Mετά απο 3 χρονια κ 39.000χλμ στα ξαφνικα μου εβγαλε ειδοποιηση για βλαβη, αναψε το λαμπακι της μηχανης και το γαλλικο κλειδι. Η μηχανη ετρεμε και δεν ειχε δυναμη. για καλη μου τυχη ημουν 5΄ απο την αντιπροσωπεια και τσουκου τσουκου το πηγα. Τα 5 τα εκανε 10΄με φοβο να μου σβησει στα φαναρια. Επειδη ηταν Σαββατο επρεπε να το αφησω. Εκει ειχε κ ενα 3008 καινουριο, για χαβαλε ρωταω ποσο μου παιρνει το 2008 για αλλαγη κ μου ειπε οτι τρεχει προσφορα ( πριν 3 εβδομαδες ηταν). Στην αρχη πεταξε το τυρακι για 21Κ για το 100αρι Active που έχω αλλα τσιμπησα.
Για να μην μακρυγορώ, τελικα η βλαβη ηταν πολλαπλασιαστης, αλλαχτηκε στην εγγυηση κ παει μια χαρα ξανα το 2008. Εδω να πω οτι το έχω με καταναλωση 5,9/100χλμ. Κανενα αλλο θεμα.
Οταν το παρελαβα πηγα για σοβαρη συζητηση αφου ειχα ψηθει για την αλλαγη. Τελικα η τιμη αγορας έπεσε αλλα που και παλι ηταν πιο πολλα απο οσο ειχα δωσει πριν 3 χρονια (18,5Κ στο summer sale του 2020 μετά την πρώτη καραντινα).
Σημερα έγινε κ η μεταβιβαση και περιμενω την αφιξη του 3008. Γιατί το έκανα? Απο τοτε ηθελα το 3008 αλλα δεν εβγαινε τοτε να το παρω. Τωρα βγηκε 3Κ ακριβοτερο απο τότε αλλα οκ. Με μικρή αυξηση της δοσης ομως παιρνω ενα καινουριο μεγαλυτερο αυτοκινητο, πιο ανετο και με το icockpit που το ζηλευα. Η καμπινα ηταν το μονο που με ενοχλουσε στο Active του 2008. Κ το λυπηθηκα που το εδωσα γιατι 3 χρονια κ παντου με πηγε και οικονομικο κ ανετο ειναι. Αλλα κακα τα ψεμματα, αλλη κατηγορια το 3008.