-
Ξεχνάς την αυτόνομη οδήγηση και την επιπλέον τεχνογνωσία κι εμπειρία που έχει ο πρωτοπόρος.
-
Τελικά πιστεύω ότι το καλύτερο σενάριο για την Tesla και τον Musk, μόλις σκάσει η φούσκα της μετοχής τους, είναι η εξαγορά από κάποιον μεγάλο παίχτη που θα θεωρήσει ότι έχει μείνει πίσω στην κούρσα της ηλεκτροκίνησης. Τίποτα άλλο δεν έχει να περιμένει η Tesla...
Αρα μπορείς να shortάρεις την μετοχή της tesla κ να βγάλεις υπερ-κέρδη... ελπίζω να το κάνεις κ να μην παραμείνει απλά στα ευκολα λόγια του να γράφεις σε ένα forum!!! εγώ ποντάρω στο αντίθετο σενάριο, κ φυσικά εχω αγοράσει ήδη μετοχές εδώ κ κάποιους μήνες, με μεγάλο κέρδος....
-
wantone wrote:
dimsabas wrote:
Η i3 δεν έχει σχέση με αυτόματο χιλιάρι Ibiza σε κανέναν τομέα. Αν ο στόχος σου είναι η απόλυτη οικονομία, πήγαινε σε καινούριο φυσικό αέριο. Αν θες τρομερή οικονομία ΚΑΙ τρομερό αυτοκίνητο, πάρε ηλεκτρικό.
Απαραίτητη προϋπόθεση και στις δύο περιπτώσεις: να σε βολεύει ο εφοδιασμός τους. Είτε μιλάμε για πρατήρια είτε για φόρτιση το βράδυ.
Τα ηλεκτρικά εισάγονται χωρίς δασμούς, δε γνωρίζω όμως αν αυτό ισχύει για την έκδοση με τη γεννήτρια:
I found this offer on AutoScout24.
Mileage: 78,000 km
First registration: 09/2013
Final price: € 10,200.-Σχεση δεν εχει αλλα σε μετακινει με χαμηλο κοστος, αυτο ψαχνουμε. Σε πολλα ειναι καλυτερο απο το ι3. Σκεψου να εχεις ατυχημα στο καρμπον σασσι. Θα χρεοκοπησεις.
Αν i3, μόνο μικτή ασφάλεια, ούτε συζήτηση επ' αυτού. Ψάχνεις λοιπόν το μικρότερο δυνατό κόστος, μόνο αυτό σε ενδιαφέρει. Δώσε λοιπόν πλήρη στοιχεία: τι χιλιόμετρα κάνεις ετησίως, σε ποιους άξονες για να δούμε αν βολεύει το φυσικό αέριο. Πόσα μεγάλα ταξίδια το χρόνο, τι όχημα κυκλοφορείς τώρα (γιατί ενδέχεται η πιο οικονομική λύση να είναι το υγραέριο στο σημερινό). Γίνε συγκεκριμένος γιατί σε κάθε αγοραστή ταιριάζει διαφορετικό καύσιμο.
Όσο για τις μπαταρίες των 3' και άπειρων χιλιομέτρων, θα ήταν παράδοξο να είχαν προκύψει στην πρώτη δεκαετία έξαρσης της ηλεκτροκίνησης. Ας απολαύσουμε τη στιγμή, η Ρώμη δε χτίστηκε σε μια μέρα.
δεν καταλαβαινω την εμμονη με το υγραεριο. Εδω θελουμε να κανουμε ποιο απλο το αυτοκινητο οχι ποιο πολυπλοκο. Εχω απεχθεια σε ολα αυτα τα συστηματα και σε μαστορια του καθε ειδους. Οποτε το ηλεκτρικο για μενα ειναι η μονη επιλογη αν βρεις χαμηλο κοστος αποκτησης. Δεν ξερω αν ειναι το ι3 και το Ληφ καλο μου φαινεται. Ισως να ειναι καποιο αλλο.
