-
Εμ για αυτό λέω ότι εγώ δεν είμαι για σύγχρονα αυτοκίνητα. Δεν καταλαβαίνω τίποτα.
Για γρήγορη αποθάμπωση του παρμπρίζ από το 1995 που είχα πρώτη φορά AC, ενεργοποιούσα το AC και έριχνα τον ζεστό ή και τον κρύο αέρα στο παρμπρίζ. Μόνο έτσι αποθάμπωνε το τζάμι ή και όλα τα τζάμια μέσα στο αυτοκίνητο. Χωρίς AC δεν αποθάμπωνε τίποτα. Το AC θεωρητικά στέγνωνε την υγρασία πολύ γρήγορα.
Αυτή η λειτουργία πλέον δεν παίζει;
-
Δουλευει κανονικα. Τον χειμωνα εχεις την θερμοκρασια ή τον διακοπτη στο τελειως ζεστα, ξεκινας τον αερα με τον ανεμιστηρα και ανοιγεις το κλιματισμο με το κουμπι A/C. Ξεθαμπωνει αμεσως. Σε ολα τα αμαξια ετσι δουλευει.
-
Αν πατήσεις το κουμπί πάει όλος ο αέρας σαν τυφώνας στο παρμπρίζ. Αυτόματα ανοίγει το ac και μετά από 5-10s βλέπεις να θεξαμπωνει από κάτω προς τα πάνω. Επειδη βέβαια εισαι της παλιάς σχολής, μπορείς να το ξεθαμπωσεις κάνοντας μουτζουρες με πανακια χαχα
-
Αυτό έκανα ρε παιδιά. Ακριβώς όπως το λέτε. Αλλά το κλιματιστικό (συμπιεστής) δεν πήρε μπροστά.
Λειτούργησε το απλό αερόθερμο, το οποίο θάμπωσε περισσότερο τα τζάμια. Έπαιξα και με τις ρυθμίσεις 'θερμότητας κρύος/ζεστός αέρας' αλλά πάλι δεν πήρε μπροστά ο συμπιεστής.
Ήμαστε σίγουροι ότι το συγκεκριμένο κλιματιστικό λειτουργεί και στις χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος;;
-
Επίσης, δεν πρέπει να το έχεις στην ανακύκλωση γιατί ακόμη κι αν δουλεύει το ζεστό του κλιματισμού δε θα ξεθαμπώνει.
-
Αυτό εννοείται. Η ανακύκλωση τα κάνει χειρότερα τα πράγματα.
-
Εχει ένα κουμπί κάτω από την οθόνη .
Αυτό αριστερά από το αλάρμ..
-
Δοξα τω θεω που ο καταιγιδας ξερει που βρισκεται ο συμπλεκτης.
-
Εχει ένα κουμπί κάτω από την οθόνη .
Αυτό αριστερά από το αλάρμ..
Το έχεις πατήσει; Για πάτησέ το...και πες μου εντυπώσεις...
-
Δεν έχουμε χαμηλές θερμοκρασίες τώρα ...
Θα το πατήσω το χειμώνα...
Αλλά πρέπει να σου πω ότι εγώ έχω κλιματισμό όχι μόνο αιρκοντίσιον...
-
Το A/C-Clima κάνει αφύγρανση εξ' ορισμού. Αν δεν εμπλέκει ο συμπιεστής κάτι δεν πάει καλά.
-
Και σε μένα περνά αυτή η υποψία. Ελπίζω να παραμείνει υποψία.
**cruiser **από θόρυβο τι σου λέει το σύστημα εξαερισμού (με ή χωρίς ac/clima);
Το αντέχεις πάνω από την δεύτερη σκάλα παροχής αέρα; Στο δικό μου έχει 8 στάδια έντασης!
Το ποιο θορυβώδες σύστημα εξαερισμού σε αυτοκίνητο που είχα ποτέ.
Που σημαίνει ότι στις AUTO λειτουργίες (π.χ. αυτόματη αποθάμπωση) ανεβάζει αυτόματα φουλ ένταση και γίνεται χαμός μέσα στο αυτοκίνητο από το θόρυβο.
Με τον εξαερισμό παίζω μόνο 1η σκάλα στην ένταση παροχής. Παραπάνω δεν είναι για τα αυτιά μου.
-
Πράγματι έχει θόρυβο . Είναι στα αρνητικά του αυτοκινήτου . Ιδιαίτερα σε σχέση με την 5άρα που έχω . Αλλά σε τραχύ οδόστρωμα κάνουν πιο ενοχλητικό θόρυβο τα M+S λάστιχα . Από την άλλη ο κλιματισμός είναι πολύ καλός , αν και δεν είναι διζωνικός .
-
Τα λάστιχα κάποια στιγμή τα αλλάζεις και μετά ο θόρυβος εξαφανίζεται. Εγώ από τα λάστιχα δεν έχω κανένα θόρυβο. Το σύστημα εξαερισμού όμως αναγκαστικά το δουλεύω μόνο στη 1η σκάλα που το βουητό είναι υποφερτό, τουλάχιστον μέσα στη πόλη και σε ημιαστικές διαδρομές.
Θέλω να πιστεύω ότι στο facelift αυτό το θέμα θα το λύσουν.
-
Παδιά στο αυτοκίνητο χωράει παιδικό καρότσι στο πορτ μπαγκαζ; είναι καποιος που έχει βάλει; Είμαι έτοιμος να το πάρω αλλά η γυναίκα έχει αυτή την ένσταση
-
Και πωλείται ακόμη και ντίζελ με ΕΑΤ ή μόνο βενζίνη πλέον; τιμή γνωρίζουμε;
-
Εννοείται....και στο σάιτ της εταιρείας το έχει διαθέσιμο με τον 120
https://www.car.gr/30025465-citroen-c3-aircross-eat6-buisnes-120
-
Εννοείται....και στο σάιτ της εταιρείας το έχει διαθέσιμο με τον 120
https://www.car.gr/30025465-citroen-c3-aircross-eat6-buisnes-120
Αυτή την αγγελία είδα κι εγώ, αλλά δεν υπάρχει τέτοια έκδοση στον διαμορφωτή, η πλήρης Shine φαίνεται πάνω από 24 χιλιάρικα.
-
Τα Business είναι οι 'ειδικές' εκδόσεις για Leasing και δεν υπάρχουν στον διαμορφωτή. Γενικά ο διαμορφωτής της Citroen Hellas είναι για πέταμα!
-
από κάτω λέει
'Περιγραφή
TIMH ΑΠΟ 22440'
Την έκδοση δεν την ξέρω, προφανώς είναι από τα leasing/rent a car που ακυρώθηκαν,
όπως και να έχει 120 άλογα πετρέλαιο και αυτόματο είναι καλή φάση και σε καλή τιμή.
Citroen C3 Aircross 2018