-
Η μόνη πρόταση που δέχτηκα ήταν 11000€ μετρητά.Θεωρω με βάση αυτά που διαβάζω και βλέπω ότι είναι εξευτελιστική πρόταση.Αυτοκινητο που η αρχική τιμή ήταν 29000€ 4κινητο από ιδιώτη.....
-
Συμφωνώ με όσα αναφέρονται για τους επίσημους εμπόρους. Και εγώ προσπάθησα στις αρχές του έτους να αγοράσω με ανταλλαγή το νέο 2008 (το οποίο το είχα βάλει στο μάτι από πέρσι) δίνοντας το προηγούμενο 2,5 ετών με 14000 σε άριστη κατάσταση και μου έδιναν 12 και 13000 ευρώ (για τιμή καταλόγου αγοράς 21.200) όταν οι αγγελίες που έβαζαν οι ίδιοι στο car για παρόμοιο μοντέλο ήταν από 16 μέχρι 17000.
Οπότε αν είναι να προχωρήσω σε κάτι, από τη στιγμή που δεν υπάρχει άμεση ανάγκη θα το βάλω μόνος μου αγγελία (σε κανονική τιμή) και 'όποτε και αν πιάσει' που λέει και κάποιος φίλος παραπάνω.
-
Τα μεταχειρισμένα είναι πονεμένη ιστορία στην Ελλάδα. ΟΛΑ τα εισαγωγής έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα (από λίγα έως πάρα πολλά) και τεράστιο κέρδος για τον έμπορο. Τα Ελληνικά, συνήθως δεν έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα ειδικά από κάποιες σοβαρές εμπορίες, αλλά οι τιμές είναι υψηλές. Από ιδιώτη είναι πολύ καλύτερη περίπτωση, αλλά λιγοστά τα αυτοκίνητα και πολλοί ιδιώτες νομίζουν ότι έχουν το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν χάνει αξία και ζητάνε τιμές στον θεό. Υπάρχουν Fiesta ST Line και ζητάνε όσα χρήματα έχει και καινούργιο, τελέιως εκτός τόπου και χρόνου! Το Kuga το πούλησα 25% κάτω από την αγορά (και 35% κάτω από όσο είχε τότε καινούργιο), πάρα πολύ γρήγορα γιατί ζήταγα λογικά χρήματα και ήταν σε άριστη κατάσταση. Προφανώς εαν το πούλαγα όσα έχει καινούργιο (ή €1.000 κάτω) ακόμα θα το κοίταζα!
Να δώσω ένα πρόσφατο παράδειγμα. Εμπορία μου έδινε καινούργιο Φιέστα με €14.500 και το ίδιο ακριβώς μεταχειρισμένο με 6.000χλμ (από test drive) στα €13.500....δηλαδή no brainer ότι θα πάρεις καινούργιο, ειδικά σε συνδυασμό με χρηματοδότηση όπου η διαφορά επιτοκίου ήταν τεράστια. Μόνος του μου είπε ο πωλητής ότι ΔΕΝ αξίζει το μεταχειρισμένο με τίποτα. Η ίδια εμπορία έχει ένα Fiesta Vignale στα €19.000 ακατέβατα εδώ και 4 μήνες....ξέρουν που θα το βάλουν ή θα το δώσουν 'εσωτερικά' σε τιμή χώμα για να μην φανεί προς τα έξω.
Και πώς επιβιώνουν τότε?
Οι περισσότεροι με τα εισαγόμενα επιβιώνουν γιατί έχουν ελάχιστα λειτουργικά και τεράστιο κέρδος, λόγω γυρισμένων χιλιομέτρων. Ένα απλό παράδειγμα, με πραγματικά νούμερα. Μέσα στις διάφορες επιλογές που σκέφτομαι είναι να φέρω μια Mito diesel από το εξωτερικό (όχι Ιταλία). Ένα αυτοκίνητο με πλήρη εξοπλισμό (δέρμα, navi, κλπ.), ατρακάριστο και χωρίς να θέλει κάτι άλλο πωλείται περί τις €5.000 εαν έχει μέχρι 150.000χλμ και πέφτει μέχρι και τις €2.600 όταν τα χιλιόμετρα φτάσουν τις 250.000. Εμένα (που δεν έχω άκρες σε φτηνά μεταφορικά και λαμογιές στο τελωνείο) το αυτοκίνητο της 1ης περίπτωση θα μου στοιχίσει περίπου €7.000 και το αυτοκίνητο της 2ης περίπτωσης €4.500.
