Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 278
    • 279
    • 51 / 279
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    147
    5567
    220869
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k @dimitriscsd last edited by

      Το ότι του δώσανε αμάξι που έχει θέμα (αναμμένο τσεκ) είναι απλά αστείο. Ο ίδιος λέει πως φταίει το κακό καύσιμο αλλά και αυτό είναι αστείο!

      Πεταχτα το ειδα και δεν το προσεξα . Οντως αστειο, εως γελοίο.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 9
      • mastoras78
        mastoras78 last edited by

        Μπορεί να μη γεννήθηκε με χαρίσματα 'παρουσιαστή' όπως και όλοι οι ποδοσφαιριστές του κόσμου δεν είναι Μέσσι, αλλά το παλεύει τίμια και κάνει το όνειρο του πραγματικότητα.

        Ούτε εγώ θα μάθω κάτι από αυτόν που δεν θα βρώ από άλλες πηγές με καλύτερη παρουσίαση αλλά θα κάτσω να τον ακούσω αν με ενδιαφέρει πολύ ένα αυτοκίνητο.

        Άλλη οπτική και σχόλιο θα κάνει ο Έλληνας reviwer και άλλη ο ξένος. Ένα δυο πραγματάκια σωστά να πεί μπορεί να παίζουν μεγάλο ρόλο. Όσο περισσότερες πηγές έχουμε τόσο το καλύτερο για εμάς ειδικά όταν δεν είναι 100% κατευθυνόμενες..

        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
        #tsekourato_ksevrakoma

        1 Reply Last reply Reply Quote 11
        • alex-mix
          alex-mix @mastoras78 last edited by

          Μπορεί να μη γεννήθηκε με χαρίσματα 'παρουσιαστή' όπως και όλοι οι ποδοσφαιριστές του κόσμου δεν είναι Μέσσι, αλλά το παλεύει τίμια και κάνει το όνειρο του πραγματικότητα.

          Ούτε εγώ θα μάθω κάτι από αυτόν που δεν θα βρώ από άλλες πηγές με καλύτερη παρουσίαση αλλά θα κάτσω να τον ακούσω αν με ενδιαφέρει πολύ ένα αυτοκίνητο.

          Άλλη οπτική και σχόλιο θα κάνει ο Έλληνας reviwer και άλλη ο ξένος. Ένα δυο πραγματάκια σωστά να πεί μπορεί να παίζουν μεγάλο ρόλο. Όσο περισσότερες πηγές έχουμε τόσο το καλύτερο για εμάς ειδικά όταν δεν είναι 100% κατευθυνόμενες..

          Θα συμφωνήσω μαζί σου και θα πω πως αν του στείλεις μια ερωτηση(σωστή όχι γιατί μιλάς έτσι?) σου απαντά αμεσα

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Συμφωνώ για τις πηγές. Το καλύτερο όμως όταν μας ενδιαφέρει ένα αυτοκίνητο είναι να έχουμε ιδία άποψη. Προσωπικά 9 στις 10 φορές άλλα διαβάζω στον 'ειδικό' τύπο και άλλα διαπιστώνω όταν οδηγώ το αυτοκίνητο.

            Και για να μην είναι και τελείως εκτος θέματος, θα πώ οτι μαθαίνω ότι το Puma (σε αντίθεση με το Κούγκα) πάει πολύ καλά στις πωλήσεις.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • piliourits
              piliourits last edited by

              https://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/ford-puma-diathesimo-me-aytomato-kibotio-diploy-symplekti-7-sheseon

              30 χιλιάρικα λεει το χιλιάρι Vignale με 125 άλογα και διπλό συμπλέκτη, 27 το Line X, χωρίς hybrid εννοείται...

              Όσο κάνει το πιο φουλ ντηζελ με κανονικό αυτόματο Focus Active βάγκον και με περιθώριο για έξτρα εξοπλισμό. Ή εκδόσεις Focus βενζίνη με 180 άλογα!!1!ένα!

              Έλα, Puma, στον τόπο σου...

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                panormus772 last edited by

                Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει καλή εκφορά λόγου -με αποτέλεσμα να κουράζει από ένα σημείο και μετά-,αλλά τουλάχιστον κάνει μια προσπάθεια για καλό review ( με προσωπικές καταναλώσεις,αναφέρει πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα),κι όχι παρουσίαση του αμαξιού λες και στο δείχνει ο αντιπρόσωπος.

                Εκείνο που δε μου άρεσε κι εμένα,είναι ότι ο.κ. οι π@π@ρες της αντιπροσωπείας του έδωσαν αμάξι με αναμμένο το check engine,αλλά χρειάστηκε να του το πουν από κάτω στα σχόλια για να το αναφέρει κι εκείνος και να τους δικαιολογήσει ότι είναι ίσως το καύσιμο,ότι τον διαβεβαίωσαν (εδώ γελάνε..) ότι δεν είναι κάτι σημαντικό. Αν ήταν εντελώς σωστός έπρεπε να το πει ο ίδιος στο βιντεάκι με το που ξεκινά η παρουσίαση κι όχι να περιμένει μήπως (δεν) το πάρουν χαμπάρι όσοι το βλέπουν.

                Βέβαια, τον καταλαβαίνω κάπως (όπως κι άλλους δοκιμαστές),γιατί μετά δε θα του δώσουν ούτε ποδήλατο για test.Eλπίζω μόνο να τους την είπε στην αντιπροσωπεία μετά τη δοκιμή με κάποιον τρόπο,γιατί γίνονται ρεζίλι..

                Τώρα στα του Puma,ωραίο χρώμα,λογική κατανάλωση αυτή που αναφέρει για 155hp,αλλά θα το προτιμούσα με τις 17άρες ζάντες στην St-line κι όχι στην X (το μόνο που θα ήθελα από την X είναι τo πακέτο drive assistance και τα FullLed)

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  panormus772 @piliourits last edited by

                  https://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/ford-puma-diathesimo-me-aytomato-kibotio-diploy-symplekti-7-sheseon

                  30 χιλιάρικα λεει το χιλιάρι Vignale με 125 άλογα και διπλό συμπλέκτη, 27 το Line X, χωρίς hybrid εννοείται...

                  Όσο κάνει το πιο φουλ ντηζελ με κανονικό αυτόματο Focus Active βάγκον και με περιθώριο για έξτρα εξοπλισμό. Ή εκδόσεις Focus βενζίνη με 180 άλογα!!1!ένα!

                  Έλα, Puma, στον τόπο σου...

                  Σ'αυτές τις εκδόσεις (vignale,  X αυτόματο) όντως ξεφεύγει, όμως απ'την άλλη το focus -και μάλιστα το SW- είναι άλλης κατηγορίας αμάξι που μπορεί για κάποιον να μην τον βολεύει ή να του είναι άχρηστο το μισό μέτρο επιπλέον μήκος.Προσωπικά πιστεύω ότι με το wagon,χρειάζεσαι και 2ο αμάξι για κίνηση σε πόλη,ενώ με το puma καλύπτεις και τις δύο χρήσεις (αστική και υπεραστική).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @panormus772 last edited by

                    Τώρα στα του Puma,ωραίο χρώμα,λογική κατανάλωση αυτή που αναφέρει για 155hp,αλλά θα το προτιμούσα με τις 17άρες ζάντες στην St-line κι όχι στην X (το μόνο που θα ήθελα από την X είναι τo πακέτο drive assistance και τα FullLed)

                    Συμφωνώ 100%!!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • piliourits
                      piliourits @panormus772 last edited by

                      piliourits wrote:

                      https://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/ford-puma-diathesimo-me-aytomato-kibotio-diploy-symplekti-7-sheseon

                      30 χιλιάρικα λεει το χιλιάρι Vignale με 125 άλογα και διπλό συμπλέκτη, 27 το Line X, χωρίς hybrid εννοείται...

                      Όσο κάνει το πιο φουλ ντηζελ με κανονικό αυτόματο Focus Active βάγκον και με περιθώριο για έξτρα εξοπλισμό. Ή εκδόσεις Focus βενζίνη με 180 άλογα!!1!ένα!

                      Έλα, Puma, στον τόπο σου...

                      Σ'αυτές τις εκδόσεις (vignale,  X αυτόματο) όντως ξεφεύγει, όμως απ'την άλλη το focus -και μάλιστα το SW- είναι άλλης κατηγορίας αμάξι που μπορεί για κάποιον να μην τον βολεύει ή να του είναι άχρηστο το μισό μέτρο επιπλέον μήκος.Προσωπικά πιστεύω ότι με το wagon,χρειάζεσαι και 2ο αμάξι για κίνηση σε πόλη,ενώ με το puma καλύπτεις και τις δύο χρήσεις (αστική και υπεραστική).

                      Εντάξει, μη παίρνεις βαγκον, περισσότερα λεφτά για το διπλοσύμπλεκτο χιλιάρι με 125 άλογα, απ ότι για focus κανονικό, active ή το γρήγορο, που είναι ΣΤΑ ΠΆΝΤΑ και σε οποιαδήποτε έκδοση πολύ καλύτερο, δυνατότερο κλπ. Το φθηνότερο αυτόματο puma έχει 24-25 χιλιάρικα... δεν κρίνω το καλό αυτοκίνητο, ή τιμολόγηση του είναι γελοία.

                      Ας πούνε δεν διαθέτουμε αυτόματο

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • J
                        jobous last edited by

                        Δεν ξέρω αλλά το Puma είναι πάντα ακριβότερο της αντίστοιχης έκδοσης του focus, χωρίς να έχω καταλάβει ακόμα το γιατί.

                        Καλά 20 cm διαφορά έχει το Puma με το Focus (χρειάζεται να πάμε σε σύγκριση με το sw)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • mastoras78
                          mastoras78 last edited by

                          Με κίνδυνο να αφοριστώ και να καώ στην πυρά, το πιο πλήρες για εμένα B SUV σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια είναι το T roc  αν μιλήσουμε για **αυτόματο **με καλό εξοπλισμό αν είναι να φτάσουμε γύρω στα 28Κ (όχι πετρέλαιο όμως). Ομιλώ για το αμάξι ως αυτό που είναι και όχι για εγγυήσεις/χρηματοδοτικά/αντιπροσωπεία/κόστος χρήσης κτλ

                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                          #tsekourato_ksevrakoma

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • A
                            aikibill last edited by

                            στην πυρα,στην πυρα 

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • gatoz
                              gatoz last edited by

                              πραμα με διπλοσυμπεχτο καλο δεν ειναι. ουτε φαου ουτε φορδι. οποτε ναι, πισσα και πουπουλα

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • realzeus
                                realzeus @gatoz last edited by

                                πραμα με διπλοσυμπεχτο καλο δεν ειναι. ουτε φαου ουτε φορδι. οποτε ναι, πισσα και πουπουλα

                                Δικίνητο είναι, δεν πάει εκτός δρόμου, οπότε δεν ενοχλεί το διπλοσύμπλεκτο. Θα είναι και ταχύτερο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @gatoz last edited by

                                  πραμα με διπλοσυμπεχτο καλο δεν ειναι. ουτε φαου ουτε φορδι. οποτε ναι, πισσα και πουπουλα

                                  +1.000!!! Συμφωνώ 100%. Δεν μου αρέσουν καθόλου αυτά τα κιβώτια...άλλη μια μπούρδα που μας 'επέβαλλε' το κατάπτυστο γκρούπ. 

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    paraskevas013 last edited by

                                    Καλημέρα, θελω να κάνω μια ερώτηση, αν έχεις την έκδοση με τα 155 μπορείς με χαρτογράφηση αν θελήσεις στο μέλλον να πας στην έκδοση 125,δηλ είναι μόνο η χαρτογράφηση που αλλάζει? Γνωρίζαμε για το αντίστροφο,αλλά αν ήθελε κάποιος να κατέβει θα μπορούσε? Το είχαμε απορία χθες στον καφέ και είπα να ρωτήσω για να μάθω! Ευχαριστώ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • P
                                      panormus772 @paraskevas013 last edited by

                                      Καλημέρα, θελω να κάνω μια ερώτηση, αν έχεις την έκδοση με τα 155 μπορείς με χαρτογράφηση αν θελήσεις στο μέλλον να πας στην έκδοση 125,δηλ είναι μόνο η χαρτογράφηση που αλλάζει? Γνωρίζαμε για το αντίστροφο,αλλά αν ήθελε κάποιος να κατέβει θα μπορούσε? Το είχαμε απορία χθες στον καφέ και είπα να ρωτήσω για να μάθω! Ευχαριστώ

                                      Γιατί να το κάνει αυτό κάποιος;

                                      Aν του αρκούσε εξ'αρχής καλύτερα το 125 θα το αγόραζε,θα γλίτωνε χρήματα ή στα ίδια λεφτά θα είχε περισσότερο εξοπλισμό.Εξ'άλλου, ακόμη κι αν έχεις το 155, αν θες οδηγείς πιο σιγά και δεν εκμεταλλεύεσαι τα 30 επιπλέον άτια...

                                      Γενικώς, στα περισσότερα άλογα μπορείς να οδηγείς σαν λιγότερα,στα λιγότερα δεν μπορείς να οδηγείς σαν περισσότερα 

                                      Xθες, μέσα σε διάστημα 15 λεπτών είδα 3 Puma! (σχεδόν όσα είχα δει σε ένα μήνα) και μάλιστα σε τρία διαφορετικά χρώματα.Μεταλλικό μπλε,γκρι και το λευκό (η σειρά αντικατοπτρίζει και την προτίμηση μου συγκριτικά γι αυτά τα χρώματα)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dublin @panormus772 last edited by

                                        paraskevas013 wrote:

                                        Καλημέρα, θελω να κάνω μια ερώτηση, αν έχεις την έκδοση με τα 155 μπορείς με χαρτογράφηση αν θελήσεις στο μέλλον να πας στην έκδοση 125,δηλ είναι μόνο η χαρτογράφηση που αλλάζει? Γνωρίζαμε για το αντίστροφο,αλλά αν ήθελε κάποιος να κατέβει θα μπορούσε? Το είχαμε απορία χθες στον καφέ και είπα να ρωτήσω για να μάθω! Ευχαριστώ

                                        Xθες, μέσα σε διάστημα 15 λεπτών είδα 3 Puma! (σχεδόν όσα είχα δει σε ένα μήνα) και μάλιστα σε τρία διαφορετικά χρώματα.Μεταλλικό μπλε,γκρι και το λευκό (η σειρά αντικατοπτρίζει και την προτίμηση μου συγκριτικά γι αυτά τα χρώματα)

                                        Πριν μερικές μέρες ανέφερα ότι είδα το πρώτο μου, και έπειτα είδα μερικά σε διάστημα 2 ημερών, όλα άσπρα, περίεργο, γιατί είναι το ποιο αδιάφορο χρώμα του.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • P
                                          panormus772 @dublin last edited by

                                          panormus772 wrote:

                                          Xθες, μέσα σε διάστημα 15 λεπτών είδα 3 Puma! (σχεδόν όσα είχα δει σε ένα μήνα) και μάλιστα σε τρία διαφορετικά χρώματα.Μεταλλικό μπλε,γκρι και το λευκό (η σειρά αντικατοπτρίζει και την προτίμηση μου συγκριτικά γι αυτά τα χρώματα)

                                          Πριν μερικές μέρες ανέφερα ότι είδα το πρώτο μου, και έπειτα είδα μερικά σε διάστημα 2 ημερών, όλα άσπρα, περίεργο, γιατί είναι το ποιο αδιάφορο χρώμα του.

                                          Ίσως γιατί είναι φθηνό το λευκό, ίσως γιατί απ'όσο έχω δει στο configurator είναι -μαζί με το απλό κόκκινο- το μόνο χρώμα που μπορείς να προσθέσεις ένα ακόμη extra,χωρίς να υπερβείς το σκαλοπάτι της ΛΤΠΦ σε μερικά μοντέλα του.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • I
                                            iceman7 last edited by

                                            Και εγώ ήδη ανα μαύρο χθες. 
                                            όμορφο είναι. Αρκετά σπορ δείχνει ενώ οι διαστάσεις του το κάνουν βολικο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 278
                                            • 279
                                            • 51 / 279
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr