Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 186
    • 187
    • 94 / 187
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    3738
    81119
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 @super-t last edited by

      Δηλαδή η Lancia που είναι Panda με άλλο ντύσιμο έκαψε 0,4 l περισσότερο;

      Nαι, 0,35 για την ακρίβεια. Πιθανά λόγω ελαφρώς μεγαλύτερου βάρους ή/και άλλων ρυθμίσεων σχέσεων στο κιβώτιο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panormus772 @lap last edited by

        Εντυπωσιακοτατο, δεν την ηξερα την εκδοση, ποσο βγαινει;

        https://www.fiat.gr/content/dam/fiat/gr/pricelist/FIAT-Priceleist-August-2020-new-ETT.pdf

        12.650 Panda hybrid easy cross και 14.350 Panda city cross - launch edition

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Παντως αυτα τα αποτελεσματα με επιβεβαίωνουν.

          Η λυση ειναι τα μικρα mildnhybrids , ουτε φιλτρα μικορσωμστιδιων ουτε τιποτα. Μια μπαταρια στα 800 ευρω οταν τα φτησει.

          Αντε να δουμε το i20.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lap last edited by

            Ωπα μιλουμε για 1000 κιλα και 69 αλογα στο panda;

            Ενω στο αλλο 900 κιλα και 90 αλογα,

            Η μερα με τη νυχτα.

            Αρα suzuki και παλι νικητης

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by

              Αφου το εχω βρε συ τα βλεπω τα 4αρια καθε φορα.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by

                Βασικα πήγαινε για τα diesel διοτι στα βενζινης το φιλτρο φτανει γρηγορα και ευκολα σε θερμοκρασιες παθητικης αναγεννησης. Δεν εχουν θεματα.

                Το swift εχει καλυτερη κατανάλωση απο τον 1,6 diesel της psa σε c segment και c suv.

                Για βαλε τα στοιχεια που λες, πολυ ενδιαφερον.

                Ενα βραδυ θυμαμαι ξημερωματα με αδειους δρομους και σχεδον 50 χλμ/ωρα μεση ταχυτητα ειδα 3,5 λιτρα. Πρεπει να εβγαλα και φωτο, αλλωστε  μολις το ειχα παρει....ουτε 2000 χλμ δεν ειχε.... Ακουγα μουσικουλα και πηγαινα χαλαρα. Μαζι ειμασταν παρεα με dieselaki psa... αυτο εγραψε 4,7. Εντσξει ηταν πιο μεγαλο και βαρυ αλλα ηταν και diesel

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap last edited by

                  Πρεπει να εισαι ο πιο πολυτιμος του forum σε αυτα τα θεματα. Διοτι ειναι πολυ δυσκολο να βρεις ελεύθερες τςτοιες μελετες.

                  Σε ποια απο αυτα ειναι του swift;

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    super-t last edited by

                    Δεν είναι ελεύθερες, με κωδικούς άλλου τις είδα.

                    Το SI001 είναι το Swift.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • nickthetrib
                      nickthetrib @super-t last edited by

                      Δεν είναι ελεύθερες, με κωδικούς άλλου τις είδα.

                      Το SI001 είναι το Swift.

                      Τότε όντως είσαι από τους πιο πολύτιμους στο φόρουμ!!!

                      Δώσε τα κρυφά δεδομένα στον κόσμο!!!

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        https://driveandtravel.gr/odigontas-to-suzuki-swift-1-2-hybrid-90hp/

                        Το ειχα βρει σε ιαπωνικα sites και σας το ανεφερα, πρωτη φορα το βλεπω να το αναφερει ελληνικο.

                        Εκτος αν το διαβασε απο εμενα και το εβαλε

                        '....μειώνεται και η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 κατά 20% και 15% αντίστοιχα, σύμφωνα με τη Suzuki.'

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          alejandro @gkouk last edited by

                          Παλικάρια τα φώτα σας λίγο. Το αμάξι είναι της συζύγου. 5.000km (12 μήνες) οπότε πήγε για την 1η αλλαγή λαδιών. Στο συνεργείο ανέφερε 2 θέματα και της είπαν πως τα ακούνε πολύ συχνά:

                          1. Πολύ ευαίσθητος αισθητήρας προσέγγισης κατά την οδήγηση. Χτυπάει πολύ εύκολα ακόμη και όταν περνάς από σταθερά 'εμπόδια' χωρίς να υπάρχει κίνδυνος ή όταν βρίσκεται αντικείμενο αρκετά μακριά. Ρυθμίζει κάπως αυτή η ευαισθησία;

                          ......................

                          Ευχαριστώ!

