Δεν έχετε ακούσει που λέει 'ο πελάτης έχει πάντα δίκιο'!
Αν βγεί ένα προϊόν στην αγορά υποτίθεται λειτουργεί, το αγοράζεις για τα specs και τα λοιπά χαρακτηριστικά του. Το mild hybrid στοιχείο, και εδώ μέσα μας, διαφημίζεται σαν κάτι καταπληκτικό και ενδιάμεσο βήμα προς το μέλλον. Η Ford φέρει ευθύνη αναμφισβήτητα.
Δεν μπορεί να κατηγορείτε τον 'πελάτη', άλλωστε τώρα δεν βλέπαμε ότι το 12-15% (δεν θυμάμαι το νούμερο) των πωλήσεων Ευρώπη είναι mild hybrid; Το ποσοστό είναι τεράστιο, δεν περιμένεις να υπάρχει πρόβλημα, εταιρίες σαν τη Ford και Suzuki έχουν στήσει τον μύθο τους γύρω από αυτό.
Γι'αυτό γίνονται και οι ανακλήσεις, αλλιώς θα λέγανε 'το πήρες τώρα, την πάτησες'!
Αυτό με τις μπαταρίες που είναι κάτω από ευαίσθητα ανθρώπινα οργανα συνήθως, πάντως εγώ θα περιμένω λίγο να το δούμε. Δεν είμαι 100% σίγουρος ότι όλα είναι μέλι-γαλα. Βλέπουμε και ανάκληση BMW.. είναι λίγο ρευστά τα πράγματα, θέλει 2-3 χρόνια να ωριμάσει όλο αυτό.
Κάποια είναι σωστά από αυτά που γράφεις και μάλλον δεν ξεκαθάρισα. Όταν γράφω ότι φταίει ο πελάτης εννοώ ότι ως καταναλωτής πρέπει να είσαι υποψιασμένος ότι η Ford ποτέ πριν δεν ασχολήθηκε σοβαρά με phev και δεν ξέρει τίποτα για τέτοιες τεχνολογίες. Έτσι είναι λογικό η πρώτη γενιά να έχει προβλήματα.
Φυσικά πρέπει ο καταναλωτής να παραλάβει αυτά που του υποσχέθηκαν, αλλιώς είναι κοροϊδία.
Σε 2-3 χρόνια όντως θα βελτιωθούν πολύ οι μέχρι τώρα 'άσχετοι'.
χαχα ζεστά ψωμάκια... μα πάντα θα υπάρχουν αυτοί που θέλουν να είναι μπροστά, να κάνουν την μόστρα τους κτλ... μην νομίζεις οτι μέσα τους δεν ξέρουν τον κίνδυνο, απλά γουστάρουν την ίντριγκα κ το show off.Να μα στε όμως λίγο ειλικρινής, πέρα από τα αρχικά προβλήματα στο πρώτο εργαστάσιο που ανέφερε ο φιλος πιο πάνω, εχει βλειτωθεί πολύ η tesla. Κ είναι μία εταιρία που ξεκίνησε από το μηδέν, δεν εχει την εμπειρία προιστορία της mercedes/bmw/toyota. O κόσμος το γνωρίζει αυτό κ δείχνει να έχει αποδεκτεί τις παιδικές ασθένειες, αλλά ταυτόχρονα να δίνει πίστωση χρόνου.
Μόστρα και tesla δεν πολυπάει. Είναι τελείως μουντά οχήματα εξωτερικά και σπαρτιατικά εσωτερικά.
Εάν δεν ξέρεις τι βλέπεις δεν κάνουν πολύ εντύπωση, τουλάχιστον Ευρώπη.
Οι απανταχοί μοστραντζίδες και κάγκουρες πάνε για παραδοσιακά γερμανικά ή για γιαπωνέζικα.
Ισχύει για τους γκαντζετάκιδες βέβαια ότι η μάρκα είναι ψιλοφετίχ.
Αυτό που πραγματικά προσφέρει γενικότερα είναι η αλλαγή φιλοσοφίας στο τι είναι το λογισμικό στο αμάξι. Αντί πάρεργο που ήταν μέχρι πολύ πρόσφατα στα παραδοσιακά, το φόκους. Όπως είχε γράψει κάποιος στο reddit, η εταιρία είναι περισσότερο εταιρία λογισμικού παρά OEM αμαξιών. Από τον σχεδιασμό, το προμότιον και το μάρκετινγκ, δεν κάνουν πολλά κοινά με τους άλλους.