-
Επισης να παρατηρησω οτι γινεται πολυς ντορος και εδω για την αξιοπιστια τπυ γκρουπ.Σε αυτους προκαλω να μου πουν αναξιοπιστα αυτοκινητα της τελευταιας τριετιας με στοιχεια.
Τόσο πολύ κατρακύλησε το γκρούπ και θα θεωρηθεί επίτευγμα το να βρεθούν αμάξια τριετίας χωρίς βλάβη?
-
Oλως τυχαιως,μετα το ξεσπασμα του dieselgate,εχει βελτιωθει η αξιοπιστια στο vag,χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν υπαρχουν προβληματα.Τα τελευταιας γενιας TSI/TDI/DSG,δεν εχουν τα κουσουρια των αντιστοιχων προ 10ετιας.
-
Στην προηγούμενη εταιρεία που δούλευα ο εταιρικός στόλος είχε καμιά 40αρια 1.6 TDI (Golf) και μερικά 1.4 TSi.
Στην 3ετία όλα τα TSI έκαιγαν παράλογα πολύ λάδι. Η πλειοψηφία των TDI (και το δικό μου) έβγαλε πρόβλημα στην αντλία νερού (με το αμάξι να ανεβάζει θερμοκρασία στα κόκκινα και να ακινητοποιείται) και πολλά παρουσίασαν πρόβλημα με τη μονάδα AC/καλοριφέρ.
-
Το νέο Golf θα είναι στην έκθεση στο Ελληνικό, δυο μόλις εβδομάδες μετά την παρουσίασή του.
-
Προσωπικά για εμένα επειδή το αμάξι υπαρχει κ οδηγείται....(golf 7 gtd) και οδηγειτο παράλληλα με άλλο του γκρουπ με κινητήρα tsi 160 ,θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος diesel είναι ένας καλός κινητήρας σε ενα all around αυτοκίνητο .Από εκεί κ πέρα δεν θεωρώ ότι έχει πέσει τόσο η vw αλλά επίσης θεωρώ ότι πια είναι δυστυχώς υπερκοστολογημενη για αυτά που δινει σε σχέση με τον ανταγωνισμό .Όπως κ η ομοσταυλη audi που πια τη θεωρώ κοροϊδία
-
Όπως κ η ομοσταυλη audi που πια τη θεωρώ κοροϊδία
Πάντα έτσι ήταν η Άουδι...εκτός από όταν έβγαζε τα πρώτα Quattro.
-
Στις φωτογραφίες η θέση των εμπρός φωτιστικών και κατ' επέκταση η μούρη μου είχαν φανεί κάπως (σαν να έχουν χυθεί προς τα κάτω) και δε μου άρεσε τόσο.
Από κοντά που το είδα σήμερα, αυτή η αίσθηση δεν είναι τόσο εμφανής και δεν είναι τελικά τόσο άσχημα τα πράγματα όσο φανταζόμουν.
-
-
Φάααααααανηηηηηηηηηη
Εγω που κολλάω Λαπ και γιατί το απευθύνεις σε εμένα....άλλη μια αδιάφορη μπούρδα του ομίλου!
-
Ελα δεν κρυβεσαι πια.....
4.8 λίτρα/100 με 150 αλογα, mild hybrid 48v, αυτοματο κιβωτιο ..Μεντζινα...ετσι;;
Πόσο καιει το Kuga ;;;;;;
-
Αντιγράφω από τις τιμές που δόθηκαν στη δημοσιότητα: Golf 1.5 TSI ACT 150 PS -> Life-> 23.850 €
Αν το διαιρεσουμε με το 1,4 (ΦΠΑ και ΤΤ) πάει 17.036€ . Αν το είχαν δηλώσει ως 16.999€ θα πήγαινε 22.439€ .
1.411 € διαφορά σε φόρους .
Μας δουλεύουν ή δεν θέλουν να πουλήσουν το συγκεκριμένο.
-
Αν και δεν υπήρξα ποτέ φαν του συγκεκριμένου μοντέλου, οφείλω να ομολογήσω ότι οι τιμές που βγήκαν φαίνονται αρκετά καλές, δεδομένου της ανόδου που παρατηρούμε σε όλα λίγο πολύ τα μοντέλα...
Γνωρίζουμε ωστόσο αν είναι οι μόνιμες τιμές ή αν πρόκειται για τιμές λανσαρίσματος που στην πορεία θα αυξηθούν?
Επίσης, έχει αναρτηθεί πουθενά ο πλήρης εξοπλισμός ώστε να δούμε ακριβώς τι περιλαμβάνει? Γιατί καλά τα όσα γράφονται, ωστόσο αν στο τέλος χρειάζεται να προσθέσεις εξτρά εξοπλισμό πχ κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, full led, αναδιπλούμενους καθρέπτες κλπ. καλούδια όπως στην προηγούμενη γενιά, τότε η τιμή θα φτάσει ταβάνι και αυτομάτως θεωρώ ότι κρίνεται ασύμφορο δεδομένου και του ανταγωνισμού... -
Επίσης, έχει αναρτηθεί πουθενά ο πλήρης εξοπλισμός ώστε να δούμε ακριβώς τι περιλαμβάνει?
Εδώ: https://www.drive.gr/news/agora/enarxi-poliseon-toy-neoy-vw-golf-oi-times-stin-ellada
Δίνει αρκετές λεπτομέρειες για τον εξοπλισμό, ο οποίος (σπάνιο για VW) είναι εξαιρετικά καλός...σχεδόν απίστευτος! Μιλάμε ότι η έκδοση Style έχει μέχρι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ! Ήδη η 'βασική' Life έχει τον ψηφιακό πίνακα, LED (όχι τα Plus), 8.25 οθόνη multimedia κλπ. Με αυτό τον εξοπλισμό και τιμές, είναι πιο φτηνό και από το 208!!
-
Σωστος ο Φανης.. καλα το 208 ειναι fail τιμολογημενο.. 130 αλογα αυτοματο και σπορ εκδοση με 27Κ..
Καλα εξοπλισμενο φαινεται το νεο Golf αν και ελαχιστα αναφερονται..
Επισης εχει ακουστει τπτ για εκδοση R-Line ? ή μονο αυτες οι 2 που τις αναφερουν σαν καλα εξοπλισμενενες..
-
Εεε μα ναι! Όλοι ξέρετε ότι δεν συμπαθώ το γκρούπ. Αλλά με 28Κ παίρνεις αυτόματο, Mild Hybrid με 150 άλογα και απίστευτο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Μόνο τα καθίσματα πρέπει να κοστίζουν περί τα €1.500.
-
Βλεπω παντως οτι τολμη δεν υπαρχει στους σχεδιαστες της VW , σιγουρα facelift με την ταση να θελει οθονες , φωτακια και πολυ comfort εσωτερικα σε πακετο ωπου μπορει μια μεση ελληνικη οικογενεια να παρει αμαξι κοντα στα 30κ . Μαλλον αμαξι του λαου για χωρες οπως η Ελλαδα δεν ειναι πλεον τα συγκεκριμενα αυτοκινητα. Αν και κατοχος ενος up cng εως τωρα τα παει καλααν εξαιρεσω την ικανοτητα να σε εκνευριζουν στην αντιπροσωπεια με τις απιστευτα απαντησεις κονσερβα που τους εχει μαθει ο ομιλος να λενε. ' 1 λιτρο λαδι στα 5000χλμ ειναι εντος οριων' , μα τα ακουνε αυτα οι Ιαπωνες και γελανε ρε παιδια ...φτιαξτε κινητηρα με λιγοτερες απωλειες τοσο δυσκολο ειναι ?
-
Πάντως μια χαρά οι τιμές και θεωρώντας του αντίστοιχου Leon ακόμη πιο κάτω προβλέπω το τελευταίο να σκίσει στις πωλήσεις.
-
Τέλος η βασικές εκδόσεις? Μάλλον είναι ευκολότερο να εξοικονόμησουν χρήματα με 2-3 στάνταρ εκδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό, αντί custom παραγγελία. Ότι κάνει Kia & Hyundai δλδ.
-
Βλεπω παντως οτι τολμη δεν υπαρχει στους σχεδιαστες της VW , σιγουρα facelift με την ταση να θελει οθονες , φωτακια και πολυ comfort εσωτερικα σε πακετο ωπου μπορει μια μεση ελληνικη οικογενεια να παρει αμαξι κοντα στα 30κ . Μαλλον αμαξι του λαου για χωρες οπως η Ελλαδα δεν ειναι πλεον τα συγκεκριμενα αυτοκινητα. Αν και κατοχος ενος up cng εως τωρα τα παει καλααν εξαιρεσω την ικανοτητα να σε εκνευριζουν στην αντιπροσωπεια με τις απιστευτα απαντησεις κονσερβα που τους εχει μαθει ο ομιλος να λενε. ' 1 λιτρο λαδι στα 5000χλμ ειναι εντος οριων' , μα τα ακουνε αυτα οι Ιαπωνες και γελανε ρε παιδια ...φτιαξτε κινητηρα με λιγοτερες απωλειες τοσο δυσκολο ειναι ?
Το θέμα με το λάδι είναι πολύπλοκο. Οι πολύστροφοι κινητήρες καίνε ακόμα περισσότερο. Η Ferrari για παράδειγμα δικαιολογεί μέχρι 1 λίτρο λάδι στα 1000 χλμ. Δεν είναι εκεί το πρόβλημα ενός κινητήρα, αρκεί να είναι εντός των προδιαγραφών του κατασκευαστή.
Οι τιμές πάντως μου φαίνονται νορμάλ. Δεν θα το προτιμούσα έναντι ενός Focus. αλλά δεν είναι παράλογα τιμολογημένο.
-
' 1 λιτρο λαδι στα 5000χλμ ειναι εντος οριων' , μα τα ακουνε αυτα οι Ιαπωνες και γελανε ρε παιδια ...φτιαξτε κινητηρα με λιγοτερες απωλειες τοσο δυσκολο ειναι ?
Από μανουάλι της Honda για CRV του 2010. Oh, well ...
VW Golf MK 8