                          Απο το πρωτο μηνα το ανέφερα και με μειλ και στα σέρβις. Με έχουν γράψει κανονικα.
                          Ειναι απλα επικίνδυνο. Απαιτούσα τη μόνιμη απενεργοποίηση του. Κανονικά θα πρεπει να στείλω εξωδικο και να τους καθιστώ υπευθυνους για οποιοδήποτε ατύχημα μιας και ειναι επεμβατικό σύστημα.
                          Με το που μπαινω στο αυτοκινητο, πρωτα το απενεργοποιω και μετα βαζω ζωνη και ξεκινώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alejandro @lap last edited by

                            Τις πρωτες μερες ολη μερα βσρουσε. Πλεον βαρει μια φορα την εβδομαδα και αν. Οδηγω στρωτα και με πιο σεβασμο. Ειναι πολυ καλο εργαλειο οδηγησης και σεβασμού

                            Αληθεια; Γιατι εγω και να πηγαινω νορμαλ, οταν μου σκαει το σκουτερ απο διπλα και μπαινει μπροστα μου, χτυπαει και φρεναρει.. ΧΩΡΙΣ να υπαρχει κινδυνος να το χτυπησω μιας και η μηχανη την έχει κάνει..
                            Λαπ, σε αγαπαω σε εκτιμαω αλλά αυτο με τη Σουζουκι ειναι απλα απαράδεκτο και θα έπρεπε να φανε ξύλο και μηνυσεις.
                            Για το Ιγκινς καναν αλλαγες αναρτησης, για το Σουιφτ, ενα πρόβλημα δεν έχουν λύσει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Κατσε σου φρεναρει με σκουτερ;;;;;. Εμενα οχι...για να φρεναρει πρεπει να ειναι ετοιμο για στουκα. Λες χρυπησα αλλα τελικα την γλυτωνεις. Φτου φτου μακρυα απο εμας.

                              Ναι εμενα πλεον βαρα μιαδυο φορες την εβδιμαδα και αντε οπως λες αν πεταχτει κανα σκουτερ αλλα οχι, δεν φρεναρει τοσο ευκολα.

                              Πρεπει απο την θεση του οδηγου να μην βλεπω τον πισω προφυλακτηρα του εμπροσθιου και προπορευομενου για να φρεναρει αυτόματα.

                              Στις αναρτησεις πλεον μαλακωσε αισθητα...σε σημειο που το θελω λιγο πιο σκληρο  (μη βαρατε)....ισως φταιει και οι θερμοκρασιες του καλοκαιριου.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • _
                                _petros last edited by

                                Καλημέρα,

                                Να σας ρωτήσω: υπάρχει κάτι ιδιαίτερο που θα έπρεπε να ξέρω για το cvt κιβώτιο;

                                Πχ μου είπαν,να μην βάζω ποτέ νεκρά (N)μόνο σε περίπτωση ρυμουλκησης....

                                Επίσης στην glx έχει ένα κουμπάκι(κατω αριστερά από το τιμόνι,το τελευταίο στη σειρά, αν δεν κάνω λάθος) λέει άμα το πατήσεις το αμάξι κάνει...'τραμπες''  κάτι τέτοιο μου είπε,εγώ κατάλαβα 'drift'....

                                Βέβαια θα τα συζητήσουμε όταν θα έρθει

                                Απλώς ζητάω γενικά γνώμες από κάποιον που το έχει/οδηγεί το συγκεκριμένο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Αυτο, τερμα δεξια....

                                  Το esp ειναι.... το ηλεκτρινικο συστημα ευστάθειας. Ολα τα συγχρονα αυτοκινητα το εχουν.

                                  Εδω ενα σημαντικο χαρακτηριστικο του.

                                  Πρωτη φορα βλεπω την μονωση απο κατω, οταν το οδηγεις δεν φαινεται, να γιατι ακουγετσι καπως παραπανω, επισης, φαινεται ποσο ευκολο ειναι να βαλεις μια καλη μονωση μονος σου και να το κανεις τοπ κλαςς.

                                  Δεν του φαινεται οταν το πρωτοδεις.

                                  https://www.km77.com/coches/suzuki/swift/2017/5-puertas/glx/swift-12-glx-shvs/imagenes/interiores#KM7KPH20170419_0043

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • _
                                    _petros last edited by

                                    Ναι αυτό το κουμπί τερμα δεξιά

                                    Τι είναι αυτό?

                                    Όσο αφορά το κιβώτιο:ισχύει αυτό με την Ν επιλογή, δηλαδή να μην την βάζω ποτέ.Πχφαναρι

                                    Έχει και μια επιλογή L (η τελευταία) επιλογή.

                                    Λεπτομέρειες περί μόνωσης, αναρτήσεων, θα σας πω μόλις το παραλάβουμε.......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Ναι, σε τραχυ οδόστρωμα ακουγεται,...απο την αλλη εχω τελειως διαφορετικη αποψη....

                                      Δηλαδη οτι δυσκολα τη ρυθμιση και συνδιασμο της αναρτησης, ελατηριων, συνεμολοκ, το κιβώτιο, τον κινητηρα, οι χωροι, ο εξοπλισμος κτλ, μπορεις να τα αλλαξεις σε ενα αυτοκίνητο....Δεν γινεται απλα ετσι τα αγοραζεις.

                                      Γενικα επειδη οδηγω συχνα συτην την κατηγορια μπορω να πω πως το swift αποτελει ενα απο τα αν οχι το καλυτερο αυτοκινητο πολης λογω του συνδιασμου συγκεκριμενων ικανοτητων που ειναι πρωτης σημασιας για τα αυτοκιντα πολης, εκτος ομως του θορύβου τροχασμου.

                                      Απο την αλλη η ηχομονωση στους θολους, διοτι οντως εκει καπως πασχει, ειναι παρα πολυ ευκολο να λυθει εως εναν βαθμο.

                                      Επειδη το ψαχνω το θεμα και εχω ξαναβαλει μονωση αλλα για στερεο, ειναι υποθεση μιας με δυο ωρες με χαβαλε, καφε και φιλαρακια. Κανονικα μισης ωρα δουλεια ειναι ...αλλα χαβαλες να γινεται.

                                      Βγαζεις το πλαστικο μασπιε με ειδικο πλαστικο ανοιχτηρι για να μην γρατζουνηθει, μετα σηκωνεις την μοκετα και βαζεις ενα καλο ειδικο υλικο για ηχομονωση αυτοκινητου στους θολους.μετα τα βαζεις ολα στην θεση τους απαλα και ομορφα.

                                      Το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο, και ισαξιο με πολυ ακριβα αυτοκινητα, εως ενα σημειο ομως διοτι πολλοι θορυβοι παραγονται και απο ην ιδιοσυχνοτητα του σασι. Αλλα πολλες φορες και ιδιαιτερα ενα συγχρονο πλαισιο, οπως αυτο του swift, μια επιστρωση μονωσης στους θολους τελειωνει το οποιο θεμα.

                                      Σε μαγαζια που βαζουν για πλακα μονωσεις ακομα και για στερεο. Με 100 ευρω σου βαζουν μονωση μονο στους θολους, (αυτοι σε βαζουν στο τριπακι να βαλεις παντου, δεν χρειαζεται παντα) αλλα ειναι απο αυτα σαν αυτοκολλητο τυπου dynamat αρκετα καλης ποιοτητας και επώνυμο και ουχι κινεζιας.

                                      Παντως, πολυ καλα κανετε και τα λετε διοτι, καλο ειναι να το γνωριζουν οι μελλοντικοι ιδιοκτητες, δεν ειναι ομως κατι το τρομερο, μη φοβάστε, ουτε θυμιζει τα αυτοκινητα του 90, αλλα ναι θα επρεπε να εχει στους θολους πιο παχια μονωση ειναι αληθεια , (εαν εχει καθολου σε καποια σημεια) αλλα επισης και για να τα διαβαζουν οι οποιοι αναλυτες της suzuki. Νομιζω πως η Ελλαδα αποτελει μια απο τις χωρες συγκρισης και ερευνας για τις μελέτες τους.

                                      Υ.γ1

                                      Εχω κανει αρκετα χιλιομετρα με το clio diesel dynamic με 17αρες ζαντες. Το ιδιο δυνατα ακουγεται ο θορυβος τροχασμου, ειναι εντονος και κουραστικος σε ταξιδι. Δηλαδη καιναλλα αυτοκινητα της κατηγοριας ειναι ετσι αλλα κ παλι οντως φαουλ της suzuki

                                      Υγ.2

                                      Δειτε αυτον εδω, ειτε τον συνπαθειτε ειτε οχι, ειτε τον βρισκετε γραφικο ειτε οχι, εχει καποια αληθεια αυτο που λεει για την ηχομονωση.

                                      Youtube Video

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        ignantios last edited by

                                        Η μόνωση του Swift είναι κακή. Για εμένα για αυτοκινητο θα ήταν ανατρεπτικός παράγοντας. Του συγχωρώ τα σκληρά πλαστικά αλλά την τόσο κακή του ηχομόνωση όχι. Δύο φορές που το. Έχω οδηγήσει μου εκανε κακή εντύπωση. Άκουγα πολύ το δρόμο και τα λάστιχα. Είναι ωραίο οδηγίκα αλλά πολύ φαουλ εκει.

                                        Εχω το sx4 και δεν έχω παράπονο και το ευχαριστιεμαι σε ταξίδι και μέσα στην πολη αλλά το Swift με εκνεύρισε. Κρίμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • P
                                          poliviosfp last edited by

                                          wow. Μόνο σε πόρτες έβαλε και στο πορτ παγκάζ και είχε τόση διαφορά;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            ignantios last edited by

                                            Και γιατί αφού είναι τοσο απλο δεν το έκαναν εξαρχής να είναι και ανώτερο το αμάξι? Σορρυ αλλά εγώ δεν τα δεχομαι αυτά. Είναι τσιπια τελείως και το αμάξι στο δρόμο είναι θορυβώδες ότι και να λες. Το πήγα εθνική οδό και μέσα στην πολη. Το αμάξι είναι θορυβώδες; αρκετά. Το Fiesta που πήρε ο κουμπάρος μου είναι πολύ ανώτερο σε μόνωση κατά πολύ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 94 / 187
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr