-
Η πτώση των τιμών του πετρελαίου δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ένα αναλυτικό άρθρο:
http://www.nytimes.com/interactive/2016/business/energy-environment/oil-prices.html?_r=0και ένα 60 δευτερολέπτων βιντεάκι από το BBC που εξηγεί τους λόγους:
http://www.bbc.com/news/business-29745684Το Internet είναι δωρεάν και ελεύθερο. Δεν είναι τόσο δύσκολο να κάνουμε μια αναζήτηση και να ενημερωθούμε από αξιόπιστες πηγές πριν καταθέσουμε άλλη μια θεωρία συνωμοσίας...
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Η πτώση των τιμών του πετρελαίου δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.Ένα αναλυτικό άρθρο:
http://www.nytimes.com/interactive/2016/business/energy-environment/oil-prices.html?_r=0και ένα 60 δευτερολέπτων βιντεάκι από το BBC που εξηγεί τους λόγους:
http://www.bbc.com/news/business-29745684Το Internet είναι δωρεάν και ελεύθερο. Δεν είναι τόσο δύσκολο να κάνουμε μια αναζήτηση και να ενημερωθούμε από αξιόπιστες πηγές πριν καταθέσουμε άλλη μια θεωρία συνωμοσίας...
άσχετο,αλλά μου έδωσες αφορμη.....ξέρεις τι ποσοστό της παγκόσμιας γνώσης μπορείς να βρείς στο ίντερνετ;;;;η ίδια η google λέει οτι είναι μόλις το 0,4%!!!!!οπότε και εδώ υπάρχουν πολλά φίλτρα μέχρι να μάθεις την αλήθεια.....
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Στην τελικη οποιος δωσει 35-40000€ για να πηγαινει στο Σ/Μ και αντε μεχρι των Ωροπο,ε ειναι μακακας και demi οικολογος!!!Συμφωνώ μαζί σου οτι το αυτοκίνητο δεν ειναι για ιδιωτική χρήση στην ελλαδα. Απο εκει και πέρα η ελλαδα δεν ειναι το κεντρο του κόσμου. Εγώ αν ήμουν αμερικανός θα ενοιωθα μακακας να αγορασω με τα ίδια λεφτά και μεγαλύτερο κοςτος χρηςης εισαγόμενο γερμανικό η ιαπωνεζικο σεντάν με χειρότερους χώρους και χειρότερες επιδόσεις γιατι 1-2 φορές τον χρόνο θα χρειαστεί να κάνω παραπάνω χλμ απο την αυτονομία του.
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Άρα εισαγωγή ντιζελ και να ρουφαμε και όλοι μαζί απευθείας απο το μπουρί της εξατμισης....
Κάπως έτσι, χρησιμοποιείς κάτι, ας τα λούζεσαι στην περιοχή σου, παρά το μακρυά από τον κώλο μας και ας είναι και στου γείτονα για να κάνουμε εμείς τις βόλτες μας και να λέμε οτι είμαστε 'οικολόγοι'
δλδ προτείνεις ποδήλατο η γαιδουρακι
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Η πτώση των τιμών του πετρελαίου δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.Ένα αναλυτικό άρθρο:
http://www.nytimes.com/interactive/2016/business/energy-environment/oil-prices.html?_r=0και ένα 60 δευτερολέπτων βιντεάκι από το BBC που εξηγεί τους λόγους:
http://www.bbc.com/news/business-29745684Το Internet είναι δωρεάν και ελεύθερο. Δεν είναι τόσο δύσκολο να κάνουμε μια αναζήτηση και να ενημερωθούμε από αξιόπιστες πηγές πριν καταθέσουμε άλλη μια θεωρία συνωμοσίας...
Υπό φυσιολογικές συνθήκες η Σαουδική Αραβία θα είχε κόψει την παραγωγή και θα είχε κρατήσει τις τιμές. Δεν το κάνει γιατί φοβάται όχι μόνο το Αμερικανικό αργό (που φαίνεται πως ισορροπει σε τιμές κοντά στα 40 δολλάρια) αλλά γιατί αν δεν βγάλει το πετρέλαιο τώρα κινδυνεύει να της μείνει για πάντα στο έδαφος.
Ήδη η Samsung (και δεν είναι η μόνη) λέει πως σε μια 4ετία θα διπλασιαστεί η πυκνότητα των μπαταριών. Δηλαδή το Tesla δε θα κάνει 400 αλλά κοντά 800χλμ. με μια φόρτιση. Κάπου εκεί θα τελειώσει το παιχνίδι.
...και δεν απέχει πολλά χρόνια αυτό. Προσωπικά νομίζω πως θα αγοράσω κινητήρα εσωτερικής καύσης ίσως 1 φορά ακόμα. Μετά ...ηλεκτρική λάμπα αντί για λάμπα λαδιού -
Αλλά ας μείνουμε στα 10 δις προπαραγγελίες σε 1 εβδομάδα
(βέβαια η προκαταβολή επιστρέφεται αλλά και πάλι δείχνει τί αγορά υπάρχει για το όχημα) -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Στην τελικη οποιος δωσει 35-40000€ για να πηγαινει στο Σ/Μ και αντε μεχρι των Ωροπο,ε ειναι μακακας και demi οικολογος!!!
Συμφωνώ μαζί σου οτι το αυτοκίνητο δεν ειναι για ιδιωτική χρήση στην ελλαδα. Απο εκει και πέρα η ελλαδα δεν ειναι το κεντρο του κόσμου. Εγώ αν ήμουν αμερικανός θα ενοιωθα μακακας να αγορασω με τα ίδια λεφτά και μεγαλύτερο κοςτος χρηςης εισαγόμενο γερμανικό η ιαπωνεζικο σεντάν με χειρότερους χώρους και χειρότερες επιδόσεις γιατι 1-2 φορές τον χρόνο θα χρειαστεί να κάνω παραπάνω χλμ απο την αυτονομία του.
οκ,δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου,αλλά και στην Αμερική για να πας απο τη μια πόλη στην άλλη είναι στην καλύτερη 1000χλμ και κάποιες πόλεις έχουν απο τη μια άκρη στην άλλη πάνω απο 100χλμ,οπότε ούτε για τον γιάνκη είναι λύση η μπαλαντέζα
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Στην τελικη οποιος δωσει 35-40000€ για να πηγαινει στο Σ/Μ και αντε μεχρι των Ωροπο,ε ειναι μακακας και demi οικολογος!!!
Συμφωνώ μαζί σου οτι το αυτοκίνητο δεν ειναι για ιδιωτική χρήση στην ελλαδα. Απο εκει και πέρα η ελλαδα δεν ειναι το κεντρο του κόσμου. Εγώ αν ήμουν αμερικανός θα ενοιωθα μακακας να αγορασω με τα ίδια λεφτά και μεγαλύτερο κοςτος χρηςης εισαγόμενο γερμανικό η ιαπωνεζικο σεντάν με χειρότερους χώρους και χειρότερες επιδόσεις γιατι 1-2 φορές τον χρόνο θα χρειαστεί να κάνω παραπάνω χλμ απο την αυτονομία του.
οκ,δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου,αλλά και στην Αμερική για να πας απο τη μια πόλη στην άλλη είναι στην καλύτερη 1000χλμ και κάποιες πόλεις έχουν απο τη μια άκρη στην άλλη πάνω απο 100χλμ,οπότε ούτε για τον γιάνκη είναι λύση η μπαλαντέζα
Το Tesla θα το έχει για την πόλη, για μεγαλύτερες αποστάσεις θα έχει κανένα τέτοιο:
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Η πτώση των τιμών του πετρελαίου δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.Ένα αναλυτικό άρθρο:
http://www.nytimes.com/interactive/2016/business/energy-environment/oil-prices.html?_r=0και ένα 60 δευτερολέπτων βιντεάκι από το BBC που εξηγεί τους λόγους:
http://www.bbc.com/news/business-29745684Το Internet είναι δωρεάν και ελεύθερο. Δεν είναι τόσο δύσκολο να κάνουμε μια αναζήτηση και να ενημερωθούμε από αξιόπιστες πηγές πριν καταθέσουμε άλλη μια θεωρία συνωμοσίας...
Το οτι θέλαν να χτυπήσουν την Ρωσία το είχα δει και αλλού, αυτοί λένε είναι θεωρία συνωμοσίας..
Το οτι θέλαν οι Σ.Α. να χτυπήσουν το shale oil των Η.Π.Α. που θέλει >$80 για να είναι επικερδές και αυτό στις συνωμοσίες; -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Στην τελικη οποιος δωσει 35-40000€ για να πηγαινει στο Σ/Μ και αντε μεχρι των Ωροπο,ε ειναι μακακας και demi οικολογος!!!
Συμφωνώ μαζί σου οτι το αυτοκίνητο δεν ειναι για ιδιωτική χρήση στην ελλαδα. Απο εκει και πέρα η ελλαδα δεν ειναι το κεντρο του κόσμου. Εγώ αν ήμουν αμερικανός θα ενοιωθα μακακας να αγορασω με τα ίδια λεφτά και μεγαλύτερο κοςτος χρηςης εισαγόμενο γερμανικό η ιαπωνεζικο σεντάν με χειρότερους χώρους και χειρότερες επιδόσεις γιατι 1-2 φορές τον χρόνο θα χρειαστεί να κάνω παραπάνω χλμ απο την αυτονομία του.
οκ,δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου,αλλά και στην Αμερική για να πας απο τη μια πόλη στην άλλη είναι στην καλύτερη 1000χλμ και κάποιες πόλεις έχουν απο τη μια άκρη στην άλλη πάνω απο 100χλμ,οπότε ούτε για τον γιάνκη είναι λύση η μπαλαντέζα
Το Tesla θα το έχει για την πόλη, για μεγαλύτερες αποστάσεις θα έχει κανένα τέτοιο:
Τωρα μαλιστα αυτο ειναι το σωστο για τον Αμερικανο!!!!!Ακου εκει .....θα παρει tesla.
-
H πτώση της τιμής του πετρελαίου είναι το μοναδικό καλό πράγμα που έχει συμβεί για την Ελληνική οικονομία. Χωρίς αυτό θα είμασταν παραπάνω νούμερο σε μνημόνια...
Οι Σαουδάραβες κράτησαν την παραγωγή αρχικά για να χτυπήσουν τις νέες αμερικανικές γεωτρήσεις και να κρατήσουν μερίδιο αγοράς. Εν τέλει όμως φαίνεται πως οι Αμερικανοί προσαρμόζονται σύντομα στις νέες χαμηλότερες τιμές.
Προσωπικά συσχετίζω την πτώση της τιμής με ανακοίνωση της Nissan ότι ένα Infinity ηλεκτρικό όχημα θα επέστρεφε στο στάδιο της ανάπτυξης για να εκμεταλευτεί νέα τεχνολογία μπαταρίας. Νομίζω πως δεν υπήρχε απόφαση άρσης των κυρώσεων στο Ιράν όταν έγινε η μεγάλη πτώση των τιμών. Το Ιράν μόλις τώρα άρχισε τις εξαγωγές (και είμαστε από τους πρώτους που πήραν).Samsung road map
-
Σε αμερικάνικη τηλεοπτική εκπομπή με θέμα παρουσιάσεις αυτοκινήτων αναφέρθηκε σε καθε κάτοχο tesla δωρεάν φορτίσεις για πάντα !!!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάντως κοιτώντας τις τιμές των ανταγωνιστών (αν μπορεί να θεωρηθούν ανταγωνιστικά στις τιμές που πουλάνε), νομίζω ότι η tesla θα συμβάλλει στην καλύτερη τιμολόγησή τους (π.χ. BMW i3, Hyundai Kona, VW ID.3, Peugeot e-2008).
-
Υπό φυσιολογικές συνθήκες η Σαουδική Αραβία θα είχε κόψει την παραγωγή και θα είχε κρατήσει τις τιμές. Δεν το κάνει γιατί φοβάται όχι μόνο το Αμερικανικό αργό (που φαίνεται πως ισορροπει σε τιμές κοντά στα 40 δολλάρια) αλλά γιατί αν δεν βγάλει το πετρέλαιο τώρα κινδυνεύει να της μείνει για πάντα στο έδαφος.
Ήδη η Samsung (και δεν είναι η μόνη) λέει πως σε μια 4ετία θα διπλασιαστεί η πυκνότητα των μπαταριών. Δηλαδή το Tesla δε θα κάνει 400 αλλά κοντά 800χλμ. με μια φόρτιση. Κάπου εκεί θα τελειώσει το παιχνίδι.
...και δεν απέχει πολλά χρόνια αυτό.Αλιευμένο από την προηγούμενη σελίδα του παρόντος και γραμμένο πριν από 4,5 χρονάκια.
Τίποτα από όλα αυτά δεν έχει συμβεί. Ιδιαίτερα στο μέτωπο των μπαταριών, και παρά τις όποιες βελτιώσεις, απέχουμε πολύ από ηλεκτρικά (σχετικά) ευρείας παραγωγής με 800χλμ. ανά φόρτιση. To πετρέλαιο, παρά την κατρακύλα του λόγω κοβιντ, την τελευταία 4ετία τριγυρνούσε για καιρό στα 55-60-65 ντόλλαρς.
-
48.000 ευρώ κ κάτι ψιλά, με επιδότηση στην ελλάδα πάει κάπου στα 45. Οσο κ φανατικός Tesla να είμαι, είναι πραγματικά πολλά τα λεφτά στις δύσκολες εποχές που ζούμε με την αβεβαιότητα που υπάρχει, κ η απόσβεση που γίνεται δεν νομίζω οτι μπορει να δικαιολογήσει την αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου από ένα μέσο νοικοκυριό.
-
Γιατι σφου ειναι προϊον διαφορετικης 'αξιας' και το ιδιο το αυτοκινητο αποτελει asset απο μονο του λογω ανωτεροτητας του.
Ετσι καβαλησε η μετοχη του....
Σε πειραζω.
Οτι θελεις να κανεις τα χρηματα σου.
-
Γιατι σφου ειναι προϊον διαφορετικης 'αξιας' και το ιδιο το αυτοκινητο αποτελει asset απο μονο του λογω ανωτεροτητας του.
Ισχύει, τα αυτοκίνητα όμως πάντα χάνουν αξία, από το καλύτερο ως το χειρότερο, εκτός βέβαια από τα συλεκτικά, εκεί πάμε σε άλλη κατηγορία κ όχι της μαζικής παραγωγής. Οπως κ να έχει, για τους μισθούς Ελλάδας, δύσκολα κάποιου θα ανταπεξέρθουν. Αν είχα οικογενειακό εισόδημα 5κ Θα το αγόραζα. ΣΤα θετικά επίσης το επιτόκιο της eurobank που νομίζω ειναι γύρω στο 5%.
-
Είναι μεγάλη απόσταση από τα 30 που έχεις θέσει ως όριο. Το μικρό Kona ή το 208 ή το Leaf;
-
Είναι μεγάλη απόσταση από τα 30 που έχεις θέσει ως όριο. Το μικρό Kona ή το 208 ή το Leaf;
Σωστά, γιατί στα 30 με την οικονομία που θα κάνω στην 5ετία είναι σαν να έχω πάρει αμάξι 20K. Πάω για leaf, απλά πρέπει να πουλήσω το δικό μου κ βαριέμαι την διαδικασία μέσα στο καλοκαιρι... ευχομαι σε δυο τρία χρόνια να πέσουν λίγο οι τιμες από tesla να πάρουμε κ εμείς οι κοινοί θνητοι ένα αυτοκίνητου του Elon...
-
To Tesla θέλω να ξέρω που θα το κάνετε σέρβις και που θα το στείλετε αν χαλάσει... Καλύτερα κάτι από κατασκευαστή που έχει παρουσία και συνεργεία στην Ελλάδα. Το ID3 με την επιδότηση βγαίνει στα 35 και θα έρθει και φτηνότερη έκδοση, στα 30 περίπου. Μάλλον η καλύτερη επιλογή για όποιο θέλει ηλεκτρικό οικογενειακό σήμερα. Το οποιοδήποτε ηλεκτρικό βέβαια, ειδικά στην Ελλάδα, σημαίνει χρήση μόνον αστική, περιαστική και άντε και για κοντινές εκδρομές. Δηλαδή για 2ο-3ο αυτοκίνητο.
Tesla Model 3