Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 129
    • 130
    • 131
    • 132
    • 133
    • 139
    • 140
    • 131 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    76754
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 @que2 last edited by

      Φίλιππε, τη λες σε άτομα που ξέρουν περισσότερα από σένα. Προφανώς και ξέρουμε ότι ανεβαίνοντας σε μέγεθος ζάντας πρέπει να κατέβεις σε προφίλ, ώστε να διατηρηθεί η ίδια διάμετρος τροχού.

      Εσύ όμως πως φαντάστηκες ότι θα μειώσεις το προφίλ και θα γίνει πιο άνετο το αυτοκίνητο; Αυτό είναι ενάντια στους νομούς της φυσικής...

      Το ότι το αυτοκίνητο βγαίνει και με 18αρες δεν σημαίνει κάτι. Σε κάθε αύξηση της διαμέτρου της ζάντας υπάρχει και απώλεια άνεσης! Προφανώς τα 18άρια σε μια μικρομεσαία έκδοση του 208 σαν τη δικιά σου (αφού φορούσε 15άρες ζάντες) είναι παντελώς ασύμβατα με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, προσφέροντας μόνο εμφάνιση σε βάρος όλων των άλλων χαρακτηριστικών.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • F
        filippos21 @harisma23 last edited by

        Φίλιππε, τη λες σε άτομα που ξέρουν περισσότερα από σένα. Προφανώς και ξέρουμε ότι ανεβαίνοντας σε μέγεθος ζάντας πρέπει να κατέβεις σε προφίλ, ώστε να διατηρηθεί η ίδια διάμετρος τροχού.

        Εσύ όμως πως φαντάστηκες ότι θα μειώσεις το προφίλ και θα γίνει πιο άνετο το αυτοκίνητο; Αυτό είναι ενάντια στους νομούς της φυσικής...

        Το ότι το αυτοκίνητο βγαίνει και με 18αρες δεν σημαίνει κάτι. Σε κάθε αύξηση της διαμέτρου της ζάντας υπάρχει και απώλεια άνεσης! Προφανώς τα 18άρια σε μια μικρομεσαία έκδοση του 208 σαν τη δικιά σου (αφού φορούσε 15άρες ζάντες) είναι παντελώς ασύμβατα με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, προσφέροντας μόνο εμφάνιση σε βάρος όλων των άλλων χαρακτηριστικών.

        Μα ποτέ δεν φαντάστηκα ότι με τις 17αρές θα είναι πιο άνετο το αυτοκίνητο...
        Με αυτά που είπαν οι παραπάνω κύριοι απο όσο κατάλαβα μου λένε οτι δεν γίνετε πιο άνετο...
        Ε πως δεν γίνεται? Ολα γίνονται... απλά αλλάζεις αναρτήσεις...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • H
          harisma23 @harisma23 last edited by

          Δύσκολο να βρεις πιο άνετη ανάρτηση από της μαμάς Peugeot, μια εταιρία που γενικά έχει πολύ καλό όνομα όσον αφορά τη ρύθμιση των αναρτήσεων στα αυτοκίνητα της. Συνήθως οι after market αναρτήσεις είτε προσφέρουν ένα αντίστοιχο επίπεδο απόδοσης με τις εργοστασιακές σε μια φθηνότερη τιμή είτε βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά με κάποιο μικρό ή μεγάλο τίμημα σε άνεση. Καλή τύχη λοιπόν στην αναζήτηση σου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • W
            w202-amg @harisma23 last edited by

            Βάλε bilstein b4 ή monroe , θα χεις κάποια Χ άνεση αλλά θα ναι βάρκα.

            Πάντως στη w202 από 15vs17 μικρή διαφορά, απλά πιο νευρικό στην κυματιστή άσφαλτο και με σπορ ανάρτηση.

            Λογική διάμετρος για μένα είναι το 225 45 17,το 205 45 17 είναι overkill.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • fanis75
              fanis75 moderator @w202-amg last edited by

              Λογική διάμετρος για μένα είναι το 225 45 17,το 205 45 17 είναι overkill.

              Δεν μπορεί όμως να μπει στο 208, μεγαλώνει πάρα πολύ η συνολική διάμετρος σε σχέση με τις εργοστασιακές προδιαγραφές. 225/45 φοράνε συνήθως τα μεσαία.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                thodoris91 @w202-amg last edited by

                Κάτι σε koni θα κοιτούσα εγώ στη θέση σου

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  w202-amg @fanis75 last edited by

                  W202 AMG wrote:

                  Λογική διάμετρος για μένα είναι το 225 45 17,το 205 45 17 είναι overkill.

                  Δεν μπορεί όμως να μπει στο 208, μεγαλώνει πάρα πολύ η συνολική διάμετρος σε σχέση με τις εργοστασιακές προδιαγραφές. 225/45 φοράνε συνήθως τα μεσαία.

                  Το ξέρω για αυτό θεωρώ ότι δεν θα πρεπε να υπάρχει η 17αρα ζάντα για αυτά τα αμάξια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @w202-amg last edited by

                    Το ξέρω για αυτό θεωρώ ότι δεν θα πρεπε να υπάρχει η 17αρα ζάντα για αυτά τα αμάξια

                    Συμφωνούμε 100%!! Αλλά δυστυχώς στην σύγχρονη αυτοκίνηση έχει υπερισχύσει το marketing over engineering. Και βλέπουμε και κάτι αυτοκίνητα όπως το Kia Picanto ή το 500αρακι με το ακόμα χειρότερο 195/45/16, δλδ. 45αρι προφίλ σε 195αρι λάστιχο...φλίδα τελείως σε αυτοκίνητα 70-90 άλογα...αχαχα!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      cson @thodoris91 last edited by

                      Δεν μαλακωνει φιλε, οι μαμα αναρτησεις που φοραει ειναι οι πιο ανετες να φανταστεις. Δεν σε εμποδιζει κανεις να ξεκινησεις να αλλαζεις δοκιμαστικα ολες τις αναρτησεις του εμποριου, θα ταισεις τον κοσμακη των συνεργειων και των ανταλλακτικων .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • 2
                        21-quadra @cson last edited by

                        Aς βάλει 16mm αποστάτες να αλλάξει το μοχλικό στα αμορτισέρ / ελατήρια και να μαλακώσουν οι αναρτήσεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          peta @21-quadra last edited by

                          Ψάξε βρες ελατήρια με 20-30 χιλιοστά μεγαλύτερο ύψος αλλά πιο μαλακά από τα υπάρχοντα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            shumakos @peta last edited by

                            Προσωπικά θα τις σκλήραινα για να βελτιωθεί η κατάσταση και δεν τρολλάρω.

                            Η πρόσφυση που παρέχουν τα φαρδύτερα και διαφορετικού προσανατολισμού χαμηλού προφίλ λάστιχα που αναπόφευκτα κάποιος θα φορέσει σε 17άρα σε supermini αυτοκίνητο (αν φυσικά δεν προτιμήσει φτηνές κινεζιές) θα οδηγήσει σε μεγαλύτερες κλίσεις μιας και διευρύνονται τα όρια πρόσφυσης.

                            Το δεύτερο και σημαντικότερο, είναι ότι ο συνδυασμός 17άρας με φαρδύτερο λάστιχο είναι αρκετά βαρύτερος από τη μαμά 15άρα με το στενό. Αυτό έχει σαν συνέπεια μειωμένο έλεγχο του τροχού από την ανάρτηση και φέρνει σαν αποτέλεσμα ακόμη περισσότερο κοπάνημα.

                            Πριν πας σε after market λύσεις φίλε, ψάξε τι συνδυασμό αμορτισέρ ελατηρίων φοράει το 208 GT Line από το οποίο προήλθε το ζαντολάστιχο. Επειδή η Peugeot είναι σοβαρή εταιρία, σίγουρα θα είναι διαφορετικός από τον δικό σου και πάλι σίγουρα θα προσφέρει καλύτερη ισορροπία άνεσης-οδικής συμπεριφοράς. Ένα σκέτο μαλακό after market αμορτισέρ παίζει να αδυνατεί ακόμη περισσότερο να ελέγξει τη μάζα του τροχού και να επιδεινώσει την κατάσταση αντί να τη βελτιώσει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • panos2171
                              panos2171 @shumakos last edited by

                              Απ' όσο ξέρω η ρυθμιζόμενη coilover meisterr zeta στην πιο χαμηλή σκάλα κάνει mx5 με 17αρες Mercedes. Οπότε κάτι αντίστοιχο κάνουν και άλλες coilover ή ρυθμιζόμενες γιατί για Peugeot έχω την εντύπωση δεν βγάζει η meisterr. Μην περιμένεις πάντως να κάνεις δουλειά με κόστος κάτω από 600€. Για να μαλακώσεις θες άλλη ανάρτηση και για να διατηρήσεις καλή συμπεριφορά θες ρυθμιζόμενης σκληρότητας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • N
                                nasop1988-gmail-com @panos2171 last edited by

                                Γεια σας. Θελω να αλλαξω για πρωτη φορα μια τετραδα αμορτισερ στο αμαξι μου (Mazda2 - 2007/ 210.000 km). O μαστορας μού προτεινε KAYABA ή MONROE ORIGINAL. Νομίζω πως εργοστασιακα απο τη μανα του φοραγε ΚΥΒ. Η διαφορα στη τετραδα ειναι περιπου στο 100αρικο πιο φθηνα τα MONROE και τα οποια επελεξα να παραγγειλω προς τοποθετηση. Γενικα, ψαχνω ενα πιο μαλακο αμορτισερ γιατι αυτα που εχω πανω ηταν παντα πολυ σκληρα και ξερα σαν αισθηση. Θεωρειτε οτι μπορει να εχω προβλημα με τα MONROE? Ποια η γνωμη σας για την επιλογη μου σαν πιο οικονομικα σε απλη χρηση αυτοκινητου?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Μια χαρά είναι και τα μονροε.  Τα αμορτισερ σου έχουν τελειώσει πολύ νωριτερα. Άλλαζε τα γύρω στις 100-120 χιλιάδες το πολύ για να εισαι ασφαλής. Εκτός αν τα χλμ τα κανεις μόνο στην εθνική οδό .Όταν τα βάλεις πες μας πως είναι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • W
                                    w202-amg last edited by

                                    Το mazda 2 από καινούργιο κοπανουσε δίχως αύριο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      thodoris91 last edited by

                                      Με τις 16αρες είχε θέμα ναι...σε aftermarket τα monroe συνήθως είναι πιο μαλακά από τα kyb αν και τα δεύτερα συνήθως έχουν καλύτερη αντοχή στο χρόνο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        marios993 last edited by

                                        Έχει φορέσει κανένας αμορτισέρ stark παιδιά?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • storm
                                          storm last edited by

                                          Σίγουρα έχει γίνει αναφορά στο θέμα, αλλά επειδή έτυχε και είδα το παρακάτω βίντεο μου δημιουργήθηκε μία απορία.

                                          Επιτρέπεται από τον ΚΟΚ η αλλαγή της ανάρτησης ενός αυτοκινήτου σε αερανάρτηση με τηλεχειριστήρια;;;;;

                                          Και να χαμηλώνει το αυτοκίνητο τόσο πολύ ώστε να μπαίνουν οι τροχοί μέσα στο θόλο και να ακουμπάνε στα πλαστικά;;;;

                                          Περνάνε ΚΤΕΟ αυτά τα αυτοκίνητα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • monman2
                                            monman2 last edited by

                                            Αν δεν υπάρχουν τζόγοι κενα κλπ στα στοιχεία της ανάρτησης και στο αμορτισερόμετρο είναι εντος παραμέτρων  γιατί να τον κόψουν ,άλλωστε το τερμα χαμηλωμα είναι μόνο για εφε παρκαρισμένο  εχει άλλη ρύθμιση για να κινήται (και να περνάει ΚΤΕΟ)

                                            Δεν πρόσεξα αν το είπαν στο βιντεο  ενα χαρακτηριστικό που εχουν οι αεραναρτήσεις είναι οτι όσο το ψηλώνεις τόσο σκληραίνει όσο το χαμηλώνεις μαλακώνει !

                                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 131 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr