-
Ναι καλα
Ο ηχος του πολυ ωραιος.
Θυμιζει μοτοσικλέτα
-
Ναι καλα
Ο ηχος του πολυ ωραιος.
Θυμιζει μοτοσικλέτα
Ξεχαρβαλωμενο duc.....
-
Παραμένει καλή αγορά το Panda;
Κάποιο σχόλειο σε αυτά που γράφουν οι 4τροχοί και το gocar;
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/dokimazoyme-fiat-panda-09-twinair-cng
Σε αυτές, και με την «παραδοσιακή» δεξαμενή να έχει χωρητικότητα 35 λίτρα, «χωρούν» υπό πίεση 200 bar 12 κιλά φυσικού αερίου. Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως η όλη διάταξη είναι κατά 100% εργοστασιακή, όπως και οι αλλαγές στον κινητήρα. Εξ ου και η 5ετούς διάρκειας εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία συνοδεύει και αυτή την έκδοση.
η απόδοση του TwinAir κινητήρα των 0,9 λίτρων ανέρχεται με την καύση βενζίνης στους 85 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., ενώ στην περίπτωση χρήσης φυσικού αερίου στους 80 ίππους στις ίδιες ακριβώς στροφές - κατ’ αντιστοιχία, η μέγιστη ροπή διαμορφώνεται στα 145 Nm στις 1.900 σ.α.λ. και στα 140 Nm στις 2.500 σ.α.λ.
… με τα 12 κιλά CNG καταφέραμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας να καλύψουμε, χωρίς υπερβολές ή «τσιγγουνιές» στο γκάζι, ακριβώς 235 χλμ. Τιμή που σε απόλυτα νούμερα μεταφράζεται σε κατανάλωση 5,1 κιλών CNG για κάθε 100 χλμ
… 4,6 €/100 χλμ. (μέση τιμή CNG ανά κιλό: 0,9 €…
… μέσα στην πόλη το «διττό» Panda μπορεί να καλύψει με γεμάτες όλες τις δεξαμενές του 235 χλμ. (CΝG) συν επιπλέον 515 χλμ. (βενζίνη). Στην πρώτη περίπτωση, το κόστος ανά διανυθέν χιλιόμετρο ανέρχεται στα 0,046 € και στη δεύτερη στα 0,11 €.
… Οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν μέχρι και σήμερα ανταγωνιστικοί για τα δεδομένα του μεγέθους - κάτι που σίγουρα δεν μπορούμε να επικαλεστούμε για τη γενικότερη εικόνα του εσωτερικού που εν έτει 2019 δεν μπορεί πλέον να κρύψει τα χρόνια της….
https://www.gocar.gr/test-drives/test/26486,DOKIMH_Fiat_Panda_0_9_CNG.html:
γλυκά
-
Κινητήρας TwinAir
-
Άνεση
-
Καλή ποιότητα κύλισης
-
Ευελιξία
-
Οδική συμπεριφορά
-
Ευχάριστος διάκοσμος καμπίνας
ξiνά
-
Θόρυβος κινητήρων στην καμπίνα
-
Αίσθηση κιβωτίου
-
Πολύ υψηλή θέση οδήγησης
Πρακτικά, συμπληρώσαμε κοντά στα 260 χιλιόμετρα, πριν αλλάξει η τροφοδοσία σε βενζίνη
-
-
Αν ο ήχος και οι κραδασμοί του είναι στα επίπεδα honda transalp και όχι duc ... πιστεύω πως μπορώ να τον αντέξω, έχοντας αντίστοιχη εμπειρία πολλών χλμ (από honda εννοω)
-
Lap wrote:
Ναι καλα
Ο ηχος του πολυ ωραιος.
Θυμιζει μοτοσικλέτα
Ξεχαρβαλωμενο duc.....
Εμ τι άλλο, Ιταλίδα!
Μια φορά είχε σταματήσει ένας μπροστά μου να κατεβάσει τη κοπελιά του, κι εγώ ακούγοντας το στο ρελαντί σκεφτόμουν κάτι έπαθε και σταμάτησε, να τον ρωτήσω 'φιλαράκι, θες βοήθεια;'...
Αλλά καμία σχέση το Panda με εκείνο το χάλι...
-
Αν ο ήχος και οι κραδασμοί του είναι στα επίπεδα honda transalp και όχι duc ... πιστεύω πως μπορώ να τον αντέξω, έχοντας αντίστοιχη εμπειρία πολλών χλμ (από honda εννοω)
-
Το Panda όμως έχει 0 στο crash test! Τρομερό το νούμερο! Απορώ
-
Το Panda δεν έχει κανένα σύστημα ADAS (Advanced driver-assistance systems) και αυτό είναι καθοριστικό στην αξιολόγηση. Η δομή του δεν είναι τόσο χάλια, πράγμα που φαίνεται και από το video του crash test. Τώρα, όσον αφορά το θέμα της σύγκρισής του με το citigo, είναι καθαρά καλύτερο αυτοκίνητο. Είναι πιο γρήγορο, μπορεί να κάνει μικρά ή και μεγαλύτερα ταξίδια και δεν έχεις το άγχος του ανεφοδιασμού. Επίσης είναι και πολύ αξιόπιστο.
-
Άμα αγοράσει κάποιος ένα αμάξι φ.α. με σκοπό να το κρατήσει όσο πάει,τι γίνεται αν π.χ. μετά από 10 χρόνια κλείσουν τα πρατήρια ελλείψει ζητησης; Το έχετε σκεφτεί σαν ενδεχομενο;
-
Άμα αγοράσει κάποιος ένα αμάξι φ.α. με σκοπό να το κρατήσει όσο πάει,τι γίνεται αν π.χ. μετά από 10 χρόνια κλείσουν τα πρατήρια ελλείψει ζητησης; Το έχετε σκεφτεί σαν ενδεχομενο;
Αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί παίρνουν panda cng για να μη φοβούνται αυτό το ενδεχόμενο (35 λίτρα βενζίνη).
Από την άλλη πλευρά, μιλάμε για αυτοκίνητο 12000 ευρώ με cng. Άρα σε 10 χρόνια ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα έχει κάνει απόσβεση των χρημάτων και με το παραπάνω σε σχέση με ένα βενζίνης, γεγονός που δεν ισχύει σε καμία άλλη περίπτωση αγοράς αυτοκινήτου.
-
Άμα αγοράσει κάποιος ένα αμάξι φ.α. με σκοπό να το κρατήσει όσο πάει,τι γίνεται αν π.χ. μετά από 10 χρόνια κλείσουν τα πρατήρια ελλείψει ζητησης; Το έχετε σκεφτεί σαν ενδεχομενο;
Για όλα υπάρχει αγοραστής. Στην συγκεκριμένη περίπτωση το πιο πιθανό είναι να εξαχθεί σε άλλη χώρα. Έτσι είχε γίνει και την περίοδο με τον Σαμαρά μπιπ μπιπ μπιπ μπιπ μπιπ μπιπ που τα πολλά κυβικά φάγανε το τρελό χαράτσι. βεβαίως η απαξίωση του αυτοκινήτου θα είναι μεγάλη κατά τη μεταπώληση..
-
mesastou wrote:
Αν ο ήχος και οι κραδασμοί του είναι στα επίπεδα honda transalp και όχι duc ... πιστεύω πως μπορώ να τον αντέξω, έχοντας αντίστοιχη εμπειρία πολλών χλμ (από honda εννοω)
Οδήγησα 2 panda cng twinair μεταχειρισμένα την Παρασκευή, το ένα με ούτε 15,000 χλμ - πουλήθηκε ήδη - το άλλο με 100,000+ και μου φάνηκε μια χαρά, μάλλον ευχάριστος ο τρόπος που λειτουργεί ο κινητήρας και στις 2 περιπτώσεις.
Φυσικά δεν γνωρίζω τι συμβαίνει μετά από 1-2 ώρες ταξίδι , ίσως εκεί να με ενοχλούσε ... Γενικά μου άρεσε πολύ η συμπεριφορά του, η άνεση της ανάρτησης με το αυξημένο ύψος ότι πρέπει για τους κατσικόδρομους της Αθήνας.
Ο κύριος λογος που το δίνουν φαίνεται να είναι πως θέλουν κάτι μεγαλύτερο ...
-
@mesastou θυμάσαι τις τιμές που είχαν και τι χρονολογία - έκδοση ήταν?
-
Το ένα ήταν 2 ετών και το άλλο 5. Το παλαιότερο είχε μπολικα after market extras. Το δεύτερο (λευκό) θα το βρει εύκολα κανείς στο car.gr, το πρώτο μπλε σκούρο, σχεδόν μαύρο, ίσως υπάρχει ακόμα στο car.gr.
Βλέπω πως πλέον βγαίνει σε 2 εκδόσεις, Easy (12,200eur) & Lounge (13200), θα φάξω να βρω τις διαφορές τους.
-
Οδήγησα 2 panda cng twinair μεταχειρισμένα την Παρασκευή, το ένα με ούτε 15,000 χλμ - πουλήθηκε ήδη - το άλλο με 100,000+ και μου φάνηκε μια χαρά, μάλλον ευχάριστος ο τρόπος που λειτουργεί ο κινητήρας και στις 2 περιπτώσεις.
Είσαι τυχερός άνθρωπος! Αν το οδήγησες και σου φάνηκε ευχάριστος ο τρόπος λειτουργίας του, τότε μπορεί να σε ευχαριστήσει η ποιότητα λειτουργίας οποιουδήποτε σύγχρονου κινητήρα!
Δεν ειρωνεύομαι. Κυριολεκτικά το λέω.
-
mesastou wrote:
Οδήγησα 2 panda cng twinair μεταχειρισμένα την Παρασκευή, το ένα με ούτε 15,000 χλμ - πουλήθηκε ήδη - το άλλο με 100,000+ και μου φάνηκε μια χαρά, μάλλον ευχάριστος ο τρόπος που λειτουργεί ο κινητήρας και στις 2 περιπτώσεις.
Είσαι τυχερός άνθρωπος! Αν το οδήγησες και σου φάνηκε ευχάριστος ο τρόπος λειτουργίας του, τότε μπορεί να σε ευχαριστήσει η ποιότητα λειτουργίας οποιουδήποτε σύγχρονου κινητήρα!
Δεν ειρωνεύομαι. Κυριολεκτικά το λέω.
Σχετικά με το Panda που έγραψα παραπάνω, η πλούσια έκδοση Lounger σε σύγκριση με την Easy έχει κυρίως ζάντες αλουμινίου και προβολείς ομίχλης.
Με βάση το autoexpress.co.uk έχει χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι, θερμαινόμενους καθρέπτες, νέο ηχοσύστημα με μπλε δόντι, βάση για κινητό, 4 ηχεία αλλά αυτά δεν γνωρίζω αν ισχύουν στην Ελλάδα.
Τώρα σχετικά με την χροιά και τους κραδασμούς του κινητήρα έχω οδηγήσει πολλά και διάφορα οχήματα (αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, ποδήλατα ). Skoda 105L, Honda NX 250, Peugeot 106 1.4 1992, Xantia 1.8 16V, Yamaha Fazer 600, Peugeot Rallye 106 1999, Subaru Forester 2006, Aygo 2008, Xantia Activa Turbo, Honda Jazz, 10 χρόνια τώρα Honda Deuville 680, και 2-3 χρόνια τώρα Citroen ZX 1994, Hyunday i10 1.2 2017
Παρατηρώ οτι σε 1η φάση συνηθως δεν με ενοχλεί κάτι αλλά σε βάθος χρόνου βρίσκω θέματα που με ενοχλούν περισσότερο ή λιγότερο.
Από όσο θυμάμαι δεν μου άρεσε λοιπόν η αδράνεια της Fazer στις χαμηλές στροφές, το ίδιο συμβαίνει και στο subaru σε σημείο να σβήνει μερικές φορές, το βοηθούν οι κοντές αλλά απαιτεί περισσότερη ενασχόληση.
Στο Aygo αντιθέτως μου άρεσε η γραμμικότητα και ευστροφία του και δεν με ενοχλούσαν οι κραδασμοί και ο θόρυβος του. Στην Activa ομορφη η αίσθηση του μικρού turbo, στο Deuville ενοχλητικοί οι κραδασμοί αν πέσουν πολύ οι στροφές.
Τέλος στην ΖΧ ενοχλούν οι κραδασμοί στο ρελαντί (μάλλον λόγω ψεκασμού μονού σημείου) και ο 1.2 της Hyunday είναι άψογος, γραμμικός, αποδίδει απο πολύ χαμηλά εντυπωσιακά ομαλά χωρίς το παραμικρό σκορτάρισμα και τα αναμενόμενα για ατμοσφαιρικός αν κατεβάσεις ταχύτητα για προσπέραση. Αθόρυβος μέχρι τα 130 περίπου και οικονομικός.
Γενικά θα έλεγα πως έχω μάθει να προσαρμόζομαι. Τελευταία με ενδιαφέρει η ομαλότητα και ο πολιτισμός αλλά έχω και την προιστορία μου που δεν συνάδει με αυτά.
-
Το Panda cng το έχει ένας φίλος μου πολ.μηχανικός εδώ κι ένα χρόνο,χωρίς να μου αναφέρει μέχρι στιγμής κάποιο πρόβλημα. Έχει 'οργώσει' με τη δουλειά του Αθήνα-Πειραιά,προάστια και πάει ενίοτε με την οικογένεια (2 μικρά παιδάκια) ΣΚ Ραφήνα,που έχουν εξοχικό τα πεθερικά. Βέβαια μένει Ν.Ηράκλειο, κοντά στο πρατήριο φ.α. στη Ν.Φιλαδέλφεια.
-
Tόγραψα και σε άλλο νήμα, το γράφω και εδώ γιατί είναι πασπαρτού
Mια σκέψη που έκανα πρόσφατα βλέποντας το Ρενώ Κλιό LPG. Mε 7 λίτρα πραγματική κατανάλωση στο spritmonitor και κόστος υγραερίου 0,7 ευρώ το λίτρο, μιλάμε για 5 ευρώ για 100 χλμ. Η διαφορά δηλαδή με ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο φ.α. (Πάντα/Πόλο/Ίμπιζα), είναι πλέον αστεία*. Συν ότι έχεις λιγότερους ανεφοδιασμούς διότι έχει 32λ ρεζερβουάρ υγραερίου, μηδαμινές παρακάμψεις για να βρεις πρατήριο, μηδαμινά χλμ. με χρήση βενζίνης λόγω έλλειψης καυσίμου. Δυστυχώς τα εργοστασιακά ιχ LPG είναι λίγα, κυρίως από όμιλο Ρενώ, αλλά τουλάχιστον λόγω της διείσδυσης του καυσίμου αυτού στην αγορά, δεν θα σε προβληματίσουν ποτέ και θα είναι πάντα εμπορεύσιμα (=ξεφορτώσιμα).
*Για σύγκριση αναφέρω ότι το βενζινοκίνητο Κλιό των 100 ίππων έχει κατανάλωση 8,5 ευρώ στα 100 χλμ., ενώ το Πόλο των 90 έχει 4 ευρώ αλλά με όλα τα αρνητικά που συνεπάγεται η καύση φ.α. Μέχρι τώρα λέγαμε ότι τα υγραέρια είναι εκ μετατροπής και ως εκ τούτου δεν πρέπει να μπαίνουν στο δίλημμα, τώρα με τα εργοστασιακά μήπως το τέλος είναι ορατό για τα cng?
Δυστυχώς από Φίατ γιοκ το υγραέριο. Αυτή τη στιγμή έχει Κλιό, Κατούρ, Ντάστερ, Σαντέρο και Σαντέρο στεπ.Ελπίζω να μπουν και άλλα στη μικρή λίστα.
-
Δυστυχώς από Φίατ γιοκ το υγραέριο. Αυτή τη στιγμή έχει Κλιό, Κατούρ, Ντάστερ, Σαντέρο και Σαντέρο στεπ.Ελπίζω να μπουν και άλλα στη μικρή λίστα.
Δηλαδή μόνο η Renault ουσιαστικά ασχολείται με αυτό;!
Και σχετικά μόνο με το CNG έχουμε μόνο το γρουπ VW ;! (επειδή δεν βλέπω να βγάζει τίποτα άλλο πέρα από το Panda η Ιταλία...)
Το πετρέλαιο μήπως ακόμα καλά κρατεί ακόμα και αν κάποια στιγμή το έθαβαν; Ξέρω, βγήκαμε εκτός θέματος...
-
Το κακό με το υγραέριο είναι ότι παίζει και εκεί νοθεία.
Citigo CNG vs Panda CNG