-
20.450 είναι η Style και έχει και την Chic, οπότε δεν είναι πάρα πολύ μακρυά για full extra.
Νομίζω η Style με τα full led (παρακάτω έχουν μόνο led πορείας) είναι η βάση για μια αξιοπρεπής έκδοση, αλλά άμα βάλεις 2-3 πραγματάκια (φωτοχρωματικο; αναδιπλουμενους/θερμαινομενους;) φθάνει 'επικίνδυνα' κοντά στην Premier.
H style σε λευκό έχει 20.170. Δεν ξέρω αν η active plus της βάλεις full LED (για μένα είναι το πιο σημαντικό για να κινείσαι με ασφάλεια και στην πόλη και εκτός) συμφέρει καλύτερα.
Επίσης, μόλις περάσεις τα λεφτά της Style κ Chic, είσαι στα μέτρα του Jazz που μάλλον είναι ποιό ολοκληρωμένο αυτοκίνητο!
+1
με μικρότερη από 1000 ευρώ διαφορά,αρχίζει να σου κλείνει το μάτι το jazz (έστω και στη βασική comfort έκδοση είναι πιο all around σουπερμίνι υβριδικό).
Έπειτα, αν το θέλει κάποιος αυστηρά για πόλη, ίσως κ ένα Up/Corsa/208 (ηλεκτρικά φυσικά) να μπαίνει στην εξίσωση..το Toyota/Lexus hybrid δεν είναι ποια το cool kid, έχουμε πλεον ποιό πράσινες και μοδατες επιλογές.
Σκέψεις
Από την style και chic yaris το ηλεκτρ. 208 και corsa απέχουν κάπου 7-8000 ευρώ Ο.κ. είναι ηλεκτρικά, αλλά η διαφορά είναι σημαντική.Το ηλεκτρ. up γυροφέρνει στα λεφτά του yaris, αλλά μικρότερης κατηγορίας αμάξι.
-
Είδα τους καταλόγους, το premiere βγαίνει μόνο κόκκινο; Όχι λευκό;
Αν πάω στο chic που έχει χρώματα χάνω το hud?
Help!
-
Σιγα ρε συ...πνιγεσαι;;;
-
Premier μόνο διχρωμία σε μαύρο-κόκκινο και μαύρο-λευκό. Η chic μάλλον δεν έχει HUD.
-
Premier μόνο διχρωμία σε μαύρο-κόκκινο και μαύρο-λευκό. Η chic μάλλον δεν έχει HUD.
γιατί στο ελληνικο site έχει μόνο το κόκκινο...λογικά θα έχει και λευκό. Thanks
-
21340 ε για το δικο μου. μαλλον θα περιμενω καποια καλη προσφορα.
και αισθητηρες φυσικα δεν εχει σε τοσα χρηματα.
-
Πάτε καλά ρε σεις;
Για το γιαρακι μιλάμε, τι hud, ηλεκτροχρωματικους, full led και λοιπά κοκοψονια λέτε ;
Αμαξάκι πόλης (οκ με ικανότητα ταξιδιού) με εξοπλισμό ταξιδιάρικου;
Μην απορείτε αν με αυτά και εκείνα θα φτάνει στα 25000 ευρώ ! -
Προχωράνε οι τεχνολογίες, κάποτε δεν είχαμε ηλεκτρικά παράθυρα, το hud υπάρχει χρόνια σαν τεχνολογία και όλα τα άλλα γκατζετακια ειδικά μέσα στην πόλη έχουν εφαρμογή.
Δεν συμμερίζομαι την άποψη ότι το αυτοκίνητο πόλης πρέπει να είναι και άδειο σε θέμα εξοπλισμού
-
Ναι ειδικά το hud θα σε βοηθάει να βλέπεις καλύτερα τις ενδείξεις μέσα στο πηξιμο της Κηφισιας γιατί θα κινείσαι τόσο άνετα που αλίμονο αν μπορείς να κοιτάξεις το καντράν (το οποιο βέβαια θα πρέπει να είναι φουλ ψηφιακό κλπ).
