Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 155
    • 156
    • 15 / 156
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    191
    3110
    248255
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geodimis @fanis75 last edited by

      geodimis wrote:

      το βρήκα με 215 και θέλω να το γυρίσω σε 205 που είναι και το εργοστασιακό και πέφτει πολύ η τιμή αρκει να γίνεται με τη μαμά ζάντα αλουμινίου που φοράω. Διαφορά σε επιδόσεις δεν με ενδιαφέρει αρκεί να γίνεται. Το όφελος σε χρήματα είναι τεράστιο!

      Τι αυτοκίνητο?

      Προφανώς, εφόσον έχεις τις εργοστασιακές ζάντες, γίνεται. Και όχι απλά γίνεται αλλά θα έλεγα επιβάλλεται να βάλεις την σωστή διάσταση ελαστικών. Οπότε μην το συζητάς ούτε να το σκέφτεσαι, βάζεις εργοστασιακή διάσταση.

      Τέλεια. Α4 Β7 1.8T quattro avant. Το πήρα με 215 το '12 έβαλα μια 4άδα πάλι 215 το '17 και ήρθε η ώρα για επιστροφή στο εργοστασιακό 205. Οι διαφορεές οδηγικά θα είναι ελάχιστες υποθέτω. Το αμάξι δεν το κυνηγάω πλέον (κατά 99%)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Και να το κυνηγάς, καλύτερο είναι το 205/55, έχει χαμηλότερο πλαϊνό. Θα χάσεις (ίσως) ελάχιστα σε άνεση και θα κερδίσεις σε τιμόνι, κράτημα, φρενάρισμα και κατανάλωση. Εννοείται βάζεις την εργοστασιακή διάσταση, δεν παίζουμε με αυτά.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          chriso @chriso last edited by

          otokomae wrote:

          Fanis75 wrote:

          Με αυτά που ζητάς θα πρότεινα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, από τα πιο άνετα σε αυτή την κατηγορία. Επίσης μπορείς να δείς: Michelin Pilot Sport 4 και Pirelli P Zero PZ4,

          Αυτά που προτείνεις είναι λαστιχαρες μεν αλλά ο φίλος λέει ότι οδηγεί σε λακουβοδρομους και θελει λάστιχο χαμηλής τριβής για οικονομία. Εγώ θα πρότεινα 1 pirelli p7 blue. Μου διέφυγε η διαθεσιμότητα της διάστασης αλλά αυτό είναι εύκολο.

          Κάνοντας την έρευνα μου και εγώ, διαπίστωσα ότι βάζοντας λάστιχο για άνεση και οικονομία καυσίμου σε τόσο βαρύ αμάξι θα θυσιάσω άμεση απόκριση. Έχω καταλήξει σε Continental EcoContact 6, Michelin Primacy 4, Bridgestone Turanza T005 και το Goodyear Assymetric 5 που είναι ένας καλός συμβιβασμός και μάλλον κατά εκεί κλίνω.

          Τελικά κατέληξα στα Bridgestone T005 245/45/18 100Y XL. Έχω κάνει 1.200 χιλιόμετρα μέχρι τώρα. Πρώτες εντυπώσεις είναι: Σχετικά αθόρυβα (τουλάχιστον πιο αθόρυβα από τα Barum που αντικατέστησαν), πολύ καλή άνεση σε κακούς δρόμους ακόμα και φουσκωμένα σε 40 και 39 psi (eco πιέσεις από το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου), πολύ καλή κατανάλωση καυσίμου  (μου βγάζουν γύρω στα 50 με 60 χιλιόμετρα παραπάνω στο ντεπόζιτο από ότι τα Barum. 500-510 έβγαζαν τα Barum 560-570 βγάζουν τα Bridgestone). Λίγο εθνική που τα έβγαλα εθνική, έχουν καλό κράτημα αλλά ασαφή πληροφόρηση, δεν έχω ιδέα τι κάνουν οι τροχοί. Για πόλη και κάνα σ/κ εκδρομή έξω με την οικογένεια, νομίζω τα ελαστικά είναι αρκετά καλά. Τιμή 520 Ευρώ με τοποθέτηση και ευθυγράμμιση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xeno @geodimis last edited by

            Υπάρχει περίπτωση να μπορώ να γυρίσω στο 205/55/16 του κατασκευαστή ενώ τώρα φοράει 215 χωρίς να αλλάξω ζάντες; Το αμάξι με 215 το πήρα στα χέρια μου μεταχειρισμένο.

            Αν η ζάντα είναι η μαμά μπορείς. Αν είναι φαρδύτερη από τη μαμά δεν ξέρω αν γίνεται. Βρες ένα calculator να δεις σε τί μεγέθη  ζάντας μπορείς να  βάλεις το 205/55/16'.

            Ουπς, δεν είδα ότι είχαν ήδη απαντήσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              ggab @chriso last edited by

              ChrisO wrote:

              otokomae wrote:

              Fanis75 wrote:

              Με αυτά που ζητάς θα πρότεινα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, από τα πιο άνετα σε αυτή την κατηγορία. Επίσης μπορείς να δείς: Michelin Pilot Sport 4 και Pirelli P Zero PZ4,

              Αυτά που προτείνεις είναι λαστιχαρες μεν αλλά ο φίλος λέει ότι οδηγεί σε λακουβοδρομους και θελει λάστιχο χαμηλής τριβής για οικονομία. Εγώ θα πρότεινα 1 pirelli p7 blue. Μου διέφυγε η διαθεσιμότητα της διάστασης αλλά αυτό είναι εύκολο.

              Κάνοντας την έρευνα μου και εγώ, διαπίστωσα ότι βάζοντας λάστιχο για άνεση και οικονομία καυσίμου σε τόσο βαρύ αμάξι θα θυσιάσω άμεση απόκριση. Έχω καταλήξει σε Continental EcoContact 6, Michelin Primacy 4, Bridgestone Turanza T005 και το Goodyear Assymetric 5 που είναι ένας καλός συμβιβασμός και μάλλον κατά εκεί κλίνω.

              Τελικά κατέληξα στα Bridgestone T005 245/45/18 100Y XL. Έχω κάνει 1.200 χιλιόμετρα μέχρι τώρα. Πρώτες εντυπώσεις είναι: Σχετικά αθόρυβα (τουλάχιστον πιο αθόρυβα από τα Barum που αντικατέστησαν), πολύ καλή άνεση σε κακούς δρόμους ακόμα και φουσκωμένα σε 40 και 39 psi (eco πιέσεις από το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου), πολύ καλή κατανάλωση καυσίμου  (μου βγάζουν γύρω στα 50 με 60 χιλιόμετρα παραπάνω στο ντεπόζιτο από ότι τα Barum. 500-510 έβγαζαν τα Barum 560-570 βγάζουν τα Bridgestone). Λίγο εθνική που τα έβγαλα εθνική, έχουν καλό κράτημα αλλά ασαφή πληροφόρηση, δεν έχω ιδέα τι κάνουν οι τροχοί. Για πόλη και κάνα σ/κ εκδρομή έξω με την οικογένεια, νομίζω τα ελαστικά είναι αρκετά καλά. Τιμή 520 Ευρώ με τοποθέτηση και ευθυγράμμιση.

              Με τέτοιες πιέσεις που και καλά προσφέρουν οικονομία στην πόλη,που να έχεις πληροφόρηση στο τιμόνι!!!

              Καθώς προέχει η ασφάλεια βάλε τις σωστές πιέσεις για οδήγηση σε ανοιχτό δρόμο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                ss_76 last edited by

                Φτάνει η ώρα αντικατάστασης των ελαστικών σε QASHQAI J10 1.6 dCi 4X4 σε διάσταση 215/65/16. Μετά τα πλήρως ασφάλτινα εργοστασιακά BRIDGESTONE DUELER H/P SPORT, MICHELIN LATTITUDE CROSS, YOKOHAMA GEOLANDAR G015 και MICHELIN LATTITUDE CROSS, προσανατολίζομαι σε CONTINENTAL CROSSCONTACT ATR τα οποία είναι 70-30. Δεν θέλω ξανά τα michelin καθώς την δεύτερη φορά που τα έβαλα κάνουν θόρυβο και το φρένο είναι λίγο μέτριο. Τα yokohama ήταν αθόρυβα αλλά μετά από 5000 είχαν εμφανή φθορά και παρουσίασαν βαθιά κοψίματα οπότε αντικαταστάθηκαν άμεσα

                Έχει κανείς εμπειρία από τα continenal;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  que2 last edited by

                  Φοράω εδώ και τέσσερα χρόνια (περίπου 35χιλ. χλμ) τα LX2 τα οποία είναι 80-20 (πιο ασφάλτινα από τα ATR). Διάσταση 225/70-16 σε Santa Fe. Από θέμα θορύβου είναι πολύ καλά, στην άσφαλτο είναι γενικώς προβλέψιμα και σε στεγνό και σε βρεγμένο, με μπόνους την πολύ καλή ευθυβολία σε μεγάλες ταχύτητες (αρκετά πάνω από το νόμιμο). Τώρα εκτός θα πας όσο δείχνει η χάραξη του πέλματος, μην περιμένεις να σε βγάλουν από κανένα βούρκο. Στην άμμο δουλεύουν χωρίς να σκάβουν, στο χιόνι όσο είναι φρέσκο τα εμπιστεύεσαι, μόλις αρχίσει ο πάγος, ετοίμαζε τις αλυσίδες. Επαναλαμβάνω τα παραπάνω αναφέρονται στα LX2 όχι τα ATR.

                  Υ.Γ Είναι ανθεκτικά στις πέτρες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    ss_76 last edited by

                    Σε ευχαριστώ για το feedback. Καθώς έχει τύχει να συναντήσω κοφτερές πέτρες και καθώς με εξαίρεση των θόρυβο ήμουν ευχαριστημένος από τα Michelin που είναι 65-35, προσανατολίζομαι για το atr το οποίο επιπλέον έχει τον ίδιο θόρυβο με τα lx2 (των οποίων ο αντικατάστατης έχει ήδη παρουσιαστεί στην ΗΠΑ ως lx25) και ταυτόχρονα είναι πολύ νεώτερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dj-mitsos @ss_76 last edited by

                      Καλησπερα Παιδια

                      Πριν 2 χρονια ειχα ενα θεματακι με τα ελαστικα μου και τωρα κλεινομαι να παρω μια αποφαφη. Συγκεκριμενα το 2018 ειχα υποστει εναν βανδαλισμο στο αμαξι με καποιον να μου σκαει τα 2 λαστιχα απο το αμαξι μεσα σε ενα χρονικο διαστημα 1 μηνα το ενα απο το αλλο.

                      Η ζημια προκλειθηκε προφανως απο τον συνιδιοκτητη ενος γκαραζ που νοικιαζα λογο προσωπικης του διαφωνιας με τον ιδιοκτητη βαζοντας εμενα ως προσχημα στη μεση αναγκαζοντας με να καταφυγω σε μια δικη που χωρις στοιχεια που δεν μπορω να διεκδηκισω.. τεσπα στο θεμα μας..

                      Τα ελαστικα αλαχθηκαν με τα καινουργια να μπαινουν πισω και τα 2 παλια να ειναι μπροστα. Το προβλημα ειναι οτι τα 2 πισω εχουν διαφορετικες ημερομηνιες και κατασκευης και τοποθετησης γιαυτο βαλαμε τα 2 παλια μπροστα (προσθιοκινητο το αμαξι) που εχουν τις ιδιες ημερομηνιες και την ιδια φθορα.

                      Μετα απο 2 χρονια και αρκετα χλμ. (περιπου 30.000) και λιγο γκαζιαρικα τα μπροστα εχουν καπως φαγωθει και νομιζω οτι εχει ερθει ο καιρος για τραμπα μπρος πισω.

                      Το ερωτημα ειναι αν ειναι επικδυνο να γινει η τραμπα με ανυσες ημερομηνιες στα 2 ελαστικα και αν αυτο γενικα θα μου προκαλεσει οποιοδηποτα θεμα στην οδηγηση. Τονιζω οτι το αμαξιι ειναι πιο πολυ βολτισιο παρα καθημερινο που συμαινει οτι ποτε ποτε ανεβαζει λιγο γκαζια.

                      Τα φωτα σας ευχαριστω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tsakaritas @aikibill last edited by

                        Καλημέρα. Φοράω λάστιχο 195/45/16. Εχω πάθει ζημιά τα τελευταία χρόνια 5 φορές σε λακκούβες. Τις 2 φορές πάνω στο Κηφισό... Τόσο καλά. Το ταμπελακι αναφέρει και 195/50/16. Μπορώ να αλλάξω σε 50? Θα έχω κάποιο θέμα?  Πια μάρκα θεωρείται αξιόπιστη σε τόσο χαμηλό προφίλ?

                        Δεν προσέξατε ότι υπάρχει ήδη σχετικό θέμα για ελαστικά; Έγινε συγχώνευση. [Mod]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Εγώ πάντως δεν θα έβαζα τα φθαρμένα σε fwd  πίσω. Ίσως επειδή έμαθα σε πισωκίνητο? Νομίζω ότι θα σκοτωθώ ή θα αγοράσω οικόπεδο με το γκολφ.Μια μέρα με 30-40χαω σε κατηφορικό πέταλο απλά αποφάσισε να φύγει ο κωλος......Από τότε τα καλά λάστιχα πίσω στα fwd.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • alexandros-s
                            alexandros-s @dj-mitsos last edited by

                            .. . Το ερωτημα ειναι αν ειναι επικδυνο να γινει η τραμπα με ανυσες ημερομηνιες στα 2 ελαστικα και αν αυτο γενικα θα μου προκαλεσει οποιοδηποτα θεμα στην οδηγηση. Τονιζω οτι το αμαξιι ειναι πιο πολυ βολτισιο παρα καθημερινο που συμαινει οτι ποτε ποτε ανεβαζει λιγο γκαζια.

                            Ναι, είναι επικίνδυνο. Θα προκαλέσει άνιση κατανομή της πρόσφυσης, με αποτέλεσμα την διαταραχή της ισορροπίας στην οποία βασίστηκε ο σχεδιαστής του αυτοκινήτου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • alexandros-s
                              alexandros-s @dj-mitsos last edited by

                              .. . Το ερωτημα ειναι αν ειναι επικδυνο να γινει η τραμπα με ανυσες ημερομηνιες στα 2 ελαστικα και αν αυτο γενικα θα μου προκαλεσει οποιοδηποτα θεμα στην οδηγηση. Τονιζω οτι το αμαξιι ειναι πιο πολυ βολτισιο παρα καθημερινο που συμαινει οτι ποτε ποτε ανεβαζει λιγο γκαζια.

                              Ναι, είναι επικίνδυνο. Θα προκαλέσει άνιση κατανομή της πρόσφυσης, με αποτέλεσμα την διαταραχή της ισορροπίας στην οποία βασίστηκε ο σχεδιαστής του αυτοκινήτου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                aikibill @alexandros-s last edited by

                                Dj Mitsos wrote:

                                .. . Το ερωτημα ειναι αν ειναι επικδυνο να γινει η τραμπα με ανυσες ημερομηνιες στα 2 ελαστικα και αν αυτο γενικα θα μου προκαλεσει οποιοδηποτα θεμα στην οδηγηση. Τονιζω οτι το αμαξιι ειναι πιο πολυ βολτισιο παρα καθημερινο που συμαινει οτι ποτε ποτε ανεβαζει λιγο γκαζια.

                                Ναι, είναι επικίνδυνο. Θα προκαλέσει άνιση κατανομή της πρόσφυσης, με αποτέλεσμα την διαταραχή της ισορροπίας στην οποία βασίστηκε ο σχεδιαστής του αυτοκινήτου.

                                Σιγα μην χασει και την poll position

                                Δεν ειναι το ιδανικο αλλα κλαιν μαιν.

                                Βασικα περισσοτερο θα με προβληματιζε αν τα παλαιοτερα λαστιχα εχουν φτασει τα 4-5 χρονια και εχουν χασει τις ιδιοτητες τους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  alf last edited by

                                  Για Hyundai i30 1.4 βενζίνης φίλου σε 205/55/16 που κάνει 10.000χλμ ήρεμα τον χρόνο τι θα προτείνατε; Θέλει να είναι όσο πιο αθόρυβο γίνεται και με καλό κράτημα. Η κατανάλωση δεν τον ενδιαφέρει. Είναι ανάμεσα σε Goodyear egp 2,Michelin Primacy 4, Bridgestone T005 και Hankook Ventus prime 3. Ευχαριστώ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib last edited by

                                    Τα ventus prime 3 που φοραω στην ιδια διασταση, αθορυβο δεν το λες, κρατημα εχει πολύ καλό ομως. Τα έχω 1 χρόνο περίπου και εχω κανει περίπου 25000 χλμ.

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @alf last edited by

                                      Για Hyundai i30 1.4 βενζίνης φίλου σε 205/55/16 που κάνει 10.000χλμ ήρεμα τον χρόνο τι θα προτείνατε; Θέλει να είναι όσο πιο αθόρυβο γίνεται και με καλό κράτημα. Η κατανάλωση δεν τον ενδιαφέρει. Είναι ανάμεσα σε Goodyear egp 2,Michelin Primacy 4, Bridgestone T005 και Hankook Ventus prime 3. Ευχαριστώ

                                      Goodyear από αυτά, είναι το πιο ολοκληρωμένο ελαστικό στην κατηγορία του.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • C
                                        chriso @alf last edited by

                                        Για Hyundai i30 1.4 βενζίνης φίλου σε 205/55/16 που κάνει 10.000χλμ ήρεμα τον χρόνο τι θα προτείνατε; Θέλει να είναι όσο πιο αθόρυβο γίνεται και με καλό κράτημα. Η κατανάλωση δεν τον ενδιαφέρει. Είναι ανάμεσα σε Goodyear egp 2,Michelin Primacy 4, Bridgestone T005 και Hankook Ventus prime 3. Ευχαριστώ

                                        Από τη λίστα, Goodyear με διαφορά, οπως είπε ο φίλος παραπάνω. Εναλλακτικά, για κρατημα και θόρυβο φοβερά και value for money είναι τα falken ziex 310 ecorun που έχω προσωπική πείρα. Απλα ειναι μετρια σε άνεση σε κακούς δρόμους λογω σκληρού πέλματος και μέτρια προς κακά στην κατανάλωση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dragonslayer last edited by

                                          chrisO  κι εγώ έχω Falken Ziex 310 και το μόνο παράπονο που έχω είναι το θέμα κατανάλωσης άρα ήταν σωστές οι υποψίες μου για την αύξηση της κατανάλωσης.

                                          Ερώτηση,θα τα τοποθετούσες ξανά;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            chriso @dragonslayer last edited by

                                            chrisO  κι εγώ έχω Falken Ziex 310 και το μόνο παράπονο που έχω είναι το θέμα κατανάλωσης άρα ήταν σωστές οι υποψίες μου για την αύξηση της κατανάλωσης.

                                            Ερώτηση,θα τα τοποθετούσες ξανά;

                                            Οχι γιατί το αμάξι μου (opel insignia 1.8) είναι τραγικό απο θέμα καταναλωσης και το 95% της οδήγησης μου είναι μικρές διαδρομές εντός πόλης. Αν ομως, ειχα ένα πιο προσφατο αμαξι με οικονομικό σχετικά κινητήρα και πατούσα συχνα εθνική, τότε ναι. Με κλειστά μάτια falken. Ειναι και όμορφα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 15 / 156
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr