Fanis75 wrote:
Εδώ δοκιμή από το Drive: https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-vitara-14-hybrid-2wd
Αλλά είναι κρίμα τέτοιο αυτοκίνητο να το πάρεις 2κίνητο.
Την έχω διαβάσει την δοκιμή και είναι καλή!
Τώρα για το 2κίνητο δεν έχεις και άδικο αν και γυρνάω στα μέρη που πήγε ο γάτος (αλεποχωρι) τουλάχιστον 1-2 φορές τον μήνα λόγο εξοχικού, με το χώμα δεν το έχω! Θα ακούω τις πέτρες να κοπανάνε από κάτω και θα κλαίω! Οπότε να δώσω +2.000 για να πάρω 4κουνα να πληρώνω έξτρα service για κάτι που δεν ξέρω να το χρησιμοποιήσω και το ποιο πιθανό να μην το βάλω ποτέ 'εκτός από κανένα ταξίδι επαρχία σε στροφές για να πηγαίνω τρένο?!' το θεωρώ υπερβολή! Μπορεί να ξεπεράσω το μπάτζετ για αυτόματο...
σερβις εχουν ακριβως το ιδιο, για να μη λυπασαι τα γκαπα-γκουπα, αφτερ μαρκετ σιδεροποδιες με 200 ευρω, τετρα και να θελησεις μετα, δεν θα μπορει να βαλεις. ασε που οταν βιταρωθεις θα παθεις πορωση μεγαλη και ισως μαθεις τους χωματοδρομους στη λουμπα και πας στο στρογγυλο και τον τετραγωνο πυργο. μη σκεφτοσαστε οτι την τετρα δεν τη χρειαστηκατε, αν την ειχατε θα την χρησιμοποιουσατε.
αρες
αυτο θα ρε βοηθησει στη μεταφρασις
https://www.google.com/maps/place/%CE%91%CE%BB%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B9/@38.1116689,23.2616095,1469m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x14a0456523d84ac7:0xdab1c9154cd8a5ad!8m2!3d38.0746177!4d23.1749623
περι ποδιων κτλ δεν χρειαζονται, τα επιπλεον ειναι για οταν ερθει η πορωση