-
Έτσι όπως τα λέτε μου ακούγεται πολύ καλό upgrade σε αυτοκίνητο με 2 βασικές προϋποθέσεις :
α)αυτόματο κιβώτιο
β) να γίνονται τακτικά πολλά και μακρινά ταξίδια
-
Είτε αυτόματο είτε χειροκίνητο είναι φοβερή ευκολία στο ταξίδι.
Στο χειροκίνητο σε αφήνει να κατεβάσεις ταχύτητα χωρίς να απενεργοποιείται.
-
Περισσότερη ευκολία προσφέρει σε λεωφορεία και φορτηγά που πάνε σε στοίχους δεξιά με αυστηρά όρια.
εδω πάμε ταπαααα αριστερά και κάνουμε δεξιά αν είναι να μας περάσει κανα ακριβότερο από μάρκα που σεβόμαστε. -
χαχαχαχα
Εγώ που έχω ACC η μόνη χρησιμότητα που του βρίσκω, είναι όταν οδηγώ πολλή ώρα με σταθερή ταχύτητα και αρχίζει να πιάνεται το δεξί πόδι, το βάζω λίγο και ξεπιάνεται/ξεκουράζεται το πόδι μου. Αντί δηλαδή να σταματήσω 5 λεπτάκια σε πάρκινγκ.
Κατά τα άλλα, τα φοβάμαι τα ηλεκτρονικά αυτά βοηθήματα, όχι γιατί μπορεί να χαλάσουν (που θα γίνει και αυτό κάποια στιγμή) αλλά γιατί εφησυχάζουν τον οδηγό και μειώνεται η προσοχή του και η ετοιμότητα του. Αυτό για εμένα είναι το πιο επικίνδυνο.
Μια φορά πάντως εγώ την πάτησα ήδη από αυτά τα βοηθήματα. Πριν κανένα εξάμηνο είμαι σε διαδικασία να παρκάρω το civic σε κάποιο δρόμο με έντονη κλίση όπου ο χώρος που είχα να το βάλω με χώραγε οριακά. Ταυτόχρονα μιλάω με τη σαργαινα και μαλώνω και τα παιδιά στο πίσω κάθισμα που έκαναν χαλασμό. Κάνω λοιπόν τις μανούβρες μου και όλη αυτήν την ώρα με βοηθάει και το hill assist. Κάποια στιγμή λοιπόν, κάτι έχω κάνει αφηρημένος (δε θυμάμαι τι) αλλά δεν έχει κρατήσει το αμάξι hill assist. Εγώ συνηθισμένος από τόση ώρα που αφήνω το αμάξι και δε φεύγει, αφήνω τα φρένα (μιλώντας ταυτόχρονα άρα είχα το μυαλό μου αλλού) και το αμάξι παίρνει πίσω. Το πίσω αμάξι ήταν στους 20-30 πόντους οπότε πρόλαβα και τον 'φίλησα' πριν πέσω στα φρένα. Αυτό είναι κάτι που δε μου είχε συμβεί ποτέ πριν στη ζωή μου και μου συνέβη τώρα επειδή αφηρημένος είχα επαναπαυτεί στα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Δεν έφταιγε το αμάξι, έφταιγα εγώ αλλά έφταιγα επειδή το αμάξι με έκανε 'κακομαθημένο' και τα περίμενα όλα από αυτό.
-
Εγώ απορω που τους παιρνεις μαζί σου. Παρα ένα dacia dokker (γαμάτο όνομα..πες το με προφορά ειναι ακόμα καλύτερο.) Και η civicara για πάρτη σου....
Αν σου πουν γιατι;
πες τους αυτο για το hill holder...πες κάποια δικαιολογία τέλος πάντων.
-
Όχι πολύ σπάνια κατεβάζεις ταχύτητα, διοτι δίνει ώθηση ο ηλεκτροκινητήρας αλλά και στα υπόλοιπα μοντέλα έχουν τουρμπο και έχουν απόθεμα ροπής.
Ναι κρατά σταθερή την απόσταση από τον μπροστινό, όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα τόσο μεγαλύτερα απόσταση αφήνει, τόση ώστε και σε απότομο φρενάρισμα να έχει χώρο μπροστά του.
Τα φρένα του είναι έντονα ρυθμισμένα στην παραμικρή αλλαγή ταχύτητας του μπροστινού.
Την ολη διαδικασια την ελεγχει ραντάρ που σαρωνει πολλες φορες το δευτερολεπτο τον δρομο μπροστα, οχι ενας απλός αισθητητρας
Σε εμένα σπανια χρειάστηκε να κατεβάσω μια σχέση στο κιβώτιο και ήταν σε ανηφόρα για να κάνει προσπέραση. Απλά έκανα την αλλαγή πατώντας και το γκάζι, κανονικά όπως γνωρίζουμε, και μετά σήκωσα το πόδι μου από το γκάζι και συνέχισε το αυτοκίνητο μόνο του.
Όλες τις άλλες φορές επιτάχυνει μόνο του με 5η και την επικουρικά τη ροπη του ηλεκτροκινητήρα....Δεν εχει κανενα θέμα στην πράξη.
Όποιος το δοκιμάσει κάνα δυο φορές θα καταλάβει.
Επίσης επειδή σαρώνει πολλές φορές ανά δευτερόλεπτο τον δρόμο στην πραγματικότητα κρατά πολύ καλές αποστάσεις, χειροκίνητα ο οδηγός πολλές φορές φτάνει πολύ κοντά στον μπροστινό του και αφήνει γκάζι....με το acc η απόσταση είναι μόνιμα σταθερή σαν βιντεοπαιχνίδι.
Επίσης σε καμπες του δρόμου όταν μπεις με πολλά και παρει μια αλφα κλιση το αυτοκινητο τοτε σηκώνει μόνο του το γκάζι χωρίς να πατα φρένο πάνω στην στροφή, και μόλις βγεις στην ευθεία το ξανά πάτα μόνο του. Όλα αυτά τα κάνει για να στειψεις σωστά. Αν πάνω σε στροφή φρενάρει ο μπροστινός, φυσικά θα φρενάρει και το αυτοκίνητο μόνο του.
Έτσι οδηγείς χαλαρός, δεν έχεις άγχος του αν πατήσει φρένο ο μπροστινό, κοιτάς έξω το περιβάλλον περισσότερο κτλ
Σε κατάσταση ανάγκης που καρφώνει ο μπροστινος τα φρένα, καρφώνει και το αυτοκίνητο αλλάα παραλληλα σε ειδοποιεί με ήχους ότι υπάρχει έντονο φρενάρισμα μπροστά....ώστε να προσέξεις και εσυ.
Εννοείται πως οδηγείς πάντα με τα χέρια στο τιμόνι απλά δεν πολύ ασχολείσαι με αποστάσεις ταχύτητες κτλ στρίβεις το τιμόνι και κοιτάς την διαδρομή. Στην πράξη είναι εντυπωσιακά πιο χαλαρή η οδήγηση, το φρένο υποσυνείδητα κουράζει τον οδηγό διότι μονίμως είσαι με την σκέψη μην πέσεις στον μπροστινό σου, μην φρενάρει κτλ αυτά αυτόματα στον εγκέφαλο μας τελικά σε κουράζουν σε ταξίδι.
-
Έγινε και το td του captur ! Ευχάριστο και ευρύχωρο αμάξι με τεράστιο πορτ μπαγκαζ και καλό χώρο για τους πίσω , με εύχρηστο infotainment (λίγο ποιο κάτω από το kamiq) χωρίς να κολλάει με ωραία επιλογή μενού ! Στα μείον με ξένισε λίγο το κιβώτιο ταχυτήτων με τις 5 ταχύτητες σε συνδυασμό με τον τούρμπο κινητήρα ( ο οποίος έχει νεύρο ) και θα χρειαζότανε και την 6 , όπως και με ξένισε και η θέση του λεβιέ στην υπερυψωμένη κονσόλα που αυτά νομίζω τα συνηθίζεις ! Κατά τα άλλα πολύ όμορφο και βολικό, σίγουρα θα ξανακάνω td.
Τώρα στα λεφτά , έπεσαν τα Τ.Τ. αισθητά στην κατηγορία expression από 19.100 σε 18.600 αλλά κάποιοι αντιπρόσωποι ξεκίνησαν κόλπα με τις χρεώσεις του χρώματος και της διχρωμίας (+750ε) οπότε δώρον άδωρον , στα θετικά τα έξτρα που θέλω να βάλω ( pack easy clima : clima + αισθητήρες βροχής-φωτός + κάρτα εισόδου renault +ηλεκτρικό χειρόφρενο , και την κάμερα οπισθοπωρείας με αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός ίσως και τα πίσω led 3d φώτα , όλα αυτά με ούτε +500ε και η expression είναι full για τα γούστα και την τσέπη μου , αν βρω άκρη με τη χρέωση του χρώματος νομίζω είμαι εκεί!
-
ρε συ γιε'μ, μολις εγυρισα απο ευρυτανια με χωμα και ασφαλτο δυσκολη. και σε βλεπω να ασχολιεσαι με πετρογκαζ και καμερες.
ψαχνεις για σουβ αφου. ποιο απο οσα εκανες τεστ ηταν πραγματι σουβ? ε?
-
Εεεετα είπαμε μόνο το vitara!
-
...αλλά του χρόνου θα αντικατασταθεί.
-
...αλλά του χρόνου θα αντικατασταθεί.
...ναι οκ σίγουρα θα χάσεις γρήγορα κάποια λεφτά με την έλευση του καινούριου , εμένα προσωπικά δε με νοιάζει γιατί θα το κρατήσω χρόνια ! Από εκεί και πέρα επειδή είδα και το νήμα σου που ψάχνεις και εσύ θα σου πω ότι μου είπε ο γάτος : Πήγαινε να το οδηγήσεις ... στα λεφτά του παίρνεις αμάξι με επιδόσεις και στιβαρότητα χωρίς να ακούς κροταλίσματα από νευρικούς 3 κύλινδρους τούρμπο ! Από εκεί και πέρα έχει θέμα αισθητικής και ποιότητας (τουλάχιστον οπτικά) μέσα και έξω και κάτω του μέτριου πορτ μπαγκαζ!
-
Σε επιμονή του πωλητή και -προς τιμή του- με πολύ στενό μαρκάρισμα (όσο πρέπει για να μην γίνεται ενοχλητικός) έκανα test drive για το opel crossland x diesel , να πω για αρχή πρώτα μπράβο στον πωλητή , είχα πάει αρχές Αυγούστου για να το δώ από κοντά στην opel mega motors στην Πειραιώς του εξήγησα τις ανησυχίες μου για το μέλλον των diesel και οτι σε αυτή τη φάση προτιμώ την οικονομία καυσίμου με αέριο , παρόλα αυτά δεν το έβαλε κάτω και με τα πολλά κάναμε και test drive ! Σε αντίθεση με άλλους που δεν το κούναγαν ούτε από την καρέκλα !
Στο ζουμί το εξωτερικό design τα έχουμε πει είναι κάτι σχετικό για τον καθένα, εμένα μου έκανε λίγο παλιακό design αλλά ανεκτό , το ίδιο και μέσα αλλά είχε ωραία υλικά , όχι όπως captur και 2008 αλλά οκ! Στην οδήγηση για τα γούστα μου ήταν σβέλτο και αθόρυβο με ευανάγνωστη οθόνη, καλή θέση οδήγησης με πολύ αναπαυτικά καθίσματα και αρκετά τεχνολογικά μπλιμπλίκια , αποκορύφωση ήταν το αυτόματο παρκάρισμα τόσα χρόνια ζούσα πίσω από τον Ήλιο ...τι μαγκιά είναι αυτή... Το παράδοξο είναι ότι έχει αυτόματο παρκάρισμα και lane departure warning δεν έχει lane assist ! Αν ξέρει κάποιος τα eco led δεν είναι full led έτσι?
Για τα credits ο Πωλητής λέγετε Βασίλης στην OPEL Πειραιώς.
Το Captur είναι ποιο κοντά από όλα , στον Σφακιανάκη στην Αργυρούπολη μου έκανε προσφορά για το Dynamic πολύ Δυνατή
! -
Παιδιά στην Οπελ Σφακιανάκης στην Κηφισιας (παράδεισος) ο Σπύρος ο brand manager είναι ένας από τους καλύτερους πωλητές που έχω συναντήσει ποτε και άριστο παιδί.
Ήταν για χρονια ο καλύτερος πωλητής τους στη BMW και επιβραβεύτηκε με τη θέση αυτή στα Οπελ.
Οποίος θέλει ας πάει και από εκεί να συγκρίνει. -
Παιδιά στην Οπελ Σφακιανάκης στην Κηφισιας (παράδεισος) ο Σπύρος ο brand manager είναι ένας από τους καλύτερους πωλητές που έχω συναντήσει ποτε και άριστο παιδί.
Ήταν για χρονια ο καλύτερος πωλητής τους στη BMW και επιβραβεύτηκε με τη θέση αυτή στα Οπελ.
Οποίος θέλει ας πάει και από εκεί να συγκρίνει.Να τα λέμε και αυτά , όχι μόνο τα αρνητικά ! Μάλλον έχει καλό team ο Σφακιανάκης γιατί και στην renault στην Αργυρούπολη που πήγα και 'έκλεψαν' την πώληση από την LION αλλά και στην SUZUKI στον Κηφισό οι πωλητές ήταν super , και δεν εννοώ σάλια - κολλητιλίκια - χτυπηματάκια στην πλάτη και άλλα τέτοια ξερατά , μιλάω για ανθρώπινη προσέγγισή χωρίς πολλά κύριε και κύριε ...
Για το crossland που γράφω δεν μου άρεσε στο test drive που μπήκα μόνο εγώ και ο πωλητής και η σύζυγος έμεινε στο σαλόνι για sudoku λόγο covid , δεν ανέφερα ότι θα πηγαίναμε 2 άτομα αλλά δεν ανέφεραν ότι λόγο της κατάστασης μόνο ανα 2 στο αμάξι! Μιας και στα άλλα test drive δεν είχαμε πρόβλημα με αποθέωση την suzuki που το πήραμε μόνοι μας για 45'!
-
Πολύ καλούς πωλητές έχουμε και στην Ford και VW στην Βουλιαγμένης. Και έναν άλλο εξαιρετικό σε Nissan στην Συγγρού που μου έχει μείνει. με λίγη καλή θέληση όλα καλά πάνε..
-
Με το καλό να παραλάβεις!
-
Επισήμως κλείσαμε το αυτοκίνητο,
Renault Captur 1.0tce lpg Dynamiq
Λογικά (αν όλα πάνε καλά) 20-30 Οκτωβρίου θα είναι εδώ το αυτοκίνητο!
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους όσους γράφετε στο forum και όχι μόνο στο δικό μου νήμα βοηθώντας εμάς τους άσχετους να πάρουμε ιδέα περί αυτοκίνησης !
-
Μπράβο Yem, Καλορίζικο !!!!
-
Καλορίζικο! Πολύ καλή επιλογή, έχοντας δει το captur η dynamic είναι η πιο σωστή κι ολοκληρωμένη σε σύγκριση εξοπλισμός/τιμή.
-
@Yem: Καλοτάξιδο εύχομαι, να το χαρείτε με Υγεία και να σας χαρίσει πολλά όμορφα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!
Για πές, τι χρώμα?
Αγορά καινούργιου B-SUV
!