-
Άσχετο, στο swift μπορείς να δεις μέση κατανάλωση 'μακράς διαρκείας'' σε συνδυασμό με κατανάλωση από γέμισμα σε γέμισμα;
Στο baleno ή που θα βλέπω μέση κατανάλωση ή που θα μηδενίζει μόνο του όταν βάζω βενζίνη. Δεν μπορώ δηλαδή να δω long term με το trip a ή trip b. Και το έχω ψάξει το μενού.
-
Οχι ουτε σε εμενα....Βλακεια.
Τι εννοεις μηδενιζει μονο του σε καθε γεμισμα....εμενα δεν το εχει αυτο!!!!
Εμενα εχει ενα κουμπακι αριστερα σπανω στο τιμονι.... που λεει ....δεν θυμαμαι ...κατι λεει τελος παντων, και δεν μπορεις να ελέγξεις το ''b'' .
Για το b πρπει να πατησεςι εκεινα τα πλαινα στο καντραν, οπυο στο swift ειναι μικρα και κοντουλικα......
Λεμε που λεμε ιαπωνικο, αλλα καποιος μηχανικος απο γαλλια παιζει να το σχεδιασε.
-
Στο μενού έχει επιλογή να μηδενίζει αυτόματα ο μετρητής καταναλωσης σε κάθε γέμισμα ή αυτό να γίνεται χειροκίνητα.
-
Α δεν το ξερα αυτο....
Εμενα τωρα μου κανει ενα αλλο τρελο....δεν ανοιγουν οι πισω πορτες...πρεπει να πατησω το κουμπι στην πορτα που ξεκλειδωνει.
Απο το μενου εγινε αυτό;;; Μετα το service το παρουσιασε.
-
Το βρηκα για τις πορτες, απο το menu ηταν. Μαλλον μοηκε defaukt λογω service.
Τωρα εβαλα τα φωτα απο το menu στην επιλογη guide me home καινπ επελεξα απο την λιστα που εχει στα 20 δευτερολεπτα, ......αλλα δεν ξερω πως να τα ενεργοποιώ. Λιγο σπαστικο ειναι σε αυτα.
Λοιπονμ ακουστε απανταχου haters ...οντως σημερα διαπιστωσα κατι ασχημο. Ειχα ενα καλο γαλλικο ολη μερα μαζι μου, και ακριβψς στον ιδιο δρομο..... χμμμμ φανηκε η τεραστια διαφορα. Βεβαια το γαλλικο ηταν c segment αλλα και παλι....
Νταο ντουπ το σουτζουκακι.....γδουπ (πολυ βαθυ) το γαλλικο. Υπαρχει ηχος οχι τοσο διαφορα στην ανεση αλλα ο ηχος ειναι εντονος στο σοτζουκι. Πρεπει να βρω μονωση διοτι μεσα απο την μοκετα ειναι σε καποια σημεια.....σκετο μεταλλο, ακους την αναρτηση και δημιουργει αισθηση κουρασης ενω ειναι ανετο..
Αυτα τα γαλλικα, δεν τους γλιτώνεις με τιποτα. ' Τι κανετε μωρε;;;; Σταματηστε τo γαλλικo Οχι αλλο γαλλικο, οχι αλλο γαλλικο...' Κουρκουλος αυτος, Κουρκουκλος εγω
-
Τωρα εβαλα τα φωτα απο το menu στην επιλογη guide me home καινπ επελεξα απο την λιστα που εχει στα 20 δευτερολεπτα, ......αλλα δεν ξερω πως να τα ενεργοποιώ. Λιγο σπαστικο ειναι σε αυτα.
Λογικά όπως σε όλα τα αυτοκίνητα, όταν σβήσεις και βγάλεις το κλειδί τραβάς τον μοχλό για τους προβολείς και ανάβουν για όσα δεύτερα έχεις ορίσει.
-
Για τα μεγαλα φωτα;
-
Για τα μεγαλα φωτα;
Ναι. Ta Follow me (ή όπως τα λέει η κάθε εταιρεία) φώτα, σε όσα αυτοκίνητα (BMW, Mini, VAG, Ford, Fiat, Alfa, Toyota) έχω δει έτσι λειτουργούν.
-
Θα το δω, θενξ.
Ποτε μου δεν το εχω δοκιμασει σε καποιο αυτοκινητο.
-
Στα suzuki πρέπει να έχεις το διακόπτη των φώτων στο Auto για να έχεις το feature
-
Όσο μα Όσο τρελο και να σας ακούγεται έτυχα σε αντιπροσωπεία Suzuki που είχε μέσα ένα S cross diesel με 45.000χλμ, με προβλημα στην τουρμπίνα και στο DPF και εκείνη την ώρα ήρθαν τα ανταλλακτικά.Το DPF έχει τιμή 7000€ καινούργιο και τα παιδιά στα ανταλλακτικά το σχολίαζαν λέγοντας ότι με αυτά πα λεφτά παίρνεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.... Πάλι καλά ήταν στην εγγύηση....Η τιμή είναι εξωπραγματική....
-
Στο δίκτυο της Fiat-Alfa πόσες φορές λιγότερο να κοστίζει άραγε; Suzuki for the win...
-
Παλικάρια τα φώτα σας λίγο. Το αμάξι είναι της συζύγου. 5.000km (12 μήνες) οπότε πήγε για την 1η αλλαγή λαδιών. Στο συνεργείο ανέφερε 2 θέματα και της είπαν πως τα ακούνε πολύ συχνά:
-
Πολύ ευαίσθητος αισθητήρας προσέγγισης κατά την οδήγηση. Χτυπάει πολύ εύκολα ακόμη και όταν περνάς από σταθερά 'εμπόδια' χωρίς να υπάρχει κίνδυνος ή όταν βρίσκεται αντικείμενο αρκετά μακριά. Ρυθμίζει κάπως αυτή η ευαισθησία;
-
Το κυριότερο. Κάποια στιγμή σε ανοικτό δρόμο χωρίς αμάξια γύρω, αριστερή λωρίδα, με 80 κμ ταχύτητα, ενεργοποιήθηκε αυτόματα η πέδηση ασφαλείας με αποτέλεσμα να κόψει απότομα ταχύτητα, να τρομάξει και να κινδυνεύσει χωρίς λόγο. Θέλει να το απενεργοποιήσει (επειδή έχει το φόβο να μη ξανασυμβεί) κάτι με το οποίο διαφωνώ γιατί μια από τις ελάχιστες φορές που το είχα πάρει βοήθησε πολύ στην αποφυγή τρακαρίσματος με έναν τύπο που πέρασε ένα στοπ και βρέθηκε κάθετα μπροστά μου
Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί εδώ ή αν έχει παρατηρήσει κανείς τέτοια θεματάκια. Στο Civic μου έχω το αντίθετο, είναι αναίσθητο το σύστημα
Ευχαριστώ!
-
-
Παλικάρια τα φώτα σας λίγο. Το αμάξι είναι της συζύγου. 5.000km (12 μήνες) οπότε πήγε για την 1η αλλαγή λαδιών. Στο συνεργείο ανέφερε 2 θέματα και της είπαν πως τα ακούνε πολύ συχνά:
- Πολύ ευαίσθητος αισθητήρας προσέγγισης κατά την οδήγηση. Χτυπάει πολύ εύκολα ακόμη και όταν περνάς από σταθερά 'εμπόδια' χωρίς να υπάρχει κίνδυνος ή όταν βρίσκεται αντικείμενο αρκετά μακριά. Ρυθμίζει κάπως αυτή η ευαισθησία;
- Το κυριότερο. Κάποια στιγμή σε ανοικτό δρόμο χωρίς αμάξια γύρω, αριστερή λωρίδα, με 80 κμ ταχύτητα, ενεργοποιήθηκε αυτόματα η πέδηση ασφαλείας με αποτέλεσμα να κόψει απότομα ταχύτητα, να τρομάξει και να κινδυνεύσει χωρίς λόγο. Θέλει να το απενεργοποιήσει (επειδή έχει το φόβο να μη ξανασυμβεί) κάτι με το οποίο διαφωνώ γιατί μια από τις ελάχιστες φορές που το είχα πάρει βοήθησε πολύ στην αποφυγή τρακαρίσματος με έναν τύπο που πέρασε ένα στοπ και βρέθηκε κάθετα μπροστά μου
Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί εδώ ή αν έχει παρατηρήσει κανείς τέτοια θεματάκια. Στο Civic μου έχω το αντίθετο, είναι αναίσθητο το σύστημα
Ευχαριστώ!
Το αυτοματο φρενάρισμα νομίζω απενεργοποιειται αν πατήσεις το κουμπί του,που βρίσκεται κάτω αριστερά από το τιμόνι.Και γενικά εκεί έχει άλλα κουμπιά που μπορείς να κλείσεις.... εμμ ποία έκδοση έχετε?
Επίσης αν δεν το θέλει πρέπει να το κλείνει κάθε φορά που ξεκινάει το αμάξι.
Μπορείτε να μου πείτε εντυπώσεις από το αμάξι;
Είμαι σε φάση που το έχω παραγγείλει
-
Ναι εχει συζητηθει.
Μου το εχει κανει 2 φορες.
Η πρωτη ηταν με μια σημαια εξω απο ενα μαγαζι, οπου ξεδιπλωθηκε με δυναμη η σημαια και το αυτοκινητο πιστεψε οτι η σημαια φιασχιζει το στενο!!!! Ηταν πολυ μικρο στενο, σαν αυτα της Πλακας.
Και μια στον δρομο οταν απενατνι περνουσε πυροσβεστικό και ειχε τον φαρο αναμμένο και το φως επεσε πανω στο παρμπριζ...πιθανον το διαβασε για φωτα φρεναρισματος !!!!!!
Αολα εκανε ενα τσικ τα φρενα. Δεν σταματαει απλα παταει για ενα χιλιοστο τα φρενα.
Δεν υπαρχει κίνδυνος
Οντως τρομαξα και εγω στην αρχη, διοτι το αυτοκινητο παιρνει πρωτοβουλια μονο του, αλλα πλεον οχι νιωθω ασφαλεια μαζι του,
Οσο για τον αισθητηρα απλα βαραει δεν θα συμβει τιποτα, αυτο συμβαινει ΜΟΝΟ οταν κινησε με ταχυτητα που αν δεν πατησεις νωρις και εντονα φρενο τοτε η υπολοιπομενη αποσταση που εχει και υπολογιζει το ρανταρ πθα ειναι τετοια που θα πεσεις στον αλλο.
Δηλαδη ισως η κυρια οδηγει καπως αποτομα και φρεναρει αποτομα πριν σταματησει. Ισχυει οτι μεσα στην πολη σου μαθαινει να οδηγεις πιο ομαλα και οχι με ταρζανιες οπως με τα προηγουμενα αυτοκινητα.
Εγω τα εχω ολα στο on, δεν ειναι τραγικα οπως ακουγονται, απλα μαθαινεις να οδηγεις με μεγαλυτερο σεβασμο και οχι με ταρζανιες στον προπορευομενο.
Τις πρωτες μερες ολη μερα βσρουσε. Πλεον βαρει μια φορα την εβδομαδα και αν. Οδηγω στρωτα και με πιο σεβασμο. Ειναι πολυ καλο εργαλειο οδηγησης και σεβασμού
-
Το αυτοματο φρενάρισμα νομίζω απενεργοποιειται αν πατήσεις το κουμπί του,που βρίσκεται κάτω αριστερά από το τιμόνι.Και γενικά εκεί έχει άλλα κουμπιά που μπορείς να κλείσεις.... εμμ ποία έκδοση έχετε?
Επίσης αν δεν το θέλει πρέπει να το κλείνει κάθε φορά που ξεκινάει το αμάξι.
Μπορείτε να μου πείτε εντυπώσεις από το αμάξι;
Είμαι σε φάση που το έχω παραγγείλει
1.2 GLX Mild Hybrid. To ξέρω πως απενεργοποιειται εντελώς αν θες. Απλά δεν το προτιμώ σαν επιλογή. Οι εντυπώσεις μέχρι στιγμής μια χαρά. Είναι πολύ ευχαριστημένη. Για αμάξι πόλης είναι πολύ καλό, όμορφο και επίσης κινείται και ικανοποιητικά και σε εκδρομές αν χρειαστεί.
-
-
('Ηρθε η ώρα να τσιγκλίσω τον Lap.. χαχαχχα)
https://it.motor1.com/reviews/445109/fiat-panda-mild-hybrid-prova-consumi/
Τι έχουμε εδώ; Panda mild hybrid σε ίδια διαδρομή 3,9λτ/100km κατανάλωση, αφήνει 2ο το swift hybrid με 4.1, 3ο Ypsilon hybrid 4,25 και 4ο Ignis hybrid 4,4 ? Και με πιο φθηνή τιμή αγοράς;
Mέση ταχύτητα του τεστ 360km με 70-80Κm/h (δεν σερνόταν και εντελώς δηλαδή), που περιελάμβανε περισσότερο superstrata 65% (καλός υπεραστικός,σχεδόν η παλιά δική μας εθνική), autostrada 25%, επαρχιακός 5% και αστικός 5%
Υ.Γ. Lap, σου δίνω κι ένα bonus υπεράσπισης στο swiftaki που έχει σχεδόν όλα τα ADAS, ενώ το Panda νομίζω μόνο 1-2 (αλλά και με περίπου 2.500 ευρώ διαφορά στην ελληνική αγορά)
-
Δηλαδή η Lancia που είναι Panda με άλλο ντύσιμο έκαψε 0,4 l περισσότερο;
-
Εντυπωσιακοτατο, δεν την ηξερα την εκδοση, ποσο βγαινει;
Νέο Suzuki Swift 2017