις, ήδη έχει κλέψει μερίδιο και ξεπεράσει τη Τέσλα σε κάποιες Ευρωπαϊκές αγορές. Σκέψου όταν τα ηλεκτροκίνητα δεν θα αποτελούν το 10% αλλά την πλειοψηφία των πωλήσεων, δεν έχουν σημασία τα λεφτά, εκτός κι αν η Τέσλα χτίσει περισσότερα και μεγαλύτερα εργοστάσια απ' ότι ΟΛΟΙ μαζί οι άλλοι ή τους εξαγοράσει. Αλλιώς τί νόημα έχει η λέξη 'επιτρέψει' την οποία ξεστόμισες και συζητάμε;
Δεν σημαίνει πως αυτός που έχει τα 'καλύτερα' αυτοκίνητα θα πουλήσει και τα περισσότερα, αλλιώς και στα συμβατικά θα ήταν πρώτη σε πωλήσεις η Μερσεντές ή κάτι τέτοιο... έχει νόημα να συζητάμε αν η κάθε 'Μερσεντές' θα 'επέτρεπε' στους υπόλοιπους που φτιάχνουν 3 φορές χειρότερα αυτοκίνητα, να τα πουλάνε;
-
Όσα γραφείς αποδεκτά αλλά, έστω πως είναι 3 φορές καλύτερα τα Τέσλα, έχει την παραγωγική ικανότητα η εταιρεία να παράγει 10 φορές... Δεν σημαίνει πως αυτός που έχει τα 'καλύτερα' αυτοκίνητα θα πουλήσει και τα περισσότερα
Πολύ σωστό αυτό, δεν το είχα σκεφτει έτσι αλλά εχεις σοβαρό Point. Για να δούμε, θέλω να ελπίζω οτι θα αλλάξουν μυαλά όλοι προς όφελος του τελικού καταναλωτή όσο υπάρχει ανταγνωισμός ουσιαστικός.
-
Το next thing είναι τα ηλεκτρικά. Το επόμενο next thing (ή next next thing στα ηλεκτρικά) είναι η αυτόνομη οδήγηση. Ξέρετε ποια είναι η πρωτοπόρος (και με διαφορά) και στα δύο. Οπότε, τι ακριβώς συζητάμε; Αν θα φτιάξει ή όχι εργοστάσια ώστε να καλύψει τη ζήτηση; Ή αν θα πουλήσει την τεχνογνωσία του σε τρίτους; Ό,τι και να κάνει, μεγάλο παιδί είναι, ξύπνιο φαίνεται, λογικά δε θα κάνει κοτσάνα.
-
Σε άλλα νέα, ηθικό δίδαγμα του άρθρου:
-
σωστό δίκτυο ταχυφορτιστών, να ένας καλός λόγος να πάρεις Tesla κι όχι τα ανταγωνιστικά μοντέλα.
-
να έχεις την ΑΜΑΞΑΡΑ την Taycan, που μπορεί να φορτίσει με 250 kWh, και να περνάς τέτοια ταλαιπωρία.
-
φεύγεις από το σπίτι για προγραμματισμένο ταξίδι και είσαι άδειος από μπαταρία; Ε, τα θέλει ο πισινός σου.
https://amp.theguardian.com/money/2020/nov/28/electric-cars-porsche-charging-network
-
-
Δύο αυστραλιανές πολιτείες, περιλαμβανομένης της Πολιτείας της Victoria, σκοπεύουν να εφαρμόσουν έναν νέο φόρο στα ηλεκτρικά και στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά, αρχής γενομένης από την 1η Ιουλίου του 2021. Φόρος που θα υπολογίζεται ανά χιλιόμετρο που διανύθηκε. Συνεπώς, τα αυτοκίνητα αυτά θα φορολογούνται ανάλογα με τη χρήση τους. Ο φόρος θα είναι 2,5 σεντς του αυστραλέζικου δολαρίου (1,55 λεπτά του ευρώ) για τα ηλεκτρικά και δύο σεντς (1,24 λεπτά του ευρώ) για τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά.
-
Δύο αυστραλιανές πολιτείες, περιλαμβανομένης της Πολιτείας της Victoria, σκοπεύουν να εφαρμόσουν έναν νέο φόρο στα ηλεκτρικά και στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά,
Πολύ κρίμα,
-
Ήταν κι είναι αναμενόμενο ότι θα γίνει αυτό κάποια στιγμή (δηλ. φόρος στην ηλεκτροκίνηση) ,αλλά για να είμαστε δίκαιοι στο ποστ του super@t υπάρχει και συνέχεια στο άρθρο που λέει ότι ακόμη κι έτσι στην Αυστραλία θα πληρώνουν 40-45% λιγότερο φόρο από τα ΜΕΚ (αν και τα 10.000Km ετησίως δεν είναι και τόσο ενδεικτική τιμή). Βέβαια,όπως σε κάθε τέλος και φόρο είναι να μη γίνει η αρχή...
https://www.drive.gr/news/kosmos/foros-ana-km-se-ybridika-kai-ev
Υ.Γ. Και φυσικά είναι ελληνικής καταγωγής ο τύπος που το σκέφθηκε. Αθάνατο ελληνικό μυαλό!
-
Ήταν κι είναι αναμενόμενο ότι θα γίνει αυτό κάποια στιγμή
το κάποια στιγμή στο μέλλον το δέχομαι...τόσο νωρίς όμως? ουσιαστικά αν εφαρμοστούν τέτοιοι νόμοι θα σκοτώσουν την ηλεκτροκίνηση καθώς δεν υπάρχει κίνητρο να αγοράσει κάποιος ένα όχημα με υψηλή αρχική τιμή κ κόστος αντικατάστασης μπαταριών μετά από κάποια χρόνια, θα σου βγαίνει πολύ πιο ακριβά από τα θερμικα...
-
panormus772 wrote:
Ήταν κι είναι αναμενόμενο ότι θα γίνει αυτό κάποια στιγμή
το κάποια στιγμή στο μέλλον το δέχομαι...τόσο νωρίς όμως? ουσιαστικά αν εφαρμοστούν τέτοιοι νόμοι θα σκοτώσουν την ηλεκτροκίνηση καθώς δεν υπάρχει κίνητρο να αγοράσει κάποιος ένα όχημα με υψηλή αρχική τιμή κ κόστος αντικατάστασης μπαταριών μετά από κάποια χρόνια, θα σου βγαίνει πολύ πιο ακριβά από τα θερμικα...
Μιλάμε για τα ηλεκτρικά, αλλά δεν έχετε καταλάβει ότι το μέλλον δεν είναι καν αυτοκίνητα. Τα αυτοκίνητα θα είναι μία υπηρεσία, όχι κτήση. Βέβαια μιλάω μακρυά στο μέλλον, αλλά όχι όσο μακρυά φαντάζεστε.
Μέχρι τότε, αναγκαστικά θα αγοράσει ο κόσμος ηλεκτρικά, αφού το 2035-40 καταργούνται στην Ευρώπη τα θερμικά, αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχουν ΜΟΝΟ ηλεκτρικά, οπότε είναι αδιάφορο για τον νομοθέτη ή οικονομολόγο το τι θα σε χρεώνει ανά χιλιόμετρο, δηλαδή τα έξοδα του κράτους από που θα βγαίνουν; αφού μόνο ηλεκτρικά θα υπάρχουν/αγοράζονται, αυτά θα πρέπει και να φέρουν έσοδα στα κράτη.
Πάντως η 'τρομακτική' ημερομηνία 2035 (και αυτό σε κάποιες μόνο χώρες βέβαια) είναι ήδη 15 χρόνια μακρυά, κάποιοι από εμάς μπορεί/ίσως/σίγουρα δεν θα δούμε καν το 2035 - εύχομαι σε όλους να ζήσουν 99 χρόνια φυσικά - και μέχρι τότε θα είναι τόσα πολλά εκατομύρια θερμικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη που θα κάνουν καμία 15αριά χρόνια ακόμη να σβήσουν, οπότε..
Μιλάμε για 1μιση γεννιά μακρυά, ούτε καν ξέρουμε πώς θα είναι η οικονομικο-πολιτικο-κοινωνική κατάσταση της Ευρώπης τότε, και πολύ περισσότερο της Ελλάδας. Μπορεί απλά να είμαστε το δυτικό άκρο της Τουρκικής Αυτοκρατορίας (από τη Κίνα μέχρι τις πύλες της Βιέννης), ή απλά ένα χαλιφάτο, ή και το Ανατολικότερο σύνορο της Ενωμένης Ευρώπης (αυτό είναι μάλλον το λιγότερο πιθανό!).
