Στα καινουργια τουλαχιστον απο οσο ξερω τα αυτοματα εχουν ενα δικο τους εγκεφαλο που φυσωνει και πολλες φορες ενα τυπικο reset μπορει να διορθωσει πολλα. To επαθε φιλος μου με αυτοματο dsg σε polo. Η D εμπαινε αλλα το αμαξι δε ξεκιναγε ουτε με τερμα γκαζι αλλα δουλευε κανονικα στο + - και R Αρχικα φοβηθηκε ανακατασκευη αλλα τελικα ο μηχανικος του εκανε ενα reset στο αυτοματο και τσουπ ολα καλα!
Στη toyota μπιτ ασχετοι? τα αυτοματα εχουν πολλα σημεια που κανουν ελεγχο και γιαυτο πολλα δεχοντε ανακατασκευη συνηθως τα μεγαλα προβληματα αντιμετοπιζοντε στο ηλεκτρικο μοτερ του συμπλεκτη που περνει εντολες απο τον εγκεφαλο για να εμπλεξει τις ταχυτητες. Απο την αλλη ειχα ακουσει μια παλαιοτερη περιπτωση που υπηρχε προβλημα στις αλλαγες και το προβλημα διορθωθηκε αλαζοντας τις βαλβολινες του κιβωτιου.
Εσυ ποτε εκανες τελευταια φορα σερβις στο αυτοματο?
Και τελος αυτο ειναι το μονο σοβαρο προβλημα που αντιμετοπισες στο αμαξι εδω και 11 χρονια? τι αλλο σοβαρο εχεις παθει?