-
Μα καλά τώρα...δουλευόμαστε;
Η FCA δεν μπορεί να υπάρξει άλλο...τρέχει να κρυφτεί υπό την στέγη κάποιάς άλλης.
Τις αποφάσεις θα τις παίρνει ο Tavares σαν CEO, άρα αυτό και μόνο λέει πολλά...αν έβαζαν το Elkan να αποφασίζει τότε θα συνεχιζόταν το κλάμα.
50-50 μετοχικά αλλά 100% σώσιμο της FCA από την PSA.
-
Εντελώς δική σου ανάγνωση με την οποία διαφωνώ 100%. Ο Πρόεδρος της FCA είναι εκτελεστικός, όχι Chairman, όπως στις Αγγλοσαξονικες εταιρείες. Τις στρατηγικές αποφάσεις αυτός τις παίρνει (μαζί με το συμβούλιο φυσικά), εκφράζοντας τον μεγαλομέτοχο (Exor-Agnelli). Από ότι φαίνεται το ίδιο θα ισχύει και στο νέο σχήμα, αν υλοποιηθεί, με την διαφορά ότι τώρα θα είναι και το άλλο 50% που θα συναποφασίζει. Ο CEO είναι για την καθημερινή λειτουργία και προφανώς θα εναλλάσσεται, εκτός αν έχουν fixed Πρόεδρο της FCA και CEO της PSA. Από εκεί και πέρα, η FCA έχει μεγαλύτερες πωλήσεις και έσοδα.
-
Όσο νωρίτερα γίνει τόσο καλύτερα μπας και περιωθεί τίποτα από την πάλε ποτέ αίγλη της εταιρείας....γιατί πλέον έχει πεθάνει και μόνο η Jeep την κρατάει σε πωλήσεις....και το Panda!!
-
Με λιγότερα άτομα στο διοικητικό συμβούλιο, η FCA έχει τα χέρια δεμένα. Αλλά δεν την νοιάζει, δεν την ενδιαφέρει αυτό. Ξαναλέω, να σωθεί θέλει.
Φάνη, μάλλον το 500αράκι και όχι το Panda που το έχουν περιορίσει κατά πολύ.
Αλλά συμφωνώ...μόνο με Jeep και Ram δεν πας κάπου...μόνο US και εκεί όσο αντέξει.
-
Φάνη, μάλλον το 500αράκι και όχι το Panda που το έχουν περιορίσει κατά πολύ.
Πάντως τα τελευταία 3 χρόνια ίδιες πωλήσεις έχει το 500 με το Panda.
-
Ξαναλέω, να σωθεί θέλει.
Απορώ που το βασίζεις αυτό. Στοιχεία 2018: Η FCA σε σχέση με την PSA έχει 50% υψηλότερο τζίρο (74 δις vs 110 δις €), λίγο υψηλότερο net income (3.6 vs 3.3 δις €), σχεδόν 60% μεγαλύτερο ενεργητικό (97 vs 62 δις €) και 30% μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση (24 vs 19 δις €).
Καθαρά στρατηγική κίνηση είναι. H FCA κερδίζει κυρίως από την ηλεκτροκίνηση και τις μικρομεσαίες πλατφόρμες της PSA, ενώ η PSA κερδίζει τις μεγαλύτερες πισωκίνητες πλατφόρμες και τα οχήματα πολυτελείας (μέχρι και μεγάλη DS με τεχνολογία Maserati θα μπορούσε να βγάλει), όπως επίσης και τα τετρακίνητα (που δεν έχει ούτε ένα). Οπότε δεν είναι καθόλου απίθανο να δούμε μια μικρομεσαία Lancia σε πάτωμα 308 και το επόμενο 508 να είναι βασισμένο στο κορυφαίο πισωκίνητο πάτωμα Giorgio της Giulia, όπως και ηλεκτρικά FCA με τεχνολογία PSA και τετρακίνητα SUV με τα σήματα της PSA. Βασικά είναι συμφέρουσα συμφωνία και για τους δύο ομίλους, καθώς αλληλοσυμπληρώνονται.
-
Περα απο τους συναισθηματισμους που εχει ενας fan της AR,ηταν αναγκαια κινηση επιβιωσης,τουλαχιστον πηγαν σε γαλλικα χερια και δεν θα υπαρχει τοση γκρινια για μια πιθανη γερμανοποιηση η ιαπωνοποιηση της μαρκας,αν κατεληγε σε καποιο VAG η κινεζους η ιαπωνεζους.
Λιγες ειναι πλεον οι μαρκες που εχουν μεινει να ειναι αμιγως αυτουσιες χωρις να μοιραζονται μηχανικα μερη η πατωματα,οταν αγοραζεις ενα αυτοκινητο σημερα,γνωριζεις οτι δεν ειναι 'ιταλικο' μαμα,η Ford θα συνεργαστει με το VAG,κατι θα κερδισουν,κατι θα δωσουν,κατι θα μοιραστουν,μπορει να μην επιτυχης η συνεργασια και να τα σπασουν καποια στιγμη,πειραματιζονται οι αυτοκινητοβιομηχανιες.
-
Εξαγορα ειναι της FCA απο PSA, βεβαια στο νεο σχημα οι Ανιελι ειναι οι μεγαλυτεροι μετοχοι αλλα αυτο δεν λεει κατι (επηδη ειχαν μεγαλη θεση στην FCA προεκυψε αυτο). Ο Ταβαρες θα περνει ολες τις αποφασεις αφου καταφερε και ανεστησε την Πεζω οι αλλοι τον θελουν να κανει αυτο και στην FCA.
Προφανως και ειναι θετικο και για τους δυο.
Αμφιβαλλω αν υπαρχει αρκετη αγορα για Αλφα/Μασερατι κλπ λογικα θα παιξουν με τις μπροστοκινητες πλατφορμες της Πεζω και τα Τζιπ για ποιο πολυτελεια.
-
Tίτλοι τέλους για την Giulietta..
https://www.autoblog.gr/2020/02/12/oloklhrwnetai-h-paragwgh-ths-alfa-romeo-giulietta-thn-anoiksh/
-
Αναμενόμενο. Άλλωστε τον τελευταίο καιρό ημιθανής ήταν. Από βενζίνης είχε μόνο τον 120άρη 1400...
-
Αναμενόμενο. Άλλωστε τον τελευταίο καιρό ημιθανής ήταν. Από βενζίνης είχε μόνο τον 120άρη 1400...
Δία, το θέμα είναι πως δεν υπάρχει ο αντικαταστάτης.
Ολόκληρη μάρκα κι έμεινε με 2 μοντέλα..
-
REALZEUS wrote:
Αναμενόμενο. Άλλωστε τον τελευταίο καιρό ημιθανής ήταν. Από βενζίνης είχε μόνο τον 120άρη 1400...
Δία, το θέμα είναι πως δεν υπάρχει ο αντικαταστάτης.
Ολόκληρη μάρκα κι έμεινε με 2 μοντέλα..
What? Φυσικά και θα υπάρξουν αντικαταστάτες. Και για τη Giulietta και για τη Mito.
Το πρόβλημα είναι ότι οι αντικαταστάτες θα είναι ένα C-SUV και ένα B-SUV.
Αλλά αυτά θέλει ο κόσμος.
-
panormus772 wrote:
REALZEUS wrote:
Αναμενόμενο. Άλλωστε τον τελευταίο καιρό ημιθανής ήταν. Από βενζίνης είχε μόνο τον 120άρη 1400...
Δία, το θέμα είναι πως δεν υπάρχει ο αντικαταστάτης.
Ολόκληρη μάρκα κι έμεινε με 2 μοντέλα..
What? Φυσικά και θα υπάρξουν αντικαταστάτες. Και για τη Giulietta και για τη Mito.
Το πρόβλημα είναι ότι οι αντικαταστάτες θα είναι ένα C-SUV και ένα B-SUV.
Αλλά αυτά θέλει ο κόσμος.
Ναι,το ξέρω (το ένα θα είναι η Tonale και το άλλο ένα B-suv). Aλλά μέχρι να ξεκινήσουν να παράγονται θα υπάρχει κενό μοντέλων και στην ουσία δεν είναι οι πραγματικοί αντικαταστάτες (κατηγορία σουπερμίνι και hatchback)
-
Δυστυχώς η Αλφα Ρομέο έχει 'πεθάνει' και δεν το παραδέχονται! Εμπορικά έχει πιάσει πάτο, άρα πως θα έχει χρήματα για εξέλιξη νέων αυτοκινήτων?
-
Μακάρι να βρεθεί λύση, γιατί οι άνθρωποι ξέρουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα για εραστές της αυτοκίνησης! Η julia κατέκτησε με τη μία την κορυφή και είμαι βέβαιος πως οτιδήποτε άλλο κυκλοφορήσουν θα έχει την ίδια κατάληξη! Είναι πλέον ελάχιστες οι εταιρείες που ενδιαφέρονται να δημιουργούν αυτοκίνητα και όχι ανθρωπομεταφορείς..Άρα να παρακαλάμε να εξακολουθήσουν όσες τουλάχιστον υπάρχουν ακόμη...
-
Για αυτό σε πάω Βασίλη, γιατί είσαι ρομαντική ψυχή!!
-
Δυστυχώς η Αλφα Ρομέο έχει 'πεθάνει' και δεν το παραδέχονται! Εμπορικά έχει πιάσει πάτο, άρα πως θα έχει χρήματα για εξέλιξη νέων αυτοκινήτων?
H AR δεν είναι μια ανεξάρτητη εταιρεία, μόνη της, Φάνη. Είναι μέρος ενός τεράστιου Ομίλου. Αν τα αφεντικά αποφασίσουν να ρίξουν λεφτά, θα το κάνουν. Η πλατφόρμα Giorgio (πάνω στην οποία βασίζεται η Giulia και η Stelvio) κόστισε πάνω από 1 δις Ευρώ. Ο Μαρκιόνε είχε αποφασίσει να ρίξει λεφτά και έτσι έφτιαξαν το καλύτερο μεσαίο. Το θέμα είναι καθαρά πολιτικό (εντός του Ομίλου προφανώς).
-
Συμφωνώ με όσα λες Αλέξανδρε. Όμως καθαρά ψυχρά, εαν ένα μοντέλο δεν πουλάει άρα δεν φαίρνει κέρδη, γιατί να επενδύσουν πάνω του? Εκτός εαν είναι πολύ μακροχρόνιο σχέδιο με στόχο να αποφέρει κέρδη π.χ σε 5 χρόνια. Γιατί προς το παρόν, εδώ και αρκετά χρόνια οι πωλήσεις της Άλφα δυστυχώς δεν δικαιολογούν καμμία επένδυση, παρόλο που ο όμιλος είναι εύρωστος.
-
Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι μικρομεσαία (C) hatches, για όσους αγαπούν την οδήγηση, μένουν μόνον τρία (1, Focus, Leon).
- Μazda 3,Civic
-
REALZEUS wrote:
Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι μικρομεσαία (C) hatches, για όσους αγαπούν την οδήγηση, μένουν μόνον τρία (1, Focus, Leon).
- Μazda 3,Civic
Πολύ σωστά! Τα είχα ξεχάσει αυτά τα δύο ιαπωνικά διαμαντάκια. Απλά το καλό 3άρι (Χ) είναι δίλιτρο και πανάκριβο. Ο 1500 του είναι αξιοπρεπής, αλλά ο ανταγωνισμός δίνει πολλά περισσότερα άλογα σε αυτήν την τιμή. Το Honda είναι αμαξάρα, αλλά η εμφάνισή του είναι αμφιλεγόμενη.
ΑLFA ROMEO FORUM