-
Ναι βρε Δια και εσύ έχεις δίκιο αλλά και εμείς.
Όπως σου έγραψα εγώ και άλλοι ναι αν αυτός με το ντίζελ 1.5-1.6 χαλαρά βάλει την 4η μετα την τρίτη και στα 60-90 που κινείται ο περισσότερος κόσμος για περισσότερα χλμ λογω του ότι στο φάσμα των 1700-2200 αποδίδεται η περισσότερη ροπή θα έχει καλές ρεπριζ για προσπέραση.
Το αντίστοιχο βενζίνης 1.5 σε αυτές τις ταχύτητες θα πρέπει να οδηγείς σαν να σε κυνηγούν κατεβάζοντας διαρκώς σχέση στο κιβώτιο ώστε να στροφαρει ο κινητήρας για να πιάσεις υψηλές ροπές και να ξεκολλήσει το αμάξι. Αυτό είναι ευχάριστο για το fun to drive αλλά σόρρυ δεν μπορώ να πηγαίνω κάθε μέρα στην δουλειά με το δεξί χέρι στην τσίτα για να ροπιασω τον κινητήρα ψηλά. Είναι κουραστικό.
Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και τα δύο θα έχουν καλές ρεπριζ το ένα χαμηλοστροφα ακοπα και οικονομικά το άλλο υψηλοστροφα με προσπάθεια και αντιοικονομικα.
-
Ναι βρε παιδια, ειναι μηλα με πορτοκαλια, οπως τη βρισκει ο καθενας!
Εγω ειμαι ορκισμενος diesel-ακιας, αν κ εχουμε κ 2 βενζινες στην οικογένεια. Ενας συγχρονος diesel-κινητήρας εχει μονο πλεονεκτήματα για τον καταναλωτή. Τα περισσοτερα στελέχη το δηλωνουν αυτο ευθαρσώς (τελευταια το διαβασα απο διευθυντες Ford/Peugeot) αλλα το hype, η 'καταρα' του diesel-gate καθως και το πολυ μεγαλο κοστος εξελιξης/κατασκευής δεν βοηθουν στο προμοταρισμα τους.
Τωρα περι ορέξεως..
-
Μπορεί κάποιος να μου λύση την απορία, πόση ροπή μπορούμε να θεωρήσουμε ικανή/αξιοπρεπή για εναμιση τόνο καθαρό βάρος οχήματος; Από τα συμφραζόμενα αντιλαμβάνομαι ότι πρέπει να ανέβουμε κοντά στο 300άρι. Αλλά πόση μπορεί να ειναι η διαφορά στην αίσθηση από το 270άρι βενζίνης; Μιλάμε για 10-11%, ειναι πια τόσο αισθητή;
-
Μπορεί κάποιος να μου λύση την απορία, πόση ροπή μπορούμε να θεωρήσουμε ικανή/αξιοπρεπή για εναμιση τόνο καθαρό βάρος οχήματος; Από τα συμφραζόμενα αντιλαμβάνομαι ότι πρέπει να ανέβουμε κοντά στο 300άρι. Αλλά πόση μπορεί να ειναι η διαφορά στην αίσθηση από το 270άρι βενζίνης; Μιλάμε για 10-11%, ειναι πια τόσο αισθητή;
Κοίταξε δε νομίζω ότι κάποιο από τα δύο μοτέρ θα σε δυσαρεστήσει. Μη το πηγαίνεις με τα απόλυτα νούμερα ροπής. Στην περίπτωση σου το βενζινοκινητο είναι ισχυρότατο και δε θα καταλάβεις κάποια έλλειψη ροπής.
Στη θέση σου θα ρωτούσα μόνο την τσέπη μου αν αντέχει τις αυξημένες καταναλώσεις σε σχέση με το ντίζελ, και γενικά έχω μθα αίσθηση ότι σε τέτοια οχήματα ο συνδυασμός ενός ροπατου ντίζελ με ένα καταπληκτικό αυτόματο οχταρι είναι απόλαυση.
-
Με ή χωρίς EAT8 δεδομένων όλων των ανωτέρω αναλύσεων η δύναμη της ροπής στις μικρομεσαίες στροφές ενός diesel είναι τρομερή οδηγική ώθηση. Πόσοι εξ'ημων επιδιώκουμε να τερματίσουμε το κοντέρ; Όλη μας η κουβέντα είναι τα οχήματα φορτωμένα με ή χωρίς κλίμα ανοικτό και τα οχήματα κατά την διαδικασία προσπέρασης να αποδίδουν χωρίς να καίνε τα άντερα τους αλλά και χωρίς να χρειάζεται αν είναι δυνατόν να κατεβάσουμε ταχύτητα. Ουσιαστικά θεωρώ λήξαν το debate. Σηκώνει η τσέπη σου καλό diesel. Παίρνεις diesel. Τέλος.
Αν κίνησε σε μεγαλούπολη, όπως οι περισσότεροι οπότε και φοβάσαι τις θερμοκρασίες που δεν ανεβάζει το αμάξι για την διαδικασία κάθαρσης πάνε μια φορά τον μήνα μια μεγάλη βόλτα ή μια μονοήμερη σε high revs την γυναίκα να μην γκρινιάζει στην πεθερά σου ότι την έχεις και κλεισμένη στους 4 τοίχους, δούλα να σου μεγαλώνει τα παιδιά κλπ κλπκλπκλπ...
-
ναι, αλλά οι επιλογές στα diesel ( εκτός διλιτρων που οι περισσότεροι αποφεύγουν και λογικό), φαίνονται μετρημένες. μην ξεχνάμε ότι η πεζών βάζει δίπλα δίπλα τον diesel της με τον 1,2 βενζινη. οπότε οι επιδόσεις που κάποιος θα ήθελε, προσπερασεις κτλ, πηγαίνουν περιπατο.
μετά τι έχουμε; Κορέα που φαίνεται λίγο καλύτερος στα χαρτιά, και μετά Γερμανία με τους tdi
-
Πώς είναι περιορισμένες; Εδώ μέχρι και η Χόντα λένε θα ξαναεισαγει στην Ελλάδα τον νέο καταπληκτικό ντίζελ που ξεκίνησε αλλά ο Σ. έκοψε ο οποίος έχει φοβερή ελαστικότητα είναι χωρίς δοχείο ουρίας και πολυ οικονομικός όπως λένε.
Μια χαρά επιλογές μόνο κάποιοι Ιάπωνες τους κόψαν Ευρωπαίοι και κορεάτες μια χαρά επιλογές δίνουν.
-
Τον diesel στο Civic έτυχε να τον πάρω td και είχα ενθουσιαστεί. Αυτή την στιγμή ο blueHDI πρέπει ναναι ο κορυφαίος mainstream diesel της αγοράς. Μακάρι ο Σ να επαναφέρει τον diesel της Honda να τον δούμε σε μια δυνατή άτυπη κόντρα με τον blueHDI γιατί αυτή τη στιγμή με την μετριότητα της Ford και τον ανεκδιηγητο του VAG ο diesel του PSA κάνει πάρτυ μόνος του χωρίς καλεσμένους!
-
Μόνο για το c5 aircross δεν συζητάμε εδώ
-
Εντάξει καλος και σύγχρονος ο ντίζελ που φοράει το αιρκρος αλλά δεν πετυχαίνει και τις καλύτερες επιδόσεις ούτε εδώ και περισσότερο στο 3008.
Από άποψη τεχνολογίας της Χόντα είναι πιο μπροστά γιατί δεν έχει το δοχείο ουρίας και γενικά είναι πολύ βελτιωμένος ενώ έχει και το μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας από όλους. Είχα οδηγησει τον προηγούμενο στο παλιό σιβικ το 2014 δεν ειχα εμπειρία από ντίζελ και μόλις το οδηγησα δεν μπορούσα να καταλάβω ότι ήταν ντίζελ τόσο αθόρυβος ήταν και μέχρι τις 4000 έδινε.
Της Φορντ τον ecoblue που οδήγησε στο φοκους μου άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις. Κινούσε πολύ εύκολα το φοκους πολύ χαμηλό κροταοισμο και πολύ οικονομικός. Σύνολικα μου άρεσε περισσότερο από τον 1.5 του αιρκρος. Και τα δύο με αυτόματο κιβώτιο.
-
Ο καλυτερος κ ποιο σύγχρονος αυτη τη στιγμη ειναι ο 1.5 του PSA. Ουσιαστικα κινητηρας του 2019 με πολλα χρονια εξελιξης στη πλατη του κ σχεδιασμενος απο το μηδεν με τα ποιο σύγχρονα emulations (καπου υπαρχουν κ τα βιντεο της εξελιξης του. Θυμαμαι ειχα δει περισυ μερικα).
Νομιζω θα ειναι κ ο τελευταιος σύγχρονος πετρελαιοκινητηρας, τουλαχιστον για Ευρώπη.
-
Δεν έχετε βαρεθεί την ίδια συζήτηση για ροπή και ισχύ μια φορά τη βδομάδα;
Όντως ..άσε που εμένα μου θύμισε και την μηχανική ΙΙ που περασα στο 5 έτος, και που βέβαια καμια σχέση δεν έχει με την θερμοδυναμική συνάδελφοι μηχανικοί, αλλα τελοσπαντων ... ο καθένας γράφει ότι μπορεί..
Ως κάτοχος sportage εδώ και 5 μήνες μια ευχάριστη πλευρά είναι και η οδηγική συμπεριφορά με τις σφιχτές αναρτήσεις στις στροφές σε συνδυασμό με τον σπιρτόζικο diesel που κακα τα ψέματα σου δίνει και μια... αναπάντεχη αδράνεια στον δρόμο - την ίδια αδράνεια βέβαια έχουν τα περισσότερα suv αυτής της κατηγορίας αλλα η citroen έχει επιλέξει τον άλλο δρόμο με περισσότερη έμφαση στην άνεση (καναπέδες μαξιλάρια).. οπότε τα ouao moments έχουν να κάνουν με τις ανωμαλίες του οδικού δικτύου που καταβροχθίζονται απο το progressive hydraulic suspension. - Επειδή το ΄χω οδηγήσει μόνο μία φορα test drive χωρίς ζόρια, είμαι περίεργος κατα πόσο επηρεάζει τους επιβάτες στον αυτοκινητόδρομο και ποια είναι η γενική αίσθηση που σας αφήνει....Πάει όντως ...περα - δώθε 'σαν καράβι' ??? Παρόμοια αίσθηση πρέπει να έχει και το c3 aircross ...
@Dublin Δεν νομίζω να είναι ο τελευταίος ... άλλωστε βλέπουμε να βγαίνουν ...ηλεκτρικά φορτηγά στην Αμερική - στα βαρέα/ επαγγελματικά οχήματα το πετρέλαιο θα είναι πάντα μια επιλογή και για την επόμενη δεκαετία μάλλον δεν τα έχουμε δει όλα στο diesel αλλα ποτέ δεν ξέρεις ...
-
Δεν πάει πέρα δώθε σαν καράβι , ούτε ψαρεύει σαν ανεμότρατα...
Ούτε το 5 , ούτε το 3 ...
-
REALZEUS wrote:
Georgemit wrote:
Ένα ντίζελ κινείται πιο σβέλτα από ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης (όχι 50 άλογα ισχυρότερο) βενζινοκίνητο στις χαμηλομεσαίες στροφές όπου κινούμαστε σχεδόν όλοι καθημερινά. Αν είσαι διατεθιμένος να οδηγείς συνεχώς στον κόφτη θα πετύχεις κάποια δέκατα καλύτερους χρόνους με το βενζινοκίνητο, ίσως.
Το πως οδηγεί ο καθένας είναι δικό του θέμα. Όταν θα χρειαστεί να κάνει μια δύσκολη προσέραση όμως, θα θελήσει την μέγιστη επιτάχυνση που μπορεί να σου δώσει το αυτοκίνητο. Επίσης το 'αντίστοιχης ιπποδύναμης' είναι εντελώς αποπροσανατολιστικό. Αυτό που μετράει για τον αγοραστή είναι το αυτοκίνητο που παίρνει με τα χρήματα που διαθέτει. Αν λοιπόν μπορεί να πάρει 150 άλογα βενζίνη και 120 ντίζελ, με τα ίδια λεφτά, αυτός που ενδιαφέρεται για επιδόσεις δεν θα έχει προβληματισμό.
Προφανώς και ο καθένας οδηγεί όπως θέλει, όπως επίσης αγοράζει και ότι θέλει. Το ερώτημα είναι ιπποδύναμη vs ροπή και όχι χρήματα vs ροπή. Μιλάμε για το θεωρητικόν του πράγματος. Ένα βενζινοκίνητο 125 άλογα θα κινηθεί λίγο πιο γρήγοα από ένα πετρέλαιο 120. Ναι αν οδηγείς σαν δαιμονισμένος. Σε συνθήκες που οδηγούμε οι περισσότεροι καθημερινά, η ροπή του ντίζελ θα σε βοηθήσει να πας αέρα. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Είναι πολύ πιο περίπλοκο το θέμα. Η ροπή στους τροχούς (που αυτή είναι που μετράει) είναι συνάρτηση της 'ροπής στον στρόφαλο X ΣΑΛ X σχέσεις μετάδοσης και διαφορικού'. Για αυτό είπα ότι ο ευκολότερος τρόπος είναι να δει κάποιος τις μετρήσεις επιδόσεων. Βλέπεις ας πούμε το 80-110 με 3η και 4η και κρίνεις τι σε βολεύει, αναλόγως με τον τρόπος που οδηγάς.
-
Πόσοι εξ'ημων επιδιώκουμε να τερματίσουμε το κοντέρ;
Έχεις καταλάβει φαντάζομαι ότι είσαι σε αυτοκινητιστικό φορουμ και άρα πολλοί... Χαχα...
-
Μπορεί κάποιος να μου λύση την απορία, πόση ροπή μπορούμε να θεωρήσουμε ικανή/αξιοπρεπή για εναμιση τόνο καθαρό βάρος οχήματος; Από τα συμφραζόμενα αντιλαμβάνομαι ότι πρέπει να ανέβουμε κοντά στο 300άρι. Αλλά πόση μπορεί να ειναι η διαφορά στην αίσθηση από το 270άρι βενζίνης; Μιλάμε για 10-11%, ειναι πια τόσο αισθητή;
Δείτε το βιντεάκι που έβαλα παραπάνω σχετικά με ροπή και ισχύ. Το βενζινοκίνητο θα είναι ταχύτερο λόγω μεγαλύτερου στροφαρίσματος (άρα μεγαλύτερης ισχύος) και πιο κοντών σχέσεων.
-
Εγώ θα ήθελα περισσότερες πληροφορίες για την ανάρτηση στον αυτοκινητόδρομο πάντως - όταν μπαίνετε με 100 και τσιμπάτε το γκάζι στην στροφή ή όταν προσπερνάτε... Τί κάνει το αυτοκίνητο ?? Δεν μπρορεί να τα κάνει όλα τέλεια αλλα όταν δίνεις αυτά τα λεφτά να ξέρουμε τί πέρνουμε και τί συμβιβασμούς κάνουμε - Δεν είναι cayenne, αλλα είναι μεγάλο σκάφος με ιπποδύναμη, και όλα τα μεγάλα σκάφη δεν είναι τα ίδια ... (και θα σας γράψω μετά εγω για το sportage )
Βλέπω διαφημήσεις με τον τύπο που ξεκουράζεται και χαλαρώνει στην καμπίνα και τις γκόμενες που πανε και έρχονται... Τί σημαίνει αυτό, είναι καναπές ??
-
Δες εδω το γιατι...
Εχει αλλη τεχνολογιας αμορτισερ, πατεντα της citroen.
Εχουν ενα προοδευτικο τροπο να συμπεριφερονται οταν τερματιζει η αναρτηση ενω παραλληλα στις μικρες ανωμαλιες διατηρουν σταθερο το αμαξωμα δεν εχουν μικτροταλαντευσεις οπως ολα τα υπολοιπα αμορτισερ που φορουν οι ανταγωνιστες...
Γαλλοι γαρ,
-
Δες εδω το γιατι...
Εχει αλλη τεχνολογιας αμορτισερ, πατεντα της citroen.
Εχουν ενα προοδευτικο τροπο να συμπεριφερονται οταν τερματιζει η αναρτηση ενω παραλληλα στις μικρες ανωμαλιες διατηρουν σταθερο το αμαξωμα δεν εχουν μικτροταλαντευσεις οπως ολα τα υπολοιπα αμορτισερ που φορουν οι ανταγωνιστες...
Γαλλοι γαρ,
Δεν είναι πατέντα της Citroen, τα ίδια φοράνε και μερικά Renault. Δεν είναι κάτι τρομερό, αλλά είναι έξυπνη ιδέα.
-
Ποια renault;;;
Δεν το ξερα αυτο
Edit, το ψαξα λιγο και λεει για 20 πατεντες της citroen
NEO CITROEN C5 AIRCROSS