-
Έχω παραγγείλει αυτό από Ali express, βέβαια δεν το βιάζομαι θα έρθει σε κανένα μήνα!
[http://€ 3,13 10%OFF | HH OBD ELM327 Bluetooth OBD2 OBDII CAN BUS Check Engine Car Auto Diagnostic Scanner Tool Interface Adapter For Android PC https://a.aliexpress.com/_m0TxDJD](http://€ 3,13 10%OFF | HH OBD ELM327 Bluetooth OBD2 OBDII CAN BUS Check Engine Car Auto Diagnostic Scanner Tool Interface Adapter For Android PC https://a.aliexpress.com/_m0TxDJD)
-
Αστο μια μερα ....να χαλαρωσει και να μηδενησει την μνημη, βγαλε και τον πολο της μπαταριας.
Τα κανει αυτα..... για δες αν πατας φρενο μην κολανε και τα πισω φαναρια.
Ειπαμε ηχομονωση τα γαλλικα αλλα για αυτο εκανα μια προσπαθεια στα ιαπωνικα. Αν αρχισουν και αυτα θεματα θα παρω φθηνο dacia.
Ασχετο, παιδια οσο την ψαχνω με ηχομονωση πραγματικα και ιδιαιτερα μονωση τροχασμου, μη κολλατε ειναι ευκολη δουλεια.... καλυτερα παρτε το πιο αξιοπιστο ή καλο εξοπλισμενο. Τελικα πολλοι εχουν βαλει μονωση και δεν το λενε. Ιδιαιτερα οταν αλλαζουν ηχεια κτλ το κανουν πακετακι στα περαστικα.
-
@Lap όταν με το καλό ξεκινήσεις τη μόνωση φτιάξε νήμα και ανέβαζε βήμα βήμα τη διαδικασία και στοιχεία για τα υλικά! Θα έχει ενδιαφέρον!
-
Τιποτα δεν θα πω γιε του.... σιγα....
Μπορει και να μην το κανω γιατι ακουω δυνατα μουσικη και ειναι σαν rolls με τη μουσικη.
Αν το κανω θα σας πω υλικα και γενικα τι εκανα και αντε καμια μετρηση db πριν και μετα... αυτα.
Εμ μου το κοροϊδευετε το σουτζουκακι εμ θελετε και λυσεις......Πριτς
-
Όχι ακόμα, έχουμε πάρει ομως εδώ και 10 μηνες για ανθρωπομεταφορεα ένα τρακοκιαοκτω χιλιαdeadρακοκια . Βγηκα εθνικη και τα εκανα αυτα αλλα δεν αλλαξε κατι. Από Δευτέρα diss-lexia, ε ρε γλέντια...
Τα έχει αυτά η συμβίωση με 207 και 308 πρώτης γενιάς. Δεν είναι τυχαίο το επίπεδο των τιμών τους, που είναι χώμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, στην αγορά των μεταχειρισμένων...
Σε κάθε περίπτωση σε λίγο καιρό θα πάψεις να δίνεις σημασία στο μήνυμα.
-
Μακάρι να ήταν μόνο αυτό. Τώρα άρχισαν τα τρεμουλα. Πολλαπλασιαστής θέλω να ελπίζω...
-
Το περιμενα. Για αυτο σου εγραψα πιο πανω.
Ψηλοσπανια πολλαπλασιαστης στο μη turbo
Πανε για λ και πεταλουδα καθαρισμα. Αλλα θελει να το αφησεις να κρυωσει και μετα επαναπρογραμματισμο να μηδενισει γιατι κρατα στην μνημη την παλια ρυθμιση της πεταλουδας με τις επικκαθησεις.
Ως τελευτιαα ελπιδα δες το μηχανισμο των φωτων μπορει να μη δινει σωστο σημα και δεν ξερει τι καυσιμο να πεταξει στκν θαλαμο καυσης και τρεμει.
Εγω ειχα βαλει εναν του εμποριο και τρελαθηκε το συτοκινητο. Εβαλα μετα τκν αυθεντικο ως καινουργιο και ηρέμησε
-
Σ' ευχαριστώ μαν. Θέλω να ελπίζω στην πεταλούδα, μου είχε συμβεί με ένα παλαιοcorsa b που είχα κάποτε.
-
Το περιμενα. Για αυτο σου εγραψα πιο πανω.
Ψηλοσπανια πολλαπλασιαστης στο μη turbo
Πανε για λ και πεταλουδα καθαρισμα. Αλλα θελει να το αφησεις να κρυωσει και μετα επαναπρογραμματισμο να μηδενισει γιατι κρατα στην μνημη την παλια ρυθμιση της πεταλουδας με τις επικκαθησεις.
Ως τελευτιαα ελπιδα δες το μηχανισμο των φωτων μπορει να μη δινει σωστο σημα και δεν ξερει τι καυσιμο να πεταξει στκν θαλαμο καυσης και τρεμει.
Εγω ειχα βαλει εναν του εμποριο και τρελαθηκε το συτοκινητο. Εβαλα μετα τκν αυθεντικο ως καινουργιο και ηρέμησε
Lap τι εννοείς εδώ με τα φώτα και την σχέση τους με το καύσιμο , για εξήγησε λίγο παραπάνω αν μπορείς.
-
Ο εγκεφαλος του αυτοκινητου οταν πατας φρενο αλλαζει τον ψεκασμο και το ανοιγμα της πεταλουδας, για οικονομια αλλα και για να περιορισει κυριως τους κραδασμους.
Πισω απο το πενταλ του φρενου εχει εναν μικρο μηχανισμο, σαν αναπτηρας ειναι, που οταν πατιεται απο το σιδερο του πενταλ κλεινει το κυκλωμα και αναβουν τα πισω φωτα των φρενων. Οταν γινεται αυτο ο εγκεφαλος οπως ειπα κανει αυτα που περιεγραψα. Αν τωρα αυτο ειναι aftermarket πολλες φορες δεν στελει το μηνυμα που διαβαζει ο εγκεφαλος απο τη μαμα, και δεν ξερει τι να κανει και κα ει αρυθμιες το μοτερ. Οταν κανει αρυθμιες τοτε οι αισθητηρες για καποιον λογο που δεν ξερουν ακριβως βγαζουν το antipollution fault.
Εντωμεταξυ αυτο που σου λεω γινεται οταν εχει δυο κωδικου; σφαλματος, εναν για κακη καυση και ενα για αισθητηρα των φωτων των φαναριων.
-
Έναν πολλαπλασιαστή αργότερα καθαρίσαμε. Ραντεβού στο επόμενο fault. Bεβαια για να αγγίξουμε επίπεδα Zero Reliability ο δρόμος είναι ποοοολυ μακρύς.
-
Χθες είχα μία μικρή περιπέτεια με το αμάξι.Ενώ είμασταν έτοιμοι να φύγουμε από τα στενά του Νέστου (πολύ όμορφα) με την οικογένεια βάζω μπρος και όπως κάθε φορά απενεργοποιώ το start-stop,αμέσως ανάβει πορτοκαλί λαμπάκι,αρχίζουν τα μπιπ μπιπ για βλάβη κινητήρα και μήνυμα να τον σβήσω. Σβήνω, περιμένω λίγο, βάζω μπρός πάλι τα ίδια άρχισε και εκείνη τη στιγμή να δουλεύει το βεντιλατέρ σαν τρελό για κανά 5λεπτο. Παίρνω στην οδική της Peugeot να δω τι θα γίνει, μου είπαν ότι το αμάξι θα έμενε Ξάνθη και θα έφευγε την επόμενη μέρα.Για εμάς κάλυπταν τα έξοδα με μέσα μαζικής μεταφοράς (δεν υπήρχε περίπτωση βέβαια με 5 μηνών μωρό και 4χρονο που είχε κουτουρντίσει όλη μέρα) που Κυριακή έχει 5 δρομολόγια όλη μέρα. Μετά από πολλές σκέψεις(κυρίως κακές) και κανα 45λεπτο εφτασε η οδική. Έκανε αυτός τα δικά του, μου λέει βάλε μπρος να δούμε αν μπορούμε να το μετακινήσουμε.Βάζουμε μπροστά,τίποτα, το αμάξι δούλευε κανονικά καμία ειδοποίηση για σφάλμα (μη νόμιζε ότι τον φέραμε για πλάκα).Ξεκινήσαμε σιγά σιγά για πίσω (είχα και τον μικρό να κλαίει γιατί δε μας πήρε ο γερανός) και ευτυχώς δεν παρουσίασε κάτι.
Σήμερα πήρα στο συνεργείο για να τους το πάω και μου λέει αφού δεν ανάβει κάποιο λαμπάκι δε μπορώ να δω τι πρόβλημα έχει και μάλλον ο εγκέφαλος έκανε reset από μόνος του.Ρώτησα αν υπάρχει κάτι κάπου που να αποθηκεύεται το είδος της βλάβης. Μου είπαν όχι. Να ήταν από την ποιότητα της βενζίνης;
-
Πεζαρα μου εσυ.
Χαλαρωσε και απολαυσε το.....
Πλακα κανω..... οντως μηδενιζουν αρκετες φορες την μνημη τους.
-
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ με το ντεπόζιτο του ad blue.. 308 1.6 blue hdi.μοντ. 2016
Το είχα πάρει μεταχειρισμένο.Σε επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο για έλεγχο μου αλλάξανε την τάπα λόγω ανάκλησης.
Πριν 10 ημέρες μου ανάψανε όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό, κοινώς χριστουγεννιάτικο δέντρο. Σε επίσκεψη μου στην Peugeot gallo στην Χαλκηδόνα μου είπαν ότι είναι το ντεπόζιτο του ad blue. Το παράγγειλαν και μου το άλλαξαν εντελώς δωρεάν αν και είχε λήξει η εγγύηση. Ούτε εργασία,ούτε το ανταλλακτικό.Ένα μεγάλο μπράβο στην peugeot αλλά και στους ανθρώπους της Γκάλλο.
-
Αυτό με τις αντιπροσωπείες που λένε ότι αν δεν ανάβει λαμπάκι εκείνη τη στιγμή δεν μπορούν να δουν αν έχει γίνει κάτι στο παρελθόν είναι άνευ προηγουμένου. Φυσικά και καταγράφονται βλάβες. Αν στην επόμενη εκκίνηση το πρόβλημα δεν υπάρχει πια, τότε δεν ανάβει λαμπάκι μηχανής. Αλλά το σφάλμα παραμένει στον εγκέφαλο ως history code
Το θέμα είναι ότι τα σφάλματα τώρα πια είναι αρκετά τεχνικά, και απαιτούν διάβασμα του service manual για να κατανοήσει κάποιος τι πιθανότατα πήγε στραβά. Όλα τα σφάλματα έχουν set criteria, δλδ τι πρέπει να συμβεί για να προκαλέσει την καταγραφή του σφάλματος. πχ σε σφάλμα abs μπορεί να είναι η απώλεια σήματος από αισθητήρα abs για πάνω από x millisecond.
Χωρίς όμως 'ζωντανό' το πρόβλημα στο αμάξι είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνει διάγνωση. Βάλε μέχρι και 15-20 λεπτά να διαβάσει όλα τα modules, να τον βάλει το συστημα να κάνει αναβάθμιση, να διαβάσει και το manual, μπορεί και να φάει και 2-3 ώρες για να μην καταλήξει κάπου. Άρα, άστο μέχρι να χαλάσει τελείως.
Θυμάμαι στο mazda που είχα διαβάσει κάποια στιγμή τα errors με ένα φθηνό obd reader, είχε 1 που είχε σχέση με φόρτιση της μπαταρίας. Είχε προκληθεί από jump start που είχα κάνει σε ένα άλλο αμάξι, αρκετούς μήνες παλιότερα. Επειδή εκείνη τη στιγμή είχε πέσει προφανώς η τάση στιγμιαία. Φυσικά ούτε λαμπάκι είχε ανάψει ούτε τίποτα. Το error ήταν low charge voltage ή κάτι παρόμοιο. Και μιλάμε για αμάξι 2008.
-
https://www.kathimerini.gr/life/auto/561128956/tripli-vraveysi-gia-tin-peugeot-sti-gallia/
Πήρε κάτι βραβεία μια ακόμα.
-
Για να δούμε....θα καταργήσει και άλλα diesel η PSA?
-
Για να δούμε....θα καταργήσει και άλλα diesel η PSA?
Όπως το καταλαβαίνω εγώ με εν συντομία ανάγνωση, τα χειροκίνητα κιβώτια καταργεί...
Γιατί τα δίλιτρα ελάχιστα αφορούν εμάς έτσι κι αλλιώς, και στην κεντρική ευρώπη το ντίζελ δεν είναι φθηνότερο όπως εδώ, οπότε δεν έχουν από δω και πέρα λόγο να το προτιμούν απ' τα πιο οικονομικά πλέον υβριδικά...
-
Όπως το καταλαβαίνω εγώ με εν συντομία ανάγνωση, τα χειροκίνητα κιβώτια καταργεί...
Αυτό καλό είναι, ειδικά αφού τα χειροκίνητά της ειναι ψιλοάθλια! Αλλά και τα diesel καταργεί ουσιαστικά, όπως έιπες έναντι των υβριδικών.
-
Σήμερα πηγα συνεργείο γιατι μου ξαναέβγαλε την ίδια βλάβη κινητήρα.
Τελικά το πρόβλημα που ειχε μείνει στο ιστορικό ήταν.... ενημέρωση εγκεφάλου!!!
Δηλαδή πιο έξυπνο τρόπο ειδοποίησης δε μπορούσαν να σκεφτούν;
PEUGEOT FORUM