Ο έμπορος τώρα θα πάρει το αυτοκίνητο της 2ης περίπτωσης (στην καλύτερη γιατί μπορεί να πάρει και πιο χρέπι με €2.000), θα του κοστίσει περίπου €4.000 και θα το πουλήσει στην Ελλάδα με 100-150.000χλμ για €7.500-8.000. Άρα εαν κάποιςο δεν το ψάξει πολύ και δεν ξέρει λεπτομέρειες εκ των έσω, θα σκεφτεί: '€7.000 θέλω να το φέρω μόνος μου, €7.500 που το δίνει ο έμπορος, που να μπλέκω τώρα με διαδιακσίες και εισαγωγές, ας πάρω αυτό που είναι εδώ και το έχω δει'.
-
Σε ποιες χωρες τα δινουν? Ξερεις? Εγω πιστευω η εξαγωγη ειναι μειοψηφια για τα Ελληνικα μεταχειρισμενα. Τα leasing ισως γινονται πιο ευκολα. Πχ πουλαει μια εταιρια τον στολο της σε μια άλλη εξω.....
Σίγουρα οι εξαγωγές είναι μειοψηφία αφού κυρίως η Ελλάδα κάνει εισαγωγές μεταχειρισμένων. Όταν όμως μένουν απούλητα αυτοκίνητα τότε φρενάρουν τις εισαγωγές περιμένουν να δούνε αν θα πουλήσουν και αν προκύψει εξαγωγή διώχνουν.
Ειδικά αν είναι από leasing παίζουν και δίκτυα διανομών μεταξύ πολλών χωρών.
Πάντως σε κουβέντα που είχα στην Autovalue πολύ πρόσφατα μου είπαν ότι σχεδόν όλα όσα έχουν είναι από leasing. Δεν καίγονται να πουλήσουν σε ειδικές τιμές γιατί αργά ή γρήγορα όλα φεύγουν εντός και εκτός χώρας.
Το 206 που αγόρασα από Autovalue το πήρα. Φυσικά δεν ήταν από leasing γιατί είναι 'παλιό' αυτοκίνητο. Αυτοκίνητο ιδιώτη ήταν που το αντάλλαξε με άλλο της Autovalue.
-
Πάντως σε χώρες της Αραβικής χερσονήσου αποκλείεται να πουληθούν Ελληνικά αυτοκίνητα, που είναι τα 'μισά' και κοστίζουν τα 'διπλά'.
Να πουληθούν σε τριτοκοσμικές αραβικές χώρες, Αφρική ή την φτωχότερη ανατολική Ευρώπη, πάλι δεν βλέπω πως θα βγάλουν τα λεφτά τους, δεν είναι δυνατόν να πουληθούν ακριβότερα απ'ότι Ελλάδα και να καλύψουν και το κόστος μετακίνησης...
Μία λογική εξήγηση θα μπορούσε να είναι πως υπάρχει ικανός αριθμός Ελλήνων αγοραστών άσχετων με τα τεχνικά των αυτοκινήτων χωρίς λεφτά, που και για ψωροδεκάρες θα προτιμήσουν το οριακά φθηνότερο (και γιατί δεν είναι ικανοί να υπολογίσουν το κόστος σε βάθος χρόνου, και γιατί δεν πρόκειται ποτέ να έχουν τα λίγα παραπάνω χρήματα).
-
Ακριβώς όπως τα λέει ο Πηλιουρίτης . Ποντάρουν στην πίστωση .
Ακόμα ελληνικά μτχ υπάρχουν λίγα όπως μαθαίνω από εμπόρους .
Τέλος το λήζινγκ τα κρατάνε 4 χρόνια που τα νοικιάζουν και δεν χρειάζεται να περάσουν ΚΤΕΟ , οπότε όταν τα παίρνουν πίσω για πούλημα τα κάνουν να είναι ελκυστικά και μετά τα περνάνε ΚΤΕΟ ...
-
Απ' τις σημερινές ειδήσεις, κάτι άλλο που μου τράβηξε την προσοχή, κλασικά νεοελληνικό:
Έβαλε η Ανεξάρτητη Αρχή 'Επιτροπή Ανταγωνισμού' εμπειρογνώμονα εταιρεία τη φιλανδική Rewheel, να σχηματίσει έκθεση για το κόστος υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, και η έκθεση λέει:
'...ακόμα και μετά τις τελευταίες μειώσεις τιμών, τον περασμένο Μάρτιο, «η Ελλάδα εξακολουθεί να κατατάσσεται ως η λιγότερο ανταγωνιστική χώρα των EΕ28 (σ.σ. 28 κρατών – μελών της Ε.Ε.) και των χωρών του ΟΟΣΑ, όπως φαίνεται από τις συγκριτικές μετρήσεις τιμών που καταγράφονται στις εξαμηνιαίες εκδόσεις Digital Fuel Monitor της Rewheel». Η αντίδραση των εταιρειών του κλάδου αναμένεται, καθώς η έκθεση δημοσιοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης.
Στην βασική συγκριτική μέτρηση της Rewheel, που στηρίζεται στα μέγιστα gigabyte δεδομένων (data) που θα μπορούσαν να αγοράσουν οι καταναλωτές με 30 ευρώ το μήνα, ως μέρος προγράμματος κινητής με 1.000 λεπτά ομιλίας, η Ελλάδα κατατάσσεται σταθερά από το 2014 ως η λιγότερο ανταγωνιστική αγορά EΕ28 & ΟΟΣΑ.
Όπως αναφέρεται στην έκθεση «η Ελλάδα εξακολουθεί να κατατάσσεται ως η λιγότερο ανταγωνιστική χώρα στα μέγιστα gigabyte δεδομένων που δύναται ο καταναλωτής να αγοράσει με 30 ευρώ, σε σύγκριση με τις τιμές του Οκτωβρίου 2019 από όλες τις άλλες χώρες της ΕΕ28 και του ΟΟΣΑ (εξαιρουμένων των τιμών που προσφέρονται μόνο σε ορισμένα ειδικά τμήματα καταναλωτών όπως νέοι, φοιτητές, ηλικιωμένοι, νέες συνδέσεις, καταναλωτές που αλλάζουν από άλλους φορείς εκμετάλλευσης, κ.λπ.).
Η Ελλάδα συνεχίζει να κατατάσσεται ως η μόνη χώρα της ΕΕ28 και του ΟΟΣΑ όπου οι καταναλωτές δεν μπορούσαν να αγοράσουν gigabytes δεδομένων σε προγράμματα 4G κινητής που περιλάμβαναν τουλάχιστον 1.000 λεπτά ομιλίας εντός Ελλάδας με προϋπολογισμό έως και 30 ευρώ το μήνα».
Στην έκθεση επισημαίνεται πως «με μηνιαίο προϋπολογισμό 60 ευρώ - μηνιαίο ποσό που μπορούν να ξοδέψουν πολύ λίγοι καταναλωτές στην Ελλάδα – οι Έλληνες καταναλωτές θα μπορούσαν να αγοράσουν τον Οκτώβριο του 2019 ένα πρόγραμμα κινητής με το πολύ 5 gigabyte δεδομένων και 1000 λεπτά ομιλίας εντός Ελλάδας. Η Ελλάδα κατατάχθηκε ως η χώρα με τα λιγότερα gigabytes δεδομένων που θα μπορούσαν να αγοραστούν με 60 ευρώ τον Οκτώβριο του 2019». Τον Μάρτιο του 2020 ο καταναλωτής στην Ελλάδα με 60 ευρώ θα μπορούσε να αγοράσει ένα επιπλέον gigabyte από ό, τι τον Οκτώβριο του 2019 (6 έναντι 5 gigabytes).
Η Ελλάδα, κατά την έκθεση, είναι επίσης μακράν η πιο ακριβή αγορά σε μια άλλη «σημαντική μέτρηση συνδεσιμότητας δεδομένων κινητού δικτύου: σε αυτήν της μέσης μηνιαίας τιμή των προγραμμάτων κινητής που περιλάμβανε τουλάχιστον 1000 λεπτά ομιλίας εντός Ελλάδας». Σύμφωνα με τη μεθοδολογία της Rewheel, «η μέση μηνιαία τιμή του Οκτωβρίου 2019 στην Ελλάδα για προγράμματα 4G κινητής που περιελάμβαναν 1000 λεπτά ομιλίας εντός Ελλάδας ήταν πάνω από 70 ευρώ το μήνα. Η μέση μηνιαία τιμή για τη δεύτερη πιο ακριβή χώρα, τη Μάλτα, ήταν περίπου 45 ευρώ ανά μήνα».
Και μετά βγήκε η Ανεξάρτητη Αρχή ΕΕΤΤ, να υπερασπιστεί το τραστ που έχουν δημιουργήσει αυτοί οι οποίοι είναι υποτίθεται το αντικείμενο των ελέγχων της, και σύσσωμοι, ελεγχόμενοι (εταιρείες τηλ/νιων) και ελεγκτής (ΕΕΤΤ) επιτίθενται στον εμπειρογνώμονα της Ανεξάρτητης Αρχής (Επιτροπή Ανταγωνισμού) που τους ελέγχει όλους μαζί!
Της Ανεξάρτητης Αρχής το κιγκλίδωμα γίνεται!...
Και το ακόμη πιο νεοελληνικό, είναι πως όλα αυτά γίνονται για να μπορέσει να μπει σφήνα ακόμη μια εταιρεία στην τρόικα των υπαρχόντων, γιατί αυτό συμβουλεύει ο εμπειρογνώμονας, για να πέσουν οι τιμές...
-
To αναφέρω εδώ απλά μήπως κάποιος φίλος ενδιαφερθεί γιατί είναι ειδική περίπτωση .
Φίλος πουλάει ένα Μόκκα Χ 1.6 ντίζελ 4Χ4 με 18000 χλμ μόνο που είναι σε κατάσταση καινούργιου .
Αν κάποιος το σκέφτετε επειδή ντίζελ και 4Χ4 πλέον είναι λίγα , ας το αναφέρει εδώ να τους φέρω σε επαφή .
-
@piliouritis
Απλα λέω ότι δεν έχεις την πολυτέλεια της επιλογής. Απ όσο έχω ψάξει κατά καιρούς, δεν βρίσκεις τίμιο αυτοκίνητο σε λογική τιμή, οπότε ή θα ρίξεις τα στάνταρ σου (εξοπλισμό, χλμ, βαψιματα, κλπ) ή θα δώσεις παραπάνω χρήματα ή θα πας σε καινούργιο.
Ο μάντρας εσύ κ εγώ ξέρουμε ότι κατά μεγάλη πιθανότητα θα έχει κατεβάσει χλμ, θα έχει φτιάξει ψεύτικο βιβλίο σέρβις (πλέον και οι ιδιώτες) κλπ., όμως η πλειοψηφία θα πει τι αμαξάρα πήρα.
-
Το να μπει ο ιδιώτης στην διαδικασία να φτιαξει fake βιβλίο service μιλάμε ότι έχει ξεφύγει το πράγμα.Εγω έχω το βιβλίο service αλλά και όλα τα χαρτιά εισόδου του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία όπως με το τι έχει γίνει... Όταν μπαίνεις στην διαδικασία για ψέματα κάτι έχεις να κρύψεις.....
-
Αντε με το καλό αρχίσαμε με τις προσφορές .
Είδα στο Φ/Β προσφορά το Κάμικ από 16900 με 0 επιτόκιο , 0 προκαταβολή και 6 μήνες μετά η πρώτη δόση .
-
Είναι το νέο πρόγραμμα για online αγορές της Καρέντα (ισχύει και για VW) και το 0% επιτόκιο είναι για 1 χρόνο.
-
Έχει κανείς εικόνα για προσφορές από BMW?
Για την 118i ψάχνομαι.
-
Δεν έχει αλλάξει κάτι στις τιμές, απλά κάνουν προσφορά τώρα το service inclusive.
-
Καταξοδεύτηκαν.....
-
Δεν θέλουν να ρίξουν το πρεστίζ.
Σε έναν μήνα, θα δούμε κάτι πιο ουσιαστικό.
Προς το παρόν παίζει άτυπα 1 χιλ κάτω.
-
Θα παίξουν κάτι προσφορές στα ετοιμοπαράδοτα Πεζώ από αύριο .
-
Θα παίξουν κάτι προσφορές στα ετοιμοπαράδοτα Πεζώ από αύριο .
Καλές, έχεις μάθει λεπτομέρειες?
Επίσης ξέρεις εαν θα κάνει όλος ο όμιλος (δλδ. και Opel & Citroen)?
-
Λίγα αμάξια 100 και 130 άκτιβ βενζίνες και κάποια πλούσια ντίζελ , όπως και βενζίνες . Καλές μου φαίνονται αλλά είναι λίγα τα αμάξια .
Για Σιτροέν περιμένουν τις επόμενες μέρες , για Οπέλ υπάρχουν κάποιες δεν κοίταξα νεώτερες γιατί τελικά το Κροσ δεν μου αρέσει και το Γκράντ δεν έχει τα συστήματα ασφαλείας στις φτηνές εκδόσεις .
Είδα ότι και η Χόντα ανεβάζει κάτι για προσφορές .
Από την άλλη δεν έχουν ανοίξει ακόμα και τα εργοστάσια έξω για να δούμε και εκεί προσφορές .
-
ΤΙΜΕΣ - ΑΓΟΡΑ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