Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD KUGA 2020
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD KUGA 2020
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 53
    • 54
    • 5 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    1072
    35315
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Εντάξει οι μηχανικοί ανοίγουν σαμπάνιες για κάθε κιλό που γλιτώνουν αλλά 20 κιλά δεν το λες και καμιά σπουδαία διαφορά για την κατανάλωση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 10
      • fanis75
        fanis75 moderator @tkin73 last edited by

        αλλά 20 κιλά δεν το λες και καμιά σπουδαία διαφορά για την κατανάλωση.

        Όχι δεν είναι σπουδαία διαφορά (εκτός εαν στην πράξη είναι μεγαλύτερη). Η μειωμένη κατανάλωση είναι κυρίως από το νέο κινητήρα (πολύ καλύτερος από τον προηγούμενο) και δευτερευόντως από την καλύτερη αεροδυναμική.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • dimitriscsd
          dimitriscsd last edited by

          Στο τελευταίο ρεζερβουάρ μου στο Focus (~1450 κιλά) είχα 7.7 σε μικτή χρήση. Άντε το KUGA να έχει 8.5 το πολύ 9. Παραπάνω δύσκολα...

          Αντικειμενικά δεν είναι αμάξι για το παραμικρό 'πέταγμα' στο κέντρο ή μικροδουλειές να είσαι μόνιμα στην κίνηση. Για να έχεις κάτι σαν το Kuga θες και ένα δεύτερο μικρό για την πόλη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 15
          • B
            bolt last edited by

            Παιδια, αν πατε ρωτηστε και τι εκπτωση παιζει γενικα (αν παιζει). Απο οτι εχω καταλαβει ειναι σφιχτοι και αυτοι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • K
              kkostask last edited by

              Τόσο σφιχτοί που αν ρωτήσεις για τυχόν έκπτωση παίζει να ζητήσουν και παραπάνω.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                tutuyo last edited by

                Πάντως εγώ που το είδα από κοντά το πορτ μπαγκαζ το είδα απλά ικανοποιητικό (στην default θέση), το περίμενα σπηλαιωδες με βάση την εικόνα του αυτοκινήτου

                465lt το δίνουν αν δεν κάνω λάθος αλλά βέβαια παίζει και αυτό το πολύ χρηστικό σύστημα που μετακινούνται οι πίσω θέσεις κατά το δοκούν

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  sera2008 last edited by

                  Έχω πάρει προσφορά για το νέο Kuga με σχεδόν 700€ έκπτωση και με το παράδοξο στην St Line-X με μεταλλικο χρωμα ο 2.0 diesel mild hybrid να βγαίνει 1000€ φθηνότερο από την ίδια έκδοση 1.5 diesel (33600 vs 34600) λόγω μειωμένου τέλους ταξινόμησης ως mild hybrid...Επίσης με την ίδια έκπτωση το 2.0 diesel mild hybrid Vignale 36900€.

                  Οι τιμές αυτές με ανταλλαγή e-mail με τον πωλητή που είχα αγοράσει πριν 4 χρόνια το προηγούμενο Kuga.Μπορει από κοντά να πέσει λίγο ακόμα πιστεύω. Περιμενω για test drive το δίλιτρο γιατί είναι δύσκολο να βρεθεί....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 21
                  • D
                    dimitrioskosmas last edited by

                    Ειδα το kuga hubrid στο mall και απογοητευτηκα απο την ποιότητα και το φινιρισμα. Το focus active παραδιπλα σαφως ανώτερο ποιοτικά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • T
                      teo-mak last edited by

                      Το kuga με απογοήτευσε.

                      Τεράστιο χωρίς να προσφέρει ανάλογους χώρους και ποιοτικά φαίνεται κατώτερο του μοντέλου που αντικαθιστά.

                      Επίσης στο 'τεστ' κλεισίματος πόρτας μου θύμισε αυτοκίνητο παλαιότερων  δεκαετιών.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Τι περιλαμβάνει δλδ αυτό το τεστ κλεισίματος;

                        Αν εννοείς αυτό το περιβόητο γδούπο που κάνουν όλα τα πριμιουμ δε ξέρω...

                        Πράγματι όλοι νιώθουμε ότι μπαίνουμε σε κάτι που τα έχει τα λεφτά του αν κλείνουμε μια βαριά πόρτα. Θεωρούμε ότι δεν έχουν τσιγκουνευτει σε υλικά σε ηχομόνωση σε παθητική ασφάλεια.

                        Όμως είναι έτσι το 2020?

                        Το ζητούμενο δεν είναι ελαφριά αμάξια με αμαξώματα αυξημένης ακαμψίας και τα οποία ταυτόχρονα να παίρνουν άριστα στα κρας τεστ;

                        Αν το αμάξι σου είναι ελαφρύ κερδιζοντας σε ρύπους και κατανάλωση όντως παθητικά ασφαλές και ταυτόχρονα έχεις την απαραίτητη ακαμψία πλαισίου δεν έχεις το τελειο πακέτο;

                        Τι να το κάνεις το γδούπο της πόρτας που προσθέτει περιττά κιλά;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • T
                          teo-mak last edited by

                          Μαζί σου, αλλά το συγκεκριμένο όχημα κοστίζει κάποια αρκετά χιλιάρικα και το να τσιγκουνευτουν (ενδεχομένως ένα κομμάτι πισσοχαρτο) κάτι το οποίο κοστίζει ελάχιστα και προσθέτει ελάχιστα στο βάρος του οχήματος μου κάνει κάπως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            tkin73 last edited by

                            Ρε σε σε καθε μοντελο νεο ο καθε κατασκευαστης ανακοινωνει ποσα κιλα είναι ελαφρυτερο απο το προηγουμενο και πιστεψε με πολυ τα μετρουν αυτα τα κιλα για την επιλογη τους αλλα και γιατί η μειωση κιλων δειχνει εξέλιξη τεχνολογιων και θα παει ο αλλος να προσθέσει παραπανω κιλα χωρις λόγο? προκειται για μεγαλο αμαξι αν πας χαλαρα το αμαξι θα πιασει τα 1700 κιλα κενο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • L
                              lap last edited by

                              Πρωτα απο ολα δεν εχουν πλεον πισσόχαρτα τα αυτοκινητα.

                              Ισα ισα εχουν πολυ εξελιγμενα ηχομονωτικα.

                              Δευτερον, σπαταλουνται εκατομμυρια ευρω σε ερευνα καλυτερων και ανθεκτικότερων χαλύβων που ομως ειναι και ελαφτρυτεροι.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dublin last edited by

                                Το τεστ της πόρτας δεν έχει σχέση με το βάρος.

                                Δείτε ολα τα τεστ του Τόμας στο Autogefuhl και θα καταλάβετε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • T
                                  teo-mak last edited by

                                  Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι ένα γκλανκ στην πόρτα το καταπίνετε;

                                  Μιλάμε για

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • dimitriscsd
                                    dimitriscsd last edited by

                                    Μάλλον κάποιο θέμα είχε το συγκεκριμένο που είδες. Όσα Ford έχω δει μετά το 2018, ασχέτως μοντέλου δε κάνουν 'γκλανκ' στο κλείσιμο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • D
                                      dublin last edited by

                                      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Citroen-C5-Aircross-VS-Ford-Kuga_204744_45839.asp

                                      Η μάχη των μεγάλων - μεσαίων!

                                      Νομίζω είναι 50-50%, εγώ θα πήγαινα σίγουρα C5 Aircross diesel, αλλά για πολλούς είναι μια μάχη που κρίνεται στις λεπτομέρειες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • P
                                        panormus772 last edited by

                                        Όχι και τόσο ενθαρρυντικό αποτέλεσμα. Τελικά, ο όγκος και το μεγάλο βάρος (είναι το υβριδικό plug-in) παίζουν το ρόλο τους.

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • D
                                          dublin @panormus772 last edited by

                                          Όχι και τόσο ενθαρρυντικό αποτέλεσμα. Τελικά, ο όγκος και το μεγάλο βάρος (είναι το υβριδικό plug-in) παίζουν το ρόλο τους.

                                          Youtube Video

                                          Απίστευτα χαμηλό νούμερο, και σε αυτό το τεστ τα νούμερα είναι υψηλότερα από αυτά που παραθέτω εγώ που είναι από Autotriti.

                                          Ακόμη και το Juke του 2014 που το φώναζαν Nissan Joke, έκανε πολύ μεγαλύτερο νούμερο.

                                          Νομίζω εγείρονται σοβαρά θέματα ασφαλείας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @dublin last edited by

                                            Ανοίγω νέο θέμα, να συζητάμε ό,τι είναι σχετικό με την 3η γενικά του δημοφιλούς SUV της Ford.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 5 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr