Σε αμερικάνικη τηλεοπτική εκπομπή με θέμα παρουσιάσεις αυτοκινήτων αναφέρθηκε σε καθε κάτοχο tesla δωρεάν φορτίσεις για πάντα !!!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε αμερικάνικη τηλεοπτική εκπομπή με θέμα παρουσιάσεις αυτοκινήτων αναφέρθηκε σε καθε κάτοχο tesla δωρεάν φορτίσεις για πάντα !!!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε ΗΝ1984 αν παρόλο τις προσπάθειες που έχεις κάνει για βελτίωση δεν αποδίδουν δεν είναι μία λύση για να είσαι τελικά ικανοποιημένος;
Σχετικά με τον συμπιεστή όταν το a/c είναι πεσμένο τραβάει το ίδιο ζόρι;
Καταλαβαίνω την ανάλυσή σου και σε ευχαριστώ, αλλά πες μου πως εξηγείται η βελτίωση έστω και με αυτό τον ανορθόδοξο τρόπο;
Ο χρήστης ΗΝ1984 έγραψε:
Το ποσό ειδικός είμαι σε σύγκριση με εσένα είναι εμφανές.
Εγώ μιλάω για αντιστροφή του ψυκτικού κύκλου, σωλήνα αναρρόφησης, φρέον που δεν έχει ακόμα αεριοποιηθεί και εσύ μιλάς για χοντρό και ψιλό σωλήνα.
Ασχολούμαι με την βιομηχανική ψύξη και κλιματισμό περί τα τριάντα χρόνια και φυσικά δεν προβλέπεται να έρθω σε αντιπαράθεση με κάποιον που οι γνώσεις του στον κλιματισμό περιορίζονται σε ψιλές και χοντρές σωλήνες.
Φίλε μου ΗΝ1984 δεν σε παρεξηγώ, εδώ είμαστε για να λύνονται οι όποιες απορίες.
Δεν αμφιβάλω καθόλου για τις γνώσεις σου, όμως σου ξαναλέω δεν είμαι γνώστης με τα ψυκτικά, αλλά γιατί σε παρακαλώ αμφισβητείς το αποτέλεσμα.
Νομίζω ότι ο κάθε ειδικός σε κάποιο αντικείμενο θα πρέπει να είναι ανοικτός σε διάφορες περιπτώσεις που συμβαίνουν και να το συζητά
Αν όμως επιμένεις οτι δεν γίνεται τότε δες μερικά φόρουμ στό εξωτερικό όπου μόνωσαν το σωλήνα της εκτόνωσης βελτιώνοντας την ψύξη
The $1.95 Five Minute Colder A/C Mod
DIY: A/C Insulation
Wrapping a/c hoses
κοίτα δεν ξέρω πόσο ειδικός είσαι αλλά δεν μπορείς να με αμφισβητήσεις, το κλιματιστικό μου παρολο που το έχω κάνει αρκετες φορές σέρβις δεν πιάνει την απόδοση που το είχα απο καινούργιο, μπορεί να είναι και θέμα μάστορα, όμως διαφορά είδα και μάλιστα πολύ αισθητή.
τώρα για το αν θα γίνει ζημιά δεν το ξέρω, όμως κάποιοι το εχουν έτσι αρκετό καιρό χωρίς πρόβλημα
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Επειδή είμαι λίγο ψείρας, το είχα παρατηρήσει και γω στο δικό μου
και τους κάλυψα με μόνωση.
Χρόνια μετά,
δε θα έλεγα ότι ...έχω κάποιο πρόβλημα που δεν ιδρώνουν πια.λογικα ειδες και βελτιωση στην ψυξη, ε?
φίλε dstou το λεπτό δεν το πηραξα, μόνο το χοντρό μόνωσα και είδα βελτίωση αλλά με προβληματιζει οτι πιάνοντας τον με την μονωση ήταν αρκετά ζεστός.
Βέβαια ο 'inertia' λέει οτι το'χει χρόνια χωρίς πρόβλημα
Καλό μήνα πρώτα, έκανα την μόνωση αλλά μόνο στο χοντρό σωλήνα, γιατι παρατήρησα οτι σε λειτουργία το λεπτό ήταν θερμό αρα δεν θα κερδιζα κατι με την μονωση και σε αυτο.
Τα αποτελέσματα μετα απο μιση ώρα μεσα σε κίνηση ήταν θετικά, η αποδοση του κλιματιστικου είχε βελτιωθεί, το μόνο που με προβλημάτισε ηταν οτι ενω ακομα το κλιματιστικο λειτουργούσε, άνοιξα το καπό να τσεκάρω και είδα οτι και ο χοντρός σωλήνας αντι για παγωμένος ήταν πολυ ζεστός
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Μπορεί κάποιος να μου πεί γιατι οι σωληνες του φρέον είναι χωρίς μόνωση και αν υπάρχει διαφορά;
Για να μπορουν να ιδρωνουν ελευθερα.
χα χα καλό !!! γιατι τα κλιματιστικα στο σπιτι τα εχουν ολα μονωμενα αυτα δεν χρειάζεται να 'ιδρώσουν'
Μπορεί κάποιος να μου πεί γιατι οι σωληνες του φρέον είναι χωρίς μόνωση και αν υπάρχει διαφορά;
[quote='elteoΥΓ. Και σιγά το brand name που έχει η Volvo δηλ μην τρελαθούμε κιόλας....[/quot
ε οχι και σιγά το brandname δηλαδη θελεις να μας πείς οτι ειναι στο ίδιο επίπεδο με vw,opel,toyta,ford κτλπ?
η volvo για μενα κλίνει περισσότερο σε mercedes,saab,bmw,audi και οπως και να το κανουμε με 19000 ευρω να παιρνεις volvo καλα ειναι και τα 100 άλογα , εξάλου και η bmw την σειρα 1 απο ποσα αλογα τα ξεκινάει? η mercedes την Α150 ?
Ο πώλητης απο την autopoint μου ειπε οτι το 1.6 ειναι 113 πραγματικα και οχι 100 οπως συντηριτικα ανακοινωνουν