Το υπαρχον οχημα ειναι ενα αμερικανικο SUV χαμηλου κοστους και σχετικα καλης αξιοπιστιας. Οι διαδρομες θα ειναι τυπικα τουριστικες.
-
Εγώ έχω εκφράσει τις επιφυλάξεις μου για την ηλετροκίνηση και τους στόχους μέχρι το 2030 ειδικά στην Ελλάδα και πόσο παράλογα μου φαίνονται για τώρα. Και το κόστος αγοράς και η περιορισμένη αυτονομία.
Ενημερώνομαι όσο μπορώ και σκέφτομαι πάντα τα πράγματα κι απ τις δύο πλευρές... αυτό που παρατηρώ είναι πως τα τελευταία μοντέλα αυτοκινήτων για κοινούς θνητούς στις 'καθώς πρέπει' εκδόσεις τους έχουν ξεφύγει σε τιμή. Ένα μέσο B/C segment με ενα σύγχρονο τρικύλινδρο μικρού κυβισμού (ώστε να εναρμονίζεται με τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων) και αυτόματο, παίζει πλέον στις 25.000€ σαν μέση τιμή, το ίδιο και τα υβριδικά, και σε καλά εξοπλισμένες εκδόσεις ξεπερνούν τα 30 χιλιάρικα! Δηλαδή το κόστος όλο και πλησιάζει και τείνει να εξισωθεί με τα ηλεκτρικά που παρουσιάζονται τους τελευταίους μήνες, παραμένουν τα προβλήματα της ανύπαρκτης υποδομής στην Ελλάδα και της αυτονομίας. Αλλά τελευταία, ανακοινώνουν 'προσιτά' σε τιμή αυτοκίνητα που επίσης τείνουν να πλησιάσουν το 'ένα ρεζερβουάρ' αυτονομία. π.χ. το Κονα και το ID3 που κοιτούσα τώρα ...
Οπότε αρχίζω να δίνω περισσότερες πιθανότητες να είναι πιο κοντά η μετάβαση απ ότι νομίζουμε και κάααπως ρεαλιστικό το '2030'... αν και με τίποτα δεν θα αγόραζα ηλεκτρικό ακόμη σήμερα!
-
Τρομερός τύπος ο Elon κ συμφωνώ στη στάση ζωής του (δυστυχώς δεν μπορώ να τον παρακολουθήσω στα παιδιά με τις διάσημες που αποκτά κατά διαστήματα!), αλλά είναι υψηλού ρίσκου επένδυση κατά τη γνώμη μου.
Μπορεί οι Κινέζοι την επόμενη διετία να τον πεταξουν εξω και απο το διάστημα κ τα ηλεκτρικά.
https://www.forbes.com/sites/greatspeculations/2020/01/24/tesla-stock-to-0/
Ποιο πιθανό είναι το πρωτο μου ηλεκτρικό να είναι ένα Citroen Αmi(y) παρα ενα Model X.
-
Ποιο πιθανό είναι το πρωτο μου ηλεκτρικό να είναι ένα Citroen Αmi(y) παρα ενα Model X.
Για να κάνεις βόλτα το τετράγωνο; Στην Γαλλία διαφημίζεται σαν κάτι που μπορούν τα το χρησιμοποιήσουν άτομα από 14άρων χρονών.
-
Να τον χαιρεστε οσοι τον καμαρωνετε
-
Dublin wrote:
Ποιο πιθανό είναι το πρωτο μου ηλεκτρικό να είναι ένα Citroen Αmi(y) παρα ενα Model X.
Για να κάνεις βόλτα το τετράγωνο; Στην Γαλλία διαφημίζεται σαν κάτι που μπορούν τα το χρησιμοποιήσουν άτομα από 14άρων χρονών.
Για να πηγαίνω γύρω γύρω Αθήνα. Χαλάνδρι - Αγ Παρασκευή - Κέντρο - Παγκράτι - Ζωγράφου - Καισαριανή κινούμαι περισσότερο.
Γιατί να το θέλω το ηλεκτρικό; να κάνω Θεσσαλονίκη Αθήνα σε 20 ώρες;
-
Super@T wrote:
Dublin wrote:
Ποιο πιθανό είναι το πρωτο μου ηλεκτρικό να είναι ένα Citroen Αmi(y) παρα ενα Model X.
Για να κάνεις βόλτα το τετράγωνο; Στην Γαλλία διαφημίζεται σαν κάτι που μπορούν τα το χρησιμοποιήσουν άτομα από 14άρων χρονών.
Για να πηγαίνω γύρω γύρω Αθήνα. Χαλάνδρι - Αγ Παρασκευή - Κέντρο - Παγκράτι - Ζωγράφου - Καισαριανή κινούμαι περισσότερο.
Γιατί να το θέλω το ηλεκτρικό; να κάνω Θεσσαλονίκη Αθήνα σε 20 ώρες;
Αν πηγαίνεις από όλους τους δευτερεύοντες δρόμους γίνεται. Γιατί βλέπω έχει λέει τελική ταχύτητα 45 km/h. 6000 € για τέτοιες δυνατότητες, όχι.
-
Πάντως μέσα στον Βόλο, ακόμα και για μπάνιο στα κοντινά μια χαρά είναι τα 45km/h. Το ότι έχει μόνο δύο θέσεις είναι αυτό που με ενοχλεί. Λες να το ξανασκευτεί η Τογιότα και να βγάλει ένα ηλεκτρικό IQ;
-
Dublin wrote:
Super@T wrote:
Dublin wrote:
Ποιο πιθανό είναι το πρωτο μου ηλεκτρικό να είναι ένα Citroen Αmi(y) παρα ενα Model X.
Για να κάνεις βόλτα το τετράγωνο; Στην Γαλλία διαφημίζεται σαν κάτι που μπορούν τα το χρησιμοποιήσουν άτομα από 14άρων χρονών.
Για να πηγαίνω γύρω γύρω Αθήνα. Χαλάνδρι - Αγ Παρασκευή - Κέντρο - Παγκράτι - Ζωγράφου - Καισαριανή κινούμαι περισσότερο.
Γιατί να το θέλω το ηλεκτρικό; να κάνω Θεσσαλονίκη Αθήνα σε 20 ώρες;
Αν πηγαίνεις από όλους τους δευτερεύοντες δρόμους γίνεται. Γιατί βλέπω έχει λέει τελική ταχύτητα 45 km/h. 6000 € για τέτοιες δυνατότητες, όχι.
Η συνηθέστερη ταχύτητα με αυτοκίνητο εκεί που κινούμαι και κέντρο είναι 0, οπότε το 45 είναι αρκετά μεγάλο νούμερο ήδη!
Παλιότερα που ήμουν ποιο fit κ είχα λιγότερα άγχη τα έκανα με ποδήλατο αυτά να καταλάβεις.
Πάντως με 7000 δεν παίρνεις ούτε καν CB500X για να καταλάβεις, κ δεν μπορείς να πας ποιο γρήγορα κέντρο ούτε με αυτό.
Αυτό το όχημα, δεν θα έχει κάποια έκπτωση Ελλάδα;
-
Πάντως μέσα στον Βόλο, ακόμα και για μπάνιο στα κοντινά μια χαρά είναι τα 45km/h. Το ότι έχει μόνο δύο θέσεις είναι αυτό που με ενοχλεί. Λες να το ξανασκευτεί η Τογιότα και να βγάλει ένα ηλεκτρικό IQ;
Ξεκίνησε μια φορά να πας Αγριά με 45 χαω κι όταν θα έχεις 50 οχήματα πίσω σου να βρίζουν και να κοντεύουν να περάσουν από πάνω σου, θα αλλάξεις γνώμη. 45 είναι η τελική από 50αρι σκούτερ με κόφτη.
Τέτοια οχήματα υπήρχαν από πάντα, golf cart τα λέγαμε όπως έχω ξαναπεί, σαν αυτά που έχουν και κάποια εμπορικά κέντρα ή διάδρομοι αεροδρομίων. Είναι ακατάλληλα για δημόσιους δρόμους, τα διαφημίζουν μόνο λόγω της φήμης και ξαφνικού ενδιαφέροντος του κόσμου για τα ηλεκτρικά, μπας και τσιμπήσει κάποιος.
-
Δεν ξέρω τι παθητική ασφάλεια έχει, και τι φρένα, αλλά το Μπαογιούν Ε300 με τα έως 300χλμ. αυτονομία, και μέγεθος μεγαλύτερο του Ζμαρτ, ίσως είναι μια λύση για κάποιους.
Η τιμή είναι αστεία : 8.200 ευραίους στην Κίνα, όσο κάτι γκολφ καρτ εδώ, και πολύ φθηνότερα από Aixam. Eλπίζω αν έρθει εδώ να μην πάει στα 18.200 ευρώ, ικανούς τους έχω.
-
Ξεχνάς την αυτόνομη οδήγηση και την επιπλέον τεχνογνωσία κι εμπειρία που έχει ο πρωτοπόρος.
Επειδή μιλάμε για ηλεκτροκίνηση, δηλαδή ένα απλούστατο μοτέρ και μια κοινή τεχνολογία για όλους όσον αφορά τις μπαταρίες, το πλεονέκτημα του πρωτοπόρου είναι μηδενικό και υφίστατο μόνο μέχρι να μπουν οι μεγάλοι παίκτες στο παιχνίδι. Η δε αυτόνομη οδήγηση έχει πλέον γίνει κτήμα όλων...
-
harisma23 wrote:
Τελικά πιστεύω ότι το καλύτερο σενάριο για την Tesla και τον Musk, μόλις σκάσει η φούσκα της μετοχής τους, είναι η εξαγορά από κάποιον μεγάλο παίχτη που θα θεωρήσει ότι έχει μείνει πίσω στην κούρσα της ηλεκτροκίνησης. Τίποτα άλλο δεν έχει να περιμένει η Tesla...
Αρα μπορείς να shortάρεις την μετοχή της tesla κ να βγάλεις υπερ-κέρδη... ελπίζω να το κάνεις κ να μην παραμείνει απλά στα ευκολα λόγια του να γράφεις σε ένα forum!!! εγώ ποντάρω στο αντίθετο σενάριο, κ φυσικά εχω αγοράσει ήδη μετοχές εδώ κ κάποιους μήνες, με μεγάλο κέρδος....
Δηλαδή με εγκαλείς γιατί δεν έχω σορτάρει τη μετοχή της Tesla;
Για τα επιχειρήματα που παρέθεσα, έχεις κάτι να πεις ή η θέση σου συνοψίζεται στο ότι προς το παρόν βγάζεις λεφτά από τη μετοχή της; Ή μάλλον θεωρητικά βγάζεις λεφτά... γιατί πρακτικά αν δεν ρευστοποιήσεις δεν έχεις βγάλει τίποτα!
-
Εφοσον μεταβιβαζονται οι μετοχες, ναι εχει χρημα στην τσεπη του.
Χωρις πλακα, οντως τωρα εχεις μετοχες;
Εμ, πες το πουλακι μ.
Εγω θα επαιρνα μετοχες γιατι θα πιστευα στον σκοπο του, για εκεινη την πατεντα με τα κεραμυδια.
Αυτο ναι ει αι οντως επαναστατικο και με πραγματικο αντικτυπο στον πλανητη.
-
dimsabas wrote:
Ξεχνάς την αυτόνομη οδήγηση και την επιπλέον τεχνογνωσία κι εμπειρία που έχει ο πρωτοπόρος.
Επειδή μιλάμε για ηλεκτροκίνηση, δηλαδή ένα απλούστατο μοτέρ και μια κοινή τεχνολογία για όλους όσον αφορά τις μπαταρίες, το πλεονέκτημα του πρωτοπόρου είναι μηδενικό και υφίστατο μόνο μέχρι να μπουν οι μεγάλοι παίκτες στο παιχνίδι. Η δε αυτόνομη οδήγηση έχει πλέον γίνει κτήμα όλων...
Βασικα δεν ειναι ακριβως ετσι, διοτινυπαρχουν και οι πατεντες. Αλλα οπως σωστα ειπες πιο κατω ο σωστος επιχεορηματιας πρεπει να καταλαβει με ψυχρη λογικη ποτε ειναι το πίκ του και εκει να κανει τα επομενα βηματα.
Το 90% των επιχειρηματιων δεν μπορουν να κανουν τα βηματα αυτα, οχι διοτι ειναι χαζοι, αλλα διοτι ειναι ανθρωποι και δενονται θυμικα με τον κοπο της εργασιας τους αλλα και αυτην των εργαζομενων τους.
-
Δηλαδή με εγκαλείς γιατί δεν έχω σορτάρει τη μετοχή της Tesla;
Σοβαρά, έχω αγοράσει μετοχές μέσω της Revolut από τότε που έβαλε μετοχές, κ τις είχα πάρει για την ακρίβεια λίγο κάτω από 400 $. Μπορείτε να τσεκάρετε την τιμή που ειναι τώρα... Φυσικά κ το κέρδος καρπώνεται όταν ρευστοποιείς, αλλά προς απογοήτευση σου, η πορεία της μετοχής θα ειναι ανοδική κ μόνον για τουλάχιστον ένα χρονο. Ξέρεις ποσοι έλεγαν οτι θα χρεωκοποίησει η Tesla επειδή έβγαζε ζημιές? πριν λίγους μήνες ολα αυτα... Κ για να μην το κουράζουμε, ο άνθρωπος ειναι επανάσταση, καινοτομία, αυτό που έχει καταφέρει είναι τρομερό, κ πιστεύω κάθε στιγμή στο εγχείρημα του.
-
Αν το βλεπεις ως συμβολη σε εναν πρωτοπορο, οραματιστη, λειτουργεις οπως θα επρεπε να λειτουργει το συσυημα, δεν προσδοκας σε ακραια κερδη αλλα συμβαλεις στην αναπτυξη και στο τελος ναι επιζητας και ενα μεριδιο λελογισμενων κερδων καθως κατεθεσες δικο σου, προσωπικο χρημα.
Το βρισκω αρκετα ρομαντικο και ρεαλιστικό για μοχλευση νεας εποχης σε καθε τομεα.
Τα παντα δηλαδη εχουν πολλες διαβαθμισεις, αλλο αυτο το ακραιο των υπερκερδων χωρις οραμα και πιστευω, που προκαλει τις λαθος εξελιξεις στα επιχειρηματικά νεα, και αλλο αυτο που κανεις εσυ.
Και τα δυο στο ιδιο συστημα, με τελειως διαφορετικες αφετηριες και προορισμο.
Πολυ ενδιαφερον.
Να μια ακομα διαφορα των γιαλατζι και των παρωπιδων προηγουμενων γενεων.
-
Ωραίος ο Mask και οι καινούργιες τεχνολογίες αλλά να μην ξεχνάμε ότι είναι ένας από τους πιο κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες στις ΗΠΑ έχοντας πάρει δισεκατομύρρια από την κυβέρνηση σε επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές κλπ για την Tesla και την Space-x ώστε οι εταιρίες του να ειναι στα όρια της χρεοκοπίας και αυτός ένας από τους πλουσιότερους στον κόσμο (περίεργο εε;).
(παλιότερα άρθρα)
https://www.latimes.com/business/la-fi-hy-musk-subsidies-20150531-story.html
https://www.latimes.com/business/la-fi-hy-musk-subsidies-20150531-story.html
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης