Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 86
    • 907
    • 908
    • 84 / 908
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18150
    413025
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Οχι εγω μιλω και για το μηκος της μπαλαντεζας....

      Τρελαινομαι για μπαλαντεζες που κρεμονται απο μπαλκόνια. Ειναι αισθητικο φετιχ

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • nickthetrib
        nickthetrib @fanis75 last edited by

        Μα όλοι μιλάμε για το κόστος ως Νο.1 περιορισμό....γιατί γίνεται σύγκριση του τι αγοράζεις με τα ίδια χρήματα ή πόσο πιο φτηνό είναι ένα αντίστοιχο θεριμικό. Εαν το ηλεκτρικό είχε €10.000 (ώς όφειλε) τότε θα κάναμε τελείως διαφορετική συζήτηση!

        μιλαμε για καταστάσεις στα ορια του τρολαρίσματος!!! όταν καποιος θέτει τα ζητήματα ανωριμότητας που έχει η ηλεκτροκινηση, γινεται τζιχαντιστης υποστηρικτής και όταν γινεται χαλαρή κουβέντα τα βάζει ο ίδιος!!!.

        οι 1-2 προηγούμενες σελίδες σε σχέση με τις 4-6 είναι η απόδειξη!

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin last edited by

          Εμείς χρησιμοποιούμε 2 αυτοκίνητα που κάνουν τουλάχιστον 2 μεγάλα ταξίδια το μήνα, δεν με εξυπηρετεί κανένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κ τα 2 αυτά τα βασικά πρέπει να είναι diesel για μας.

          Επίσης για κέντρο χρησιμοποιώ δίκυκλα. Οικονομικότερα όλων. Με 5€ ξεχνάω να βάλω βενζίνη.

          Επίσης δεν έχω καμία δυνατότητα φόρτισης κ στις 2 πόλεις που μένω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • bekiaris
            bekiaris @fanis75 last edited by

            Εαν το ηλεκτρικό είχε €10.000 (ώς όφειλε) τότε θα κάναμε τελείως διαφορετική συζήτηση!

            Βασικά το πας στην λογική τι μου καλύπτει κ επειδή προορίζεται για αστική μετακίνηση, λες εγώ δίνω μεχρι 10. δεν μπορεί να γίνει έτσι μία κοστολόγηση. Κ ξαναλέω, τα χρήματα που δίνουμε σιγά σιγά για θερμικά υπολογίζονται ή απλά αυτά επειδή βγαίνουν λίγα λίγα δνε τα βάζουμε ποτέ στον κουμπαρα? Ηλεκτρικά στα 10 δεν θα δούμε ποτέ... θες ενα 500αρακι πχ με 15, ναι εκεί το θεωρώ φυσιολογικό κ ενδεχομένως να φτάσει χωρίς επιδοτήσεις σε κάποια χρόνια, αλλά τιμές ξεφτίλα του στυλ 10 δεν πρόκειται να δούμε. Κ να στο πω πιο απλα, αμα φτάσουν εεκι τα ηλεκτρικά, θα τα χτυπήσουν στους φόρους αντίστοιχα για να ισοφαρήσουν τη χασούρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bekiaris
              bekiaris last edited by

              Αν κ το id.3 ως πισωκίνητο μου αρέσει περισσότερο, αποδεικνύεται οτι ξέρω τι αγοράζω.... https://energypress.gr/news/nissan-leaf-anakiryhthike-pio-axiopisto-ilektriko-ohima

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • fanis75
                fanis75 moderator @bekiaris last edited by

                Βασικά το πας στην λογική τι μου καλύπτει κ επειδή προορίζεται για αστική μετακίνηση, λες εγώ δίνω μεχρι 10. δεν μπορεί να γίνει έτσι μία κοστολόγηση.

                Κάθε άλλο! Δεν το πάω καθόλου με αυτή τη λογική. Το πάω με το ότι τα ηλεκτρικά μοτέρ:

                1. Εξελίσσονται περισσότερα χρόνια από τα θερμικά
                2. Έχουν σταματήσει να εξελίσσονται ουσιαστικά εδώ και αρκετά χρόνια
                3. Έχει γίνει απόσβεση της εξέλιξςη εδώ και 10ετίες
                4. Είναι πολύ πιο απλά και φτηνά στην κατασκευή τους

                Οι μπαταρίες επίσης, δεν έχουμε δει καμια σημαντική εξέλιξη, οι λιθίου υπάρχουν πάνω από 20 χρόνια άρα επίσης έχει αποσβεστεί η εξέλιξη.

                Τα αυτοκίτνητα αυτά καθεαυατά έχυν λιγότερα μηχανικά μέρη (1/3 εαν θυμάμαι σωστά έγραψες) άρα επίσης μικρότερο κόστος...ούτε καν κιβώτιο δεν έχουν.

                Οπότε, πέραν της μόδας και του ότι τα εργοστάσια πρέπει να βγάλουν τα σπασμένα, το πραγματικό κόστος είναι πολύ πιο μικρό από ένα θερμικό. Φαίνεται εξάλλου και από τα Τέσλα τα οποία είναι τιμολογημένα πολύ πιο σωστά και δίκαια για αυτό που προσφέρουν. Δεν μπορεί ο κουβάς το ID να κοστίζει όσο ένα Τέσλα με τα 2πλα και 3πλά άλογα και αυτονομία.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • bekiaris
                  bekiaris @fanis75 last edited by

                  Οπότε, πέραν της μόδας και του ότι τα εργοστάσια πρέπει να βγάλουν τα σπασμένα, το πραγματικό κόστος είναι πολύ πιο μικρό από ένα θερμικό. Φαίνεται εξάλλου και από τα Τέσλα τα οποία είναι τιμολογημένα πολύ πιο σωστά και δίκαια για αυτό που προσφέρουν. Δεν μπορεί ο κουβάς το ID να κοστίζει όσο ένα Τέσλα με τα 2πλα και 3πλά άλογα και αυτονομία.

                  Πολύ σωστός, συμφωνώ σε όλα!!! με αυτή την λογική το δέχομαι. Αν έπεφταν οι τιμές σε αυτά τα επίπεδα για ένα μεσαίο αυτοκίνητο πόλης, αντιλαμβάνεσαι οτι τα πετρέλαια βενζίνες σχεδόν θα εξαφανιζόντουσαν....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jamesd @fanis75 last edited by

                    bekiaris wrote:

                    Βασικά το πας στην λογική τι μου καλύπτει κ επειδή προορίζεται για αστική μετακίνηση, λες εγώ δίνω μεχρι 10. δεν μπορεί να γίνει έτσι μία κοστολόγηση.

                    Κάθε άλλο! Δεν το πάω καθόλου με αυτή τη λογική. Το πάω με το ότι τα ηλεκτρικά μοτέρ:

                    1. Εξελίσσονται περισσότερα χρόνια από τα θερμικά
                    2. Έχουν σταματήσει να εξελίσσονται ουσιαστικά εδώ και αρκετά χρόνια
                    3. Έχει γίνει απόσβεση της εξέλιξςη εδώ και 10ετίες
                    4. Είναι πολύ πιο απλά και φτηνά στην κατασκευή τους

                    Οι μπαταρίες επίσης, δεν έχουμε δει καμια σημαντική εξέλιξη, οι λιθίου υπάρχουν πάνω από 20 χρόνια άρα επίσης έχει αποσβεστεί η εξέλιξη.

                    Τα αυτοκίτνητα αυτά καθεαυατά έχυν λιγότερα μηχανικά μέρη (1/3 εαν θυμάμαι σωστά έγραψες) άρα επίσης μικρότερο κόστος...ούτε καν κιβώτιο δεν έχουν.

                    Οπότε, πέραν της μόδας και του ότι τα εργοστάσια πρέπει να βγάλουν τα σπασμένα, το πραγματικό κόστος είναι πολύ πιο μικρό από ένα θερμικό. Φαίνεται εξάλλου και από τα Τέσλα τα οποία είναι τιμολογημένα πολύ πιο σωστά και δίκαια για αυτό που προσφέρουν. Δεν μπορεί ο κουβάς το ID να κοστίζει όσο ένα Τέσλα με τα 2πλα και 3πλά άλογα και αυτονομία.

