-
Καλησπέρα
Σήμερα παρέλαβα το όχημα, με είχαν εκεί καμία ώρα για να μου δείξουν το αμάξι και τις λειτουργίες του. Επιβεβαιώνω ότι πίσω έχει ταμπουρά η έκδοση που πήρα (titanium 125hp). Κάτι ακόμα που δεν ήξερα είναι ότι έχει δωρεάν 1gb internet για 3 μήνες από Vodafone, μετά αν θέλω ανανεώνω μάλλον με 5€ το μήνα, θα με πάρουν τηλέφωνο μου είπαν για την προσφορά. Τα υπόλοιπα που μου είπαν πάνω κάτω τα ήξερα.
Το 3ήμερο θα έχουμε τις πρώτες βόλτες!!
-
ΜΠΡΑΒΟ!! Άντε καλά χιλιόμετρα και να το ευχαριστηθείς.
Έχουν τα δωρεάν giga γιατί πλέον όλα έρχονται με ενδωματομένο modem όπου μπορείς μέχρι και να παρακολουθείς που είναι το αυτοκίνητό σου!
-
Δεν μπορώ πάντως να κατανοήσω την ύπαρξη ταμπούρων στο puma με τους 125 ίππους όταν το fiesta με τους ίδιους ίππους έχει δισκόφρενα.
Μήπως ετοιμάζουν αιφνιδιαστικές αλλαγές και στο fiesta?
-
Απλώς από ό,τι φαίνεται το βασικό Puma έχει τα ίδια φρένα με το Ecosport που είχε το ίδιο βάρος περίπου και την ίδια ισχύ, δηλαδή δίσκους διαμέτρου 278 mm εμπρός και ταμπούρα πίσω. Τα Fiesta μπορεί να έχουν δίσκους μπρος-πίσω αλλα οι μπροστινοί έχουν διάμετρο 262 mm.
-
harisma23 wrote:
Στα αρνητικά καταχώρησαν την άνεση της **ελαφρώς χαμηλωμένης **ανάρτησης
Εδώ κάνουν λάθος οι φίλτατοι Γάλλοι, το Puma είναι το πρώτο μοντέλο της Ford το οποίο στην έκδοση ST Line δεν έχει χαμηλωμένη ανάρτηση, μόνο πιο σκληρή
Φάνη, κάπου είχα δει σε specs -δεν το βρίσκω τώρα- ,ότι το ST-line έχει απόσταση από το έδαφος 1-2 mm λιγότερο από την Titanium (16,6εκ.) Άρα πρέπει να έχει λίγο χαμηλωμένη ανάρτηση.
@napgin
Καλοτάξιδο και με πολλά ευχάριστα χλμ.! Αναμένουμε σύντομα εντυπώσεις
-
Αντε καλοριζικο φιλε μου!!βολταρε καλα τα 3ημερο και περιμενουμε σχολια και εντυπωσεις....με λεπτομεριες μν βαρεθεις
-
Επειδή λέμε για τους χώρους του Puma να πώ καταρχάς ότι εμένα μου φάνηκαν ΟΚ. Πίσω από εμένα (1.82, 82 κιλά) καθόμουνα ΟΚ, με αέρα περίπου 1-2 εκ. για τα γόνατά μου. Δεν είναι σούπερ άνετο, αλλά είναι μια χαρά, δεν βρήκα τους χώρους μικρούς. Δεν είναι C3 Aircross, αλλά δεν είναι και χάλια.
Όσο για τον χώρο αποσκευών, στην παρακάτω φωτογραφία φαίνονται οι 7 βαλίτσες/τσάντες της Samsonite που χωράνε άνετα (έκανα την δοκιμή).
-
Επειδή λέμε για τους χώρους του Puma να πώ καταρχάς ότι εμένα μου φάνηκαν ΟΚ. Πίσω από εμένα (1.82, 82 κιλά) καθόμουνα ΟΚ, με αέρα περίπου 1-2 εκ. για τα γόνατά μου. Δεν είναι σούπερ άνετο, αλλά είναι μια χαρά, δεν βρήκα τους χώρους μικρούς. Δεν είναι C3 Aircross, αλλά δεν είναι και χάλια.
Όσο για τον χώρο αποσκευών, στην παρακάτω φωτογραφία φαίνονται οι 7 βαλίτσες/τσάντες της Samsonite που χωράνε άνετα (έκανα την δοκιμή).
