Παρήγγειλα τελικά τα fuchs mc 10-40.Αν και πραγματικά με τρώει να δοκιμάσω ένα 100% 5-40
Latest posts made by marios993
-
RE: FIAT FORUM
-
RE: Περί Αναρτήσεων
Έχει φορέσει κανένας αμορτισέρ stark παιδιά?
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Μάλιστα,πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά.Νομιζω 100% συνθετικά είναι και τα amsoil.Και από τα λίγα που βγάζουν σε 10-40.
Τώρα ανάμεσα σε 5-40 eneos SUSTINA και motul 8100 τι θα διαλέγατε?
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Καταρχήν σε ευχαριστώ για το χρόνο σου.
Καταδευτερον όχι ο κατασκευαστής ζητάει τις κλασσικές προδιαγραφές api,acea κλπ κλπ.
Οι ερωτήσεις μ όμως είναι κυρίως γενικές και όχι στοχευμένες στον δικό μ κινητήρα.
Σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, έστω ότι ο κατασκευαστής ζητάει 10-40 και εμείς βάζουμε 5-40 υπάρχουν κάποια στάνταρ προβλήματα που κατά 99% θα συμβούν?
Τρίτον και η ερώτηση για τα γκρούπ των λαδιών είναι και αυτη φιλολογικού περιεχομένου.
Π.χ ξέρουμε ποια 5-40 είναι καθαρά γκρούπ 4/5
,Tα motul chrono v ας πούμε είναι κυρίως 5 για αυτό προορίζονται για αγωνιστική χρήση.
Τα 8100 όμως?Είναι pao ή είναι group 3 κλπ.Αυτα ρωτάω αν μπορούμε να τα βρούμε κάπου.
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Παιδες έκανα την ίδια ερώτηση και στο φόρουμ της Φίατ.Αλλα θέλω να ρωτήσω σε ένα γενικότερο πλαίσιο.Εστω ότι ο κατασκευαστής προτείνει 10-40 (και 5-40 για κρύο καιρό).Εάν βάλουμε 5-40 τι προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει σε θεωρητικό επιπεδο,(εάν μπορεί.)
Επίσης πως μπορεί κάποιος βρει σε τι γκρούπ ανήκει κάθε λάδι?
Π.χ Τα motul 6100+ σε τι γκρούπ ανήκουν ή τα eneos sustina 5-40?
-
RE: FIAT FORUM
Κάποτε παρεβρέθηκα σε ένα 'σεμινάριο' που έκανε εταιρεία λιπαντικών σε βιομηχανία που εργαζόμουν. Το ότι ένα λάδι είναι full synthetic δεν σημαίνει πως είναι καλύτερο σε όλα τα χαρακτηριστικά του και για όλες τις εφαρμογές, από ένα 'απλό'. Απ' τα λίγα που θυμάμαι, π.χ. σε ένα ορυκτέλαιο είναι πολύ καλύτερη η μίξη των προσθέτων που βάζουν οι παραγωγοί (και που κάνουν τη διαφορά μεταξύ λαδιών), κι επίσης αν θυμάμαι σωστά, το ορυκτό (mineral oil) φθείρεται λιγότερο απ' την οξείδωση και την υγρασία όταν 'κάθεται' με τον κινητήρα σταματημένο.
Θέλω να πω πως επειδή ένα λάδι είναι φουλ συνθετικό, δεν πάει να πει πως θα κάνει τη δουλειά σου καλύτερα. Χώρια που θα είναι ακριβότερο. Γι αυτό υπάρχουν ορυκτέλαια, ημι-συνθετικά, φουλ συνθετικά, και μεγάλο ρόλο παίζουν τα πρόσθετα που τους βάζουν. Τα λάδια που συστήνει ο κατασκευαστής έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (πέρα απ' το ιξώδες που γνωρίζουμε), και λαμβάνονται υπ' όψιν κατά το σχεδιασμό του κινητήρα να ταιριάζουν με τα μέταλλα, τις διαστάσεις, τη χρήση που προβλέπεται κλπ. Αν μέχρι τώρα δεν αντιμετωπίζεις κανένα πρόβλημα, εγώ θα πρότεινα να συνεχίσεις με τα ίδια λάδια που βάζεις, μην προσπαθείς να φτιάξεις κάτι που δεν έχει χαλάσει, γιατί ίσως την πατήσεις...
Επίσης λόγω διαφορετικού όγκου/βάρους, έχει διαφορετικές ρυθμίσεις ο κινητήρας σου απ' ότι στα Punto, νομίζω και κάνα δυο άλλογα λιγότερα αλλά είναι και λίγο πιο οικονομικός. Ένας φίλος είχε Punto Sporting και βλέπαμε αξιοσημείωτες διαφορές στη κατανάλωση και τον τρόπο που δούλευε ο κινητήρας.
Πως αισθάνεσαι που έχεις ένα αυτοκίνητο σχεδόν 20 ετών, που καίει όσο τα σούπερ-ντούπερ mild hybrid και δε συμμαζεύεται, αν όχι λιγότερο, και με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση όταν όλα τα καινούρια της κατηγορίας 'έχουν κάτσει πάνω στον άξονα' τον ημιάκαμπτο, με μεγαλύτερους χώρους απ' τα περισσότερα καινούρια;
Αισθάνομαι υπερήφανος προφανώς για αυτό θέλω το καλύτερο.Χαχαχα.
Πάντως πραγματικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά του αμαξιού.Αυτο που λες για τα λάδια το καταλαβαίνω αν και δεν μπορώ να δεχτώ ότι τα sustina 5-40 π.χ είναι κατώτερα από οποιαδήποτε ημισυνθετικο 10-40.Το Punto to sporting ήταν 15 άλογα πάνω από μένα (95).
Ο κατασκευαστής προτείνει και 5-40 για το αμάξι μ.Απλα ξέρω ότι ίσως να υπάρχει θέμα με τη πίεση του λαδιού αν η τρομπα είναι ελάττωματικη.Η οποία τρόμπα όμως θα αλλαχθεί έτσι κι αλλιώς.Αυτο που θέλω να μάθω είναι αν υπάρχει κάποιο στάνταρ θέμα αν βάλεις λεπτότερο (κρύο) λαδι
-
RE: FIAT FORUM
Marios993 wrote:
Καλησπέρα παιδιά όπως έχω ήδη ανέφερει έχω ένα fiat bravo 2001 (1.2 80hp).
Σκέφτομαι αντί για 10-40 να πάω σε κάποιο 5-40 φουλ συνθετικό.
Υπάρχει κάποιο προβλημα σε αυτό η μπορώ να το κάνω άφοβα?
Το αγαπημένο μου αμαξι στα νιάτα μου... τα Selenia 15W-40 ημισυνθετικά βάζουν επίσημα; δες το μάνουαλ, τί επιτρέπει ο κατασκευαστήα, από-μέχρι. Γιατί θες να αλλάξεις τύπο, υπάρχει κάποιο θέμα;
Επίσημα 10-40 αλλά με πολλούς γνωστούς που μίλησα μ είπαν ότι στο pounto με τον ίδιο κινητήρα το έχουν κάνει 'επισημα' 5-40 λόγω υδραυλικων βαλβίδων.
Το μανουαλ ανέφερει και το 5-40 στο κρύο.
Θέλω να αλλάξω κυρίως για να πάω σε φουλ συνθετικό και για καλύτερη εκκίνηση τώρα το χειμώνα.
Θέμα όχι δεν έχω στο αμάξι
-
RE: FIAT FORUM
Καλησπέρα παιδιά όπως έχω ήδη ανέφερει έχω ένα fiat bravo 2001 (1.2 80hp).
Σκέφτομαι αντί για 10-40 να πάω σε κάποιο 5-40 φουλ συνθετικό.
Υπάρχει κάποιο προβλημα σε αυτό η μπορώ να το κάνω άφοβα?