-
Kάνε search στο fb Ford Puma Club Hellas και Peugeot 2008 Hellas Club.
Για το puma γράφουν αρκετά καλά νούμερα όπως πχ 200χλμ ταξίδι με 100-120 5.5 πήγαινε / 6,1 έλα κατανάλωση. Αλλά γενικά όσο το έχω ψάξει εκεί του δίνουν από 6 μέχρι 6.5 μέση.
Θυμάμαι που τα είχα κάνει τεστ ντραιβ το ένα πίσω από το άλλο (1.2 100hp πρώτα και μετά 1.0 125hp) δεν είχα παρατηρήσει μεγάλη διαφορά στην επιτάχυνση. Και το 2ο το είχα και μόνος και το πήγα 1η-2α και 3η όπου μπορούσα τέρμα.
Ο 1.0 125hp χωρίς το mh τι καταναλώσεις είχε? Στο focus αν δεν κάνω λάθος μέση γύρω στα 7 με 7,5 ?
-
Θυμάμαι που τα είχα κάνει τεστ ντραιβ το ένα πίσω από το άλλο (1.2 100hp πρώτα και μετά 1.0 125hp) δεν είχα παρατηρήσει μεγάλη διαφορά στην επιτάχυνση.
Ποιο μοντελο εννοεις? Γιατι 1,2 με 100 δεν υπαρχει στο Puma
-
Ο 1.0 125hp χωρίς το mh τι καταναλώσεις είχε? Στο focus αν δεν κάνω λάθος μέση γύρω στα 7 με 7,5 ?
Στο Focus δεν ξέρω, αλλά στο Fiesta μου έβγαλε 7.5 ένα ΣΚ που το είχα αλλά με αρκετό σκίσιμο. Όμως δεν έκανα πολλά χλμ σε κίνηση πόλης, από την άλλη πήγα σε ανάβαση Διονύσου που δεν θα έκανα στην καθημερινότητά μου.
Ποιο μοντελο εννοεις? Γιατι 1,2 με 100 δεν υπαρχει στο Puma
Μάλλον το 2008 εννοεί, για το οποίο ρωτάνε παραπάνω.
-
hountalas wrote:
Θυμάμαι που τα είχα κάνει τεστ ντραιβ το ένα πίσω από το άλλο (1.2 100hp πρώτα και μετά 1.0 125hp) δεν είχα παρατηρήσει μεγάλη διαφορά στην επιτάχυνση.
Ποιο μοντελο εννοεις? Γιατι 1,2 με 100 δεν υπαρχει στο Puma
Ναι για το 2008 ελεγα τον 1.2 100 puretech.
-
Μπήκα στο φορουμ που λετε και οι μέσες καταναλώσεις που γράφουν είναι εντυπωσιακά καλές για βενζινοκίνητο με αυτούς τους ιππους. Μάλλον το 'ψευτο-υβριδικό' κάνει δουλίτσα.
-
Για καταναλωσεις κοιταξτε κι εδω
-
Πάντως τα μεγάλα κεφάλια στην Ευρωπαϊκή Ford τα χουν κάνει λίγο μούσκεμα, μάνατζμεντ που θα ζήλευε την οργάνωση των Lidl, προσφέροντας πολλά αλληλοκαλυπτόμενα μοντέλα, τίποτα στην οικονομική κατηγορία, τίποτα με ιδιαίτερη ευρυχωρία (τσουρέκια μας τα έκαναν επειδή έβγαλαν τη ρεζέρβα και προσφέρουν ένα κουτί αντίστοιχου όγκου), τίποτα με ιδιαίτερη οικονομία καυσίμου & ρύπων αντίστοιχα (ένας χιλιάρης κινητήρας 10ετίας+ με mild hybrid που ανεβάζει το κόστος προσφέροντας αμελητέα οικονομία, μείωση ρύπων, ή άυξηση επιδόσεων), συνεχείς αφαιρέσεις των χαρακτηριστικών που καθιστούν τα Ford διαφορετικά αυτοκίνητα, όπως η τεχνολογία των αναρτήσεων κ.λ.π.
Αυτή τη στιγμή προσφέρουν στη κατηγορία, Ecosport, Fiesta Active, Puma, Focus Active, με τιμές που ξεκινάνε από 20 χιλιάρικα... πραγματικά ευρύχωρο για οικογενειακή χρήση μόνο το βάγκον Focus που στην έδοση Active ξεκινάει από 25.
Σαν οδηγός δίνω προτεραιότητα στη μάρκα πριν από όλες τις άλλες, σαν αγοραστής δεν μπορεί παρά να διακρίνω την έλλειψη ανταγωνιστικότητάς και vfm των μοντέλων και ενώ περιμέναμε το Puma να είναι 'επαναστατικό' και μπει επικεφαλής στη κατηγορία, ΔΕΝ το βλέπω ως το 'shut up and take my money' που έλπιζα... Και δε μπορώ να το χωνέψω ότι έτσι όπως πάνε η Ford και κάποιες άλλες εταιρείες, τελικά θα 'καταντήσουμε' να βλέπουμε τα VAG ως 'συμφέρουσες αγορές'...
-
και ενώ περιμέναμε το Puma να είναι 'επαναστατικό' και μπει επικεφαλής στη κατηγορία, ΔΕΝ το βλέπω ως το 'shut up and take my money' που έλπιζα... Και δε μπορώ να το χωνέψω ότι έτσι όπως πάνε η Ford και κάποιες άλλες εταιρείες, τελικά θα 'καταντήσουμε' να βλέπουμε τα VAG ως 'συμφέρουσες αγορές'...
Μα το Puma είναι στην κορυφή της κατηγορίας σε όλους τους τομείς, εκτός των χώρων. Οι οποίοι χώροι είναι μια χαρά, απλά δεν είναι στο τοπ της κατηγορίας. Όπως έδειξε στο video και διαπίστωσα και εγώ (1.82 είμαι, 82 κιλά) πίσω μου κάθομαι άνετα. Πανέμορφο είναι, κορυφαίο στον δρόμο, καλή ποιότητα κύλισης, ωραίο εξοπλισμό (από τα ελάχιστα της κατηγορίας με ηελκτρική πόρτα αποσκευών), λογική τιμή και κινητήρες στο άνω άκρο (το ότι ο Ecoboost είναι 10ετιας δεν μου λέει κάτι, αφού συνεχίζει να είναι ο καλύτερος 1.000αρης). Κερασάκι τα 8 χρόνια εγγύηση και στην Ελλάδα και το χρηματοδοτικό με 1%.
-
Εγω περιμενω να δω το Puma ST . Αν και νομιζω θα εχει κοντα τα 30, αν δεν αλλαξουν οι φοροι
-
Ήδη στην Αγγλία υπάρχει Puma (σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού) με τον 1.5 και 200 άλογα του Fiesta ST.
-
Κυκλοφορισε κιολας? Ξερω οτι θα εβγαινε, αλλά δεν ηξερα οτι εφτασε στις εκθεσεις κιολας . Ποσο εχει εκει ?
-
Κυκλοφορισε κιολας? Ξερω οτι θα εβγαινε, αλλά δεν ηξερα οτι εφτασε στις εκθεσεις κιολας . Ποσο εχει εκει ?
Δεν ξέρω! Απλά το είδα στο βίντεο του Άγγλου που ανέβηκε παραπάνω, ότι είναι διαθέσιμο. Δεν ξέρω εαν είναι ήδη και σε τι τιμή. Στο site πάντως δεν το έχει.
-
Εξαρταται τί εννοεις αξιολογη οικονομια,αν ειναι 1lt/100km ,μιλαμε για 210 ευρω το χρονο(για ετησιο ογκο χιλιομετρων 15.000.)
Αν προσθεσεις και τα μειωμενα τελη ,φτανει στο 300αρι.
Οι χωροι ειναι ενα θεμα,που σε πολλες περιπτωσεις και για πολλες οικογενειες θα ειναι deal breaker.
Εκει οντως χανει το αμαξι,και ειναι κριμα γιατι με συρομενα καθισματα πχ θα μακιγιαριζε λιγο το προβλημα
-
Κυκλοφορισε κιολας? Ξερω οτι θα εβγαινε, αλλά δεν ηξερα οτι εφτασε στις εκθεσεις κιολας . Ποσο εχει εκει ?
Δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα το Puma ST ακόμα.
-
Στο Focus δεν ξέρω, αλλά στο Fiesta μου έβγαλε 7.5 ένα ΣΚ που το είχα αλλά με αρκετό σκίσιμο. Όμως δεν έκανα πολλά χλμ σε κίνηση πόλης, από την άλλη πήγα σε ανάβαση Διονύσου που δεν θα έκανα στην καθημερινότητά μου.