Άνα γεια σου ρε φίλε και εγώ αυτό θυμάμαι ότι ήμουν σχετικά άνετα. Έχουμε τις ίδιες αναλογίες περίπου 2 εκατοστά και καμιά 8 κιλά σε περνάω. Πήγα είδα ξανά toyota corolla και chr εχθές. Στο πρώτο πίσω με ανοιχτά γόνατα κάθομαι ( είναι πολύ όμορφο το ρημάδι όμως) και στο δευτερο είναι άνετο μέσα το βρήκα οκ. Απλά με τα 25 του puma δεν παίρνεις chr με καλό εξοπλισμό. Και εφόσον σκέφτομαι μόνο για βενζίνη , παραμένει μονόδρομος το st line x!
-
Fanis75 wrote:
Επειδή λέμε για τους χώρους του Puma να πώ καταρχάς ότι εμένα μου φάνηκαν ΟΚ. Πίσω από εμένα (1.82, 82 κιλά) καθόμουνα ΟΚ, με αέρα περίπου 1-2 εκ. για τα γόνατά μου. Δεν είναι σούπερ άνετο, αλλά είναι μια χαρά, δεν βρήκα τους χώρους μικρούς. Δεν είναι C3 Aircross, αλλά δεν είναι και χάλια.
Όσο για τον χώρο αποσκευών, στην παρακάτω φωτογραφία φαίνονται οι 7 βαλίτσες/τσάντες της Samsonite που χωράνε άνετα (έκανα την δοκιμή).
Άνα γεια σου ρε φίλε και εγώ αυτό θυμάμαι ότι ήμουν σχετικά άνετα. Έχουμε τις ίδιες αναλογίες περίπου 2 εκατοστά και καμιά 8 κιλά σε περνάω. Πήγα είδα ξανά toyota corolla και chr εχθές. Στο πρώτο πίσω με ανοιχτά γόνατα κάθομαι ( είναι πολύ όμορφο το ρημάδι όμως) και στο δευτερο είναι άνετο μέσα το βρήκα οκ. Απλά με τα 25 του puma δεν παίρνεις chr με καλό εξοπλισμό. Και εφόσον σκέφτομαι μόνο για βενζίνη , παραμένει μονόδρομος το st line x!
Ανάμεσα σε αυτά είμαι και εγώ, συν mercedes a class style line και Golf, δεν ξέρω κατά που να κάνω και το καθένα είναι εντελώς άλλη κατηγορία και φιλοσοφία
-
hountalas wrote:
Fanis75 wrote:
Επειδή λέμε για τους χώρους του Puma να πώ καταρχάς ότι εμένα μου φάνηκαν ΟΚ. Πίσω από εμένα (1.82, 82 κιλά) καθόμουνα ΟΚ, με αέρα περίπου 1-2 εκ. για τα γόνατά μου. Δεν είναι σούπερ άνετο, αλλά είναι μια χαρά, δεν βρήκα τους χώρους μικρούς. Δεν είναι C3 Aircross, αλλά δεν είναι και χάλια.
Όσο για τον χώρο αποσκευών, στην παρακάτω φωτογραφία φαίνονται οι 7 βαλίτσες/τσάντες της Samsonite που χωράνε άνετα (έκανα την δοκιμή).
Άνα γεια σου ρε φίλε και εγώ αυτό θυμάμαι ότι ήμουν σχετικά άνετα. Έχουμε τις ίδιες αναλογίες περίπου 2 εκατοστά και καμιά 8 κιλά σε περνάω. Πήγα είδα ξανά toyota corolla και chr εχθές. Στο πρώτο πίσω με ανοιχτά γόνατα κάθομαι ( είναι πολύ όμορφο το ρημάδι όμως) και στο δευτερο είναι άνετο μέσα το βρήκα οκ. Απλά με τα 25 του puma δεν παίρνεις chr με καλό εξοπλισμό. Και εφόσον σκέφτομαι μόνο για βενζίνη , παραμένει μονόδρομος το st line x!
Ανάμεσα σε αυτά είμαι και εγώ, συν mercedes a class style line και Golf, δεν ξέρω κατά που να κάνω και το καθένα είναι εντελώς άλλη κατηγορία και φιλοσοφία
Έχω δει το a class style με τα 109 άλογα λογικά εννοείς ε? Δεν είναι κάτι συναρπαστικό από θέμα κινητήρα εκτός αν είσαι πάνω απο 80. Είναι ποιοτικό μέσα κλασσικά mercedes. Αλλά για να το κάνεις να βλέπεται θέλεις πάνω από 30.000 ευρώ. Άσε που η βασικές εκδόσεις έχουν την μικρή οθόνη και είναι λίγο τραγικούλη , διότι προσωπικά εγώ δεν θέλω να βλέπω μόνο κοντερ αλλά και στροφόμετρο. Και στο puma το καντράν απλά αλλάζει χρώματα αλλα τουλάχιστον στα δείχνει όλα.
Το golf από την άλλη είναι ωραίο αλλά δεν θα το έλεγα τολμηρό σε σχεδίαση. Πάνε με την πεπατημένη οι Γερμανοί. Ανάλογα την χρήση που το θες και ποιους έχεις να βάλεις μέσα θα κάνεις την επιλογή σου. Εγώ πχ έχω γυναίκα και παιδί φρέσκο φρέσκο οπότε θέλω να μας χωράει.
-
Fanis75 Πήγα είδα ξανά toyota corolla και chr εχθές. Στο πρώτο πίσω με ανοιχτά γόνατα κάθομαι ( είναι πολύ όμορφο το ρημάδι όμως) και στο δευτερο είναι άνετο μέσα το βρήκα οκ. Απλά με τα 25 του puma δεν παίρνεις chr με καλό εξοπλισμό. Και εφόσον σκέφτομαι μόνο για βενζίνη , παραμένει μονόδρομος το st line x!
Tο CHR έχει αρνητικά σημεία (π.χ. το όχι και τόσο μεγάλο πορτμπαγκάζ και το κλειστοφοβικό πίσω κάθισμα), αλλά είναι ένα κορυφαίας ποιότητας καταξιωμένο υβριδικό, με σχεδόν τη μισή κατανάλωση, και πιθανόν το καλύτερο σύστημα μετάδοσης της αγοράς, ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα χρήσιμα. Μου φαίνεται πολύ περίεργο να θεωρείται φυσιολογικό να διατίθενται στα ίδια περίπου λεφτά, χειροκίνητα 'χιλιάρια' βενζίνης με ίσως και λιγότερο εξοπλισμό και να τα προτιμούν οι αγοραστές (πχ. Puma και αντίστοιχα γαλλικά). Συγκρίνοντας τί πληρώνεις και τί αγοράζεις, θα έπρεπε (κατ' εμένα) οποιοδήποτε ανταγωνιστικό μοντέλο να κοστίζει τουλάχιστον 5 χιλιάρικα λιγότερο από υβριδικό επιπέδου CHR, ...
Ίσως εγώ το βλέπω πολύ 'τεχνοκρατικά', ίσως άλλοι παίρνουν τελείως παρορμητική απόφαση αγοράς χωρίς καθόλου 'τεχνική μελέτη' του οχήματος...
-
hountalas wrote:
Fanis75 Πήγα είδα ξανά toyota corolla και chr εχθές. Στο πρώτο πίσω με ανοιχτά γόνατα κάθομαι ( είναι πολύ όμορφο το ρημάδι όμως) και στο δευτερο είναι άνετο μέσα το βρήκα οκ. Απλά με τα 25 του puma δεν παίρνεις chr με καλό εξοπλισμό. Και εφόσον σκέφτομαι μόνο για βενζίνη , παραμένει μονόδρομος το st line x!
Το CHR έχει αρνητικά σημεία (π.χ. το όχι και τόσο μεγάλο πορτμπαγκάζ και το κλειστοφοβικό πίσω κάθισμα), αλλά είναι ένα κορυφαίας ποιότητας καταξιωμένο υβριδικό, με σχεδόν τη μισή κατανάλωση, και πιθανόν το καλύτερο σύστημα μετάδοσης της αγοράς, ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα χρήσιμα. Μου φαίνεται πολύ περίεργο να θεωρείται φυσιολογικό να διατίθενται στα ίδια περίπου λεφτά, χειροκίνητα 'χιλιάρια' βενζίνης με ίσως και λιγότερο εξοπλισμό και να τα προτιμούν οι αγοραστές (πχ. Puma και αντίστοιχα γαλλικά). Συγκρίνοντας τί πληρώνεις και τί αγοράζεις, θα έπρεπε (κατ' εμένα) οποιοδήποτε ανταγωνιστικό μοντέλο να κοστίζει τουλάχιστον 5 χιλιάρικα λιγότερο από υβριδικό επιπέδου CHR, ...
Ισως εγώ το βλέπω πολύ 'τεχνοκρατικά', ίσως άλλοι παίρνουν τελείως παρορμητική απόφαση αγοράς χωρίς καθόλου 'τεχνική μελέτη' του οχήματος...
Εχει το μικροτερο χωρο αποσκευων σχεδον απο ολα τα B suv, και ολα τα C suv, που ειναι κ η κατηγορια του, ενω τα περισσοτερα diesel προσφερουν παρόμοιες επιδοσεις, καταναλωσεις κ ρύπους, ενω το infotainment ηταν αλλης εποχης, τουλαχιστον οταν έψαχνα, τωρα δεν εχω δει το facelift τι εχει γινει.
Μου αρεσει πολυ σαν αυτοκίνητο κ το θεωρω το ποιο ενδιαφερον Toyota, αλλα βγηκε πολυ νωρις απο την εξίσωση λογω Γιαπωνεζικων χώρων. Αρα, δεν ειναι τοσο ξεκαθαρη επιλογη.
Τα PSA ειναι 1200 κυβικα και οχι 1000, επισης η Renault/Mercedes/Nissan εχουν 1.33 τετρακυλι δρο.
-
Μου φαίνεται πολύ περίεργο να θεωρείται φυσιολογικό να διατίθενται στα ίδια περίπου λεφτά, χειροκίνητα 'χιλιάρια' βενζίνης με ίσως και λιγότερο εξοπλισμό και να τα προτιμούν οι αγοραστές (πχ. Puma και αντίστοιχα γαλλικά). Συγκρίνοντας τί πληρώνεις και τί αγοράζεις, θα έπρεπε (κατ' εμένα) οποιοδήποτε ανταγωνιστικό μοντέλο να κοστίζει τουλάχιστον 5 χιλιάρικα λιγότερο από υβριδικό επιπέδου CHR, ...
Μα έτσι όπως τα λές είναι! Το υβριδικό CH-R συγκρίνεται με το 125αρι Puma Titanium, με το οποίο έχουν διαφορά περί τα €4.000. Εαν συγκρίνεις με το ST Line X (όπου έχουν την ίδια τιμή), τότε για να έχεις τον αντίστοιχο εξοπλισμό στο CH-R πρέπει να πας στις €29.000, οπότε πάλι είναι €4-5.000 η διαφορά τιμής. Μην συγκρίνεις την βασική έκδοση του CH-R με την πιο ακριβή (και δυνατή) του Puma γιατί συγκρίνεις διαφορετικά πράγματα σε επιδόσεις και εξοπλισμό.
-
Να σημειώσω και εγώ για το κλειστοφοβικό πίσω παράθυρο το οποίο είναι μικρό και μαμά με παιδί θα είναι σαν το Κωσταλεξι. Και σε κάθε αγορά συγκρίνεις πολλούς παράγοντες για να καταλήξεις σε ένα αυτοκίνητο. Εγω σε αυτή την φάση που είμαι βάζω το puma πρώτο στην λίστα ανάμεσα σε t roc, 2008, chr λόγω mild hybrid, λόγω μεγέθους οχήματος, λόγω κατανάλωσης, νομίζω ότι χωράει η οικογένεια μου μέσα (εδώ πηγαίναμε 4 άτομα καλοκαίρι Χαλκιδική μέσα σε polo με βαλίτσες για 3ημερα), λόγω ομορφιας του εξωτερικου. Με χαλάει το καντράν το οποίο στο βασικό mode το προτιμούσα άλλο χρώμα (στο sport mode είναι πολύ πιο όμορφο) , το εσωτερικό του λίγο στην αρχή μου είχε φανεί κάπως (προερχόμενος από mercedes w204 amg pack) αλλά το δέχτηκα έυκολα μετά από δυο τρεις ματιές, το ότι δεν έχει ρεζέρβα και μπορεί να υπάρχουν και άλλα τα οποία δεν θυμάμαι τώρα. Τα ζύγισα λοιπόν όλα σε κάθε όχημα και νομίζω πως το Puma καλύπτει τις ανάγκες μου και πως σε αυτή την τιμή δεν μπορώ να πάρω κάτι περισσότερο.
Σωστά δεν τα σκέφτομαι??
-
Να σου πω κάτι για τα πίσω παράθυρα διότι τομαμουω συνεχώς.
Εγώ θεωρώ ότι καλο ειναι να είναι μικρουλικα ιδιαιτερα όταν υπάρχουν μωρά. Αν είναι μεγάλα ο ήλιος χτυπάει συνεχώς μέσα και ζαλίζει τα παιδιά. Με αποτέλεσμα να βάζουν πετσέτες στα παράθυρα, επίσης ζαλίζουν αν δεν κοιτά μπροστά. Δηλαδή τα μικρά παράθυρα σε οδηγούν να κοιτάς μπροστά.
-
Σωστά δεν τα σκέφτομαι??
Για εμένα ναι! Αλλά η επιλογή αυτοκινήτου και τα κριτήρια είναι τελείως υποκειμενικά. Σε αυτή την κατηγορία και χρήματα και εγώ το Puma θα είναι Νο. 1 στην λίστα. Το μόνο που με χαλάει στο Puma είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν είναι διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο.
-
**hountalas wrote:**Σωστά δεν τα σκέφτομαι??
Για εμένα ναι! Αλλά η επιλογή αυτοκινήτου και τα κριτήρια είναι τελείως υποκειμενικά. Σε αυτή την κατηγορία και χρήματα και εγώ το Puma θα είναι Νο. 1 στην λίστα. Το μόνο που με χαλάει στο Puma είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν είναι διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο.
Όooταν (κι αν) γινει διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο το Puma, με τον ίδιο εξοπλισμό, ποιο λες να είναι φθηνότερο;
Και πάντα με μια διαφορά κατανάλωσης, 20-30% του mild με το full hybrid... Για να μη δούμε, μεταπωλητική αξία κλπ.
Δε λέω πως δεν θα είναι καλό αυτοκίνητο το Puma ή το 2008 κλπ. σημειώνω απλώς πως βγάζοντας καινούρια μοντέλα μοντέρνας σχεδίασης έχουν πάρει πολύ ψηλά τον αμανέ της τιμολόγησης, κι αν κάποιος κάτσει και βάλει κάτω τα νούμερα, τιμή αγοράς & έξοδα χρήσης για 5-10 χρόνια, θα δει πως δεν βγαίνουν, δεν στηρίζεται πουθενά η υπερτιμολόγηση των ευρωπαϊκών, πέρα από τη μόδα και τη φούρια της αγοράς...
Για το πίσω κάθισμα του CHR να επιβεβαιώσω πως είναι 'απαράδεκτη' κατάσταση για οικογένειες, δεν είναι το πρόβλημα τόσο τα μικρότερου ανοίγματος παράθυρα, αλλά ότι τα μπροστινά καθίσματα με τα φαρδιά ενιαία προσκέφαλα μπλοκάρουν το 80% του οπτικού πεδίου και γίνεται πολύ ενοχλητική η παραμονή πίσω σε ταξίδι.
-
piliourits wrote:
hountalas wrote:
Fanis75 Πήγα είδα ξανά toyota corolla και chr εχθές. Στο πρώτο πίσω με ανοιχτά γόνατα κάθομαι ( είναι πολύ όμορφο το ρημάδι όμως) και στο δευτερο είναι άνετο μέσα το βρήκα οκ. Απλά με τα 25 του puma δεν παίρνεις chr με καλό εξοπλισμό. Και εφόσον σκέφτομαι μόνο για βενζίνη , παραμένει μονόδρομος το st line x!
Το CHR έχει αρνητικά σημεία (π.χ. το όχι και τόσο μεγάλο πορτμπαγκάζ και το κλειστοφοβικό πίσω κάθισμα), αλλά είναι ένα κορυφαίας ποιότητας καταξιωμένο υβριδικό, με σχεδόν τη μισή κατανάλωση, και πιθανόν το καλύτερο σύστημα μετάδοσης της αγοράς, ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα χρήσιμα. Μου φαίνεται πολύ περίεργο να θεωρείται φυσιολογικό να διατίθενται στα ίδια περίπου λεφτά, χειροκίνητα 'χιλιάρια' βενζίνης με ίσως και λιγότερο εξοπλισμό και να τα προτιμούν οι αγοραστές (πχ. Puma και αντίστοιχα γαλλικά). Συγκρίνοντας τί πληρώνεις και τί αγοράζεις, θα έπρεπε (κατ' εμένα) οποιοδήποτε ανταγωνιστικό μοντέλο να κοστίζει τουλάχιστον 5 χιλιάρικα λιγότερο από υβριδικό επιπέδου CHR, ...
Ισως εγώ το βλέπω πολύ 'τεχνοκρατικά', ίσως άλλοι παίρνουν τελείως παρορμητική απόφαση αγοράς χωρίς καθόλου 'τεχνική μελέτη' του οχήματος...
Εχει το μικροτερο χωρο αποσκευων σχεδον απο ολα τα B suv, και ολα τα C suv, που ειναι κ η κατηγορια του, ενω τα περισσοτερα diesel προσφερουν παρόμοιες επιδοσεις, καταναλωσεις κ ρύπους, ενω το infotainment ηταν αλλης εποχης, τουλαχιστον οταν έψαχνα, τωρα δεν εχω δει το facelift τι εχει γινει.
Μου αρεσει πολυ σαν αυτοκίνητο κ το θεωρω το ποιο ενδιαφερον Toyota, αλλα βγηκε πολυ νωρις απο την εξίσωση λογω Γιαπωνεζικων χώρων. Αρα, δεν ειναι τοσο ξεκαθαρη επιλογη.
Τα PSA ειναι 1200 κυβικα και οχι 1000, επισης η Renault/Mercedes/Nissan εχουν 1.33 τετρακυλι δρο.
Καλημέρα , επειδή είμαι κάτοχος του CHR FACELIFT εδώ και 20 ημέρες περίπου να πω ότι το infotainment με τα φυσικά κουμπιά και την προσθήκη AA πλέον δε του λείπει κάτι . Σίγουρα δεν είναι σαν της vw , αλλά με psa group που το έχω δουλέψει είναι πολύ κοντά.
ο πίσω χώρος είναι όντως κλειστοφοβικός αλλά ο χώρος για τα πόδια είναι καλός. Η μικρή μου 6 ετών πάντως το λάτρεψε το αμάξι, και δεν παραπονέθηκε για το μικρό παράυθρο. το πορτ μπαγκαζ είναι μια χαρά για κάθε ημέρα, θα μας δυσκολέψει στις διακοπές
όσον αφορά τη κατανάλωση , έχω μέχρι τώρα 4,8 σε μεικτές συνθήκες και με αρκετό περιφερειακό Θεσσαλονίκης. Πιστεύω όταν το μάθουμε καλύτερα θα πέσει κάτω από 4,5.
Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή, οδική συμπεριφορά πολύ καλή . οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω κάνουν τη διαφορά. Φρένα πολυ καλά
acc μαγικό.
Μαγικός και ο ο τρόπος που κινείσαι στην πόλη μόνο με ev mode
στα αρνητικά οι ελλείψεις της έκδοσης center που έχω (αν καθρέπτες, αισθητήρες βροχής, keyless enty, usb μονο 1 στα βασικά)
-
Γράφουν εδώ πώς όταν βγει αυτόματο, θα είναι διπλού συμπλέκτη. Ισχύει ή γράφουν ό,τι να ναι;
'The engine range will also grow to include a 94bhp petrol engine, a diesel engine and a seven-speed dual-clutch automatic gearbox.'
-
Θα μπορούσε , παρόλο που βρίσκονται σε διαφορετική κατηγορία , το KΙΑ XCEED να είναι ένας βασικότερος ανταγωνιστής του PUMA , λόγω τιμής και όχι λόγω μεγέθους και κατηγορίας (ξέρω ξέρω δεν έχει υβριδικό στα 1.4 και δεν έχει και ψηφιακή οθόνη οργάνων ούτε στην platinum έκδοση η οποία είναι στα 25.990 €)???
P.S : Το ΧCeed 1.6D 115HP PLATINUM 48V HYBRID είναι στα 27.590.
Ford Puma 2019