-
_petros wrote:
glko wrote:
και τα ονειρα θα μεινουν ονειρα!!!!
Suzuki Ignis 1.2 Hybrid CVT
16800€
Πηγα σε 2 αντιπροσωπειες κ απο τους 2 ακουσα τα ιδια.
Ο Σφακιανακης ειναι κ Ford και το συζηταει για 4500€ το Ford Ka.
Στον γυρισμο περασα κ απο την Toyota.
Ειδα το C-HR αλλα μου ειπε να περιμενω 10 μερες που θα ερθει το Yaris Hybrid με 17.500€Τωρα γιατι στο site το δειχνει με 18920€ και αυτος μου ειπε 17500€ δεν ξερω.
Μαλλον δεν καταλαβε οτι θελω Hybrid.
Να πας και σε άλλους για suzuki,αν σε ενδιαφέρει το ignis πχ Καλλιθέα κορφιατης και στον Πειραιά έχει έναν όπως κατεβαίνεις την Θηβών.
Ο Κορφιατης στο car.gr εχει την παρακατω αγγελια.
https://www.car.gr/27523085-suzuki-ignis-hybrid-12v-1-2-gl-u
Θα παω σημερα αν εχω χρονο να το δω.
Παντως μου εχουν κοπει τα φτερα.
Να πας αν μπορείς σε πολλούς και θα πάρεις προσφορά για την ίδια έκδοση,όποιος κάνει την καλύτερη ή με κάποιο δώρο.Πχ μπορεί να σου πουν άμα το κλείσεις τώρα σε εμάς,σου κόβω 1000€ πιο φτηνό από την προσφορά κάποιου άλλου ή όπως σε έναν γνωστό μου που πήρε παλαιότερα ένα octavia του έκαναν μείωση στην τιμή και δερμάτινο σαλόνι,για να τους προτιμήσει.
-
1)Αναφέρετε παραπάνω να περειμένουμε για το νεο Yaris Hybrid. Ποτε αναμεμετε? Κανενα σχετικο link υπαρχει?
Σε 10 μερες μου ειπαν χθες στην TOYOTA
-
Γεια και απο μένα. Αν μπορειτε να μου απαντησετε στα παρακάτω:
1)Αναφέρετε παραπάνω να περειμένουμε για το νεο Yaris Hybrid. Ποτε αναμεμετε? Κανενα σχετικο link υπαρχει?
-
Οι μπαταριες στα Hybrid πρέπει σε κάποια φάση να αλλαχτουν σαν τα ηλεκτρικα?
-
Στα Hybrid και συγκεκριμένα στο Yaris μεχρι ποια ταχυτητα δουλευει ο ηλεκροκινητήρας και πόση αυτονομια εχει?
4) Αν παω ταξίδι , αφου η ταχυτητα θα είναι υψηλή η οικονομία θα είναι μηδενική και η καταναλωση όπως ενα αντιστοιχο κανονικο βενζινοκινητο δηλαδη περιπου 6λιτ/100κμ ?
Η βοηθεια σας θα μου ειναι πολύ πολυτιμη διοτι δεν εμπιστεύομαι οσα μου λένε στις αντιπροσωπείες.
1.νομιζω έχει έρθει
2.η μπαταρίες έχουν 11 χρόνια εγγύηση και ναι πρέπει να αλλαχτούν
3.Στο προηγούμενο μου είχανε πει μέχρι 60χλμ το καινούργιο νομίζω 80χλμ.
4 Ναι αν θα πηγαίνεις θα καίει σαν κανονικό
-
-
1000€ έξτρα στα 15.000 εκτός τρεχουσών προσφορών είναι ουτοπικό. Να σου κόψει στα 23.000 μπορεί, όσο μικραίνει η τιμή μικραίνει και το κέρδος μην ξεχνάμε, δεν δουλεύουν με κάνα 30% περιθώριο..
Δεν χρειάζεται να σου κοπούν τα φτερά. Πάρε ένα αυτοκίνητο στο budget σου. Όλοι θέλαμε κάτι καλύτερο από αυτό που πήραμε (καλά, εγώ όχι, αλλά λέμε) αλλά οι ανάγκες και τα μπατζετ είναι συγκεκριμένα.
15.000 είναι πολύ καλά για μικρό, πάρε ένα με 14.000 απλό και κράτα στην άκρη το χιλιάρικο για βενζίνες, ή πάρε ένα βασικό diesel (C3, Clio) και γλυτώνεις από τέλη κυκλοφορίας και συνολική κατανάλωση και πηγαίνεις ταξιδάκι και εκδρομουλες πολύ άνετα.
Το Yaris θες πολύ πάνω από 18.000 για αξιοπρεπής έκδοση, αν σε καλύπτει βάλε τα 3-4.000 δόσεις. Αυτοκίνητο παίρνεις και μάλιστα για πολλά χρόνια, κρίμα να πάρεις πάλι σε 2-3 ή να το σκέφτεσαι κάθε μέρα που πας να μπεις μέσα σε κάτι που δεν θες.
Το Ignis όπως σου είπαμε πολλοί εδώ μέσα είναι αυτοκίνητο ειδικών συνθηκών. Εγώ θα ηθελα ένα 4Χ4 για 2-3ο αλλά στην τιμή του παίρνω Duster diesel και το λυωνω περισσότερο.
Αφού κοιτάς Yaris, κοίτα όλα τα B, ή τουλάχιστον τα ποιο μικρά από αυτά. Είναι 'περισσότερο' αυτοκίνητα και θα σε βολέψουν πολλαπλά και σιγά τη διαφορά στη πόλη..
Τα mild hybrid ΔΕΝ είναι αληθινά υβριδικά, το έχεις καταλάβει αυτό, ε;
Δηλαδή το Yaris και Jazz που ΕΙΝΑΙ ξεκινάνε από 18-19.000, δεν είναι τυχαίο αυτό. Υπάρχει πολύ και ακριβή τεχνολογία σε αυτά (και θα προτιμούσα Jazz.ΣΗΜΕΙΩΣΗ: για κάποιο λόγο πίστευα ότι η βασική ήταν στα 19.700, αλλά είναι στα 21.700!!! Ούτε 8 δεν θα πουλήσουν..με τόσα παίρνεις ηλεκτρικό 208 περίπου!).
Μην πελαγωνεις, σκέψου λίγο τι θες, αναλογισου τις πραγματικές σου ανάγκες, κοίτα το budget, και μπορείς να παε σε μεταχειρισμένο με 8.000 όπως άλλος φίλος σε άλλο thread και να κανείς τη δουλειά σου. Οι απαιτήσεις σου δεν είναι τρελές από ότι κατάλαβα.
-
1000€ έξτρα στα 15.000 εκτός τρεχουσών προσφορών είναι ουτοπικό. Να σου κόψει στα 23.000 μπορεί, όσο μικραίνει η τιμή μικραίνει και το κέρδος μην ξεχνάμε, δεν δουλεύουν με κάνα 30% περιθώριο..
Δεν χρειάζεται να σου κοπούν τα φτερά. Πάρε ένα αυτοκίνητο στο budget σου. Όλοι θέλαμε κάτι καλύτερο από αυτό που πήραμε (καλά, εγώ όχι, αλλά λέμε) αλλά οι ανάγκες και τα μπατζετ είναι συγκεκριμένα.
15.000 είναι πολύ καλά για μικρό, πάρε ένα με 14.000 απλό και κράτα στην άκρη το χιλιάρικο για βενζίνες, ή πάρε ένα βασικό diesel (C3, Clio) και γλυτώνεις από τέλη κυκλοφορίας και συνολική κατανάλωση και πηγαίνεις ταξιδάκι και εκδρομουλες πολύ άνετα.
Το Yaris θες πολύ πάνω από 18.000 για αξιοπρεπής έκδοση, αν σε καλύπτει βάλε τα 3-4.000 δόσεις. Αυτοκίνητο παίρνεις και μάλιστα για πολλά χρόνια, κρίμα να πάρεις πάλι σε 2-3 ή να το σκέφτεσαι κάθε μέρα που πας να μπεις μέσα σε κάτι που δεν θες.
Το Ignis όπως σου είπαμε πολλοί εδώ μέσα είναι αυτοκίνητο ειδικών συνθηκών. Εγώ θα ηθελα ένα 4Χ4 για 2-3ο αλλά στην τιμή του παίρνω Duster diesel και το λυωνω περισσότερο.
Αφού κοιτάς Yaris, κοίτα όλα τα B, ή τουλάχιστον τα ποιο μικρά από αυτά. Είναι 'περισσότερο' αυτοκίνητα και θα σε βολέψουν πολλαπλά και σιγά τη διαφορά στη πόλη..
Τα mild hybrid ΔΕΝ είναι αληθινά υβριδικά, το έχεις καταλάβει αυτό, ε;
Δηλαδή το Yaris και Jazz που ΕΙΝΑΙ ξεκινάνε από 18-19.000, δεν είναι τυχαίο αυτό. Υπάρχει πολύ και ακριβή τεχνολογία σε αυτά (και θα προτιμούσα Jazz.ΣΗΜΕΙΩΣΗ: για κάποιο λόγο πίστευα ότι η βασική ήταν στα 19.700, αλλά είναι στα 21.700!!! Ούτε 8 δεν θα πουλήσουν..με τόσα παίρνεις ηλεκτρικό 208 περίπου!).
Μην πελαγωνεις, σκέψου λίγο τι θες, αναλογισου τις πραγματικές σου ανάγκες, κοίτα το budget, και μπορείς να παε σε μεταχειρισμένο με 8.000 όπως άλλος φίλος σε άλλο thread και να κανείς τη δουλειά σου. Οι απαιτήσεις σου δεν είναι τρελές από ότι κατάλαβα.
Dublin ευχαριστω παρα πολυ.
Φαντασου οτι ξεκινησα για αλλαγη του Cevrolet Cruze με C-HR αλλα τελικα δεν θα ειχε νοημα γιατι το Cruze που εχει χωρους το κυκλοφορω μονο σε ταξιδια δλδ καλοκαιρι.
Του κανω 2500-3000χλμ και ολο τον χειμωνα το εχω κλειδωμενο.Εξοδα (σημα+service) 500€ / χρονο.
Ετσι αποφασισα να αλλαξω το ford ka που το χρησιμοποιω καθημερινα (Αλιμο - Κολωνακι) μονο εντος Αττικης μικρες αποστασεις. Καιει αρκετα, ειναι manual και ολο κ κατι ψιλοβγαζει. (ευτυχως φθηνες ζημιες γιατι ειναι fiat).
Μπηκα στο τρυπακι του hybrid επειδη το ignis που μου αρεσει μονο σε hybrid βγαζει αυτοματο κιβωτιο.
Ο κανονας ειναι (manual για μεσα στην πολη ποτε ξανα).
-
kopernikus wrote:
Γεια και απο μένα. Αν μπορειτε να μου απαντησετε στα παρακάτω:
1)Αναφέρετε παραπάνω να περειμένουμε για το νεο Yaris Hybrid. Ποτε αναμεμετε? Κανενα σχετικο link υπαρχει?
-
Οι μπαταριες στα Hybrid πρέπει σε κάποια φάση να αλλαχτουν σαν τα ηλεκτρικα?
-
Στα Hybrid και συγκεκριμένα στο Yaris μεχρι ποια ταχυτητα δουλευει ο ηλεκροκινητήρας και πόση αυτονομια εχει?
4) Αν παω ταξίδι , αφου η ταχυτητα θα είναι υψηλή η οικονομία θα είναι μηδενική και η καταναλωση όπως ενα αντιστοιχο κανονικο βενζινοκινητο δηλαδη περιπου 6λιτ/100κμ ?
