Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 101
    • 102
    • 103
    • 104
    • 105
    • 269
    • 270
    • 103 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    151847
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bolt @lap last edited by

      Και σε αλλα peugeot ετσι ειναι το τιμονι, δεν ει αι ακριβως ευθεια.

      Για παρατηρησε το ταμπλο ισως γενικα εχει μια κλιση διαφορετικη που δεν ευθυγραμμιζεται ακριβως με το τιμονι.

      Το κανουν συχνα στα μοντελα τους.

      αυτό που λες το κοιτούσα χτες. βλέπω κολώνα τιμονιού, περιεργη. ταμπλό καντράν να μην είναι στην ευθεία. λέω τι σκατα..στραβά τα έβαλαν;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Ετσι κανουν τα τελευταια 20 κατι χρονια.

        Γαλλοι ....τι να πεις.

        Σε ολα τα peugeot συμβαινει.

        Εχω καταλήξει οτι το κανουν για να βολευεσαι με το αριστερο χερι στην πορτα και να πιανεις με αυτο το τιμονι. Ειδαλλως....απλα πουλανε τρελα.

        Που να δεις με τις ποτηροθηκες. Ειναι τρελοι ωρες ωρες

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • B
          bolt last edited by

          δεν είχα ποτέ και αμάξι χωρίς κάσα στην πόρτα, κουπέ, αλλά σε όλα κατεβαίνει λίγο το παράθυρο πριν ανοίξει η πόρτα;

          ουσιαστικά, πάω χερούλι (κολλάει ανεπαίσθητα και κατεβαίνει το τζαμί 2 3εκατοστα), δεύτερο τράβηγμα και ανοιγει. κλείνεις και ανεβαίνει το τζαμί πάλι 2 3 εκατοστα.

          αυτό γίνεται σε παρόμοια αμάξια η πάλι γαλλική 'πρωτοτυπια'; γκρρ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Ναι σε ολα ετσι ειναι...μη σε τρομαζει αυτο...

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • P
              panormus772 @bolt last edited by

              δεν είχα ποτέ και αμάξι χωρίς κάσα στην πόρτα, κουπέ, αλλά σε όλα κατεβαίνει λίγο το παράθυρο πριν ανοίξει η πόρτα;

              ουσιαστικά, πάω χερούλι (κολλάει ανεπαίσθητα και κατεβαίνει το τζαμί 2 3εκατοστα), δεύτερο τράβηγμα και ανοιγει. κλείνεις και ανεβαίνει το τζαμί πάλι 2 3 εκατοστα.

              αυτό γίνεται σε παρόμοια αμάξια η πάλι γαλλική 'πρωτοτυπια'; γκρρ

              Nαι,έτσι είναι.

              Και στη MiTo που είχα,ακριβώς έτσι έκανε το παράθυρο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tkin73 @parikon last edited by

                Και η autofinesse έχει κιτ για δέρματα πολύ καλό.

                Για να σταθω ευθεία πρέπει να κρατάω το τιμόνι λίγο αριστερά. Άραγε θα τη χρεωθω την ευθυγράμμιση;

                Στο άνοιξε κλείσε σκούζουν σα γατί οι πόρτες ελπίζω να είναι από  έλλειψη γρασσου.Αλλα σκέψου ούτε 2 μήνες δεν έκλεισε το αμάξι και οι πίσω δε χρησιμοποιούνται τόσο πολύ.

                Στο πορτ μπαγκαζ η πόρτα κλείνει στραβά δηλαδή από τη μια μεριά πάει πιο μέσα και φαίνεται λες και είναι τρακαρισμενο το αμάξι.

                Έψαξα μήπως πέθανε κανένα ζώο αλλά δε βρήκα κάτι.

                Ναι αλλά από μακριά δεν είναι μακράν το πιο μπανικο στην κατηγορία του;

                Τι να πω ρε φίλε ....αυτό ειδικά με την πόρτα μου ακούγεται τελείως τραγικό....από εκεί που το πήρες το πήγες να το δουν;

                Αν μπορείς και φαίνεται ανέβασε μια φωτογραφία από την πόρτα κλειστή να δούμε πόσο αισθητό είναι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  hountalas last edited by

                  Για το πορτ μπαγκάζ που δεν έκλεινε σωστά το είχε και άλλος στο fb και του την ρύθμισαν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @bolt last edited by

                    δεν είχα ποτέ και αμάξι χωρίς κάσα στην πόρτα, κουπέ, αλλά σε όλα κατεβαίνει λίγο το παράθυρο πριν ανοίξει η πόρτα;

                    Ναι, εδώ και περίπου 30 χρόνια έγινε αυτό, για καλύτερη στεγανότητα και για να μην χαλάνε και τα λάστιχα. Εαν θυμάμαι σωστά το εφάρμοσε 1η η BMW στην σειρά 8 και μετά και στην Ε36 Coupe. Έκτοτε το έχουν όλες οι coupe & cabrio BMW (και γενικά όσες χωρίς πλαίσιο παραθύρου) και τα Mini. Το έχουν υιοθετήσει και άλλοι κατασκευαστές, όπως PSA, FCA κλπ.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap last edited by

                      Νομιζω τονειχε μεχρι και το παλιο hyundai coupe...ολοι το εχουν

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alexandros-k
                        alexandros-k last edited by

                        Κι αν αδειάσει  η μπαταρια τελειως, πως ανοιγει η πορτα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • realzeus
                          realzeus @alexandros-k last edited by

                          Κι αν αδειάσει  η μπαταρια τελειως, πως ανοιγει η πορτα?

                          Ανοίγει χωρίς να κατέβει το παράθυρο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • alexandros-k
                            alexandros-k last edited by

                            Δεν ειναι 'σκαλωμενο' το τζαμι μεσα στο πλαισιο του αμαξιου ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Όχι, λάστιχο έχει εκεί. Το κατέβασμα γίνεται για να μπαίνει και να βγαίνει το τζάμι καλύτερα μέσα στα λάστιχα στεγανοποίησης. Για καλύτερη μόνωση δηλαδή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                parikon @hountalas last edited by

                                Για το πορτ μπαγκάζ που δεν έκλεινε σωστά το είχε και άλλος στο fb και του την ρύθμισαν.

                                Και εγώ έτσι πιστεύω θα πειράξουν λίγο τα αμορτισέρ τις βίδες και θα στρώσει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  parikon @tkin73 last edited by

                                  parikon wrote:

                                  Και η autofinesse έχει κιτ για δέρματα πολύ καλό.

                                  Για να σταθω ευθεία πρέπει να κρατάω το τιμόνι λίγο αριστερά. Άραγε θα τη χρεωθω την ευθυγράμμιση;

                                  Στο άνοιξε κλείσε σκούζουν σα γατί οι πόρτες ελπίζω να είναι από  έλλειψη γρασσου.Αλλα σκέψου ούτε 2 μήνες δεν έκλεισε το αμάξι και οι πίσω δε χρησιμοποιούνται τόσο πολύ.

                                  Στο πορτ μπαγκαζ η πόρτα κλείνει στραβά δηλαδή από τη μια μεριά πάει πιο μέσα και φαίνεται λες και είναι τρακαρισμενο το αμάξι.

                                  Έψαξα μήπως πέθανε κανένα ζώο αλλά δε βρήκα κάτι.

                                  Ναι αλλά από μακριά δεν είναι μακράν το πιο μπανικο στην κατηγορία του;

                                  Τι να πω ρε φίλε ....αυτό ειδικά με την πόρτα μου ακούγεται τελείως τραγικό....από εκεί που το πήρες το πήγες να το δουν;

                                  Αν μπορείς και φαίνεται ανέβασε μια φωτογραφία από την πόρτα κλειστή να δούμε πόσο αισθητό είναι.

                                  Και από κοντά το πιο μπανικο της κατηγορίας δείχνει.Δε μετάνιωσα καθόλου για την επιλογή μου άλλωστε όλα αυτά που σας είπα ούτε τα είχε προσέξει η γυναίκα μου.

                                  Τη μεθεπόμενη βδομάδα θα τους πάω το αμάξι να τα δούμε όλα αυτά και θα ενημερώσω.

                                  Φώτο πως ανεβαίνουν ούτε ο Lap ξέρει που είναι πόσο καιρό μέσα στο φόρουμ. Θα προσπαθήσω όμως γιατί ο drgeri πως ανεβάζει τις χαμηλές καταναλώσεις;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @parikon last edited by

                                    Φώτο πως ανεβαίνουν ούτε ο Lap ξέρει που είναι πόσο καιρό μέσα στο φόρουμ.

                                    Ειναι καρφιτσωμένες οι οδηγίες εδώ και χρόνια!

                                    https://forum.4troxoi.gr/node/52303

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      drgeri @parikon last edited by

                                      Φώτο πως ανεβαίνουν ούτε ο Lap ξέρει που είναι πόσο καιρό μέσα στο φόρουμ. Θα προσπαθήσω όμως γιατί ο drgeri πως ανεβάζει τις χαμηλές καταναλώσεις;

                                      Eιναι μυστηριο...οπως πως χωραω ανετα μπροστα πισω κ με βολευει το τιμονι κ οτι εχω χαμηλη καταναλωση με υψηλη μεση ταχυτητα...χαχαχα

                                      Peugeot 2008 (2020) Active 1.2 100 hp MT Grey Artens

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tkin73 @parikon last edited by

                                        Tkin73 wrote:

                                        parikon wrote:

                                        Και η autofinesse έχει κιτ για δέρματα πολύ καλό.

                                        Για να σταθω ευθεία πρέπει να κρατάω το τιμόνι λίγο αριστερά. Άραγε θα τη χρεωθω την ευθυγράμμιση;

                                        Στο άνοιξε κλείσε σκούζουν σα γατί οι πόρτες ελπίζω να είναι από  έλλειψη γρασσου.Αλλα σκέψου ούτε 2 μήνες δεν έκλεισε το αμάξι και οι πίσω δε χρησιμοποιούνται τόσο πολύ.

                                        Στο πορτ μπαγκαζ η πόρτα κλείνει στραβά δηλαδή από τη μια μεριά πάει πιο μέσα και φαίνεται λες και είναι τρακαρισμενο το αμάξι.

                                        Έψαξα μήπως πέθανε κανένα ζώο αλλά δε βρήκα κάτι.

                                        Ναι αλλά από μακριά δεν είναι μακράν το πιο μπανικο στην κατηγορία του;

                                        Τι να πω ρε φίλε ....αυτό ειδικά με την πόρτα μου ακούγεται τελείως τραγικό....από εκεί που το πήρες το πήγες να το δουν;

                                        Αν μπορείς και φαίνεται ανέβασε μια φωτογραφία από την πόρτα κλειστή να δούμε πόσο αισθητό είναι.

                                        Και από κοντά το πιο μπανικο της κατηγορίας δείχνει.Δε μετάνιωσα καθόλου για την επιλογή μου άλλωστε όλα αυτά που σας είπα ούτε τα είχε προσέξει η γυναίκα μου.

                                        Τη μεθεπόμενη βδομάδα θα τους πάω το αμάξι να τα δούμε όλα αυτά και θα ενημερώσω.

                                        Φώτο πως ανεβαίνουν ούτε ο Lap ξέρει που είναι πόσο καιρό μέσα στο φόρουμ. Θα προσπαθήσω όμως γιατί ο drgeri πως ανεβάζει τις χαμηλές καταναλώσεις;

                                        Καλα πάει και η πεζω από ποιοτικό έλεγχο! δλδ το αμάξι έφυγε από την παραγωγή και κανείς δεν είδε ότι η πόρτα στραβοκλείνει και αφηνει διαφορετικά διακενα από άκρη σε άκρη?

                                        Και μ'αρεσει που στα βιντεο παραγωγής που βλεπουμε , όχι μονο από την πεζω από όλους, βλεπεις κάτι ενδελεχείς ελεγχους με φιλλερς και παχυμετρα που ελέγχουν τα πάντα όλα! και παραδίδουν αμάξι που στραβοκλείνει η πόρτα και δεν το είδε κανεις!

                                        φανταστείτε πως δουλευουν όταν κλεινουν οι καμερες....δειγματοληπτικη έλεγχοι μονο προφανως ...εκ του αποτελέσματος.

                                        Και ελπίζουμε να είναι τοσο απλο το θέμα να θέλει κάποιο ρεγουλάρισμα και να μην είναι κάτι σοβαρότερο ή να μην έχει στραβώσει κάποια βάση από το στραβοκλείσιμο και το ζορισμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Εεε καλά βιομηχανικό προϊόν μαζικής παραγωγής είναι και μάλιστα φτηνό (άσχετα εαν δεν έχουμε εμείς λεφτά!), συμβαίνουν αυτά, θα έλεγα ότι είναι συνηθισμένο φαινόμενο. Δεν είναι κάτι να τρελαινόμαστε, για αυτό υπάρχει η εγγύηση για να διορθώνονται.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            Επίσης δεν είναι κάτι συνηθισμένο, εδώ μέσα πήραν τόσοι και έχουμε 1 παράδειγμα.

                                            Όπως είπε κ ο Φάνης, δεν παίρνεις κάνα χειροποίητο αριστούργημα. Ένα αμαξάκι παίρνεις μαζικής παραγωγής.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 103 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr