Πολυ σωστα.. απλως ζητησα μια γνωμη μη φανω και τελειως ασχετος στο συνεργειο.. Αν παει καπου το μυαλο σας πειτε μου.
nasop1988-gmail-com
@nasop1988-gmail-com
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by nasop1988-gmail-com
-
RE: Κρακ κρακ στο σασμαν
-
Κρακ κρακ στο σασμαν
Γεια σε ολους τους φιλους. Θελω πολυ τη γνωμη σας για ενα θεματακι που εχει το mazda2 που οδηγω. Οταν βαλω πρωτη ταχυτητα απο ακινησια, τη στιγμη που αφηνω το ποδι μου απο το συμπλεκτη ακριβως στο σημειο που παει να ξεκινησει το αμαξι ακουγεται ενα κρακ-κρακ νομιζω χαμηλα απο σασμαν (το ακουει καποιος και εξω απο την καμπινα) μεχρι το αμαξι να ρολαρει και μετα ολα καλα στις αλλες σχεσεις. Μαλιστα αν παιξω το ποδι μου στο συμπλεκτη πανω κατω ακριβως στο σημειο που συμπλεκει η πρωτη ταχυτητα αναπαραγω συνεχως αυτο το κρακ κρακ. Για να βοηθησω να πω οτι αυτο συμβαινει οταν ο δρομος εχει εστω ελαφρια ανηφορα και βαλω πρωτη να ξεκινησω και αντιστοιχα αν βαλω οπισθεν ενω εχει εστω λιγη κατηφορα. Το κανει δηλαδη οταν εστω λιγο πιεζεται απο τη κλιση του δρομου. Αν ξεκινησω με πρωτη σε κατηφορικη κλιση δεν ακουγεται απολυτως τπτ.. εχει γινει πριν 1,5 χρονο αλλαγη δισκο πλατο ρουλεμαν χωρις θεματα μεχρι τωρα. Τι στο καλο λετε να συμβαινει? γκουγλαρωντας παρομοια θεματα ελεγαν για προβλημα βολαν αλλα εχω λιγες γνωσεις και θα ηθελα τη γνωμη σας μεχρι να παω συνεργειο. Ευχαριστω θερμα!
-
RE: Περί Αναρτήσεων
Γεια σας. Θελω να αλλαξω για πρωτη φορα μια τετραδα αμορτισερ στο αμαξι μου (Mazda2 - 2007/ 210.000 km). O μαστορας μού προτεινε KAYABA ή MONROE ORIGINAL. Νομίζω πως εργοστασιακα απο τη μανα του φοραγε ΚΥΒ. Η διαφορα στη τετραδα ειναι περιπου στο 100αρικο πιο φθηνα τα MONROE και τα οποια επελεξα να παραγγειλω προς τοποθετηση. Γενικα, ψαχνω ενα πιο μαλακο αμορτισερ γιατι αυτα που εχω πανω ηταν παντα πολυ σκληρα και ξερα σαν αισθηση. Θεωρειτε οτι μπορει να εχω προβλημα με τα MONROE? Ποια η γνωμη σας για την επιλογη μου σαν πιο οικονομικα σε απλη χρηση αυτοκινητου?
-
ΤΡΙΞΙΜΟ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΤΡΟΧΟ
Καλησπερα. Έχω ενα MAZDA2 με το εξής προβλημα.. σε καθε οριζοντια αποτομη κινηση του αμαξωματος ακουγεται ενας πλαστικος θορυβος ( κλατς- κλατς) απο το δεξι τροχο - θολο. Σε γουβες σαμαρακια οπου υπαρχει καθετη κινηση του αμαξωματος δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ προβλημα. Το προβλημα παρουσιαζεται οταν κλοτσαέι το αμαξωμα σε αποτομη εκκινηση και αποτομη αλλαγη ταχυτητων ή αφηνοντας αποτομα το γκαζι με ταχυτητα κουμπωμενη, οπου το αυτοκινητο κανει μια φυσιολογικη βουτια για να σταματησει. Δηλαδη σε καθε αποτομη οριζοντια κινηση ειτε μπρος ειτε πισω. Τέλος σε περιπτωση που το αμαξι μεινει πολυ ωρα σε ήλιο ο θορυβος σχεδον εξαφανιζεται.. Πολυ πιο εντονος πρωι και νυχτα.. καμια γνωμη? (top mount???)
-
RE: Θόρυβος απο κινητήρα
Το ιδιο μου ειπε και ο μαστορας μου...πιθανον ειναι ρουλεμαν....αποκλειεται τετοιους ηχους να παραγει φθαρμενος ιμαντας δυναμο?
-
Θόρυβος απο κινητήρα
Καλησπέρα.. ειμαι κατοχος ενος Mazda 2.. το τελευταιο διαστημα ο ηχος απο το κινητηρα που ερχεται στην καμπινα ειναι πολυ τραχυς..ο ηχος απο τη μηχανη δεν ειναι καθαρος και το καταλαβαινεις τοσο στο ρελαντι οσο και στο γκαζωμα με τις πρωτες ταχυτητες...υπαρχουν στιγμες ιδιως οταν ειναι κρυο το αμαξι που ο κινητηρας ακουγεται μια χαρα..μετα απο καποια χλμ αρχιζει να γινεται πολυ σκληρος..σπανιοτερα ακουγεται και ενα συνεχες σφυριγμα που σταματαει μετα απο λιγα λεπτα..εσκιψα πανω απο τη μηχανη και μου φανηκε οτι ο ηχος αυτος ερχεται απο το σημειο που γυριζουν οι ιμαντες...σε λαδι ειμαι πληρης...που παει το μυαλο σας..???
-
RE: Μπροστινό σύστημα Mazda 2
Πηγα σημερα στο μηχανικο μου κι εκλεισα ραντεβου για μεθαυριο..του εξηγησα ο,τι μου συνεβη και μου ειπε οτι ολο αυτο το πιο πιθανο ειναι να οφειλεται στην εξατμιση που εχει μεγαλη πιεση αρχικα οταν ειναι πληρως παγωμενο και για υτο το λογο σταματαει στη συνεχεια μετα απο λιγα χιλιομετρα.. του λεω ολα αυτα τα συμπτωματα εμενα μου δειχνουν καποια βαση και μου απαντησε οτι αν ηταν βαση δεν θα σταματαγε ο θορυβος μετα απο 1-2 χλμ.. σας φαινεται λογικο αυτο το σεναριο..?
-
RE: Μπροστινό σύστημα Mazda 2
Τη βαση υδροεδρανο σαν μη ειδικος δε την καταλαβα..πιστευεις οτι πρεπει να αλλαχτουν ολες ή μονο οποια εχει το προβλημα? αυθεντικες ή aftermarket?
-
RE: Μπροστινό σύστημα Mazda 2
Βαση πιστευω κι εγω απο τα λιγα που ξερω...ευτυχως που δεν αλλαξα τσαμπα αμορτισερ...μαλιστα πριν απο κανα 6 μηνο ο μαστορας ειχε δει ελαχιστα κομμενο το λαστιχο της πισω βασης σασμαν (κοντρα βαση μου ειχε πει) αλλα τοτε μου ειπε οτι δε χρειαζεται αλλαγη σε καμια περιπτωση....ισως να ειναι κι αυτη που ευθυνεται και για το μεγαλο τρανταγμα ειδικα στις κατηφορες. να παω σε αυθεντικη τι λετε? καθε γνωμη ευπροσδεκτη.
-
RE: Μπροστινό σύστημα Mazda 2
Φιλοι μου σημερα κυριακη εχοντας χρονο για ψαξιμο βαζω φιλο μεσα στο αμαξι και χωρις να το βαλω μπροστα ανοιγω καπο και παταω-πιεζω αμορτισερ με τα χερια και αλλα μερη του αμαξωματος ωστε να κανει αναπηδησεις..ο φιλος μεσα στη καμπινα μου λεει πως δεν κανει τον παραμικρο θορυβο οσο κι αν αναπηδουσε το αμαξι. Στη συνεχεια βαζω μπροστα το αμαξι και φυσικα αρχιζει να κανει το γνωστο σπαστικο θορυβο μεσα στην καμπινα σαν γρυλλισμα-τρανταγμα..εντελως σταματημενο χωρις να το κουνησω βγαινω εξω και εχοντας ανοιχτο το καπο προσπαθω ακουστικα να απομονωσω τον ηχο που ακουμε στην καμπινα αλλα ματαια...ξαναρχιζω να πιεζω τα αμορτισερ δεξια και αριστερα και ο φιλος μου λεει οτι αρχιζει να ακουει πιο εντονα τον θορυβο..κατα τυχη μετα με τις παλαμες μου πιεζω ελαφρα τη μηχανη προς τα κατω και τοτε αρχιζει να δονειται ολο το αμαξωμα με το φιλο απο μεσα να μου λεει οτι μολις πιεζω τη μηχανη προς τα κατω γινεται χαμος μεσα στην καμπινα..οποτε καταληξαμε οτι μολις πιεζουμε απο πανω τη μηχανη κατι γινεται και δονειται ολο το αμαξι... στη συνεχεια παιρνουμε το αμαξι να το δοκιμασουμε στο δρομο και κλασσικα ο θορυβος δυναμωνει στα σαμαρακια, γινεται παρα πολυ εντονος σε κατηφορες και μετα απο κανα 2-3 χλμ σβηνει παντελως...μηπως σας βοηθαω περισσοτερο τωρα?