Η βοηθεια σας θα μου ειναι πολύ πολυτιμη διοτι δεν εμπιστεύομαι οσα μου λένε στις αντιπροσωπείες.
1.νομιζω έχει έρθει
2.η μπαταρίες έχουν 11 χρόνια εγγύηση και ναι πρέπει να αλλαχτούν
3.Στο προηγούμενο μου είχανε πει μέχρι 60χλμ το καινούργιο νομίζω 80χλμ.
4 Ναι αν θα πηγαίνεις θα καίει σαν κανονικό
Αν ειναι να αλλαζω μπαταρία, ξέρει κανεις ποσο κοστίζει σημερα? Στα ηλεκτρικα ειναι γυρω στα 6-8.000€. Αρκετα υψηλά.
Για το Yaris ποσο να έχει? Αν και δεν νομιζω να έχει αλλαξει κανεις διοτι πριν 11 χρονια δεν υπήρχε.
-
-
Λίγο με το αυτόματο περιορίζεις τις επιλογές σου.
Υπάρχει και αυτό για πόλη.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Fiat-500-1,0-70-PS-Hybrid_203888.asp
Θυμάμαι στα λεφτά σου περίπου έβρισκες και C3 ίσως και αυτόματο, αλλά περιμένουν το face lift και δεν βρίσκεις όλες τις επιλογές. Περνά από μια Citroen να δεις, είναι πολύ φιλικοί.
Αν μπορούσες να πας και σε auto diesel, θα σε κάλυπτε και για ταξιδάκια εντός 200-250χλμ άνετα και πολύ οικονομικά.
Μήπως να ξεφορτωθείς και το Cruze και να πάρεις ένα C3 Aircross diesel; Μέχρι πρόσφατα κάποιοι πήραν με 21.000 auto diesel 120hp που είναι τρελή προσφορά, και αμφιβάλω ότι το Cruze έχει καλύτερους χώρους και περισσότερο χώρο αποσκευών, και αυτά με μόλις 10εκατοστα περισσότερα από τα αυτοκίνητα κατηγορίας Β.
Είναι πραγματικό πασπαρτου και φοβερό value for money.
-
Ο Κορφιατης στο car.gr εχει την παρακατω αγγελια.
https://www.car.gr/27523085-suzuki-ignis-hybrid-12v-1-2-gl-u
Θα παω σημερα αν εχω χρονο να το δω.
Παντως μου εχουν κοπει τα φτερα.
Η αγγελία είναι πάνω από 2 μήνες παλιά και αναφέρει ενδεικτική τιμή, οπότε μην την λαμβάνεις 100% υπόψη σου. Πάντως για την χρήση που το θές, παρόλο που είναι πιο ακριβό, πιστεύω ότι το Yaris Hybrid είναι μονόδρομος και είναι και αυτόματο. Στην χειρότερη, εαν φτάνει το καινούργιο, τώρα που αλλάζει έχει πάρα πολλά μεταχειρισμένα (και από την Toyota, μόνο στον Γέρακα έχει 5 αυτή τη στιγμή τα 3 στο φανταστικό μπλε χρώμα) από €10.500-13.000. Και σου μένουν και ρέστα.
Γεια και απο μένα. Αν μπορειτε να μου απαντησετε στα παρακάτω:
1)Αναφέρετε παραπάνω να περειμένουμε για το νεο Yaris Hybrid. Ποτε αναμεμετε? Κανενα σχετικο link υπαρχει?
-
Οι μπαταριες στα Hybrid πρέπει σε κάποια φάση να αλλαχτουν σαν τα ηλεκτρικα?
-
Στα Hybrid και συγκεκριμένα στο Yaris μεχρι ποια ταχυτητα δουλευει ο ηλεκροκινητήρας και πόση αυτονομια εχει?
4) Αν παω ταξίδι , αφου η ταχυτητα θα είναι υψηλή η οικονομία θα είναι μηδενική και η καταναλωση όπως ενα αντιστοιχο κανονικο βενζινοκινητο δηλαδη περιπου 6λιτ/100κμ ?
Η βοηθεια σας θα μου ειναι πολύ πολυτιμη διοτι δεν εμπιστεύομαι οσα μου λένε στις αντιπροσωπείες.
- Αρχές Σεπτεμβρίου αλλά οι παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει και ως κλασσικό Toyota έχει ήδη πουλήσει πολύ καλά, χωρίς να το έχουν δει οι αγοραστές!
- Ναι πρέπει, αλλά με 11 χρόνια εγγύηση μιλάς για μετά από 12 χρόνια το νωρίτερο.
- Μικρή αυτονομία, δεν είναι PHEV. Εαν θυμάμαι σωστά στο νέο Γιάρις μέχρι τα 120 χ.α.ω εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες. Γενικά όταν μπορεί το αυτοκίνητο κινείται ηλεκτρικά.
- Όχι ακριβώς, θα είναι υψηλότερη αλλά το ηελκτρικό μοτέρ συνεχίζει να βοηθάει (π.χ. σε προσπέραση, στην εκκίνηση από τα διόδια, όταν δεν πατάς πολύ γκάζι κλπ.) και κάνεις αρκετό ποσοστό του ταξιδίου με σβηστό τον θερμικό κινητήρα, οπότε η κατανάλωση παραμένει χαμηλότερη από ενός αμιγώς θερμικού. Απλά δεν βλέπεις την μεγάλη διαφορά που θα δεις στην πόλη που μπορεί να δυλέψει έως και 80% ηλεκτρικά.
Αν ειναι να αλλαζω μπαταρία, ξέρει κανεις ποσο κοστίζει σημερα? Στα ηλεκτρικα ειναι γυρω στα 6-8.000€. Αρκετα υψηλά.
Για το Yaris ποσο να έχει? Αν και δεν νομιζω να έχει αλλαξει κανεις διοτι πριν 11 χρονια δεν υπήρχε.
Για το Γιάρις είναι περίπου €1.800 αλλά σε 10-15 χρόνια κανείς δεν ξέρει! Πάντως δεν είναι σίγουρο ότι θα χρειαστει να αλλάξει μπαταρία αφού α) μπορεί να το πουλήσεις πριν χρειαστεί αλλαγή ή β) να χρειαστεί εντός εγγύησης οπότε μετά θα είσαι ΟΚ για άλλα 10+ χρόνια.
-
-
Έχετε μπερδεμένα εντελώς τι είναι mild hybrid, hybrid, plug-in hybrid.
-
Έχετε μπερδεμένα εντελώς τι είναι mild hybrid, hybrid, plug-in hybrid.
Σε ποιόν αναφέρεσαι, γιατί το σχόλιό σου είναι πολυ γενικό. Ποιός τα έχει μπερδεμένα και σε ποιο σημείο?
Πάντως έχει γραφτεί πολλές φορές στο φόρουμ η διαφορά μεταξύ mHEV, HEV & PHEV.
-
Χαχα Πυθία ειναι...
-
Super@T wrote:
Έχετε μπερδεμένα εντελώς τι είναι mild hybrid, hybrid, plug-in hybrid.
Σε ποιόν αναφέρεσαι, γιατί το σχόλιό σου είναι πολυ γενικό. Ποιός τα έχει μπερδεμένα και σε ποιο σημείο?
Πάντως έχει γραφτεί πολλές φορές στο φόρουμ η διαφορά μεταξύ mHEV, HEV & PHEV.
Ειδικά σε αυτό,
- Στα Hybrid και συγκεκριμένα στο Yaris μεχρι ποια ταχυτητα δουλευει ο ηλεκροκινητήρας και πόση αυτονομια εχει?
που φαίνεται να υπάρχει η υποψία ότι τα τυπικά υβριδικά λειτουργούν μόνο με μπαταρία για μεγάλα χρονικά διαστήματα και ταχύτητες.
-
Fanis75 wrote:
Super@T wrote:
Έχετε μπερδεμένα εντελώς τι είναι mild hybrid, hybrid, plug-in hybrid.
Σε ποιόν αναφέρεσαι, γιατί το σχόλιό σου είναι πολυ γενικό. Ποιός τα έχει μπερδεμένα και σε ποιο σημείο?
Πάντως έχει γραφτεί πολλές φορές στο φόρουμ η διαφορά μεταξύ mHEV, HEV & PHEV.
Ειδικά σε αυτό,
- Στα Hybrid και συγκεκριμένα στο Yaris μεχρι ποια ταχυτητα δουλευει ο ηλεκροκινητήρας και πόση αυτονομια εχει?
που φαίνεται να υπάρχει η υποψία ότι τα τυπικά υβριδικά λειτουργούν μόνο με μπαταρία για μεγάλα χρονικά διαστήματα και ταχύτητες.
κοίτα δεν έχω υβριδικο αλλά άνθρωπος που το έχει αυτό μου είπε πως όταν είναι φορτισμένη μπορεί να πάει έως 60χλμ με μπαταρία εννοώ ταχύτητα όχι απόσταση και για το corolla όταν είχα ρωτήσει μου είχαν πει παραπάνω δεν θυμάμαι πόσο αλλά παραπανω
-
Ναι μπορεί. Και το νέο Yaris λέει μπορεί να λειτουργήσει με ηλεκτρισμό μέχρι τα 120 km/h. Για πόση ώρα; 30 δευτερόλεπτα; 2 λεπτά; Δεν πιστεύω παραπάνω.
-
Στο λεπτο πιστευω...
Ισα ισα για marketing ....καμια ουσια.
-
Απ'όσο έχω προσωπικά καταλάβει,τα full hybrid έχουν μια αυτονομία με ηλεκτροκινητήρα 2-3χλμ. απόσταση,όχι παραπάνω.Μετά πρέπει να ξαναφορτίσει (είτε μέσω του θερμικού ή με επανάκτηση ενέργειας μέσω επιβράδυνσης π.χ. ενεργό ή 'παθητικό' φρενάρισμα) για να έχει δυνατότητα νέας αυτονομίας.
Επίσης τα τελευταία μοντέλα έχουν αυξήσει και τη μέγιστη ταχύτητα κίνησης ( π.χ. 80,100,120km/h) που μπορεί να δουλεύει μόνος του ο ηλεκτροκινητήρας,αλλά νομίζω όπως λέει κι ο Super@T για λίγα δευτερόλεπτα (το 2λεπτο μου φαίνεται πάρα πολύ).
Αν θες αυτονομία 45+ χλμ. πρέπει να πας σε PHEV (plug-in). Tα ήπια υβριδικά,με τις μικρότερες μπαταρίες έχουν μηδενική αυτονομία (το μόνο ως mild hybrid που λένε πως παίζει κάτι διαφορετικό με κανένα χλμ. αυτονομία είναι της subaru), παρά μόνο προσφέρουν extra δύναμη στις επιταχύνσεις και στις εκκινήσεις,μειώνοντας ελαφρώς έτσι εμμέσως και την κατανάλωση.
Και γενικώς, όλα τα υβριδικά το μέγιστο όφελος τους το παρέχουν σε καθαρά αστικές συνθήκες,αφού σε ταξίδια εμπλέκεται ο θερμικός κινητήρας -όπως σε κάθε άλλο αμάξι- κι εσύ μένεις μόνο να κουβαλάς και το επιπλέον βάρος.Βέβαια γίνονται προσπάθειες το βάρος της μπαταρίας να μειώνεται διατηρώντας την απόδοσή της,ώστε με ίδιες συνθήκες οδήγησης να καις στην εθνική τουλάχιστον το ίδιο με το ανάλογο συμβατικό μοντέλο βενζίνης κι όχι περισσότερο.
Αυτά είναι σε γενικές γραμμές όσα έχω αντιληφθεί εγώ.Αν κάπου κάνω λάθος ή παραλλείπω κάτι,συμπληρώστε.
-
Βαλε, και το golf e tsi και αυτο κινηται με mild hybrid ως coasting για λιγο
-
εγω να πω της ιστορια των βιτ, οπως την εχω διαβασει σε πλειστα περιοδικα αλλα και στη πραξη...
το χιμπριντ εγινε για χαμηλοτερους ρυπους και για να μπει απο πισω το σηματακι. δεν εξυπηρετει τπτ πλην της δικαιολογιας να ριξουν την αποδοση/καταναλωση/ρυπους κατα 10% του κινητηρα. σε ολα τα τεστ ειναι περιπου ιδιες οι καταναλωσεις χιμπριντ και απλου, μεγαλυτερες ειναι οι διαφορες με αλλαγη ελαστικων σε καταναλωση, ακομη και η τοποθετηση ή οχι σποιλερ εχει μαγαλυτερο αποτελεσμα. σε αντιθεση φυσικα με οτι γραφει η εταιρεια για να πουλησει φρεσκα κουλουρια.
για τον γατο ηλεκτροτεχνολογιας ειναι οτι δεν εχει ταπα για βενζινη ή μαζουτ ή πετρογκαζ. μονον.
-
Ναι μπορεί. Και το νέο Yaris λέει μπορεί να λειτουργήσει με ηλεκτρισμό μέχρι τα 120 km/h. Για πόση ώρα; 30 δευτερόλεπτα; 2 λεπτά; Δεν πιστεύω παραπάνω.
Από ότι έχω διαβάσει το νέο Yaris εχει πάρει τον κινητήρα του 2.0lt Corolla / C-HR και έχει αφαιρεθεί ένας κύλινδρος. To υβριδικό σύστημα επίσης πρέπει να είναι ακριβώς το ίδιο. Που θέλω να καταλήξω;
Ως κάτοχος C-HR 2.0lt μπορώ να κινηθώ έως ~120χλμ / ώρα ηλετρικά αλλά δεν μπορώ να υπερβώ το 1χλμ σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία παρά μόνο αν έχει κατηφόρα.
Οπότε θεωρώ ότι και το yaris κάπου εκεί θα κυμαίνεται.
Δεν ξέρω τι αξία έχει αυτό για τον ενδιαφερόμενο, γιατί δεν θα έπρεπε να έχει καμία...
-
Το Yaris είναι φουλ υβριδικό αλλά δεν είναι μόνο αυτό το πλεονέκτημα του .
Το αυτόματο κιβώτιο e-cvt είναι ότι καλλίτερο υπάρχει από πλευράς αξιοπιστίας και λειτουργικότητας ΔΕΝ έχει ιμάντα αλλά γρανάζια εξαλείφοντας έτσι την Αχίλλειο πτέρνα των cvt κιβωτίων ΧΩΡΙΣ να επιβαρύνει την κατανάλωση .
Ο κινητήρας δεν είναι ένα μηχανικό σύνολο που το έβαλαν για να το βάλουν έχει κορυφαία θερμική απόδοση και είναι ειδικά σχεδιασμένος να λειτουργεί σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα. Όταν μετρήσουν τις επιδόσεις θα βγουν νούμερα που πολλοί δεν θα τα περιμένουν δεν θέλω να πω ότι θα φοβηθούν τα διάφορα μικρά gti απλά ότι η διαφορά δεν θα αξίζει την πολύ παραπάνω κατανάλωση που έχουν κάτι st line πχ.
Μπορεί να φαίνεται ακριβό αλλά γι'αυτό βγήκαν οι δόσεις άλλωστε τα toyota τα αγοράζεις για να τα κρατήσεις 10-15 χρόνια και τα δίνεις λόγω βαρεμάρας όχι ζημιών!
Hybrid: Toyota Yaris ή Suzuki Ignis?