Fiesta ecoboost 1.0 100hp με 5άρι κιβώτιο (του 2015) μέση 7.6-7,7λτ/100Km με 80% πόλη (Βριλήσσια,Ν.Φιλαδέλφεια,Μεταμόρφωση,Ν.Ιωνία,ποτάμι,Φάληρο,Πειραιά,Γλυφάδα,Κηφισιά,Χαλάνδρι,Αγ.Παρασκευή είναι οι συνήθεις διαδρομές κι από αυτό το 80%των αστικών διαδρομών, ένα 20% και λίγο κέντρο).
Πιστεύω ότι ειδικές hot εκδόσεις σε τέτοια αμαξώματα (Suv/crossover π.χ. Τ-roc R,Puma ST) δε λένε κάτι, ιδίως για τα λεφτά που ζητάνε. Ο.κ. να έχουν καλή δύναμη (το Puma st-line με τα 125-155 είναι νομίζω αρκετά για ασφαλές ταξιδάκι,όπως και το Troc,Κamiq,Arona εως 150 άλογα ή 2008 με 130-155 ή captur με 130-155,Vitara 130-140.Μόνο το Juke υστερεί με τα 115).Γενικώς, από 120-150 άλογα βενζίνη για bsuv είναι ικανοποιητικό (ιδίως όταν τα φορτώσεις).
Άμα είναι να θες κάτι σε τέτοιο στήσιμο και άλογα, καλύτερα ένα sport supermini,hatch,sedan.
-
-
Πρώτον μιλάει σαν να βρίσκεται σε καφέ, όχι σε παρουσίαση
Δεύτερον, καλύτερο ντύσιμο ρε φίλε. Σαν να βγήκες να πετάξεις τα σκουπίδια είσαι ντυμένος ή να πας σουπερμάρκετ για ψώνια.
Κατά τα άλλα ωραία δοκιμή.
-
Πάντως,λέει ότι είναι 1.80μ. ύψος και κάθεται καλά πίσω με τη θέση του οδηγού για το ίδιο ύψος (εγώ είμαι 1.76,οπότε κι ένας 1.85 κάθεται πίσω μου). Δεν είναι και το πιο ευρύχωρο,αλλά δεν μπορείς να το πεις και άσχημα πίσω για δυο ενήλικες. Ίσως στο πλάτος είναι κάπως στενό.
Για μια τριμελή οικογένεια (ικανοποιητικός χώρος αποσκευών) και τέσσερα άτομα με ύψη έως 1,80-1.85 είναι αποδεκτό για ταξιδάκι (φάουλ που τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν τέρμα).
-
Πάντως,λέει ότι είναι 1.80μ. ύψος και κάθεται καλά πίσω με τη θέση του οδηγού για το ίδιο ύψος (εγώ είμαι 1.76,οπότε κι ένας 1.85 κάθεται πίσω μου). Δεν είναι και το πιο ευρύχωρο,αλλά δεν μπορείς να το πεις και άσχημα πίσω για δυο ενήλικες. Ίσως στο πλάτος είναι κάπως στενό.
Για μια τριμελή οικογένεια (ικανοποιητικός χώρος αποσκευών) και τέσσερα άτομα με ύψη έως 1,80-1.85 είναι αποδεκτό για ταξιδάκι (φάουλ που τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν τέρμα).
Και εγώ πάντως αυτό που λένε όλοι για του χώρους πίσω δεν μπορώ να το καταλάβω. Όλοι μπασκετμπολίστες είναι ή θέλουν να κάθονται σταυροπόδι; Προσωπικά είμαι 1,83 και εύσωμος και πίσω από εμένα κάθομαι ίσα ίσα μεν χωρίς να ακουμπάνε τα γόνατα μου δε. Στο αμάξι που έχω τώρα (Peugeot 2008) που έχει το ίδιο μήκος με το puma πίσω δεν χωράω, θα στριμωχτώ.
Είδα και ένα άρθρο ότι έρχεται και η έκδοση του πετρελαίου. Άντε να δούμε καμιά καλή τιμή μπας και κάνουμε το άλμα στην Ford.
-
σκεφτεσαι να περιμενεις το πετρελαιο?εχεις απορριψει την τρεχουσα εκδοση με τον mild hybrid?
Ford Puma 2019