piliourits wrote:
Η κεφαλαιοποίηση είναι ένα πράγμα, η κερδοφορία είναι άλλο. Μπορεί οι αγοραπωλησίες των μετοχών να συνεχίζουν ακάθεκτες και να έχει μεγαλύτερη σχέση αυτό με τα επιτόκια της κεντρικής τράπεζας ή όπως λες με τις προσδοκίες των επενδυτών που είναι πολύ μεγάλες και για τους οποίους η κερδοφορία είναι αμελητέα.
Στο τέλος θα μας πεις οτι κ η άνοδος της Tesla είναι προιον συνομοσιολογίας...Φίλε, κανένας δεν ποντάρει τα χρήματα του σε κάτι που δεν πιστεύει, σωστά το λες πως λειτουργεί η χρηματιστηριακή αγορά, αλλά υπάρχει κ μία βάση από πίσω... Για να μην το κουράζω, υπάρχουν επίσημες δηλώσεις (νομίζω το έχω ξανα αναφέρει) ενός μεγαλο στελέχους της Toyota, που λεει οτι δεν μπορούν να φτιάξουν κάτι τέτοιο, κ η τεχνολογία της tesla είναι τουλάχιστον 6 χρόνια μπροστά. Κ αυτο για μένα...τα λέει ολα.
Στο 'κάτι τέτοιο' αναφέρεσαι στην αυτόνομη οδήγηση της Tesla που μετράει κι αρκετούς νεκρούς μέχρι τώρα, ή στην ηλεκτροκίνηση με μπαταρίες; Στην αυτόνομη οδήγηση, όταν λυθούν όλα τα προβλήματα, πιθανόν να παραμείνει η επικεφαλής εταιρεία στον πλανήτη (αν και είναι απλά λογισμικό, σε κάποια χρόνια θα έχουν υπερκαλυφθεί οι διαφορές από τους ανταγωνιστές, ειδικά όσο προοδεύει το Α.Ι.)
Σε κυψέλες καυσίμου (fuel cells) πόσα χρόνια μπροστά είναι η Tesla?
Πρέπει εφόσον είσαι λάτρης της προηγμένης τεχνολογίας να κοιτάς αρκετά μπροστά. Και μπροστά βρίσκεται 1 πηγή ενέργειας, το Υδρογόνο. Μέχρι να γίνει δυνατή η Πυρηνική Σύντηξη υδρογόνου, το υδρογόνο θα είναι η Καθαρή λύση για αποθήκευση και απόδοση ενέργειας με τεχνολογίες κυψελών καυσίμου. Είναι η πιο ουσιαστική λύση για αποθήκευση ενέργειας από τις ΑΠΕ και είναι και μια πιο καθαρή μορφή ενέργειας που μπορεί να προκύψει τώρα από τα ήδη υπάρχοντα αποθέματα υδρογονανθράκων.
Οι μπαταρίες είναι μια πεπερασμένη τεχνολογία, είναι πρακτικά αδύνατον να καλύφθούν οι συνέχεια αυξανόμενες ενεργειακές ανάγκες σε όλο τον πλανήτη με μπαταρίες, ακόμη και αν η τεράστια οικολογική καταστροφή γίνει ανεκτή. Οι μπαταρίες δεν επαρκούν για να αποθηκεύσουν ενέργια από ΑΠΕ. Απλά μεταφέρουν την καύση έξω από το όχημα και στηρίζονται κυρίως σε καύση υδρογονανθράκων για παραγωγή ενέργειας.
Ενώ μια Οικονομία Υδρογόνου είναι το προσεχές μέλλον.
και μια κι αναφέρθηκε η ΤΟΥΟΤΑ... https://www.toyota.com/mirai/fuel.html
https://medium.com/swlh/toyota-hydrogen-fuel-cell-strategy-f54ff2afcb47