-
Καλησπέρα σε όλους.
Στα γρήγορα για να μην κάνω κατάχρηση του χώρου και του χρόνου σας. Τρίτο παιδί στην οικογένεια και το νέο αυτοκίνητο κρίνεται απαραίτητο. Τα δεδομένα είναι τα εξής:
-
Περί των 30.000 χιλιομέτρων το χρόνο και εντός πόλης και σε επαρχιακό οδικό δίκτυο και μέγιστο budget 25 χιλ (με την μείωση από την απαλλαγή από το Τ.Τ)
-
Λάτρης της οδήγησης και φανατικός πολέμιος των suv.
-
Οι καλοί χώροι είναι επιβεβλημένοι. Τα τέκνα είναι όλα κορίτσια μικρά (7,4,1).
-
Θεωρώ δεδομένο ότι πρέπει να γίνουν εκπτώσεις σε επιδόσεις για να έχουμε τα υπόλοιπα. Δυστυχώς λόγω μακρινής απόστασης από αντιπροσωπείες δεν έχω ιδία γνώμη για τους χώρους των πίσω επιβατών.
Θα διαβάσω ευλαβικά τις απόψεις σας.
-
-
Καλησπέρα σε όλους.
Στα γρήγορα για να μην κάνω κατάχρηση του χώρου και του χρόνου σας. Τρίτο παιδί στην οικογένεια και το νέο αυτοκίνητο κρίνεται απαραίτητο. Τα δεδομένα είναι τα εξής:
-
Περί των 30.000 χιλιομέτρων το χρόνο και εντός πόλης και σε επαρχιακό οδικό δίκτυο και μέγιστο budget 25 χιλ (με την μείωση από την απαλλαγή από το Τ.Τ)
-
Λάτρης της οδήγησης και φανατικός πολέμιος των suv.
-
Οι καλοί χώροι είναι επιβεβλημένοι. Τα τέκνα είναι όλα κορίτσια μικρά (7,4,1).
-
Θεωρώ δεδομένο ότι πρέπει να γίνουν εκπτώσεις σε επιδόσεις για να έχουμε τα υπόλοιπα. Δυστυχώς λόγω μακρινής απόστασης από αντιπροσωπείες δεν έχω ιδία γνώμη για τους χώρους των πίσω επιβατών.
Θα διαβάσω ευλαβικά τις απόψεις σας.
-
-
Ηonda civic 1.5, με μόνο μείον ότι κάνεις πολλά χλμ. για βενζίνη (αν δεν σε απασχολεί η κατανάλωση,τότε ο.κ.)
Σε diesel, καλοί χώροι απαραίτητοι,όχι suv κι ευχάριστη οδήγηση δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό.
-
Επειδή τώρα κινούμαι με μία mito 1.4/155ps και ρουφάει αρκετά, μία μείωση στην κατανάλωση θα βοηθήσει πολύ την τσέπη μου. Αντίστοιχα για να έχω τους χώρους, που πλέον είναι απαραίτητοι, η θυσία στην ευχάριστη οδήγηση (στεναχωριέμαι που το λέω) θα πρέπει να γίνει
-
Ford focus Wagon μήπως ?
-
Αν και δεν υπέρ σε vag αλλά μήπως να κοιτούσες scoda Scala diesel. Δυστηχως θα το πω άλλη μια φορά μέγα μείον που κόψανε το civic diesel αλλιώς αυτό θα σου πρότεινα.
-
Ένα ακόμα που θυμιθηκα αλλά δεν θυμάμαι πόσο κάνει kia proceed
-
Έχει μια μετροταινία στο χρωματοπωλειο.Τη παίρνεις και γυρίζεις τις εμπορειες να δεις ποιο έχει το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος για τα λεφτά σου(απόσταση επενδυσηςπορτας με επένδυση πόρτας).
-
Με τοσα χλμ/ετος αν θες οικονομια πας σε diesel ή υβριδικο ή και φυσικο αεριο αν σε βολευουν τα πρατηρια.
-
Πολλά χλμ. Πολλά παιδιά. Πολλά έξοδα. Άρα πετρελαιο σφαιρατος.εναλλακτικα και υβριδιο.ανεκδοτο η βενζινη.
-
Λάτρης της οδήγησης που ψάχνει μεγάλους χώρους, περιέγραψες το focus wagon mk4... Δεν υπάρχει κατι καλύτερο εκτός αν ανέβεις αρκετά σε τιμή.
Κάνεις αρκετά χιλιόμετρα οπότε μάλλον πρέπει να κοιτάξεις για πετρέλαιο. Νομίζω οι τριτεκνοι έχουν κάποια απαλλαγή και από φόρο πολυτελείας; Αν ναι τότε δες το ST πετρέλαιο με τα 180 άλογα και πολλή ροπή. Έχεις και την απαλλαγή του ΤΤ οπότε ίσως βγαίνει στα λεφτά που ψάχνεις. Τσεκαρε το.
Αλλιώς υπάρχει 2 λίτρο diesel με 150 άλογα που μπαίνει στις άλλες εκδόσεις αλλά δεν ξέρω αν το φέρνουν οι επιστήμονες της ford motor Hellas...
Το απλό 1.5 πετρέλαιο με τα 120 είναι επίσης καλό αλλά καμία σχέση με τα 2 που ανέφερα παραπάνω. Αφού έχεις και τις απαλλαγές αξίζει να ψάχνεις.
Καμία θυσία σε οδηγική απόλαυση. Το αμάξι είναι τρένο.
Υπάρχει και το καινούριο Octavia wagon που είναι πολύ άνετο αλλά καμία σχέση η αίσθηση οδήγησης και η εγγύηση.
-
Έχεις δει το υβριδικό Corolla SW ?
-
σιβικας 1.5
τα υβριδια και τα μαζουτια σε αυτα τα γιουρα ειναι καταντια στο δρομο.
η καταναλωση με το χονταίο θα ειναι απλα οκ αλλα θα σπερνεις με ευρυχωρο φάμιλυ καρ οπως δεν εχεις φανταστει σε στροφουλες και σε γκαζια. μακρυα απο ραπτομηχανες στυλ τουοτοκορέας που σκοτωνουνε τον ερωτα και φρουφρου πλαφ-πλουφ γαλλικουρες για λοατκι. δεν ξερω τι παιζει με τις μειωσεις που μπορει ναχεις αλλα δεν ψαχνεις μη βγαινει και καμια τζουλια 2.2 απο ιταλια μτχ?
στο μεταξυ εχεις ηδη καλοστημενη κουκλαρα, οποτε βαζεις σκαλοπατι που δεν ανεβαινουν
-
Αφού προέρχεσαι από Μίτο και σου αρέσει και η οδήγηση και θες και χώρους, πιστέυω οι καλύτερες επιλογές είναι Honda Civic και Ford Focus SW. Αρχικά βλέπεις εκδόσεις και τιμές online και μετά πάς και βλέπεις από κοντά, οδηγσείς και παίρνεις και προσφορές για τρίτεκνος.
-
Από τα λεγόμενά σου έχω 3 προτάσεις.
TIPO
CIVIC
OCTAVIA
Διαφορετικά budget για να επιλέξεις. Το μόνο κακό βάση των χιλιομέτρων που λες ότι κάνεις , είναι ότι το σιβικ δεν βγαίνει σε πετρέλαιο. Κι αυτό το λέω μόνο αν σε ενδιαφέρει μόνο το πετρέλαιο. Θεωρώ ότι και τα 3 έχουν εξαιρετικούς χώρους που θα σε καλύψουν για τις ανάγκες και τις μετακινήσεις σου.
-
Ωραίο το civic αλλά δεν νομιζω να καλύψει τις ανάγκες του φίλου. Ούτε η βενζίνη του κανει με τόσα χιλιόμετρα τον χρόνο, ούτε ο χώρος αποσκευών φτάνει για 2 ενήλικες και 3 παιδιά...
-
Προσοχή στη μεσαία θέση και τη ζώνη ασφαλείας που παρέχει. Τα παιδιά είναι μικρά, δεν είναι να στρίβεις με πολλά και να τρέχεις υπερβολικά.
Νομίζω πρέπει να κοιτάξεις πραγματικά μεγάλο αυτοκίνητο, εγώ αυτό θα έκανα δηλαδή, με 3 κανονικές πίσω θέσεις. Ίσως σε D κατηγορία.
-
Νεο Λεόν sw πιστεύω είναι μια καλή περίπτωση αλλά δεν βγαίνει σε πετρέλαιο κάτω από τα 2000 κυβικά. Γιατι ντε και καλά όχι suv αφού είναι τα περισσότερο πρακτικα με βάση τις ανάγκες σου; πχ νέο Κούγκα.
-
Οτιδήποτε σου κάνει σαν χώροι και αισθητική από όμιλο VAG με τον τελευταίο 2.0 TDi με τα 150 άλογα. Δυνατός για τις προδιαγραφές του και απίστευτα οικονομικός! Μιλάμε για οικονομία καλύτερη όχι μόνο των δίλιτρων αλλά και των 1600αριών. Ενδεικτικά το L' Automobile που κάνει τις δικές του μετρήσεις κατανάλωσης με τυποποίηση και ISO, δίνει στο νέο Audi A3 2.0TDi 150HP μέση κατανάλωση 5,5 lt/100Km, όταν δίνει στο γνωστό για την οικονομία του Civic 1.6 diesel (των 120 ίππων) 5.8!
Με 30.000 Km το χρόνο, θα σωθείς σε σχέση με την Mito.
Προσωπικά στη θέση σου θα πήγαινα για το νέο Octavia.
-
Με ηλικίες παιδιών 16,15 και 5 με 20χιλ. χλμ/έτος και μικρότερο μπάτζετ κοίταξα για μεταχειρισμένο Polo diesel. Το σκεπτικό μου είναι ότι 90% των μετακινήσεων τα κάνω μόνος μου. Με την διαφορά για καινούργιο, νοικιάζεις για τις μακρινές αποστάσεις, στις μικρές βγαίνεις και με το Polo. Συγχρόνως περιμένεις να δεις πως θα πάει με την ηλεκτροκίνηση σφαιρικά. Αξίες μεταχειρισμένων, μπαταρίες, σέρβις και λοιπά κόστη χρήσης -συντήρησης.
Αγορά καινούριου αυτοκινήτου για πενταμελή οικογένεια