Έχει πεθάνει η αυτοκίνηση και δεν το ξέρουμε.
Μαλλον στο myphone θα μπαίνουμε σε λίγο καιρό να ενημερωνόμαστε για τα νέα αυτοκίνητα.
Άλλωστε μέχρι τότε θα έχουμε 2-3 πραγματικές επιλογές άνα κατηγορία μιας και όλα θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα και μηχανικά μέρη, απλά θα διαφέρουν στο αυτοκόλλητο της μάρκας. -
3κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων 121 ίππων και 153 Nm ροπής, 0-100 χλμ./ώρα 9,0 (10,2 δλ. με το e-CVT κιβώτιο), τελική 180 χλμ./ώρα και την μέση κατανάλωση, σύμφωνα με την Τοyota να μετράται στα 5,3 λτ./100 χλμ. (4,7 λτ./100 χλμ. με το e-CVT κιβώτιο).
3κύλινδρο VVT-i των 1.490 κ.εκ. απόδοσης 91 ίππων και 120 Nm ροπής σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 80 ίππων και 141 Nm ροπής με συνδυαστική ισχύς 116 άλογα. 0-100 χλμ./ώρα 9,7 με τελική ταχύτητα τα 175 χλμ./ώρα ενώ η μέση κατανάλωση μετράται, σύμφωνα με την μάρκα στα 2,9 λτ./100 χλμ.
Το νέο Toyota Yaris θα διατεθεί σε 7 εξοπλιστικές εκδόσεις. Tα υβριδικά έχουν:
Active (17.330), Active Plus (18.920), Chic (20.790) , Style (20.160), Style Bi-Tone (20.880), Chic Bi-Tone (21.340) και Premier Edition (21.720).
Όπως βλέπετε, πολλοί θα πάνε για την Active στα 17.330 (δεν περιλαμβάνονται έξοδα/χρώματα, κ.λ.π), οπότε με περίπου 18.000 έχουν ένα νέο υβριδικό Yaris. Αν τώρα πας σε Bitone τότε με χίλια πας στην Premier Edition (και φωτοχρωματικό, δεν το πιστεύω ότι δεν το δίνουν αυτό σαν στάνταρ!) που έχει τα πάντα όλα. Αλλά και από τις απλές δεν έχει μεγάλη διαφορά, 930 από την Chic - 1560ευρ από την Style.
Γενικά τα παράδοξα των Active: δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, νόμιζα ότι αυτό ήταν στάνταρ το 2020. Στην Active Hybrid αναφέρει ότι έχει '2 ηχεία'(!) και τιμόνι ουρεθάνης. Στην Active 1.0l κινητήρα έχει 14' ατσάλινη, και τιμόνι ουρεθάνης και λεβιέ ταχυτήτων ουρεθάνης! Απίστευτο, αλλά κλασσικό, cost cutting.
Αν πήγαινα για το αυτοκίνητο, μάλλον θα πήγαινα για τα πάντα όλα, αφού πρέπει να φτάσεις στην Style τουλάχιστον για πολλά που θεωρείς δεδομένα στο 2020 (6 ηχεία ας πούμε..).
-
Γενικά τα παράδοξα των Active: δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, νόμιζα ότι αυτό ήταν στάνταρ το 2020.
Τα περισσότερα δεν έχουν στις βασικές εκδόσεις, δεν είναι κάτι περίεργο (δυστυχώς). Ουτε το 208 εχει, ούτε στην βασική Like ούτε στην επόμενη της βασικής την Active. Πρέπει να φτάσεις στην Allure για να έχεις πίαω ηλεκτρικά παράθυρα. Το ίδιο και στο Micra.