Νομίζω πολύ σύντομα, για τα Βαλκάνια τουλάχιστον, τα αυτοκίνητα θα περάσουν σε τελευταία μοίρα και θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολύ σοβαρότερα ζητήματα. Ήδη ζούμε μία πανδημία, αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι, κάτι που ούτε καν οι παλιότεροι από εμάς είχαν αντιμετωπίσει ποτέ, το προσφυγικό/μεταναστευτικό/γήρανση πληθυσμού/ερημοποίηση θα είναι τα επόμενα μεγάλα ζητήματα.
Εγώ πάντως αγόρασα φέτος αυτοκίνητο με την προοπτική να είναι το τελευταίο μου θερμικό, αλλά μετά από όλα αυτά που βλέπω ήδη αποφασίσαμε να κρατήσουμε τα diesel που έχουμε ακόμη κάποια χρόνια , αφού εξυπηρετούν τις ανάγκες μας σε μέγιστο βαθμό, και όπως βλέπω, αν αντικατασταθεί κάποιο, μάλλον πάλι για θερμικό το βλέπω. Μην πω πάλι diesel και διαταράξω τα όνειρά σας (π.χ Duster diesel είναι η μία ιδέα για την επόμενη διετία), αλλά θα αφήσω την ιστορία λίγο να εξελιχθεί. Κάποιες φορές you just have to go with the flow.
-
Εγω παλι κρατω μικρο καλαθι γισ την κοινοκτημοσυνη αυτοκινητων. Οποιος διαβαζει σκεψεις απο think tanks υπαρχει ηδη εντονη αντιδραση στο ενδεχομενο αυτο. Και πολιτικοι σχηματισμοι θα προσαπθησουν να το ανατρεψουν, ουτε ως συζητηση δεν το δεχονται.
Και δεν εχει να κανει κυριως με το αυτοκινητο αλλα γενικα ως ιδεολογια.
Αλλα ιδεολογια ειναι κατι που αντιστέκεται σε μια υλικη πραγμστωση του δεδομενου, οποτε εφόσον η κοινοκτημοσυνη υπηρξε καποτε δεδομενη πραγματωση, τοτε δεν ειναι ιδεολογια.
Ειναι κατι αλλο που απλα λες οχι ή ναι.
Ασε βαθια νερα.....
Η οικολογια μεχρι σημερα ομως ειναι ιδεολογια, οποτε οταν βλεπεις με δεδομενα και μελετες το τι κακο κανει ενα diesel ....και επιλεγεις τοτε αρνησε την ιδεολογια και συμμετεχεις στην δεδομενη πραγμστωση της ταξης σου...χαχαχα
Παρε οτι θες, δεν πρεπει να μας νοιαζει....μη μας το λες και με υπονοουμενα...
(Σε πειραζω αγορασε οτι θελεις και σε βολευει)
Αχ βρε dublin
-
Τα τεπόζιτα σκέψης που διαβάζεις είναι αμερικάνικα. Με την μικρή πυκνότητα πληθυσμού,το τεράστιο ποσοστό μονοκατοικιών,την αχανή ενδοχώρα και την μικρή ανάπτυξη των εκεί μμμ, αλλά και τα λόμπια που υπάρχουν,λογικό είναι να έχουμε αντιδράσεις.
-
Το σχόλιό μου αναφέρεται αποκλειστικά στην Ευρώπη και Ελλάδα (Βαλκάνια).
-
To id.3 γενικά κλέβει τις εντυπώσεις, όλα τα άρθα το εκθειάζουν. Σίγουρα ειναι κ το marketing στη μέση, κ τα χρήματα που μοιράζει η vw για να προωθεί τα δικά της αυτοκίνητα. Είμαι πολυ περίεργος πραγματικά να δω αν θα βγάλει προβλήματα το λογισμικό τους όταν πλέον χρησιμοποιηθεί σε αρκετά χιλιόμετρα -μην ξεχνάμε τις καθυστερήσεις που είχε στην παραγωγή του μοντέλου καθώς κ οτι ξεκίνησε με περιορισμένο αριθμό παραγωγής, που δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα.
-
Κι εμένα με έχει κερδίσει κι ανυπομονώ να το οδηγήσω. Καταρχάς, το θεωρώ πολύ όμορφο. Δεύτερον, φαίνεται σωστά σχεδιασμένο. Καμία σχέση με το ΜΧ-30 των άθλιων εσωτερικών χώρων. Το σημαντικότερο όμως είναι η πίσω κίνηση. Θεωρώ πως τα ηλεκτρονικά θα απενεργοποιούνται και θα επιτρέπεται το παιχνίδι, αλλιώς γιατί να ανεβάσουν βίντεο με το ID.4 να κάνει παντιλίκια στην πίστα;
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης