Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 271
    • 272
    • 109 / 272
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    108
    5421
    178613
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @alexandros-k last edited by

      όσες φορές έστειλα στα κεντρικά της Peugeot πήρα όσες απαντήσεις πήρατε εσείς που ΔΕΝ στείλατε!

      Πήγαινε εκεί που το πήρες και σπάστα! δεν το πήρες τσάμπα, είναι μέσα στην εγγύηση και πρέπει να σε ενημερώσουν.

      Όταν βγάζει μήνυμα, κάνει καταγραφή log υποτίθεται, το μπουζί είχε το θέμα; μετά από αυτό στο ξαναέκανε; υπάρχει και περίπτωση για ελαττωματικό μπουζί. Βέβαια να πέσανε σε σένα και τα 2 ελαττωματικά (μπουζί, μπαταρία) είναι κάπως απίθανο, αλλά μπορεί να συμβεί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • gatoz
        gatoz @dublin last edited by

        νταξ, καινουργιο αμαξι ειναι, κατι δεν εχει κατσει καλα απο το εργοστασιο, συμβαινει και σε γιαπωνεζους. επειδη ειναι κατι χαζο, υποθετω καποια φισα ή κατι ξεκουμπωτο, δεν μπορουν και να βρουν ευκολα τι φταιει. δεν νομιζω να ειναι πραγματικα κατι σοβαρο αλλα εσυ δωσε πονο να λυθει το θεμα, πολλα τα γιουρα και δυσκολα βγαινουν. μετα απο λιγες μερες θα το ξεχασεις το ισουε και θα γουσταρεις το κουκλι για χρονια

        #milf-a-man

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          makap last edited by

          Είμαι στη φάση αγοράς ενός μεταχειρισμένου (εταιρικού) 2008 από Χανιαδάκη με 5ετή και όχι 2ετή εγγύηση.

          Έχει χειροκίνητο 4/19 (ξέρω ότι στο νήμα συζητάτε το μοντέλο του '20) και αυτόματο του '20

          Τι νομίζετε ότι πρέπει να προσέξω;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • piliourits
            piliourits @kipouros89 last edited by

            Καλησπέρα. Ψάχνω και εγώ για b suv και από puma και t-roc που δοκίμασα το 2008 μου φάνηκε μακράν ανώτερο.

            Είμαι λίγο πριν πάρω την τελική απόφαση και θα βοηθούσε πολύ αν κάποιοι κάτοχοι μπορούν να μου λύσουν κάποιες απορίες.

            1- Πως είναι ο λεβιές ταχυτήτων. Στην δοκιμή το είχαν μόνο αυτόματο το οποίο ναι μεν μου φάνηκε υπέροχο άλλα δεν έχω πειστεί για τα έξτρα κόστος. Τα reviews που είδα μέχρι τώρα είχαν μιξ γνώμες.

            2-  Google maps παίζει με την κονσόλα του οδηγού με Android? Έχει mirroring μόνο με bluetooth? Γενικά αξίζει το i-cockpit άμα προτιμάς η πλοήγηση σου να γίνεται από το κινητό?

            3- Grip control αξίζει?

            4- To GT or not to GT? Προσωπικά ο μόνος λόγος που το σκέφτομαι είναι για τα blind spot monitoring και τα led αλλά δεν έχω δοκιμάσει τα απλά να δω την διαφορά. Από ότι κατάλαβα είναι μόνο μεσαία σκάλα στο allure.

            5- Τέλος το ACC παίζει με το manual η είναι μόνο στο αυτόματο?

            Έστω και σε κάποιες από αυτές αν μπορείτε να απαντήσετε θα ήταν μεγάλη βοήθεια. Ευχαριστώ πολύ!

            Το ΕΑΤ8 αυτόματο κιβώτιο που έχει το αμάξι, είναι ΤΟ καλύτερο κιβώτιο που είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά, είναι από μόνο του αιτία αγοράς. Μόνο αν δεν έχεις τα λεφτά, να πάρεις χειροκίνητο που είναι ένα σχετικά μέτριο κιβώτιο ( αυτοί με τα Φόρντ και τα καλά γιαπωνέζικα, θα το πουν και 'κακό' το χειροκίνητο της PSA). Είναι κρίμα να ΜΗΝ το πάρεις αυτόματο το συγκεκριμένο αμάξι...

            Mirroring μόνο με bluetooth δεν κάνει κανένα αυτοκίνητο απ' όσα πωλούνται μέχρι τώρα, ασύρματο mirroring είναι feature που θα έχουν τα επόμενα μοντέλα, διαφημίζεται ήδη από κανα δυο ακριβότερα συστήματα VW & Skoda, αλλά πάλι με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα...

            Το grip control κάποιοι λένε κάνει δουλίτσα, μην περιμένεις και πολλά πράγματα, κι αυτό αν δεν σου φαίνεται πολύ ακριβό, γιατί να μην το χεις... το έχω στο citroen αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη.

            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • piliourits
              piliourits @makap last edited by

              Είμαι στη φάση αγοράς ενός μεταχειρισμένου (εταιρικού) 2008 από Χανιαδάκη με 5ετή και όχι 2ετή εγγύηση.

              Έχει χειροκίνητο 4/19 (ξέρω ότι στο νήμα συζητάτε το μοντέλο του '20) και αυτόματο του '20

              Τι νομίζετε ότι πρέπει να προσέξω;

              Να προσέξεις να μη χάσεις το αυτόματο και μείνεις με το χειροκίνητο... και να μην έχει τρακάρει .

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Το νεο i20 εχει λεει ασύρματο android auto... τωρα με αυτους εδω δεν ξερω καν αν ερθει σε εμας.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kipouros89 @piliourits last edited by

                  Ευχαριστώ. Βρήκα να δοκιμάσω χειροκίνητο το 208 που πρέπει να είναι ίδιο και να κάνω άλλη μια δοκιμή το 2008 αυτόματο την ίδια μέρα.

                  Αλλά έχοντας δοκιμάσει manual focus πρόσφατα δεν κατάλαβα κάποια τρελή διαφορά από αλλά παλιότερα αμάξια που είχα, οπότε και δεν νομίζω να καταλάβω την διαφορά. Το αυτόματο του 2008 για την ώρα κερδίζει και ας με πονάει στην τιμή. Θα γράψω εντυπώσεις μετά τις δοκιμές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • V
                    veneu @lap last edited by

                    Το νεο i20 εχει λεει ασύρματο android auto... τωρα με αυτους εδω δεν ξερω καν αν ερθει σε εμας.

                    Με την αναβάθμιση του Android σε 11 θα συνδέεται ασύρματαhttps://techblog.gr/software/341517/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @piliourits last edited by

                      Το ΕΑΤ8 αυτόματο κιβώτιο που έχει το αμάξι, είναι ΤΟ καλύτερο κιβώτιο που είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά, είναι από μόνο του αιτία αγοράς.

                      Mirroring μόνο με bluetooth δεν κάνει κανένα αυτοκίνητο απ' όσα πωλούνται μέχρι τώρα, ασύρματο mirroring είναι feature που θα έχουν τα επόμενα μοντέλα, διαφημίζεται ήδη από κανα δυο ακριβότερα συστήματα VW & Skoda, αλλά πάλι με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα...

                      1. Μάλλον εννοείς σε αυτή την κατηγορία? Γιατι γενικά υπάρχουν καλύτερα αυτόματα, π.χ. 8αρι της ZF. Αλλά είναι σε άλλη κατηγορία αυτοκινήτων, μεγαλύτερη.

                      2. Η BMW ένώ άργησε να μπει στον χώρο, είναι η 1η που είδε προσφέρει mirroring ασύρματα στα μεγάλα μοντέλα της (στα μικρά δεν είμαι σίγουρος).

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dublin last edited by

                        Έβγαλε ενημέρωση ΚΑΙ για χάρτες, ΚΑΙ για οθόνη, το δεύτερο είναι λίγο περίεργο, καθώς θα έχει και κάποιες διαφορές από το τωρινό. Αν ξέρει κάποιος κάτι ας πει, γιατί δεν θα προλάβω να το κάνω αφού το έχω αφήσει επαρχία το αυτοκίνητο για το κοντινό μέλλον. C3 for ever!

                        κατά τα άλλα όλα καλά, κοντεύουμε με το καλό τα 10.000.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          parikon last edited by

                          Ανεβάζω και γω μετά από 3 μήνες χρήσης την καταναλωση μεχρι στιγμής.

                          https://ibb.co/rmmDZ78

                          Και από ένα ταξίδι Καβάλα-Θεσσαλονίκη-Καβάλα

                          https://ibb.co/mH4rbQ0

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dim-xir last edited by

                            Καλησπέρα παιδιά, είμαι σε δίλημμα μεταξύ nissan juke και peugeot 2008. Δεν βάζω το πουμα γτ δεν μ αρεσει ιδιαιτερα τ μπροστα που ειναι σαν φιεστα.

                            Το οικονομικό φτάνει μεχρι 22000 μαξ, οποτε ειμαι στο nissan juke (connecta 117ps) - 20900 , και στο 2008 (allure 100 ps) - 22400. 
                            Εκανα και τα 2 τεστ ντραιβ και ομολογω οτι εσωτερικα , απο αποψη τεχνολογιας μ αρεσε πολυ το πεζο,  αλλα οδηγικα μου φανηκε ωραιο για πολη , για καθημερινη χρηση , αλλα μου φανηκε αργο (ειχε κινηση οποτε δεν ειχα ευκαιρια να τρεξω πολυ). . Δε μου αρεσε επισης το start/stop που ειχε το αμαξι.

                            Απο την αλλη ο ιαπωνας , είχε ωραιο εσωτερικο, οχι τοσο γκλαμουρ οσο ο γαλλος , αλλα καλο. Δε μ αρεσε μονο το ac που ηταν κυκλικο. Σε επιπεδο οδηγησης μου φανηκε αρκετα πιο γρηγορο(17 αλογα ειναι αυτα) και ειχε και την επιλογη sport.

                            Θα ηθελα μετα το σεντονι που εγραψα να μου πει κανεις αν οντως ειναι ψοφιμι το 100ρι και τπτ αλλα αρνητικα που βλεπει κανεις οταν 'σκασει' το μαρουλι.

                            Ευχαριστω πολυ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              parikon last edited by

                              Για το juke δεν έχω άποψη διότι ήρθε 1 μήνα αφού έκλεισα το δικό μου οπότε και δεν πήγα να το δω -οδηγήσω.

                              Το allure με τα 100 άλογα βενζίνη έχω 3 μήνες.Λοιπον το αμάξι δεν είναι ψοφιμι για εμένα και αυτό εξαρτάται πάντα από τι αμάξι προερχεσαι αν είχες ατμόσφαιρα με 110 άλογα ή τούρμπο με 150 άλογα. Το μηχανικό κιβώτιο δεν είναι για σπορ οδήγηση(έχει δρόμο η αλλαγή) αλλά ούτε και για συχνά μποτιλιαρισματα όπου θα έχεις 1η και 2α.

                              Επίσης θα μιλήσω για τον ημιακαμπτο και αν κάπου έχω λάθος ας με διορθώσει κάποιος. Οδηγούσα το ατος παλιότερα και οπότε έπεφτα σε λακούβα πάνω σε στροφή  με πετούσε κωλο, νόμιζα πως φταίει το μικρών διαστάσεων λάστιχο αλλά τελικά το ίδιο συμβαίνει στο 2008 που έχει πιο φαρδύ λάστιχο,άρα και σε όλα τα αυτοκίνητα με ημιακαμπτο;

                              Τελευταίο θα πω για τις θέσεις του καφέ που όντως χτυπάς καλαμάκι στις αλλαγές ταχυτήτων.

                              Αυτά τα αρνητικά έχω δει εγώ αφού έπεσε το κασέρι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                harisma23 @parikon last edited by

                                Επίσης θα μιλήσω για τον ημιακαμπτο και αν κάπου έχω λάθος ας με διορθώσει κάποιος. Οδηγούσα το ατος παλιότερα και οπότε έπεφτα σε λακούβα πάνω σε στροφή  με πετούσε κωλο, νόμιζα πως φταίει το μικρών διαστάσεων λάστιχο αλλά τελικά το ίδιο συμβαίνει στο 2008 που έχει πιο φαρδύ λάστιχο,άρα και σε όλα τα αυτοκίνητα με ημιακαμπτο;

                                Το συμπέρασμα αυτό είναι λάθος, ως γενίκευση. Ένα πράγμα είναι η αρχιτεκτονική των αναρτήσεων και ένα άλλο πράγμα είναι η ρύθμιση τους. Παρόλο λοιπόν που γενικά ο ημιάκαμπτος είναι πιο επιρρεπής σε αναπηδήσεις στις ανωμαλίες του οδοστρώματος από τους πολλαπλούς συνδέσμους, κάποιοι κατασκευαστές τα καταφέρνουν καλύτερα στη ρύθμιση του από άλλους. Γενικά η Peugeot έχασε τα τελευταία 15 χρόνια κάτι από το 'μαγικό' touch που είχε στη ρύθμιση των αναρτήσεων τη δεκαετία του 90.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @harisma23 last edited by

                                  Το συμπέρασμα αυτό είναι λάθος, ως γενίκευση. Ένα πράγμα είναι η αρχιτεκτονική των αναρτήσεων και ένα άλλο πράγμα είναι η ρύθμιση τους. Παρόλο λοιπόν που γενικά ο ημιάκαμπτος είναι πιο επιρρεπής σε αναπηδήσεις στις ανωμαλίες του οδοστρώματος από τους πολλαπλούς συνδέσμους, κάποιοι κατασκευαστές τα καταφέρνουν καλύτερα στη ρύθμιση του από άλλους. Γενικά η Peugeot έχασε τα τελευταία 15 χρόνια κάτι από το 'μαγικό' touch που είχε στη ρύθμιση των αναρτήσεων τη δεκαετία του 90.

                                  Συμφωνώ με τον Χάρη. Η Μιτο (ημιάκαμπτος) που έχω τώρα αναπηδάει λιγότερο από το Μίνι (πολλαπλών συνδέσμων) που είχα πιο παλιά.

                                  Χάρη, δεν έχασε η Πεζώ κάτι, απλά άλλαξε τις αναρτήσεις από ανεξάρτητες σε ημιάκαμπτο για να μπορέσει να μειώσει το κόστος ώστε να ακολουθήσει το golf στα ζουληχτά εσωτερικά. Μετά η VW εκανε ντριπλα και άλλαξε τον ημιάκαμπτο με πολλαπλών (τώρα βέβαια κάνει νερά) αλλά η Πεζώ παρέμεινε σταθερή γιατί είδε τελικά ότι η πλειοψηφία των αγοραστών ασχολούνται με τις οθόνες και τα τάμπλετ και όχι με τις αναρτήσεις.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • V
                                    vagkirk last edited by

                                    Εννοείς σε σχετικά οριακή οδήγηση μέσα σε στροφή με λακκούβες και γλιστερο οδόστρωμα πετάει κωλο το 2008; Είναι όντως λίγο ελαφριά σε αίσθηση τα Peugeot σε τέτοιες συνθήκες αλλά μένουν στην αίσθηση δεν γίνονται ποτέ επικίνδυνα , ισα ίσα που με αυτό τον τρόπο τοποθετούνται και όμορφα στην έξοδο της στροφής ,και φυσικά υπάρχει και το esp εκεί να αποτρέψει τα χειρότερα. Κατά την άποψη μου τα Peugeot είναι από τα κορυφαία αυτοκίνητα σε κράτημα και αποτελεσματικότητα παρά τις κλίσεις τους ακόμη και τα εμπορικά 307, 206 είχαν όλα κάτι από το ιστορικό DNA της εταιρείας σε οδηγική συμπεριφορά. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που λες για την αστάθεια του 2008.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Τετοια ασταθεια μερικες φορες εχει και το grandland. Εχουν υψηλοτερο κεντρο βαρους και αντιδρουν καπως διαφορετικα

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • H
                                        harisma23 last edited by

                                        Πάντως το 308 πρώτης γενιάς δεν είχε τίποτα από το ιστορικό DNA της Peugeot!

                                        Γενικά κάπου στη διαδρομή φαίνεται να χάθηκε η σπιρτάδα και το σπορ DNA των σύγχρονων Peugeot. Μάλλον χάθηκε κάπου μεταξύ του design, του υπερεξοπλισμού, της αναβαθμισμένης απτής ποιότητας και του i-cockpit.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          Εντάξει αυτό το χοροπηδητο σε απότομες αλλαγές του οδοστρώματος το έχουν πολλά υπερυψωμένα . Το 2008 δεν το έχω οδηγήσει το έχει σίγουρα και το 3008 με το παραμικρό πετούσε κωλο όπως και το κασκαι (παρα πολύ βέβαια μιλάω για το 2014 που το οδηγησα αλλά ακόμα το θυμάμαι) και το καροκ και το τιγκουαν.

                                          Αντίθετα το δικό μου για να πετάξει κωλο πρέπει να περάσεις με πολύ περισσότερα χλμ από τα παραπάνω καμιά σχέση παρότι και αυτό με ημιακαμπτο. Και ήταν και ένα λόγος της επιλογής έναντι του νίσσαν που τα είχα οδήγησει το 2014 τελευταία. Το Σουζούκι βεντούζα το νισσαν όλο τσαχπινιες!

                                          Σπορτατζ τουσον xceed αντίθετα καμία αναπήδηση. Το cx30 περισσότερη αλλά λιγότερη από το 3008.

                                          Το c5 aircross αντίθετα παρά τις κλίσεις που παίρνει ούτε αυτό δεν ψαρεύει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • P
                                            parikon @vagkirk last edited by

                                            Εννοείς σε σχετικά οριακή οδήγηση μέσα σε στροφή με λακκούβες και γλιστερο οδόστρωμα πετάει κωλο το 2008;

                                            Ήμουν με 110 χιλιόμετρα στην Εγνατία (στεγνο οδόστρωμα) σε δεξιά στροφή  και είχε λακκουβα (έλειπε κομμάτι από γέφυρα) πέρα ως πέρα και αυτό που ένιωσα ήταν ότι σηκώθηκε για λίγο το πίσω μέρος και πήγα αριστερά οχι σα να τραβάς χειρόφρενο βέβαια. Το αμάξι αμέσως μετά μπήκε στη θέση του χωρίς να κάνω εγώ καμία κίνηση ήταν δηλαδή στιγμιαίο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 271
                                            • 272
                                            • 109 / 272
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr