Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 14
    • Best 0
    • Groups 0

    lemo130

    @lemo130

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    14
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    lemo130 Unfollow Follow

    Latest posts made by lemo130

    • RE: Ford Puma 2019

      lemo130 wrote:

      οδική συμπεριφορά πολύ καλή . οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω κάνουν τη διαφορά.

      Όντως έχει εξαιρετική οδική συμπεριφορά, αλλά μια μικρή διόρθωση. Ναι μεν έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (και όχι ημι-άκαμπτο), αλλά δεν είναι πολλαπλών. Είναι με διπλά ψαλίδια.

      σωστος , το έγραψα λάθος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lemo130
    • RE: Ford Puma 2019

      piliourits wrote:

      hountalas wrote:

      Fanis75 Πήγα είδα ξανά toyota corolla και chr εχθές. Στο πρώτο πίσω με ανοιχτά γόνατα κάθομαι ( είναι πολύ όμορφο το ρημάδι όμως) και στο δευτερο είναι άνετο μέσα το βρήκα οκ. Απλά με τα 25 του puma δεν παίρνεις chr με καλό εξοπλισμό. Και εφόσον σκέφτομαι μόνο για βενζίνη , παραμένει μονόδρομος το st line x!

      Το CHR έχει αρνητικά σημεία (π.χ. το όχι και τόσο μεγάλο πορτμπαγκάζ και το κλειστοφοβικό πίσω κάθισμα), αλλά είναι ένα κορυφαίας ποιότητας καταξιωμένο υβριδικό, με σχεδόν τη μισή κατανάλωση, και πιθανόν το καλύτερο σύστημα μετάδοσης της αγοράς, ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα χρήσιμα. Μου φαίνεται πολύ περίεργο να θεωρείται φυσιολογικό να διατίθενται στα ίδια περίπου λεφτά, χειροκίνητα 'χιλιάρια' βενζίνης με ίσως και λιγότερο εξοπλισμό και να τα προτιμούν οι αγοραστές (πχ. Puma και αντίστοιχα γαλλικά). Συγκρίνοντας τί πληρώνεις και τί αγοράζεις, θα έπρεπε (κατ' εμένα) οποιοδήποτε ανταγωνιστικό μοντέλο να κοστίζει τουλάχιστον 5 χιλιάρικα λιγότερο από υβριδικό επιπέδου CHR, ...

      Ισως εγώ το βλέπω πολύ 'τεχνοκρατικά', ίσως άλλοι παίρνουν τελείως παρορμητική απόφαση αγοράς χωρίς καθόλου 'τεχνική μελέτη' του οχήματος...

      Εχει το μικροτερο χωρο αποσκευων σχεδον απο ολα τα B suv, και ολα τα C suv, που ειναι κ η κατηγορια του, ενω τα περισσοτερα diesel προσφερουν παρόμοιες επιδοσεις, καταναλωσεις κ ρύπους, ενω το infotainment ηταν αλλης εποχης, τουλαχιστον οταν έψαχνα, τωρα δεν εχω δει το facelift τι εχει γινει.

      Μου αρεσει πολυ σαν αυτοκίνητο κ το θεωρω το ποιο ενδιαφερον Toyota, αλλα βγηκε πολυ νωρις απο την εξίσωση λογω Γιαπωνεζικων χώρων. Αρα, δεν ειναι τοσο ξεκαθαρη επιλογη.

      Τα PSA ειναι 1200 κυβικα και οχι 1000, επισης η Renault/Mercedes/Nissan εχουν 1.33 τετρακυλι δρο.

      Καλημέρα , επειδή είμαι κάτοχος του CHR FACELIFT εδώ και 20 ημέρες περίπου να πω ότι το infotainment με τα φυσικά κουμπιά και την προσθήκη AA πλέον δε του λείπει κάτι . Σίγουρα δεν είναι σαν της vw , αλλά με  psa group που το έχω δουλέψει είναι πολύ κοντά.

      ο πίσω χώρος είναι όντως κλειστοφοβικός αλλά ο χώρος για τα πόδια είναι καλός. Η μικρή μου 6 ετών πάντως το λάτρεψε το αμάξι, και δεν παραπονέθηκε για το μικρό παράυθρο.   το πορτ μπαγκαζ είναι μια χαρά για κάθε ημέρα, θα μας δυσκολέψει στις διακοπές

      όσον αφορά τη κατανάλωση , έχω μέχρι τώρα 4,8 σε μεικτές συνθήκες και με αρκετό περιφερειακό Θεσσαλονίκης. Πιστεύω όταν το μάθουμε καλύτερα θα πέσει κάτω από 4,5.

      Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή, οδική συμπεριφορά πολύ καλή . οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω κάνουν τη διαφορά. Φρένα πολυ καλά

      acc μαγικό.

      Μαγικός και ο ο τρόπος που κινείσαι στην πόλη μόνο με ev mode

      στα αρνητικά οι ελλείψεις της έκδοσης center που έχω (αν καθρέπτες, αισθητήρες βροχής, keyless enty, usb μονο 1 στα βασικά)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lemo130
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Πόσο ύψος έχεις και νιώθεις τόσο άνετα στο CHR;

      175

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lemo130
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Καλορίζικο και καλοτάξιδο!

      Ως μελλοντικός κάτοχος θα ήθελα να ρωτήσω πως βλέπεις την συναρμογή στα υλικά, αν υπάρχουν τριγμοί και γενικότερα τι αίσθηση σου δίνει το εσωτερικό ίσως και σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα που είχες πρόσφατη οδηγική εμπειρία.

      Επίσης θα ήθελα να ήξερα αν βρεις τον χρόνο να μας πεις πως οδηγείς ένα υβριδικό, τι κάνεις δηλαδή για φόρτιση, φρενάρεις με κινητήρα ή με χρήση φρένων κ.ο.κ.

      Η ποιητα κατασκεύης φαίνεται πολύ καλή, τριγμοι δεν ακουγουνται καθόλου. Εχει τα καλυτερα καθίσματα για οδηγό και συνοδηγό απο τα αυτοκινητα που έχω οδηγησει . Σε αγκαλιάζουν πραγματικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lemo130
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Καλησπέρα σε όλους

      Αισίως συμπλήρωσα 10 ήμερες με το chr (1.8) και 600 χλμ

      Τα μισά τα έκανα εγώ και τα μισά η σύζυγος

      Μερικές πρώτες εντυπώσεις

      όσον αφορά τη κατανάλωση που ενδιαφέρει τους περισσοτέρους είναι στα 4.9 σύμφωνα με την εφαρμογή ΜΥΤ

      η οποία επίσης μου δίνει hybrid score 81.  μέσο χρόνο οδήγησης με μπαταρία 63%, μέση απόσταση με μπαταρία 43%

      Να πω ότι οι διαδρομές είναι μικτές , αρκετά περιφερειακό ,λίγο πόλη,  διαδρομές Καλαμαριά Πανόραμα , και μια φορά ​      Θεσ/κη -Κιλκις .

      Σήμερα πήγα το γέμισα για δεύτερη φορά μετά τη πρώτη φορά οταν  το είχα παραλάβει  , πήρε 29 λίτρα για τα 600χλμ

      Δεν τη περίμενα τόσο χαμηλά πραγματικά

      Να πω ότι το facelift δεν το είχα κάνει test γιατί δεν υπήρχε και είχα κάνει το παλιό . 2 φορές. Σε σχέση με αυτό να πω ότι έχει γίνει αρκετή δουλεία όσον αφορά την ηχομόνωση και το πατινάρισμα του κιβωτίου. Δεν είναι τόσο ενοχλητικό πλέον και αν μάθεις να το λειτουργείς δεν ενοχλεί καθόλου. Στην επιτάχυνση και με 140χλμ ο θόρυβος που έρχεται μέσα είναι απόλυτα λογικός και σίγουρα λιγότερος από ένα diesel.

      Επίσης το τιμόνι είναι πολύ βελτιωμένο, χαίρεσαι να οδηγείς σε δρόμο με στροφές

      Ανάρτηση αρκετά σκληρή αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό. Στρίβει πολύ καλά για suv.

      Ηχοσυστημα με AA καλό , δε φτάνει αυτό του vag group ή την ευκολία της bmw  αλλά μαζί με τα κουμπιά του τιμονιού τα κάνεις όλα σχετικά εύκολα . Στα θετικά ότι αντικαταστάθηκαν τα κουμπιά αφής με κανονικά .  Στα αρνητικά οτι έχει μόνο μια θύρα usb. Επίσης ενώ είναι όλα ελληνικά ,όταν θέλω να κάνω αναζήτηση ένα τηλεφωνο ή μια οδο μου βγάζει μόνο αγγλικό αλφάβητο

      Ένα άλλο αρνητικό είναι οι λίγοι αποθηκευτικοί χώροι. Ειδικά πίσω δεν έχει τίποτα. Ευτυχώς υπάρχουν πίσω οι ποτηροθηκες τουλάχιστον . Δεν έχει ουτε usb θυρα , ουτε αεραγωγούς. Επίσης δε κλειδώνουν αυτόματα οι πόρτες όταν ξεκινάει. πρέπει να το πατήσεις εσύ

      Έχει 3 προγράμματα οδήγησης , eco-normal-sport. To sport κάνει πραγματικά δουλεία ,καθως το γκάζι γινεται πολύ πιο άμεσο και το τιμόνι ακόμα πιο βαρύ. Είναι οτι πρέπει για επαρχιακούς δρόμους με προσπεράσεις και στροφές

      Στον εξοπλισμό θα ήθελα keyless entry και αναδιπλούμενους καθρέπετες  και αισθητήρες βροχής. Τουλάχιστον ta led φώτα είναι σουπερ . Κάνουν τη νύχτα μέρα . Επίσης acc μαγικό.

      Το πιο σημαντικό απο όλα βέβαια είναι οτι άρεσε στη μικρή μου(6 ετών) , ουτε φυσικά παραπονέθηκε για τα μικρά παραθυρα

      Το πιο ωραίο αυτοκινητο της γειτονιάς λέει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lemo130
    • RE: Toyota C-HR 2016

      @lemo130

      Τα νούμερα δεν ταιριάζουν. Το ρεζερβουάρ Αν χωρητικότητα ρεζερβουάρ 43λτ και έβαλες 29, είχες μέσα περίπου 14λτ. Αν έχεις κατανάλωση 5λτ/100χλμ με τα υπολειπόμενα 14λτ θα έπρεπε να είχες σχεδόν 300χλμ υπολειπόμενη αυτονομία. Τ

      με τα 29 λίτρα έκανα ακριβώς 600 χλμ. Πράγμα που σημάνει  μέση κατανάλωση 4,9, όσο ακριβώς έλεγε και η εφαρμογή

      τώρα για την υπολοιπομενη αυτονομία μπορεί να τη σημειωσα εγω λάθος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lemo130
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Μονο τα τζαμια ή στην τιμη ειναι κ ο ουρανός με καθρέπτες; λιγο ακριβο μου φαινεται μονο για τζαμια.

      800€ τελικη;!

      όλα μέσα

      τζάμια μπρος πισω , ουρανος , αεροτομή κολώνες και καθρέπτες

      στο αμάξι αυτο η αεροτομή είναι πολύ δυσκολη, 2 ώρες έφαγε και το χρεώνι 150€

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lemo130
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Αν επιτρέπεται τι σου έκαναν στο service στην Avis ?

      Η Avis έχει δικο της συνεργείο για service και επισκευες. Στα καινουρια τεχνολογίας αυτοκινητα δε μπορουν να λύσουν βλάβη ουτε με τάμα

      Εμενα με εστελναν απο εδω και απο εκει για να λύσω τα μικρο προβλήματα που έβγαζε το αυτοκοκινητο , σύν οτι δεν έχουν διαγνωστικά για όλες τις μάρκες με αποτελεσμα να μην μπορουν να μπουν καν στο συστημα να σβήσουν βλάβες. Με είχαν 3 μήνες χωρίς να δουλέυει η κάμερα οπισθοπορείας και τελικά το εφτιαξα μόνος έξω. Και άλλα πολλά

      Σε αντιθεση με τη leasplan που πας στην αντιπροσωπεια απευθειας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lemo130
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Με υγεία και καλοτάξιδο!

      Που έκανες μεμβράνες; τι τιμές σου δώσανε;

      έχουμε 3 παλιά αυτοκίνητα, και σκέφτομαι να 'πειράξω' κανένα τώρα που έχουμε το 2008 για καινούργιο.

      Ελεγα για Llumar ή 3Μ.

      Ευχαριστώ πολύ

      Liumar έβαλα στη Θεσσαλονίκη, πίσω από το σταθμό των τρένων

      570€ +φπα όλα μαζί. (έβαλα σε όλα τα τζάμια μπρος πίσω)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lemo130
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Επειδή το έψαχνα, χαιρομαι που κατέλξηες στο ποιον ακριβως εξπλισμό εχει!

      Ειναι τραγική η leaseplan, ή εγω είχα πέσει σε χαλια πωλητή, και ουτε στο 108 μου έδωσε ποτέ ακριβή εξοπλισμό με αποτέλεσμα να πληρώνω μετά aftermarlet καποια πράγματα, ουτε κατόρθωσε ποτέ να μου δωσει ακριβείς πληροφορίες για το CH-R ...

      Μαζί με καποια αλλα παραπονα απέναντι τους (ασε που είναι και οι πιο ακριβοι), τους εγκατάλειψα και δεν ξανασχολούμαι με leaseplan

      μου είχαν στείλει τον εξοπλισμό  αναλυτικά σε αρχείο από leaseplan και πήρα επίσης στην Toyota ελλας να ρωτήσω για την έκδοση business και μου είπαν αυτο με την εγγυηση. Αντίθετα εγώ ήμουν AVIS με 2 αυτοκίνητα και έφυγα ,δεν ήμουν καθόλου ευχαριστημένος κυριως με το servise τους και οτι είναι ασχετοι .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lemo130
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr