-
Έτσι είναι το ξέρω ότι θα χαθούν δυστυχώς εκατοντάδες θέσεις εργασίας....αλλά καλά τα ψέματα οι ίδιοι οι πωλητές (με εντολή των αφεντικών τους) υπονομεύουν την δουλειά τους κοροϊδεύοντας συστηματικά τους υποψηφίους πελάτες. Στην μεγαλύτερη αγορά που μπορεί να κάνει ένας κοινός καταναλωτής ,μετα από την αγορά σπιτιού , έχει απέναντι του επιχειρήσεις που στην πλειοψηφία τους προσπαθούν να τον κοροϊδέψουν , κάνοντας εικονικές εκπτώσεις , αποκρύπτοντας στοιχεία, και άλλα πολλά.
Οτιδήποτε σου προσφέρουν θέλει ψαξιμο. Όταν δίνουν μια τιμή ανταγωνιστική για κάποιο λόγο ανεβάζουν το επιτόκιο και όταν δίνουν ανταγωνιστικό επιτόκιο δίνουν τιμές κατάλογου! Τα ίδια και με τα άτοκα!
Συνεχώς κρατούν τα καλά επιτόκια τα καλά πακέτα για ...κάποιον άλλον!
Οτιδήποτε σου προσφέρουν είναι το αντίθετο το vfm!
Φυσικά αν πηγαίνεις με μια τσάντα λεφτά και δεν ρωτάς τίποτα σχετικά με το οικονομικό τα θεωρείς όλα αυτά υπερβολές και τους αντιπροσώπους εξυπηρετικοτατους!! Το θέμα είναι μην αρχίζεις να ρωτάς και να ψαχνεσαι τότε γίνεσαι εχθρός τους και σε αποφεύγουν προσπαθοντας να βρουν τον επόμενο αφελή αγοραστη.
-
Αυτό που περιγράφεις δυστυχώς είναι η νορμα.
Και σε όλα τα πράγματα βέβαια απλά στο αμάξι που είναι μεγάλη αγορά φαίνεται (κ πονάει) πιο πολύ.
-
Eτσι είναι δυστυχώς στην Ελλάδα ότι και να γίνει και ατομική βόμβα να πέσει προσφορες στα αμάξια δεν θα δούμε μόνο τερτιπια και άλλο περιτυλιγμα για το ίδιο προϊόν.
Δείτε προσφορές που κάνουν στην Γερμανία λόγω της κάθετης πτώσης των πωλήσεων στο καροκ μέχρι και 10000 έκπτωση! Και εδώ κάνουν 1200 το μέγιστο και μιλούν για τρομερές ευκαιρίες!
https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/i-skoda-dinei-kopsochronia-to-karoq
-
Εμένα πάντως φίλος μου που θέλει Puma και το έστειλα στον πωλητή που είχα πάρει το Κούγκα έμεινε πολύ ευχαριστημένος, γιατί:
-
Αφού είδε το αυτοκίνητο και τα βρήκαν όλα, ο πωλητής του είπε ότι μπορεί να τα κάνει όλα τηλεφωνικά και με email ώστε να μην τρέχει από εκεί συνέχεια.
-
Τον πήρε τηλέφωνο μια Παρασκευή (ο πωλητής) και του είπε μόνος του να καθυστερήσει 2-3 ημέρες γιατί θα έβγαινε νέο προωθητικό και με καλύτερο χρηματοδοτικό και δεν τον συμφέρει να κλείσει την παραγγελία τώρα.
-
Του είπε να πάει και αλλού να πάρει προσφορά ώστε να μπορέσει να πιέσει για μεγαλύτερη έκπτωση (όπως και έγινε).
Αυτά για εμένα συνιστούν καλή συμπεριφορά πωλητή και σίγουρα όχι ενός ανθρώπου που κοιτάει τον πελάτη μόνο στην τσέπη. Υπάρχουν και αυτά λοιπόν, δεν είναι όλοι οι πωλητές και όλα τα μαγαζιά χάλια. Απλά θέλει ψάξιμο.
-
-
Eτσι είναι δυστυχώς στην Ελλάδα ότι και να γίνει και ατομική βόμβα να πέσει προσφορες στα αμάξια δεν θα δούμε μόνο τερτιπια και άλλο περιτυλιγμα για το ίδιο προϊόν.
Δείτε προσφορές που κάνουν στην Γερμανία λόγω της κάθετης πτώσης των πωλήσεων στο καροκ μέχρι και 10000 έκπτωση! Και εδώ κάνουν 1200 το μέγιστο και μιλούν για τρομερές ευκαιρίες!
https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/i-skoda-dinei-kopsochronia-to-karoq
Μα σε αυτές τις τιμές θα αγοράσει ο νταβατζ... εε, συγνώμη ο εισαγωγέας-κεντρικος-αντιπροσωπος-αυτου-εξοχοτης-διευθυνων-εθνικου-μονοπωλείου και θα τα διαθέσει στην ελληνική αγορά με τα πατάκια δώρο!
Αν δε σου αρέσει η τιμή πήγαινε σε άλλο έμπορο!
Τι πάει να πει είναι αποκλειστική αντιπροσωπεία και δεν υπάρχει άλλος, φταίει που δεν περάσαμε διαφωτισμό και είχαμε Τουρκοκρατία, ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος φταίει σε μια ελεύθερη αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης;
-
Εμένα πάντως φίλος μου που θέλει Puma και το έστειλα στον πωλητή που είχα πάρει το Κούγκα έμεινε πολύ ευχαριστημένος, γιατί:
- Αφού είδε το αυτοκίνητο και τα βρήκαν όλα, ο πωλητής του είπε ότι μπορεί να τα κάνει όλα τηλεφωνικά και με email ώστε να μην τρέχει από εκεί συνέχεια.
- Τον πήρε τηλέφωνο μια Παρασκευή (ο πωλητής) και του είπε μόνος του να καθυστερήσει 2-3 ημέρες γιατί θα έβγαινε νέο προωθητικό και με καλύτερο χρηματοδοτικό και δεν τον συμφέρει να κλείσει την παραγγελία τώρα.
- Του είπε να πάει και αλλού να πάρει προσφορά ώστε να μπορέσει να πιέσει για μεγαλύτερη έκπτωση (όπως και έγινε).
Αυτά για εμένα συνιστούν καλή συμπεριφορά πωλητή και σίγουρα όχι ενός ανθρώπου που κοιτάει τον πελάτη μόνο στην τσέπη. Υπάρχουν και αυτά λοιπόν, δεν είναι όλοι οι πωλητές και όλα τα μαγαζιά χάλια. Απλά θέλει ψάξιμο.
Σόρρυ που θα το χαλάσω αλλά αυτά που λες τα κάνει μόνο φίλος πραγματικός όμως. Δεν παιζουν! Να σου πει φέρε άλλη προσφορά για να πιέσεις για καλύτερη τιμή; μόνο αδερφός...
Δεν λέω ότι όλοι είναι έτσι απλά οι καλοί είναι οι ουδέτεροι! Πραγματικά καλός πωλητής που θα κοιτάξει να σου δώσει αυτό που σε συμφέρει πολύ δύσκολα θα βρεις.
Ζητούσα αυτές τις μέρες από αντιπροσωπεία συγκεκριμένα πράγματα και κάθε φορά για το ίδιο μοντέλο σε άλλη έκδοση μου έδιναν κάθε φορά διαφορετικό επιτόκιο χωρίς να μου εξηγούν για ποιο λόγο αλλάζει από έκδοση σε έκδοση. Δίνουν τιμή δεν δίνουν επιτόκιο καλό . Δίνουν καλό επιτόκιο σου προσφέρουν χαλιά τιμή και μη εμπορική έκδοση.
-
Μάλλον έπεσες στην περίπτωση! Γιατί εγώ όπου έχω πάρει προσφορές, τα πράγματα ήταν πολύ ξεκάθαρα. Ίσως στην συμπρωτεύουσα να είναι χάλια τα πράγματα. Και όχι ο πωλητής που τα έκανε αυτά δεν είναι φίλος, απλός γνωστός είναι που μου έχει πουλήσει ένα αυτοκίνητο, σιγά τα αυγά! Απλά είναι σωστός στην δουλειά του, τόσο απλά.
Τώρα τα επιτόκια, εαν είναι του εμπόρου παίζει φυσικά ανάλογα με την τιμή. Εαν είναι της εισαγωγικής, τότε είναι καθαρά θέμα δικό της. π.χ. η Citroen Hellas έχει πολιτική να δίνει είτε έκπτωση είτε άτοκο, όχι και τα 2 μαζί. Αυτό δεν είναι θέμα εμπόρου, αλλά Συγγελίδη.
-
Ιδιος εμπορος ιδιο μοντελο αλλη εκδοση αλλα με τα συν πλην των εξτρα ειχαν λιγοτερο απο 1000 διαφορά στο ένα το επιτοκιο 7.5% στο αλλο 8.5% και τα δυο ετοιμοπαραδοτα σχεδον εννοειται δανειο απο την ιδια τραπεζα (πρωτα μου εδωσαν το χαμηλο και μετά το υψηλο! εδω καλλαέι το όσο νυχτώνει η @#υτσα μεγαλωνει!) οταν ρωτησα μεσω email που οφειλεται η διαφορα στο επιτοκιο ( 750 ευρω καπελο στο σεναριο μου) δεν πηρα καμια απάντηση , ουτε καν μια απαντηση του @ωλου...
και αυτοι οι εμποροι που στα email οι πωλητες απαντουν σαν αυτιστικοι μισα κεφαλαια μισα μικρα μισα ελληνικα μισα αγγλικα ( τα διαβαζω 3 φορες για να καταλαβω τι θελει να πει ο αυτιστικος πωλητης) περιμένουν να πουλησουν...
-
Τα είπε πολύ σωστά ο Χάρης!!
Παράδειγμα, για να είμαστε και on topic, το Focus ST Line 1.0 mHEV 125ps, στην Γερμανία έχει €26.173 και στην Ελλάδα €21.198...μιλάμε για** €5.000 **διαφορά!! Και στην Γερμανία έχει λιγότερα μεταφορικά, δεν υπάρχει εισαγωγέας και δεν υπάρχει και ΕΤΤ. Οπότε καταλαβαίνουμε τα κέρδη στην μια και στην άλλη περίπτωση, αμφότερων του εργοστασίου, του εισαγωγέα και του εμπόρου. Το κόστος του αυτοκινήτου είναι το ίδιο, οπότε στην Γερμανία έχουν €5.000 περισσότερα να μοιραστούν σε κέρδη, τόσο απλά. Άρα και οι εκπτώσεις μπορούν να είναι μεγαλύτερες.
-
Eτσι είναι δυστυχώς στην Ελλάδα ότι και να γίνει και ατομική βόμβα να πέσει προσφορες στα αμάξια δεν θα δούμε μόνο τερτιπια και άλλο περιτυλιγμα για το ίδιο προϊόν.
Δείτε προσφορές που κάνουν στην Γερμανία λόγω της κάθετης πτώσης των πωλήσεων στο καροκ μέχρι και 10000 έκπτωση! Και εδώ κάνουν 1200 το μέγιστο και μιλούν για τρομερές ευκαιρίες!
https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/i-skoda-dinei-kopsochronia-to-karoq
Παρόλ' αυτά εσείς που φωνάζετε για την έλλειψη προσφορών από τους έλληνες αντιπροσώπους αγνοείτε βασικά πράγματα. Η ελληνική αγορά δεν έχει σχέση με τις αναπτυγμένες ευρωπαϊκές είτε σε μέγεθος είτε σε εμπορικές πολιτικές.Γενικά έχουμε από τις φθηνότερες τιμές στην Ευρώπη, τουλάχιστον στα αυτοκίνητα που αγοράζει το 90% του κόσμου και αυτό επιτυγχάνεται παρά το μικρό μέγεθος της αγοράς και το μεγαλύτερο κόστος μεταφοράς σε σχέση με μια κεντροευρωπαϊκή χώρα. Πως επιτυγχάνεται; Σφίγγοντας τα περιθώρια κέρδους εργοστασίου - εισαγωγέα - εμπόρου.
Παραδοσιακά στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, με τις σημαντικά ακριβότερες τιμές (πάντα μιλάμε για τα τα αυτοκίνητα που αγοράζει ο μέσος έλληνας) υπάρχει και μεγάλο περιθώριο κέρδους. Δηλαδή ενώ στην Ελλάδα ο πελάτης παλεύει για κατοστάρικα έκπτωσης, στην Ευρώπη κυνηγάει αντίστοιχα χιλιάρικα! Είναι λοιπόν πολύ σύνηθες έξω να παίρνεις εκπτώσεις 2-3 χιλιάδων Ευρώ, σε κανονικές συνθήκες αγοράς, ενώ στην Ελλάδα παλεύεις για 3 κατοστάρικα ή συναγερμό και πατάκια. Επίσης υπάρχουν πολύ μεγάλοι ανεξάρτητοι μεταπωλητές (στη Γαλλία λέγονται mandataires) με διαδικτυακή παρουσία κυρίως ή και μόνο αποκλειστικά, οι οποίοι προσφέρουν όλα σχεδόν τα μοντέλα (χωρίς βέβαια ειδικές παραγγελίες κτλ), με παραλαβή από επίσημους αντιπροσώπους σε τιμές από 10 ως 35% επί της τιμής καταλόγου.
Οπότε, όπως καταλαβαίνετε δεν υπάρχει κανένας λόγος να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα...
-
Παιδιά μαζί σας αλλά βάλτε στην εξίσωση και τους μισθούς..... Να δούμε και πόσο κάνει το focus στην Ελβετία με το ίδιο σκεπτικό. Όπως και να το δει κανείς τα 21.200 στην Ελλάδα είναι 'περισσότερα' απο τα 26.180, που θα κατέβουν τουλάχιστον 2.000-3.000 κάτω, στην Γερμανία.
-
Και για να καταλάβετε γα τι μιλάμε, πάρτε ένα τυχαίο site ενός mandataire στη Γαλλία:
Μιλάμε για αυτοκίνητα που τα παραγγέλνεις από αυτούς και τα παραλαμβάνεις (συνήθως) από τον τοπικό σου αντιπρόσωπο...
Προφανώς δεν κάνω διαφήμιση! Δεν πουλάει στην Ελλάδα...
-
Παιδιά μαζί σας αλλά βάλτε στην εξίσωση και τους μισθούς..... Να δούμε και πόσο κάνει το focus στην Ελβετία με το ίδιο σκεπτικό. Όπως και να το δει κανείς τα 21.200 στην Ελλάδα είναι 'περισσότερα' απο τα 26.180, που θα κατέβουν τουλάχιστον 2.000-3.000 κάτω, στην Γερμανία.
Αυτό για τους μισθούς που γράφεις είναι απλώς τελείως άσχετο ως επιχείρημα! Το αυτοκίνητο, ως καταναλωτικό αγαθό έχει ένα κόστος παραγωγής ανελαστικό. Φόροι και κέρδη της όλης αλυσίδας μπορούν να πέσουν (και στην Ελλάδα, στο μέσο αυτοκίνητο είναι αρκετά χαμηλά).
Με ποιο τρόπο πιστεύεις ότι θα μπορούσε να υποτριπλασιαστεί η τιμή ενός αυτοκινήτου ώστε να έχουμε την ίδια αγοραστική δύναμη με το μέσο ελβετό ή γερμανό με το τριπλάσιο εισόδημα; Η ζωή δεν είναι δίκαιη...
-
Και για να καταλάβετε γα τι μιλάμε, πάρτε ένα τυχαίο site ενός mandataire στη Γαλλία:
Μιλάμε για αυτοκίνητα που τα παραγγέλνεις από αυτούς και τα παραλαμβάνεις (συνήθως) από τον τοπικό σου αντιπρόσωπο...
Προφανώς δεν κάνω διαφήμιση! Δεν πουλάει στην Ελλάδα...
Καλά, μιλάμε έπαθα σοκ! AR Giulia που εδώ η βασική ξεκινά από 44.000 ευρώ, εκεί αρχίζει από 30-31.000 (!)
-
ΟΚ, έχουμε θέμα με τους πωλητές αυτοκινήτων, αλλά όχι και e-shop για να αγοράσεις αυτοκίνητο.
Test drive??? Αν βολεύει από χώρους, πως θα το δεις??? Ποιότητα (πλαστικά κλπ), πως θα δεις???
Αναγκαστικά πρέπει να υπάρχουν χώροι που θα βλέπεις και οδηγάς τα υποψήφια προς αγορά αυτοκίνητα. Από τι στιγμή που θα υπάρχουν αυτοί οι χώροι θα υπάρχουν και πωλητές εκεί.
-
ΟΚ, έχουμε θέμα με τους πωλητές αυτοκινήτων, αλλά όχι και e-shop για να αγοράσεις αυτοκίνητο.
Μωρέ, ας είχαμε e-shop για αγορά αυτοκινήτου με 25-30-35% έκπτωση επί της τιμής καταλόγου και εγώ θα αγόραζα με κλειστά μάτια!
-
nickthetrib wrote:
ΟΚ, έχουμε θέμα με τους πωλητές αυτοκινήτων, αλλά όχι και e-shop για να αγοράσεις αυτοκίνητο.
Μωρέ, ας είχαμε e-shop για αγορά αυτοκινήτου με 25-30-35% έκπτωση επί της τιμής καταλόγου και εγώ θα αγόραζα με κλειστά μάτια!
το 70-80% των αγορών μου (ακόμα και σουπερμάρκετ) γίνονται μέσω ίντερνετ, αλλά κάποια πράγματα πρέπει να τα δεις από κοντά και να τα δοκιμάσεις πρώτα.
Βέβαια, υπάρχει και η δυνατότητα να τα αγοράσεις μέσω ίντερνετ μετά!
-
Έχετε δει στο carwow κάτι εκπτώσεις που δίνει, πως τις πετυγχαινει αυτες;
-
Έχετε δει στο carwow κάτι εκπτώσεις που δίνει, πως τις πετυγχαινει αυτες;
Ρε Lap, ερώτηση είναι αυτή??? Λες και δεν ξέρεις από αγορά!!! Όπως πετυχαίνουν τα διάφορα σκρουτζομαγαζα τις τιμές που πετυχαίνουν.
Πάγια έξοδα, λόγο κτηρίων και των εξόδων τους, ελάχιστο προσωπικό κλπ τείνουν στο 0. Απευθείας συνεννόηση με αυτοκινητοβιομηχανίες, οπότε μεσάζοντες και οι προμήθειες τους βγαίνουν off.
Sorry για το ύφος, δεν είμαι καλά σήμερα, και με τσιγκλάτε κι' όλας.
-
nickthetrib wrote:
ΟΚ, έχουμε θέμα με τους πωλητές αυτοκινήτων, αλλά όχι και e-shop για να αγοράσεις αυτοκίνητο.
Μωρέ, ας είχαμε e-shop για αγορά αυτοκινήτου με 25-30-35% έκπτωση επί της τιμής καταλόγου και εγώ θα αγόραζα με κλειστά μάτια!
Υπογραφή για αυτοκίνητο και γυναίκα βάζεις μόνο μετά από test drive!!! Εκτός αν μιλάμε για καμιά Ferrari ή καμιά Σκλεναρίκοβα, όπου εκεί πας απλά και πληρώνεις...
Ford Focus MK4