                    Όμως στις σημερινές οικονομίες δεν έχει τόσο σημασία το κοστος αφού η τιμολόγηση των προϊόντων πλέον δεν γίνεται βάσει της εσωτερικής αξίας τους, δηλαδή του κόστους τους. Γίνεται βάσει του ποσά είναι διατεθειμένος ο καταναλωτής να πληρώσει (λέγε με iPhone,Tesla κλπ.) σε συνδυασμό με το ποσό τιμολογεί ο ανταγωνιστής.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      balex @dimsabas last edited by

                      Αγαπητέ Balex, πες μας λίγα παραπάνω σχόλια για τη συμβίωση με το Leaf, αυτονομία, τρόπο και χρόνο φόρτισης. Τη δικαιοδοσία της αγοράς. Έχω κι εγώ άτομο που πήρε από τη Ρόδο (τον Θάνο) κι είναι πολύ ευχαριστημένος. Γιατί κάποιος να πληρώσει υπεραξία στον Ροδίτη αντί να το φέρει μόνος του απ'έξω;

                      Το πήρα πριν 4 μήνες 12,500, μοντ.2015 με 56,000 χλμ και υγεια μπαταρίας 11/12 μπάρες = 83-84%. Εχω κάνει περίπου 8,000 χλμ - Μόλις ήρθε ο πρώτος λογαριασμός τετραμήνου της ΔΕΗ αυξημένος κατά 140-145 ευρώ σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό - 145/8000=18 λ/χλμ

                      Μένω σε διπλοκατοικία σε σχετικά ερημική περιοχή χωρίς γκαραζ, έχω το φορτιστή δίπλα στο φράχτη μέσα σε κουτί αποθήκευσης, το φορτίζω πάντα βράδυ. Η πραγματική του αυτονομία σε περιαστικές μετακινήσεις είναι 100-110 χλμ - έχω κάνει και 125 με τη ψυχή στο στόμα, η γυναίκα μου που οδηγεί αντιοικονομικά κάνει γύρω στα 90-95

                      Υπήρξαν πολλές μέρες που έκανα πάνω από 150 χλμ και 4-5 μέρες με πάνω απο 200 με ενδιάμεση φόρτιση μεσ τη μέρα, πρακτικά το άλλο αυτοκίνητο και το μηχανάκι έχουν παροπλιστεί. Γενικά όποιος πρόκειται να κάνει τα περισσότερα χλμ παίρνει το ληφ, αυτη είναι η λογική.. Γενικά όποιος μπορεί να το φορτίζει σπίτι του δεν θα πρεπε να κολλάει τόσο στο αν η αυτονομία είναι 100-150-200-250, αυτό είναι το δικό μου συμπέρασμα

                      Το αυ/το είναι πολύ άνετο, με χώρους γκόλφ/άστρα κλπ, πλήρως εξοπλισμένο, αισθητήρες βροχής/φώτων, CC, GPS, ανακλινόμενους καθρέπτες, hill holder, 17άρες ζάντες κλπ

                      Το Ροδίτη τυχαία τον γνώρισα και έτυχε να έχουμε κάποιο κοινό φίλο, πάντως πριν το παραγγείλω μίλησα με άλλους 3 που είχαν πάρει leaf απο αυτόν χωρίς κανένα θέμα. Το αμάξι ήρθε σε 3.5 βδομάδες - γενικά έρχεται σε 2-3 βδομάδες. Η συγκεκριμένη μάντρα έχει εξειδίκευση σε ηλεκτρικά, δεν ήθελα να ρισκάρω μόνος μου αυτή την ιστορία..

                      Η λογική μου είναι σε 3-4-5 χρόνια που θα πέσει η αυτονομία του κάτω από 80-90 χλμ (κάθε χρόνο πέφτει λογικά γύρω στο 3%) να πάρω μια καινούργια μπαταρία με 2-3κ και να κρατήσω το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια (καθότι θα χρειαστώ άμεσα 3ο+4ο αυτ/το για τις κοράκλες που μεγαλώνουν) Ιδωμεν κατά πόσο θα δικαιωθω..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Εξαιρετικό ενδιαφέρον! Άρα σου κοστίζει κάπου στα 1,8 ευρώ στα 100. Αυτό που με χαλάει στο Leaf είναι ότι έχει μπόλικο αμάξωμα, οπότε δε σου βγάζει ότι είναι αστικό μοντέλο. Αλλά με 100-120 χιλιόμετρα αυτονομίας, μόνο αστικό μπορώ να το φανταστώ. Ενώ η Ζωή της Renault μού κάνει πολύ πιο ταιριαστή για αστική χρήση. Μικρές διαστάσεις, μικρή αυτονομία, όλα καλά.

                        Από την άλλη, σκέφτεσαι ότι αν είναι να δώσεις 12,5 χιλιάρικα μετρητά, μήπως να τα δώσεις για καινούριο Citigo και να βάλεις δόσεις τα υπόλοιπα; Εγγύηση, καινουργίλα, αυτονομία που περισσεύει.

                        Κάποια στιγμή πρέπει να καθήσω να γράφω τις εντυπώσεις μου από την οδήγηση του e-208 και του Leaf 40 kWh. Για να μη σας κρατάω σε αγωνία (και δεν μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ), ήταν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ! Η ηλεκτροκίνηση είναι πολύ μπροστά.

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • bekiaris
                          bekiaris @balex last edited by

                          Η λογική μου είναι σε 3-4-5 χρόνια που θα πέσει η αυτονομία του κάτω από 80-90 χλμ (κάθε χρόνο πέφτει λογικά γύρω στο 3%) να πάρω μια καινούργια μπαταρία με 2-3κ και να κρατήσω το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια (καθότι θα χρειαστώ άμεσα 3ο+4ο αυτ/το για τις κοράκλες που μεγαλώνουν) Ιδωμεν κατά πόσο θα δικαιωθω..

                          Καλορίζικο κ welcome. Μου φαίνεται αρκετά αισιόδοξο το 3% αλλά μακάρι να το καταφέρεις. Εχει μεγάλη σημασία η φόρτιση με μεγάλη διάρκεια. Balex, τι σε ώθησε να πάρεις ηλεκτρικό?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            papadakn @dimsabas last edited by

                            Εξαιρετικό ενδιαφέρον! Άρα σου κοστίζει κάπου στα 1,8 ευρώ στα 100. Αυτό που με χαλάει στο Leaf είναι ότι έχει μπόλικο αμάξωμα, οπότε δε σου βγάζει ότι είναι αστικό μοντέλο. Αλλά με 100-120 χιλιόμετρα αυτονομίας, μόνο αστικό μπορώ να το φανταστώ. Ενώ η Ζωή της Renault μού κάνει πολύ πιο ταιριαστή για αστική χρήση. Μικρές διαστάσεις, μικρή αυτονομία, όλα καλά.

                            Από την άλλη, σκέφτεσαι ότι αν είναι να δώσεις 12,5 χιλιάρικα μετρητά, μήπως να τα δώσεις για καινούριο Citigo και να βάλεις δόσεις τα υπόλοιπα; Εγγύηση, καινουργίλα, αυτονομία που περισσεύει.

                            Κάποια στιγμή πρέπει να καθήσω να γράφω τις εντυπώσεις μου από την οδήγηση του e-208 και του Leaf 40 kWh. Για να μη σας κρατάω σε αγωνία (και δεν μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ), ήταν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ! Η ηλεκτροκίνηση είναι πολύ μπροστά.

                            Αναμένω (με αγωνία) τις εντυπώσεις απο το e208

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Τα έχουν γράψει τόσοι και τόσοι, τι ιδιαίτερο θα έχει η δική μου γνώμη; Άσε που θα αργήσω να γράψω σεντόνι (ή θα καταλήξω να γράψω κάτι πολύ συντομότερο) γιατί αγόρασα ηλεκτρικό ποδήλατο βουνού κι έχω πωρωθεί. Γράφω πολλά για αυτό σε ποδηλατικά φόρουμ, όταν δεν κάνω βόλτες.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • P
                                papadakn @dimsabas last edited by

                                Τα έχουν γράψει τόσοι και τόσοι, τι ιδιαίτερο θα έχει η δική μου γνώμη; Άσε που θα αργήσω να γράψω σεντόνι (ή θα καταλήξω να γράψω κάτι πολύ συντομότερο) γιατί αγόρασα ηλεκτρικό ποδήλατο βουνού κι έχω πωρωθεί. Γράφω πολλά για αυτό σε ποδηλατικά φόρουμ, όταν δεν κάνω βόλτες.

                                Για στείλε κανένα λινκ και για αυτό γιατί γλυκοκοιτάζω ένα Focus mtb για να ξεκινήσω την εξερεύνηση Πεντέλης και Υμμητού ώπου προς το παρόν χαίρομαι τους ασφάλτινους μόνο δρόμους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Πήρα το Cube Hybrid Reaction Pro 500, αλλά ήταν το προτελευταίο μοντέλο στο μέγεθός μου (23). Πάρα πολύ δύσκολα θα βρεις διαθέσιμο ποδήλατο. Μιλάμε για τα μοντέλα του '21 κι είναι εξαντλημένα ήδη. Έχει γίνει χαμός με την επιδότηση.

                                  Ο Γατσούλης μού έλεγε ότι ένα Orbea που μου άρεσε θα είχε παράδοση τον Μάιο. Είχα ξεχωρίσει κι ένα Focus διπλής ανάρτησης με αρχική κάπου στα 4 χιλιάρικα, μου το άφηνε 3.600 και παράδοση σε ένα μήνα. Δεν μπορούσα να φτάσω τόσο ψηλά όμως.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • B
                                    balex @bekiaris last edited by

                                    balex wrote:

                                    Η λογική μου είναι σε 3-4-5 χρόνια που θα πέσει η αυτονομία του κάτω από 80-90 χλμ (κάθε χρόνο πέφτει λογικά γύρω στο 3%) να πάρω μια καινούργια μπαταρία με 2-3κ και να κρατήσω το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια (καθότι θα χρειαστώ άμεσα 3ο+4ο αυτ/το για τις κοράκλες που μεγαλώνουν) Ιδωμεν κατά πόσο θα δικαιωθω..

                                    Καλορίζικο κ welcome. Μου φαίνεται αρκετά αισιόδοξο το 3% αλλά μακάρι να το καταφέρεις. Εχει μεγάλη σημασία η φόρτιση με μεγάλη διάρκεια. Balex, τι σε ώθησε να πάρεις ηλεκτρικό?

                                    Εχω εδω και 7-8 χρόνια ασχοληθεί με ηλεκτρικά ποδήλατα και scooter, πιο πολύ απολαμβάνω την ησυχία της ηλεκτρικής μετακίνησης.

                                    Τα τελευταία 2 χρόνια λόγω μείωσης των εισοδημάτων μπήκα στη λογική της περικοπής των οικογενειακών παγίων κι απ τη στιγμή που οικογενειακά κάνουμε περίπου 30-35κ χλμ το χρόνο η λογική λέει γιατί να μη κάνεις τα 20-25 απ αυτά όσο πιο οικονομικά γίνεται ?

                                    Πήρα το ληφ περίπου όσο έδωσα το Ignis Mod'17 πιου έδωσα οπότε δενυπήρχε στην εξίσωση και ο όρος απόσβεση, η απόφαση ήταν σχετικά εύκολη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Ναι, με τέτοιες κινήσεις ανταλλαγής, χρήση στα πολλά χλμ. σε κυκλικές διαδρομές και φόρτιση αποκλειστικά με νυχτερινό τιμολόγιο, πέφτουν αρκετά τα κοστολόγια. Ερώτηση, από τεχνική κάλυψη ποιά είναι η κατάσταση αυτή τη στιγμή στη χώρα μας απέναντι σε ένα μοντέλο που δεν εισήχθη ποτέ, παρά μόνο ο διάδοχός του? Υπάρχει τεχνογνωσία? Υπάρχουν κοινά ανταλλακτικά? Έχει παρουσιαστεί πρόβλημα σε κανέναν, και πως το έλυσε?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • mesastou
                                        mesastou last edited by

                                        Πήρα και εγώ ένα ηλεκτρικό cube. Τώρα κάνω την 2η φόρτιση του μετά απο μια βδομάδα. 
                                        που γράφεις dimsabas;

                                        mouths are for eating, noses for breathing.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • mesastou
                                          mesastou last edited by

                                          Αλήθεια έχει υπολογίσει κανείς ποσό ρεύμα παίρνει η φόρτιση ενός πχ powerpack 500; (36v, 2A, 7,5 ώρες )

                                          mouths are for eating, noses for breathing.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Δεύτερη φόρτιση; Σήμερα έκλεισα κι εγώ μία εβδομάδα, 191 χιλιόμετρα παρακαλώ. Κάμποσα ήταν όντως για commuting. Γιατί καλή κι η διασκέδαση αλλά να αντικαταστήσουμε και τα ΙΧ, για αυτό μας βοήθησαν και στην αγορά τους άλλωστε.

                                            Γράφω στο φόρουμ του Cyclist.

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 907
                                            • 908
                                            • 84 / 908
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr