-
15αρα.Η Φιατ το βγαλε με 17αρα και τετοιο λαστιχο?Εκτος απο θεματα ανεσης ,απορω τι ομορφο υπαρχει και βγαινουν τετοιες διαστασεις....
-
Τα continental τα φορούσα για ένα χρόνο σε Swift 1,3,μέχρι που το έδωσα πέρυσι το Δεκέμβριο, σε διαφορετική βέβαια διάσταση (185/60-15).Πολύ θετικές οι εντυπώσεις μου από την παρεχόμενη πρόσφυση σε βρεγμένους και χιονισμένους δρόμους, ενώ συμπεριφέρονταν άκρως ικανοποιητικά σε καθημερινές συνθήκες κίνησης σε στεγνό οδόστρωμα.Καλή άνεση στις ανωμαλίες,αρκετά χαμηλός ο θόρυβος κύλισης ήταν επίσης στα χαρακτηριστικά τους.Δε γνωρίζω την απόδοσή τους σε έντονη παρατεταμένη πίεση, πάντως ακόμα και σε σβέλτη οδήγηση, δε θα σε προδώσουν.
-
15αρα.Η Φιατ το βγαλε με 17αρα και τετοιο λαστιχο?Εκτος απο θεματα ανεσης ,απορω τι ομορφο υπαρχει και βγαινουν τετοιες διαστασεις....
Και ομως αυτη η διασταση 205/45/17 ειναι πανεμορφη σε θεματα εμφανισης.. χαμηλοπροφιλη και δειχνει απιστευτα σπορ...
Την ιδια ακριβως φοραω στο Fiesta και εγω..
Το μονο αρνητικο που εχει κατ'εμε ειναι οτι κλαις οταν πας για λαστιχα.. και θεματα ανεσης οταν σε ενδιαφερει η ανεση.. αν και στο Fiesta δεν ειναι καθολου σκληρη η αναρτηση σε συνδυασμο με τα ελαστικα αυτα (ST-Line).
-
W202 AMG wrote:
15αρα.Η Φιατ το βγαλε με 17αρα και τετοιο λαστιχο?Εκτος απο θεματα ανεσης ,απορω τι ομορφο υπαρχει και βγαινουν τετοιες διαστασεις....
Και ομως αυτη η διασταση 205/45/17 ειναι πανεμορφη σε θεματα εμφανισης.. χαμηλοπροφιλη και δειχνει απιστευτα σπορ...
Την ιδια ακριβως φοραω στο Fiesta και εγω..
Το μονο αρνητικο που εχει κατ'εμε ειναι οτι κλαις οταν πας για λαστιχα.. και θεματα ανεσης οταν σε ενδιαφερει η ανεση.. αν και στο Fiesta δεν ειναι καθολου σκληρη η αναρτηση σε συνδυασμο με τα ελαστικα αυτα (ST-Line).
Ισως ειναι γουστα,σε 17αρα μου αρεσει το 225 45 17.Δεν πηγα σε 18αρα γιατι το 225 40 18 φαινεται πολυ μικρο το προφιλ.Στο γκολφ 4 ακομα και το 225 45 17 μου φαινεται μπλιαχ,σαν να μην το υποστηριζει το αμαξι οπτικα.
-
petran17 wrote:
W202 AMG wrote:
15αρα.Η Φιατ το βγαλε με 17αρα και τετοιο λαστιχο?Εκτος απο θεματα ανεσης ,απορω τι ομορφο υπαρχει και βγαινουν τετοιες διαστασεις....
Και ομως αυτη η διασταση 205/45/17 ειναι πανεμορφη σε θεματα εμφανισης.. χαμηλοπροφιλη και δειχνει απιστευτα σπορ...
Την ιδια ακριβως φοραω στο Fiesta και εγω..
Το μονο αρνητικο που εχει κατ'εμε ειναι οτι κλαις οταν πας για λαστιχα.. και θεματα ανεσης οταν σε ενδιαφερει η ανεση.. αν και στο Fiesta δεν ειναι καθολου σκληρη η αναρτηση σε συνδυασμο με τα ελαστικα αυτα (ST-Line).
Ισως ειναι γουστα,σε 17αρα μου αρεσει το 225 45 17.Δεν πηγα σε 18αρα γιατι το 225 40 18 φαινεται πολυ μικρο το προφιλ.Στο γκολφ 4 ακομα και το 225 45 17 μου φαινεται μπλιαχ,σαν να μην το υποστηριζει το αμαξι οπτικα.
Ισχυει.. γουστα ειναι αυτα του καθενος.. Βεβαια απο τοτε που πηγα στη διασταση αυτη οταν πηρα το Fiesta.. πλεον ολα τα αλλα μου φαινονται σαν 'μπαλονολαστιχα'.. χεχε Ακομα και η 225/45/17 που λες.. που ειναι η πιο κοινη διασταση της 17αρας!
Οριστε πως ειναι η δικη μου για να παρεις μια εικονα του πως μοιαζει η διασταση αυτη!
-
15αρα.Η Φιατ το βγαλε με 17αρα και τετοιο λαστιχο?Εκτος απο θεματα ανεσης ,απορω τι ομορφο υπαρχει και βγαινουν τετοιες διαστασεις....
Δεν είναι θέμα ομορφιάς αλλά συνολικής διαμέτρου. Στα μικρά αυτοκίνητα (όπως είναι το Fiesta, Mini, Mito κλπ.) η συνολική διάσταση δεν είναι τόσο μεγάλη όσο στα μεσαία οπότε το 225/45/17 είναι πολύ μεγάλο και αναγκαστικά όταν θές 17αρα πάς στο 20/45, έτσι έρχεται και από το εργοστάσιο.
-
Petran17 σαφως ωραιο,το 'υποστηριζει' το αμαξωμα του fiesta. Στο punto που ειδα φωτο δεν μου αρεσει.Ωραια ζαντα !
Fanis 75 ναι σιγουρα λογω της αντιστοιχιας βγαινει αυτη η διασταση αν και την θεωρω overkill για Ελλαδα.(ποιος νοιαστηκε για την μπανανια μας θα μου πεις και εχεις δικιο)
-
Και ομως αυτη η διασταση 205/45/17 ειναι πανεμορφη σε θεματα εμφανισης.. χαμηλοπροφιλη και δειχνει απιστευτα σπορ...
Την ιδια ακριβως φοραω στο Fiesta και εγω..
Το μονο αρνητικο που εχει κατ'εμε ειναι οτι κλαις οταν πας για λαστιχα.. και θεματα ανεσης οταν σε ενδιαφερει η ανεση.. αν και στο Fiesta δεν ειναι καθολου σκληρη η αναρτηση σε συνδυασμο με τα ελαστικα αυτα (ST-Line).
Eγώ στο προηγ. γενιάς Fiesta ecoboost 100hp έχω 195/50 16' και παρόλο που είναι κι έκδοση titanium, αισθάνομαι μια ελαφρά σκληρότητα κυρίως όταν οδηγώ Αθήνα.Ίσως το πάτημα είναι λίγο καλύτερο,αλλά με τις 15άρες 185/60 (αν θυμάμαι καλά) δε νομίζω ότι θα έχανα και τόσο πολύ σε κράτημα με βάση τις δυνατότητες του κινητήρα.
Μάλιστα,τότε (2015) κανονικά στα προσπέκτους έλεγαν για 15άρες στην titanium.Ήταν μια φουρνιά που είχε έρθει από το εργοστάσιο με τις 16άρες κι όταν το πήρα ζήτησα να μου τις αντικαταστήσουν με 15' πριν το παραλάβω,αλλά δεν το δέχτηκαν (και τους φάνηκε και παράξενο που ήθελα την αλλαγή,γιατί μου έλεγαν είναι πιο ακριβές οι 16' κι ότι όλοι θέλουν χαμηλότερο προφίλ και μεγαλύτερη ζάντα, όσο κι αν τους εξηγούσα πως εγώ θα κάνω με τ'αμάξι τα 2/3 εντός πόλης)
-
Το no1 στο θέμα της άνεσης έχει να κάνει με το αμορτισέρ και το ελατήριο...
Η ζάντα και το ελαστικό είναι δευτερεύων.
Πάντως επειδή είναι της μόδας τα τελευταία χρόνια οι καλές εκδόσεις να έχουν sport και όχι luxury προσανατολισμό, άρα έρχονται με χαμηλά ελατήρια, σφιχτά αμορτισέρ και μεγάλες ζάντες πολλοί την 'πατάνε' και ψάχνουν μετά πως θα το κάνουν βάρκα...
-
Καλημέρα σε όλους σας.
'Κληρονομησα' πρόσφατα το insignia του πατέρα μου (2009, κινητήρας 1.8) που έχει διάσταση ελαστικών 245/45/18. Τωρα φοράει barum bravuris 5hm αλλά μιας και θα χρησιμοποιηθεί ως οικογενειακό για 4μελη οικογένεια σκέφτομαι να το αναβαθμίσω λίγο σε κάτι πιο premium.
Η οδήγηση θα ειναι 90% εντός πόλης και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο Κρήτης όπου πέφτεις επίτηδες σε λακκούβα για να αποφύγεις μεγαλύτερη λακκούβα άρα προτεραιότητα είναι η άνεση και οχι η σπορ οδήγηση. Επίσης το αμάξι ανήκει σε εποχή που η τιμή της βενζίνης ηταν κάτω του ευρώ το λίτρο άρα και οικονομία καυσίμου δεν θα ήταν άσχημη.
Οποιαδήποτε εμπειρία ή συμβουλή για τη συγκεκριμένη διάσταση ή το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα ήταν καλοδεχούμενη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Με αυτά που ζητάς θα πρότεινα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, από τα πιο άνετα σε αυτή την κατηγορία. Επίσης μπορείς να δείς: Michelin Pilot Sport 4 και Pirelli P Zero PZ4,
-
Καλημέρα σας, είμαι κάτοχος ενός Mazda 6 gh το οποίο, όπως πολλά άλλα πλέον , δεν έχει ρεζέρβα αλλά ένα αφρό ανάγκης για κανένα τρύπημα. Βρίσκω στις αγγελίες κάτι ρεζέρβες μεταχειρισμένες αλλά δε ξέρω αν ταιριάζουν στο δικό μου γιατί γράφουν μεν για Μάζντα 6 αλλά δε διευκρινίζουν ποιο ( εγώ εχω του 09 με διαστάσεις 215/50/17) , στο διαδίκτυο βρήκα ότι το καρέ είναι 5χ 114.3 αλλά δε ξέρω υπόλοιπες τεχνικές λεπτομέρειες. Αν πχ το λάστιχο σκιστεί η οδική να υποθέσω απλά στο φορτώνει σωστά; Μου φαίνεται απίθανο να έχει για κάθε αυτοκίνητο ρεζέρβα! Δε θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνει αν μείνω από λάστιχο με οικογένεια σε ταξίδι και μου το φορτώσουν κ ψάχνω στην Εθνική με τα παιδιά μέσο να συνεχίσω, ειδικά για ένα τόσο ασήμαντο λόγο που απλά οι φωστήρες της εταιρείας σκέφτηκαν να γλυτώσουν 5 δεκάρες και να υποστούν οι κάτοχοι τέτοια ταλαιπωρία! Ξέρει κανείς που μπορώ ακομα και διαδικτυακά καινούργια; Για ολόκληρη ζάντα αμφιβάλω αν κάνεις 'σπάσει' τη τετράδα για να μου δώσει εμένα μια αν και θα προτιμούσα μια πιο μικρή ( οικογένεια και το Πορτ μπαγκαζ χρειάζεται!).
-
Πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση. Πρόχειρα βρήκα ιστοσελίδα με διαθέσιμες ρεζερβες, αλλά είναι αμερικανική, μόνο σαν παράδειγμα τη βάζω (έχει κι άλλες μάρκες):
https://tiresize.com/tires/Goodyear/Convenience-Spare.htm
Δε βλέπω το λόγο γιατί ένα καλό κατάστημα ελαστικών να μην πουλάει τα αντίστοιχα. Σε κάποια καινούρια αυτοκίνητα που τη χρεώνουν επιπλέον, γύρω στα 70-100€ κοστίζει.
Πως ακριβώς θα διαλέξεις διάσταση, είτε ρώτα στο κατάστημα είτε ψάξε το βιβλίο.
Αν δεν μπορούσα να βρω πληροφορίες, εγώ θα έψαχνα στο manual την ελάχιστη εγκεκριμένη διάσταση ελαστικών για το αυτοκίνητο, και θα αγόραζα μια σιδερένια ζάντα και λάστιχο, στη μικρότερη διάσταση που θα εξασφάλιζε ίδια συνολική διάμετρο με τους κανονικούς τροχούς που έχεις τώρα. Να είναι όμως και το πιο φαρδύ πέλμα που χωράει στη θέση της ρεζερβας.
Προτείνω όλα αυτά να τα δεις επιτόπου σε κατάστημα, όχι μόνος σου online. Ο κίνδυνος λάθος επιλογής είναι μεγαλύτερος από τα 10-20€ που ίσως θα εξοικονομήσεις.
-
Όλα τα Mazda 6 έχουν καρέ 114.3, για όσους απορούν για το περίεργο αυτό νούμερο που έχουν πολλά Ιαπωνικά αυτοκίνητα και κανένα Ευρωπαϊκό, προέρχεται από το Αμερικανικό σύστημα που μετράει σε ίντσες, 4.5¨ Χ 25.4= 114.3
-
Σκίσιμο του ελαστικού είναι απειροελάχιστη πιθανότητα να συμβεί.Όταν συμβαίνει, αυτό γίνεται συνήθως μέσα στην πόλη από πεζοδρόμια, φρεάτια, τεράστιες λακούβες κτλπ. Σε εθνική κυρίως,εάν το ελαστικό είναι από την εποχή του Περικλή και κακοσυντηρημένο, κάτι το οποίο δεν αφορά έναν υπεύθυνο και συνειδητοποιημένο οδηγό. Η extra ρεζέρβα θα μειώσει τον χώρο, θα λερώνει τα υπόλοιπα αντικείμενα και θα δημιουργεί θόρυβο από τους κραδασμούς, εφ'όσον δεν προβλέπεται στερέωση από τον κατασκευαστή. Η καλύτερη λύση είναι να πάρετε ένα κιτ επισκευής επικουρικά του αφρού που έχει το αυτοκίνητο. Εύκολη επισκευή για τρύπες έως 4mm, πολύ οικονομικά και σε χρόνο dt. Στη χειρότερη να πάρετε κι ένα κομπρεσεράκι εάν δεν διαθέτει ήδη το κιτ του αφρού.
https://www.skroutz.gr/s/23933832/Κιτ-Επισκευής-Ελαστικών-6τμχ-35274.html -
Έχω τέτοιο Κιτ επισκευής ( επικουρικα του εργοστασιακού) πλην όμως και δε με πολύ εμπιστεύομαι να το φτιάξω και είμαι της παλιάς σχολής ( αλλαγή με ρεζέρβα και συνεχίζω ως το πλησιέστερο βουλκανιζατέρ). Αυτό με τη στερέωση όντως είναι θέμα και δεν το είχα σκεφτεί ( έχει λίγο χώρο κάτω από το κάλυμμα αλλά δε νομίζω να βιδωνει). Άσκοπη ταλαιπωρία και σκέψεις τώρα για ένα κόστος της πλάκας..ημαρτον!
-
Με αυτά που ζητάς θα πρότεινα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, από τα πιο άνετα σε αυτή την κατηγορία. Επίσης μπορείς να δείς: Michelin Pilot Sport 4 και Pirelli P Zero PZ4,
Αυτά που προτείνεις είναι λαστιχαρες μεν αλλά ο φίλος λέει ότι οδηγεί σε λακουβοδρομους και θελει λάστιχο χαμηλής τριβής για οικονομία. Εγώ θα πρότεινα 1 pirelli p7 blue. Μου διέφυγε η διαθεσιμότητα της διάστασης αλλά αυτό είναι εύκολο.
-
Αυτά που προτείνεις είναι λαστιχαρες μεν αλλά ο φίλος λέει ότι οδηγεί σε λακουβοδρομους και θελει λάστιχο χαμηλής τριβής για οικονομία. Εγώ θα πρότεινα 1 pirelli p7 blue. Μου διέφυγε η διαθεσιμότητα της διάστασης αλλά αυτό είναι εύκολο.
Για αυτό πρότεινα 1ο το Goodyear, που είναι το πιο άνετο στην κατηγορία του και μέσα στο 3-4 πιο οικονομικά.
-
Fanis75 wrote:
Με αυτά που ζητάς θα πρότεινα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, από τα πιο άνετα σε αυτή την κατηγορία. Επίσης μπορείς να δείς: Michelin Pilot Sport 4 και Pirelli P Zero PZ4,
Αυτά που προτείνεις είναι λαστιχαρες μεν αλλά ο φίλος λέει ότι οδηγεί σε λακουβοδρομους και θελει λάστιχο χαμηλής τριβής για οικονομία. Εγώ θα πρότεινα 1 pirelli p7 blue. Μου διέφυγε η διαθεσιμότητα της διάστασης αλλά αυτό είναι εύκολο.
Κάνοντας την έρευνα μου και εγώ, διαπίστωσα ότι βάζοντας λάστιχο για άνεση και οικονομία καυσίμου σε τόσο βαρύ αμάξι θα θυσιάσω άμεση απόκριση. Έχω καταλήξει σε Continental EcoContact 6, Michelin Primacy 4, Bridgestone Turanza T005 και το Goodyear Assymetric 5 που είναι ένας καλός συμβιβασμός και μάλλον κατά εκεί κλίνω.
-
Δεν θυσιάζεις αυτό που λες άμεση απόκριση;
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]