-
Το ότι του δώσανε αμάξι που έχει θέμα (αναμμένο τσεκ) είναι απλά αστείο. Ο ίδιος λέει πως φταίει το κακό καύσιμο αλλά και αυτό είναι αστείο!
Πεταχτα το ειδα και δεν το προσεξα . Οντως αστειο, εως γελοίο.....
-
Μπορεί να μη γεννήθηκε με χαρίσματα 'παρουσιαστή' όπως και όλοι οι ποδοσφαιριστές του κόσμου δεν είναι Μέσσι, αλλά το παλεύει τίμια και κάνει το όνειρο του πραγματικότητα.
Ούτε εγώ θα μάθω κάτι από αυτόν που δεν θα βρώ από άλλες πηγές με καλύτερη παρουσίαση αλλά θα κάτσω να τον ακούσω αν με ενδιαφέρει πολύ ένα αυτοκίνητο.
Άλλη οπτική και σχόλιο θα κάνει ο Έλληνας reviwer και άλλη ο ξένος. Ένα δυο πραγματάκια σωστά να πεί μπορεί να παίζουν μεγάλο ρόλο. Όσο περισσότερες πηγές έχουμε τόσο το καλύτερο για εμάς ειδικά όταν δεν είναι 100% κατευθυνόμενες..
-
Μπορεί να μη γεννήθηκε με χαρίσματα 'παρουσιαστή' όπως και όλοι οι ποδοσφαιριστές του κόσμου δεν είναι Μέσσι, αλλά το παλεύει τίμια και κάνει το όνειρο του πραγματικότητα.
Ούτε εγώ θα μάθω κάτι από αυτόν που δεν θα βρώ από άλλες πηγές με καλύτερη παρουσίαση αλλά θα κάτσω να τον ακούσω αν με ενδιαφέρει πολύ ένα αυτοκίνητο.
Άλλη οπτική και σχόλιο θα κάνει ο Έλληνας reviwer και άλλη ο ξένος. Ένα δυο πραγματάκια σωστά να πεί μπορεί να παίζουν μεγάλο ρόλο. Όσο περισσότερες πηγές έχουμε τόσο το καλύτερο για εμάς ειδικά όταν δεν είναι 100% κατευθυνόμενες..
Θα συμφωνήσω μαζί σου και θα πω πως αν του στείλεις μια ερωτηση(σωστή όχι γιατί μιλάς έτσι?) σου απαντά αμεσα
-
Συμφωνώ για τις πηγές. Το καλύτερο όμως όταν μας ενδιαφέρει ένα αυτοκίνητο είναι να έχουμε ιδία άποψη. Προσωπικά 9 στις 10 φορές άλλα διαβάζω στον 'ειδικό' τύπο και άλλα διαπιστώνω όταν οδηγώ το αυτοκίνητο.
Και για να μην είναι και τελείως εκτος θέματος, θα πώ οτι μαθαίνω ότι το Puma (σε αντίθεση με το Κούγκα) πάει πολύ καλά στις πωλήσεις.
-
30 χιλιάρικα λεει το χιλιάρι Vignale με 125 άλογα και διπλό συμπλέκτη, 27 το Line X, χωρίς hybrid εννοείται...
Όσο κάνει το πιο φουλ ντηζελ με κανονικό αυτόματο Focus Active βάγκον και με περιθώριο για έξτρα εξοπλισμό. Ή εκδόσεις Focus βενζίνη με 180 άλογα!!1!ένα!
Έλα, Puma, στον τόπο σου...
-
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει καλή εκφορά λόγου -με αποτέλεσμα να κουράζει από ένα σημείο και μετά-,αλλά τουλάχιστον κάνει μια προσπάθεια για καλό review ( με προσωπικές καταναλώσεις,αναφέρει πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα),κι όχι παρουσίαση του αμαξιού λες και στο δείχνει ο αντιπρόσωπος.
Εκείνο που δε μου άρεσε κι εμένα,είναι ότι ο.κ. οι π@π@ρες της αντιπροσωπείας του έδωσαν αμάξι με αναμμένο το check engine,αλλά χρειάστηκε να του το πουν από κάτω στα σχόλια για να το αναφέρει κι εκείνος και να τους δικαιολογήσει ότι είναι ίσως το καύσιμο,ότι τον διαβεβαίωσαν (εδώ γελάνε..) ότι δεν είναι κάτι σημαντικό. Αν ήταν εντελώς σωστός έπρεπε να το πει ο ίδιος στο βιντεάκι με το που ξεκινά η παρουσίαση κι όχι να περιμένει μήπως (δεν) το πάρουν χαμπάρι όσοι το βλέπουν.
Βέβαια, τον καταλαβαίνω κάπως (όπως κι άλλους δοκιμαστές),γιατί μετά δε θα του δώσουν ούτε ποδήλατο για test.Eλπίζω μόνο να τους την είπε στην αντιπροσωπεία μετά τη δοκιμή με κάποιον τρόπο,γιατί γίνονται ρεζίλι..
Τώρα στα του Puma,ωραίο χρώμα,λογική κατανάλωση αυτή που αναφέρει για 155hp,αλλά θα το προτιμούσα με τις 17άρες ζάντες στην St-line κι όχι στην X (το μόνο που θα ήθελα από την X είναι τo πακέτο drive assistance και τα FullLed)
-
30 χιλιάρικα λεει το χιλιάρι Vignale με 125 άλογα και διπλό συμπλέκτη, 27 το Line X, χωρίς hybrid εννοείται...
Όσο κάνει το πιο φουλ ντηζελ με κανονικό αυτόματο Focus Active βάγκον και με περιθώριο για έξτρα εξοπλισμό. Ή εκδόσεις Focus βενζίνη με 180 άλογα!!1!ένα!
Έλα, Puma, στον τόπο σου...
Σ'αυτές τις εκδόσεις (vignale, X αυτόματο) όντως ξεφεύγει, όμως απ'την άλλη το focus -και μάλιστα το SW- είναι άλλης κατηγορίας αμάξι που μπορεί για κάποιον να μην τον βολεύει ή να του είναι άχρηστο το μισό μέτρο επιπλέον μήκος.Προσωπικά πιστεύω ότι με το wagon,χρειάζεσαι και 2ο αμάξι για κίνηση σε πόλη,ενώ με το puma καλύπτεις και τις δύο χρήσεις (αστική και υπεραστική).
-
Τώρα στα του Puma,ωραίο χρώμα,λογική κατανάλωση αυτή που αναφέρει για 155hp,αλλά θα το προτιμούσα με τις 17άρες ζάντες στην St-line κι όχι στην X (το μόνο που θα ήθελα από την X είναι τo πακέτο drive assistance και τα FullLed)
Συμφωνώ 100%!!
-
piliourits wrote:
30 χιλιάρικα λεει το χιλιάρι Vignale με 125 άλογα και διπλό συμπλέκτη, 27 το Line X, χωρίς hybrid εννοείται...
Όσο κάνει το πιο φουλ ντηζελ με κανονικό αυτόματο Focus Active βάγκον και με περιθώριο για έξτρα εξοπλισμό. Ή εκδόσεις Focus βενζίνη με 180 άλογα!!1!ένα!
Έλα, Puma, στον τόπο σου...
Σ'αυτές τις εκδόσεις (vignale, X αυτόματο) όντως ξεφεύγει, όμως απ'την άλλη το focus -και μάλιστα το SW- είναι άλλης κατηγορίας αμάξι που μπορεί για κάποιον να μην τον βολεύει ή να του είναι άχρηστο το μισό μέτρο επιπλέον μήκος.Προσωπικά πιστεύω ότι με το wagon,χρειάζεσαι και 2ο αμάξι για κίνηση σε πόλη,ενώ με το puma καλύπτεις και τις δύο χρήσεις (αστική και υπεραστική).
Εντάξει, μη παίρνεις βαγκον, περισσότερα λεφτά για το διπλοσύμπλεκτο χιλιάρι με 125 άλογα, απ ότι για focus κανονικό, active ή το γρήγορο, που είναι ΣΤΑ ΠΆΝΤΑ και σε οποιαδήποτε έκδοση πολύ καλύτερο, δυνατότερο κλπ. Το φθηνότερο αυτόματο puma έχει 24-25 χιλιάρικα... δεν κρίνω το καλό αυτοκίνητο, ή τιμολόγηση του είναι γελοία.
Ας πούνε δεν διαθέτουμε αυτόματο
-
Δεν ξέρω αλλά το Puma είναι πάντα ακριβότερο της αντίστοιχης έκδοσης του focus, χωρίς να έχω καταλάβει ακόμα το γιατί.
Καλά 20 cm διαφορά έχει το Puma με το Focus (χρειάζεται να πάμε σε σύγκριση με το sw)
-
Με κίνδυνο να αφοριστώ και να καώ στην πυρά, το πιο πλήρες για εμένα B SUV σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια είναι το T roc αν μιλήσουμε για **αυτόματο **με καλό εξοπλισμό αν είναι να φτάσουμε γύρω στα 28Κ (όχι πετρέλαιο όμως). Ομιλώ για το αμάξι ως αυτό που είναι και όχι για εγγυήσεις/χρηματοδοτικά/αντιπροσωπεία/κόστος χρήσης κτλ
-
στην πυρα,στην πυρα
-
πραμα με διπλοσυμπεχτο καλο δεν ειναι. ουτε φαου ουτε φορδι. οποτε ναι, πισσα και πουπουλα
-
πραμα με διπλοσυμπεχτο καλο δεν ειναι. ουτε φαου ουτε φορδι. οποτε ναι, πισσα και πουπουλα
Δικίνητο είναι, δεν πάει εκτός δρόμου, οπότε δεν ενοχλεί το διπλοσύμπλεκτο. Θα είναι και ταχύτερο.
-
πραμα με διπλοσυμπεχτο καλο δεν ειναι. ουτε φαου ουτε φορδι. οποτε ναι, πισσα και πουπουλα
+1.000!!! Συμφωνώ 100%. Δεν μου αρέσουν καθόλου αυτά τα κιβώτια...άλλη μια μπούρδα που μας 'επέβαλλε' το κατάπτυστο γκρούπ.
-
Καλημέρα, θελω να κάνω μια ερώτηση, αν έχεις την έκδοση με τα 155 μπορείς με χαρτογράφηση αν θελήσεις στο μέλλον να πας στην έκδοση 125,δηλ είναι μόνο η χαρτογράφηση που αλλάζει? Γνωρίζαμε για το αντίστροφο,αλλά αν ήθελε κάποιος να κατέβει θα μπορούσε? Το είχαμε απορία χθες στον καφέ και είπα να ρωτήσω για να μάθω! Ευχαριστώ
-
Καλημέρα, θελω να κάνω μια ερώτηση, αν έχεις την έκδοση με τα 155 μπορείς με χαρτογράφηση αν θελήσεις στο μέλλον να πας στην έκδοση 125,δηλ είναι μόνο η χαρτογράφηση που αλλάζει? Γνωρίζαμε για το αντίστροφο,αλλά αν ήθελε κάποιος να κατέβει θα μπορούσε? Το είχαμε απορία χθες στον καφέ και είπα να ρωτήσω για να μάθω! Ευχαριστώ
Γιατί να το κάνει αυτό κάποιος;
Aν του αρκούσε εξ'αρχής καλύτερα το 125 θα το αγόραζε,θα γλίτωνε χρήματα ή στα ίδια λεφτά θα είχε περισσότερο εξοπλισμό.Εξ'άλλου, ακόμη κι αν έχεις το 155, αν θες οδηγείς πιο σιγά και δεν εκμεταλλεύεσαι τα 30 επιπλέον άτια...
Γενικώς, στα περισσότερα άλογα μπορείς να οδηγείς σαν λιγότερα,στα λιγότερα δεν μπορείς να οδηγείς σαν περισσότερα
Xθες, μέσα σε διάστημα 15 λεπτών είδα 3 Puma! (σχεδόν όσα είχα δει σε ένα μήνα) και μάλιστα σε τρία διαφορετικά χρώματα.Μεταλλικό μπλε,γκρι και το λευκό (η σειρά αντικατοπτρίζει και την προτίμηση μου συγκριτικά γι αυτά τα χρώματα)
-
paraskevas013 wrote:
Καλημέρα, θελω να κάνω μια ερώτηση, αν έχεις την έκδοση με τα 155 μπορείς με χαρτογράφηση αν θελήσεις στο μέλλον να πας στην έκδοση 125,δηλ είναι μόνο η χαρτογράφηση που αλλάζει? Γνωρίζαμε για το αντίστροφο,αλλά αν ήθελε κάποιος να κατέβει θα μπορούσε? Το είχαμε απορία χθες στον καφέ και είπα να ρωτήσω για να μάθω! Ευχαριστώ
Xθες, μέσα σε διάστημα 15 λεπτών είδα 3 Puma! (σχεδόν όσα είχα δει σε ένα μήνα) και μάλιστα σε τρία διαφορετικά χρώματα.Μεταλλικό μπλε,γκρι και το λευκό (η σειρά αντικατοπτρίζει και την προτίμηση μου συγκριτικά γι αυτά τα χρώματα)
Πριν μερικές μέρες ανέφερα ότι είδα το πρώτο μου, και έπειτα είδα μερικά σε διάστημα 2 ημερών, όλα άσπρα, περίεργο, γιατί είναι το ποιο αδιάφορο χρώμα του.
-
panormus772 wrote:
Xθες, μέσα σε διάστημα 15 λεπτών είδα 3 Puma! (σχεδόν όσα είχα δει σε ένα μήνα) και μάλιστα σε τρία διαφορετικά χρώματα.Μεταλλικό μπλε,γκρι και το λευκό (η σειρά αντικατοπτρίζει και την προτίμηση μου συγκριτικά γι αυτά τα χρώματα)
Πριν μερικές μέρες ανέφερα ότι είδα το πρώτο μου, και έπειτα είδα μερικά σε διάστημα 2 ημερών, όλα άσπρα, περίεργο, γιατί είναι το ποιο αδιάφορο χρώμα του.
Ίσως γιατί είναι φθηνό το λευκό, ίσως γιατί απ'όσο έχω δει στο configurator είναι -μαζί με το απλό κόκκινο- το μόνο χρώμα που μπορείς να προσθέσεις ένα ακόμη extra,χωρίς να υπερβείς το σκαλοπάτι της ΛΤΠΦ σε μερικά μοντέλα του.
-
Και εγώ ήδη ανα μαύρο χθες.
όμορφο είναι. Αρκετά σπορ δείχνει ενώ οι διαστάσεις του το κάνουν βολικο.
Ford Puma 2019