Επίσης δερμάτινο τιμόνι κανένα μικρό δεν έχει στην βασική έκδοση, όλα πλαστικό έχουν. -
3κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων 121 ίππων και 153 Nm ροπής, 0-100 χλμ./ώρα 9,0 (10,2 δλ. με το e-CVT κιβώτιο), τελική 180 χλμ./ώρα και την μέση κατανάλωση, σύμφωνα με την Τοyota να μετράται στα 5,3 λτ./100 χλμ. (4,7 λτ./100 χλμ. με το e-CVT κιβώτιο).
3κύλινδρο VVT-i των 1.490 κ.εκ. απόδοσης 91 ίππων και 120 Nm ροπής σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 80 ίππων και 141 Nm ροπής με συνδυαστική ισχύς 116 άλογα. 0-100 χλμ./ώρα 9,7 με τελική ταχύτητα τα 175 χλμ./ώρα ενώ η μέση κατανάλωση μετράται, σύμφωνα με την μάρκα στα 2,9 λτ./100 χλμ.
Το νέο Toyota Yaris θα διατεθεί σε 7 εξοπλιστικές εκδόσεις. Tα υβριδικά έχουν:
Active (17.330), Active Plus (18.920), Chic (20.790) , Style (20.160), Style Bi-Tone (20.880), Chic Bi-Tone (21.340) και Premier Edition (21.720).
Όπως βλέπετε, πολλοί θα πάνε για την Active στα 17.330 (δεν περιλαμβάνονται έξοδα/χρώματα, κ.λ.π), οπότε με περίπου 18.000 έχουν ένα νέο υβριδικό Yaris. Αν τώρα πας σε Bitone τότε με χίλια πας στην Premier Edition (και φωτοχρωματικό, δεν το πιστεύω ότι δεν το δίνουν αυτό σαν στάνταρ!) που έχει τα πάντα όλα. Αλλά και από τις απλές δεν έχει μεγάλη διαφορά, 930 από την Chic - 1560ευρ από την Style.
Γενικά τα παράδοξα των Active: δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, νόμιζα ότι αυτό ήταν στάνταρ το 2020. Στην Active Hybrid αναφέρει ότι έχει '2 ηχεία'(!) και τιμόνι ουρεθάνης. Στην Active 1.0l κινητήρα έχει 14' ατσάλινη, και τιμόνι ουρεθάνης και λεβιέ ταχυτήτων ουρεθάνης! Απίστευτο, αλλά κλασσικό, cost cutting.
Αν πήγαινα για το αυτοκίνητο, μάλλον θα πήγαινα για τα πάντα όλα, αφού πρέπει να φτάσεις στην Style τουλάχιστον για πολλά που θεωρείς δεδομένα στο 2020 (6 ηχεία ας πούμε..).
Μετα τις Active (17.330), Active Plus (18.920) δεν αξιζει να πας. Πας στο Jazz Hybrid
-
Αυτό πότε έρχεται Ελλάδα; Μήπως είναι ένας ακόμη πιο άμεσος ανταγωνιστής του yaris;
Στην Ιταλία το φθινόπωρο, με τιμή 21.950 στο 2ο εξοπλιστικό επίπεδο.
-
Καλα τα λεει ο ανθρωπος...nor
-
Αυτό πότε έρχεται Ελλάδα; Μήπως είναι ένας ακόμη πιο άμεσος ανταγωνιστής του yaris;
Στην Ιταλία το φθινόπωρο, με τιμή 21.950 στο 2ο εξοπλιστικό επίπεδο.
δίδυμου ηλεκτροκινητήρα υβριδικά στην ελλάδα ειναι το jazz και το yaris. όλα τα άλλα mild hybrid, dual clutch hybrid κλπ δεν μπορούν να δώσουν τις απαιτούμενες αποδόσεις ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης σε πόλεις.
-
Και για να κανουμε και μια σύγκριση με το τωρινό μοντέλο
yaris 1.5 12.400ε vs 15500e
yaris hybrid 16.000 vs 17300e
Για κάποιο λόγο το 1500αρι θα είναι 3100ε ακριβότερο απο το τωρινό ενω το υβριδικό μόνο 1300ε. Μήπως ρόλο παίζουν οι φόροι του κράτους;
-
Μη τρελλένεστε έτσι ήταν πάντα όταν παρουσιάζεται το καινούργιο μοντέλο σε οποιαδήποτε εταιρία .
Πάντα θα υπάρχουν πελάτες που θα σκάσουν τα € που ζητάει η Toyota για να το έχουν απλώς πρώτοι.
Περιμένεις το 2021 όταν θα παρουσιάσουν το yaris cross και ξαφνικά τα απλά yaris θα χαμηλώσουν τιμή για να υπάρχει χώρος μέχρι το chr να απλωθουν οι διάφορες εκδόσεις του cross .
Υπομονή ...
-
Μη τρελλένεστε έτσι ήταν πάντα όταν παρουσιάζεται το καινούργιο μοντέλο σε οποιαδήποτε εταιρία .
Πάντα θα υπάρχουν πελάτες που θα σκάσουν τα € που ζητάει η Toyota για να το έχουν απλώς πρώτοι.
Περιμένεις το 2021 όταν θα παρουσιάσουν το yaris cross και ξαφνικά τα απλά yaris θα χαμηλώσουν τιμή για να υπάρχει χώρος μέχρι το chr να απλωθουν οι διάφορες εκδόσεις του cross .
Υπομονή ...
Πολύ φοβάμαι πως οι εκδόσεις του Cross θα απλωθούν στα 30 χιλιάρικα...
-
MONMAN2 wrote:
Μη τρελλένεστε έτσι ήταν πάντα όταν παρουσιάζεται το καινούργιο μοντέλο σε οποιαδήποτε εταιρία .
Πάντα θα υπάρχουν πελάτες που θα σκάσουν τα € που ζητάει η Toyota για να το έχουν απλώς πρώτοι.
Περιμένεις το 2021 όταν θα παρουσιάσουν το yaris cross και ξαφνικά τα απλά yaris θα χαμηλώσουν τιμή για να υπάρχει χώρος μέχρι το chr να απλωθουν οι διάφορες εκδόσεις του cross .
Υπομονή ...
Πολύ φοβάμαι πως οι εκδόσεις του Cross θα απλωθούν στα 30 χιλιάρικα...
O 4X4 κάπου εκεί κοντά θα είναι, αλλά τους βλέπω αρκετά έξυπνους να βγάλουν μία έκδοση χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα και να ξεκινάει από 26.900, οπότε θα είναι και πάλι επιτυχία για την Toyota και λογική τιμή για κάποιους.
Το Yaris Cross μάλλον θα κόψει τις μισές πωλήσεις του C-HR όταν βγει..υπάρχει περίπτωση να έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και περισσότερο χώρο για τους πίσω..
-
Ακούστε που σας λέω, το yaris diesel που έχω τώρα ήταν από τις ακριβότερες εκδόσεις το μακρινό 13 , κοντά στα 19000 € πανοραμικη οροφή ,navi διζωνικος κλιματισμός κλπ εννοείτε όταν μου είπαν τη τιμή έφυγα μακρυά , αρχές του 14 ενόψει του φεις λιφτ η τιμή πήγε στα 16700 ! Φυσικά εδώ Θεσσαλονίκη δεν έλεγαν τίποτα Αθήνα η προσφορά , ήμουν και λίγο τυχερός βρήκα ένα με 1100 χλμ ενός μηνός και το πήρα με 15500.
Την ίδια εβδομάδα που το πήρα η αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη μου έδωσε προσφορά 15000 για ένα με χερούλια στα πίσω παράθυρα!
Δεν ξέρω τι παίζει Θεσσαλονίκη αλλά 100 χλμ γύρω να πας Καστοριά , Κατερίνη πχ που ξέρω παίρνεις 400-500 € καλλίτερη τιμή!
2020 Toyota Yaris