Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ALFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ALFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 735
    • 736
    • 737
    • 738
    • 739
    • 770
    • 771
    • 737 / 771
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    15411
    139656
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @antonis55 last edited by

      REALZEUS wrote:

      Antonis55':90onn6y4 wrote:

      Προβλέπω πώληση σε χρόνο

      Στοιχηματίζω άνετα ένα 100άρικο Ευρώ ότι ΔΕΝ θα συμβεί αυτό.

      REALZEUS δεύρο έξω...μοίρασε 100ευρα...

      Που είδες την πώληση; Υπάρχει συζήτηση (τίποτα οριστικό) για ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ των FCA και PSA. Θα δημιουργηθεί ένας νέος υπερ-όμιλος (αν γίνει τελικά) που θα περιλαμβάνει όλες τις εταιρείες των δύο ομίλων. Εσύ μιλούσες για πώληση της AR ή της FCA!!! Στο νέο υπερ-όμιλο Πρόεδρος θα είναι ο Elkann και οι μετοχές θα είναι 50-50. Μιλάμε για τον ορισμό του merger.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        antonis55 last edited by

        Μα καλά τώρα...δουλευόμαστε;

        Η FCA δεν μπορεί να υπάρξει άλλο...τρέχει να κρυφτεί υπό την στέγη κάποιάς άλλης.

        Τις αποφάσεις θα τις παίρνει ο Tavares σαν CEO, άρα αυτό και μόνο λέει πολλά...αν έβαζαν το Elkan να αποφασίζει τότε θα συνεχιζόταν το κλάμα.

        50-50 μετοχικά αλλά 100% σώσιμο της FCA από την PSA.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Εντελώς δική σου ανάγνωση με την οποία διαφωνώ 100%. Ο Πρόεδρος της FCA είναι εκτελεστικός, όχι Chairman, όπως στις Αγγλοσαξονικες εταιρείες. Τις στρατηγικές αποφάσεις αυτός τις παίρνει (μαζί με το συμβούλιο φυσικά), εκφράζοντας τον μεγαλομέτοχο (Exor-Agnelli). Από ότι φαίνεται το ίδιο θα ισχύει και στο νέο σχήμα, αν υλοποιηθεί, με την διαφορά ότι τώρα θα είναι και το άλλο 50% που θα συναποφασίζει. Ο CEO είναι για την καθημερινή λειτουργία και προφανώς θα εναλλάσσεται, εκτός αν έχουν fixed Πρόεδρο της FCA και CEO της PSA. Από εκεί και πέρα, η FCA έχει μεγαλύτερες πωλήσεις και έσοδα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Όσο νωρίτερα γίνει τόσο καλύτερα μπας και περιωθεί τίποτα από την πάλε ποτέ αίγλη της εταιρείας....γιατί πλέον έχει πεθάνει και μόνο η Jeep την κρατάει σε πωλήσεις....και το Panda!!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • A
              antonis55 last edited by

              Με λιγότερα άτομα στο διοικητικό συμβούλιο, η FCA έχει τα χέρια δεμένα. Αλλά δεν την νοιάζει, δεν την ενδιαφέρει αυτό. Ξαναλέω, να σωθεί θέλει.

              Φάνη, μάλλον το 500αράκι και όχι το Panda που το έχουν περιορίσει κατά πολύ.

              Αλλά συμφωνώ...μόνο με Jeep και Ram δεν πας κάπου...μόνο US και εκεί όσο αντέξει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @antonis55 last edited by

                Φάνη, μάλλον το 500αράκι και όχι το Panda που το έχουν περιορίσει κατά πολύ.

                Πάντως τα τελευταία 3 χρόνια ίδιες πωλήσεις έχει το 500 με το Panda.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • realzeus
                  realzeus @antonis55 last edited by

                  Ξαναλέω, να σωθεί θέλει.

                  Απορώ που το βασίζεις αυτό. Στοιχεία 2018: Η FCA σε σχέση με την PSA έχει 50% υψηλότερο τζίρο (74 δις vs 110 δις €), λίγο υψηλότερο net income (3.6 vs 3.3 δις €), σχεδόν 60% μεγαλύτερο ενεργητικό (97 vs 62 δις €) και 30% μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση (24 vs 19 δις €).

                  Καθαρά στρατηγική κίνηση είναι. H FCA κερδίζει κυρίως από την ηλεκτροκίνηση και τις μικρομεσαίες πλατφόρμες της PSA, ενώ η PSA κερδίζει τις μεγαλύτερες πισωκίνητες πλατφόρμες και τα οχήματα πολυτελείας (μέχρι και μεγάλη DS με τεχνολογία Maserati θα μπορούσε να βγάλει), όπως επίσης και τα τετρακίνητα (που δεν έχει ούτε ένα). Οπότε δεν είναι καθόλου απίθανο να δούμε μια μικρομεσαία Lancia σε πάτωμα 308 και το επόμενο 508 να είναι βασισμένο στο κορυφαίο πισωκίνητο πάτωμα Giorgio της Giulia, όπως και ηλεκτρικά FCA με τεχνολογία PSA και τετρακίνητα SUV με τα σήματα της PSA. Βασικά είναι συμφέρουσα συμφωνία και για τους δύο ομίλους, καθώς αλληλοσυμπληρώνονται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ken11
                    ken11 last edited by

                    Περα απο τους συναισθηματισμους που εχει ενας fan της AR,ηταν αναγκαια κινηση επιβιωσης,τουλαχιστον πηγαν σε γαλλικα χερια και δεν θα υπαρχει τοση γκρινια για μια πιθανη γερμανοποιηση η ιαπωνοποιηση της μαρκας,αν κατεληγε σε καποιο  VAG η κινεζους η ιαπωνεζους.

                    Λιγες ειναι πλεον οι μαρκες που εχουν μεινει να ειναι αμιγως αυτουσιες χωρις να μοιραζονται μηχανικα μερη η πατωματα,οταν αγοραζεις ενα αυτοκινητο σημερα,γνωριζεις οτι δεν ειναι 'ιταλικο' μαμα,η Ford θα συνεργαστει με το VAG,κατι θα κερδισουν,κατι θα δωσουν,κατι θα μοιραστουν,μπορει να μην επιτυχης η συνεργασια και να τα σπασουν καποια στιγμη,πειραματιζονται οι αυτοκινητοβιομηχανιες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wantone last edited by

                      Εξαγορα ειναι της FCA απο PSA, βεβαια στο νεο σχημα οι Ανιελι ειναι οι μεγαλυτεροι μετοχοι αλλα αυτο δεν λεει κατι (επηδη ειχαν μεγαλη θεση στην FCA προεκυψε αυτο). Ο Ταβαρες θα περνει ολες τις αποφασεις αφου καταφερε και ανεστησε την Πεζω οι αλλοι τον θελουν να κανει αυτο και στην FCA.

                      Προφανως και ειναι θετικο και για τους δυο.

                      Αμφιβαλλω αν υπαρχει αρκετη αγορα για Αλφα/Μασερατι κλπ λογικα θα παιξουν με τις μπροστοκινητες πλατφορμες της Πεζω και τα Τζιπ για ποιο πολυτελεια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        panormus772 last edited by

                        Tίτλοι τέλους για την Giulietta..

                        https://www.autoblog.gr/2020/02/12/oloklhrwnetai-h-paragwgh-ths-alfa-romeo-giulietta-thn-anoiksh/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Αναμενόμενο. Άλλωστε τον τελευταίο καιρό ημιθανής ήταν. Από βενζίνης είχε μόνο τον 120άρη 1400...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            panormus772 @realzeus last edited by

                            Αναμενόμενο. Άλλωστε τον τελευταίο καιρό ημιθανής ήταν. Από βενζίνης είχε μόνο τον 120άρη 1400...

                            Δία, το θέμα είναι πως δεν υπάρχει ο αντικαταστάτης.

                            Ολόκληρη μάρκα κι έμεινε με 2 μοντέλα..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kouladi @panormus772 last edited by

                              REALZEUS wrote:

                              Αναμενόμενο. Άλλωστε τον τελευταίο καιρό ημιθανής ήταν. Από βενζίνης είχε μόνο τον 120άρη 1400...

                              Δία, το θέμα είναι πως δεν υπάρχει ο αντικαταστάτης.

                              Ολόκληρη μάρκα κι έμεινε με 2 μοντέλα..

                              What? Φυσικά και θα υπάρξουν αντικαταστάτες. Και για τη Giulietta και για τη Mito.

                              Το πρόβλημα είναι ότι οι αντικαταστάτες θα είναι ένα C-SUV και ένα B-SUV.

                              Αλλά αυτά θέλει ο κόσμος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • P
                                panormus772 @kouladi last edited by

                                panormus772 wrote:

                                REALZEUS wrote:

                                Αναμενόμενο. Άλλωστε τον τελευταίο καιρό ημιθανής ήταν. Από βενζίνης είχε μόνο τον 120άρη 1400...

                                Δία, το θέμα είναι πως δεν υπάρχει ο αντικαταστάτης.

                                Ολόκληρη μάρκα κι έμεινε με 2 μοντέλα..

                                What? Φυσικά και θα υπάρξουν αντικαταστάτες. Και για τη Giulietta και για τη Mito.

                                Το πρόβλημα είναι ότι οι αντικαταστάτες θα είναι ένα C-SUV και ένα B-SUV.

                                Αλλά αυτά θέλει ο κόσμος.

                                Ναι,το ξέρω (το ένα θα είναι η Tonale και το άλλο ένα B-suv). Aλλά μέχρι να ξεκινήσουν να παράγονται θα υπάρχει κενό μοντέλων και στην ουσία δεν είναι οι πραγματικοί αντικαταστάτες (κατηγορία σουπερμίνι και hatchback)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 19
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Δυστυχώς η Αλφα Ρομέο έχει 'πεθάνει' και δεν το παραδέχονται! Εμπορικά έχει πιάσει πάτο, άρα πως θα έχει χρήματα για εξέλιξη νέων αυτοκινήτων?

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                  • T
                                    the_emperor last edited by

                                    Μακάρι να βρεθεί λύση, γιατί οι άνθρωποι ξέρουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα για εραστές της αυτοκίνησης! Η julia κατέκτησε με τη μία την κορυφή και είμαι βέβαιος πως οτιδήποτε άλλο κυκλοφορήσουν θα έχει την ίδια κατάληξη! Είναι πλέον ελάχιστες οι εταιρείες που ενδιαφέρονται να δημιουργούν αυτοκίνητα και όχι ανθρωπομεταφορείς..Άρα να παρακαλάμε να εξακολουθήσουν όσες τουλάχιστον υπάρχουν ακόμη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Για αυτό σε πάω Βασίλη, γιατί είσαι ρομαντική ψυχή!!

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                      • realzeus
                                        realzeus @fanis75 last edited by

                                        Δυστυχώς η Αλφα Ρομέο έχει 'πεθάνει' και δεν το παραδέχονται! Εμπορικά έχει πιάσει πάτο, άρα πως θα έχει χρήματα για εξέλιξη νέων αυτοκινήτων?

                                        H AR δεν είναι μια ανεξάρτητη εταιρεία, μόνη της, Φάνη. Είναι μέρος ενός τεράστιου Ομίλου. Αν τα αφεντικά αποφασίσουν να ρίξουν λεφτά, θα το κάνουν. Η πλατφόρμα Giorgio (πάνω στην οποία βασίζεται η Giulia και η Stelvio) κόστισε πάνω από 1 δις Ευρώ. Ο Μαρκιόνε είχε αποφασίσει να ρίξει λεφτά και έτσι έφτιαξαν το καλύτερο μεσαίο. Το θέμα είναι καθαρά πολιτικό (εντός του Ομίλου προφανώς).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Συμφωνώ με όσα λες Αλέξανδρε. Όμως καθαρά ψυχρά, εαν ένα μοντέλο δεν πουλάει άρα δεν φαίρνει κέρδη, γιατί να επενδύσουν πάνω του? Εκτός εαν είναι πολύ μακροχρόνιο σχέδιο με στόχο να αποφέρει κέρδη π.χ σε 5 χρόνια. Γιατί προς το παρόν, εδώ και αρκετά χρόνια οι πωλήσεις της Άλφα δυστυχώς δεν δικαιολογούν καμμία επένδυση, παρόλο που ο όμιλος είναι εύρωστος.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • P
                                            panormus772 @realzeus last edited by

                                            Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι μικρομεσαία (C) hatches, για όσους αγαπούν την οδήγηση, μένουν μόνον τρία (1, Focus, Leon).

                                            • Μazda 3,Civic
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 735
                                            • 736
                                            • 737
                                            • 738
                                            • 739
                                            • 770
                                            • 771
                                            • 737 / 771
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr