-
Βλέπω και ξαναβλεπω reviews στο YouTube για το αμάξι. Παντού αναφέρονται στην μέτρια ποιότητα πλαστικών στο εσωτερικό του οχήματος. Μπορεί κάποιος ιδιοκτήτης να πει τέλος πάντων πόσο ποιοτικά είναι ή δεν είναι τα πλαστικά του; Υπάρχει περίπτωση δηλαδή να δώσει κάποιος 30χαρτια και σε κάνα χρόνο να του γίνει κουδουνίστρα σαν QQ ή απλά γίνεται η αναπόφευκτη σύγκριση με το, σαφώς ποιοτικότερο, εσωτερικό του 3008;
Αν μπορούσε κάποιος να βάλει τα δύο οχήματα σε μια άτυπη 'ζυγαριά' (ξέρω ότι είναι διαφορετική κατηγορία αλλά στα λεφτά συγκλίνουν επικίνδυνα) θα πήγαινε στην ποιότητα εσωτερικού του νέου 2008 ή στην πρακτικότητα του C5; Είναι ιδέα μου ή έχουν σχεδόν παρόμοιο χώρο για τους πίσω; Μάλλον είναι λιγο πιο πλατύ εσωτερικά το C5 και λίγο παραπάνω χώρο για κεφάλι (χωρίς s/r) με ίδιο χώρο για πόδια; Προφανώς και του C5 ο χώρος αποσκευών είναι σπηλιά αλλά είναι και 20cm μακρύτερο, 15cm πλατύτερο, 12cm ψηλότερο και 230 κιλά βαρύτερο...
Η καρδιά μου λέει C5 diesel, το μυαλό μου 2008 petrol GT-line (2000€ σε διάφορα χοντρικά) και η σύζυγός Captur II για το οποίο btw μόλις είδα σε review ότι πίσω 1,83 δοκιμαστής (ίδιο ύψος με εμένα) χωράει να κάτσει 'πίσω του' για τα γόνατα αλλά βρίσκει το κεφάλι του λόγο καμπυλότητας ουρανού. Μου κάνει και λίγο γυναικείο το Captur να πω την αμαρτία μου...
Ξέρω σας πρήζω αλλά δεν μπορώ να βγάλω οριστικό συμπέρασμα.
-
Θα απαντούσα, αλλά δεν βλέπω εύφορο έδαφος όταν ακούω για πλαστικά...
-
Το ότι δεν έχει μαλακά πλαστικά δεν σημαίνει ότι σε ένα χρόνο θα αρχίσουν να τρίζουν. Το τρίξιμο έχει να κάνει με την συναρμογή και με τις ανοχές που έχουν . Αν η συναρμογή είναι πρόχειρη και υπάρχουν ανοχές μεγάλες αρχίζουν τα τριξιματα. Αλλά αυτό μπορεί να συμβεί ανεξάρτητα αν είναι σκληρά ή μαλακά. Και τα σοβαρά τριξιματα δεν περιμένουν να περάσει ένας χρόνος! Με το που κανείς τα πρώτα χλμ και μπαίνεις σε νέο αμαξι αρχίσουν να βαρανε!
Εμένα πιο πολύ με ενοχλεί στο Σιτροέν η γιαλαδα που βγάζουν μερικά πλαστικά γύρω από τους αεραγωγούς από αισθητικής άποψης και γιατί θα αφήνουν δαχτυλιες όπως και ότι είναι λίγο πομπώδη σε εμφάνιση λίγο χοντροκομμένα. Εκεί το πεζω είναι κλάσεις μπροστά.
Πχ στο cx7 που είχα τα πλαστικά ήταν σκληρά (αμάξι +40000) όμως 7 χρόνια που το είχα δεν ακούστηκε κιχ.
Τα αμάξια που συγκρίνεις έχουν μεγάλη διαφορά χώρων για τους εμπρός . Πίσω το Σιτροέν πράγματι στα πόδια είναι απογοήτευση για το μήκος του. Όμως 3 άτομα θα βολευτουν πολύ καλύτερα από το 2008. Στα 2 άτομα όμως πίσω μπορεί να βολευτουν καλύτερα στο 2008!
Είναι λίγο οξύμωρο αλλά έχει να κάνει με τα 3 ανεξάρτητα καθίσματα του Σιτροέν. Οι 3 ίδιες θέσεις είναι αψογες για παιδιά μέχρι 13-14 ετών που δεν είναι 1.90 βέβαια ή για αδύνατους γιατί βολεύονται καλά καθώς τα ακριβά καθίσματα έχουν την τάση να κολλούν τον επιβάτη στις πόρτες.
Ένας εύσωμος σχετικά ενήλικας το 1/3 του ώμου του και ο πωπος θα πατήσουν και στην μεσαία θέση άρα θα βρει λίγο.
Για ποια έκδοση του αιρκρος μιλάς την ινσπαιρ;
Εγώ θα πήγαινα στον ντίζελ αυτόματο ινσπαιρ που είναι λίγο κάτω από 30000 κυνηγοντας μια έκπτωση 1000 που κατά καιρούς δίνουν.
-
@RealZeus θα ήθελα να πεις την άποψη σου υπό οποιαδήποτε οπτική γωνία επιθυμείς γιατί κάθε άποψη την λαμβάνω σοβαρά υπόψη. Θέλω την μέγιστη δυνατή πληροφόρηση μέχρι να έρθει η ευλογημένη ώρα.
@Tkin73 C5 έκδοση 1.5 blueHDI Feel M/T για να πάρω τις ροπές που απαιτεί ο 1,5 τόνος του βάρους του (Shine ξεφεύγει σε κόστος, έχει 19αρες κλπ), 2008 puretech 1.2 petrol GT-Line M/T γιατί με παίρνει οικονομικά για την πλήρη εμπειρία εξοπλιστικά ενώ σε αυτό και δεν θεωρώ λόγο νορμάλ βάρους τον diesel απαραίτητο. Άλλωστε ο diesel στο 2008 κοστίζει υπερβολικά γιατί πάει σετ με EAT8. Γενικά δεν θεωρώ απαραίτητο στην περίπτωση μου το αυτόματο, προτιμώ να πάνε αλλού τα λεφτά. Τέλος για την γυαλαδα στα πλαστικά φίλε από όσο έχω δεί το 2008 GT-Line έχει υπερβολικά πολύ piano black κεντρική κονσόλα η οποία επίσης με ανησυχεί για τους λόγους που αναφέρεις.
-
Μην προσπερνας τόσο εύκολα το αυτόματο κιβώτιο του Σιτροέν. Είναι πολύ καλό σε σχέση με το μετριας αίσθησης χειροκίνητο και η κεντρική κονσόλα σχεδιαστικά είναι για το αυτόματο. Το χειροκίνητο είναι τσόντα (βλέπε διάταξη ποτηροθηκων).
Εγώ που το είχα οδηγήσει το ντίζελ σε αυτόματο είχε πολύ ωραία αίσθηση ένα μεγάλο κλικ βέβαια κάτω από το αυτόματο του φοκους αλλά μάλλον μισό κλικ πάνω από το αυτόματο της vw.
-
Ημουν στην ιδια θεση, μην το πολυσκεφτεσαι.
Στην κατηγορια τους ειναι κορυφαια, κ τα 2 λιγο ποιο μεγάλα απο τα υπόλοιπα.
Διάλεξε κατηγορια πρώτα. Μονο diesel για μενα.
Εγω προτιμησα 2008 Allure, μου φαινεται λιγο ποιο ανετη εκδοση, χωρις piano black, κ με 17' που πιστευω θα του πηγαινει τελεια σε ανεση κ κρατημα (χρυση τομη).
Λιγο ποιο premium το 2008 αλλα κ το C5 εχει πολυ καλη συναρμογή κ μοναδικα πολυμορφικα χαρακτηριστικά.
Σημειωση: το 2008 εχει κ Μ/Τ diesel, με τα 100 αλογα. Ειδα παραπανω πως λανθασμενα αναφερθηκε οτι ο diesel παει μονο με το αυτοματο. Ο diesel 130 παει μονο με το αυτόματο, αλλα επειδη ειναι ελαφρυ, ο 100 πιστευω ειναι επαρκής (11.4 τα 0-100). Για παραδειγμα εχει οριακα καλυτερες επιδοσεις κ καλυτερη οικονομια/λιγοτερους ρυπους ακομη κ απο το C3 Aircross που ειναι μικροτερο σε μεγεθος.
-
@Dublin ναι έχεις δίκιο για το 100ps diesel απλά καλώς ή κακώς 'δεν το υπολογίζω' στην προοπτική μου το συγκεκριμένο. Δεν το παίζω muchο απλά θέλω να πάρω κινητήρα 130ps είτε βενζίνη, είτε diesel. Σαφώς και θεωρώ εξαιρετικό και ανώτερο τον diesel από τον puretech απλά στα κιλά του 2008 δεν τον θεωρώ απαραίτητο όπως στο συνυποψηφιο C5 λόγο βάρους. Στο C5 γι'αυτό είμαι διατεθειμένος να 'θυσιάσω' μια εξοπλιστική κατηγορία για να πάρω τον κορυφαίο diesel για τα 30nm ροπής του στην Feel. Στο 2008 θέλω έκδοση GT-line όποτε για να μη ξεφύγει η τιμή το έχω κλειδωμένο στο μυαλό μου για 130ps petrol M/T.
-
@Dublin ναι έχεις δίκιο για το 100ps diesel απλά καλώς ή κακώς 'δεν το υπολογίζω' στην προοπτική μου το συγκεκριμένο. Δεν το παίζω muchο απλά θέλω να πάρω κινητήρα 130ps είτε βενζίνη, είτε diesel. Σαφώς και θεωρώ εξαιρετικό και ανώτερο τον diesel από τον puretech απλά στα κιλά του 2008 δεν τον θεωρώ απαραίτητο όπως στο συνυποψηφιο C5 λόγο βάρους. Στο C5 γι'αυτό είμαι διατεθειμένος να 'θυσιάσω' μια εξοπλιστική κατηγορία για να πάρω τον κορυφαίο diesel για τα 30nm ροπής του στην Feel. Στο 2008 θέλω έκδοση GT-line όποτε για να μη ξεφύγει η τιμή το έχω κλειδωμένο στο μυαλό μου για 130ps petrol M/T.
Μια χαρα εισαι! 130 αλογα σιγουρα ειναι καλυτερα απο 100 κ τα 2 αυτοκινητα θα ειναι κοντα στην κορυφη για καμια 5ετια.
Αναρωτιεμαι αν με μια απλη χαρτογράφηση ο 100 δεν παιρνει κ 10-20 αλογακια με ελαχιστη διαφορα στην καταναλωση..
-
Δεν έχω πειράξει και δεν θα πείραζα ποτέ κινητήρα. Μόνο σε όλα μου τα αυτοκίνητα K&N φίλτρο αέρα έχω βάλει. Πόσο μάλλον σε αυτά τα σύγχρονα εξαιρετικά μοτέρ
-
@RealZeus θα ήθελα να πεις την άποψη σου υπό οποιαδήποτε οπτική γωνία επιθυμείς γιατί κάθε άποψη την λαμβάνω σοβαρά υπόψη. Θέλω την μέγιστη δυνατή πληροφόρηση μέχρι να έρθει η ευλογημένη ώρα.
Στα των πλαστικών με κάλυψε ο Thin73. Το αν είναι μαλακά ή όχι δεν έχει σχέση με την συναρμογή και με το αν θα τρίζουν. Από εκεί και πέρα η ένστασή μου έχει να κάνει με το κριτήριο αυτό ως κύριο για την επιλογή ενός αυτοκινήτου. Θεωρώ ότι υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά κριτήρια.
Σχετικά με τους κινητήρες, μην τρώτε τον 'παπά' της ροπής των ντίζελ. Τις μετρημένες επιδόσεις τις έβαλα στην προηγούμενη σελίδα.
-
Σχετικά με τους κινητήρες, μην τρώτε τον 'παπά' της ροπής των ντίζελ. Τις μετρημένες επιδόσεις τις έβαλα στην προηγούμενη σελίδα.
Θεωρείς ότι δύο κινητήρες ένας με 30 και ένας με 23 κιλά ροπής καίνε τον ίδιο σε επιτάχυνση ρεπριζ φορτωμένα ή λόγο του βάρους τους; Δεν υπάρχει διαφορά; Μετράνε μόνο οι ιπποδυνάμεις;
-
Δεν μίλησα για κατανάλωση, παντού και πάντα το ντίζελ θα είναι πιο οικονομικό. Μίλησα για το δήθεν τράβηγμα των ντίζελ, λόγω ροπής στον στρόφαλο. Για όποιον δεν βαριέται, ας παρακολουθήσει το παρακάτω βίντεο:
-
Δια να μην τρώμε τον παπά με τις ροπές των ντίζελ έχεις δίκιο. Αλλά στην πράξη τα ντίζελ τραβούν από χαμηλα που σημαίνει ότι έχεις διαθέσιμη την ροπή σε χαμηλές στροφές εξού και η χαμηλή κατανάλωση.
Τα αντίστοιχα 1.5 βενζίνης έχουν ιπποδύναμη και έχουν και ροπή , μικρότερη γύρω στα 22-25 κιλά , αλλά την ροπή αυτή την αποδίδουν σε υψηλές στροφές. Στις μέσοχαμηλες ταχύτητες που κινούμαστε οι περισσότεροι τα περισσότερα χλμ δλδ μεταξύ 50-110 χλμ για να ροπιασει η βενζινα πρέπει να κατεβάσεις μια δυο σχέσεις. Αυτό είναι ευχάριστο σε κάποιους κουραστικό για άλλους και σίγουρα αντιοικονομικο.
-
Τι δηθεν τραβηγμα; αφου δινουν μεγιστη ροπη σε πολυ χαμηλοτερες στροφες κ συνηθως περισσοτερη κι'ολας. Τεχνικα στοιχεια ειναι, δεν ειναι μυθοι κ θρύλοι. Εγω που οδηγω κ εχω κ βενζινη κ diesel, για το 'καλο' μας και ποιο ταξιδιαρικο αυτοκινητο επελεξα diesel.
Αν ηθελα μικρο πολης ισως κοιταγα κανα mild hybrid Ignis.
-
Μύθοι, θρύλοι και δράκοι. Δείτε τις μετρήσεις. Το χρονόμετρο δεν ψεύδεται!!!
-
Ένα ντίζελ κινείται πιο σβέλτα από ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης (όχι 50 άλογα ισχυρότερο) βενζινοκίνητο στις χαμηλομεσαίες στροφές όπου κινούμαστε σχεδόν όλοι καθημερινά. Αν είσαι διατεθιμένος να οδηγείς συνεχώς στον κόφτη θα πετύχεις κάποια δέκατα καλύτερους χρόνους με το βενζινοκίνητο, ίσως.
-
Ένα ντίζελ κινείται πιο σβέλτα από ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης (όχι 50 άλογα ισχυρότερο) βενζινοκίνητο στις χαμηλομεσαίες στροφές όπου κινούμαστε σχεδόν όλοι καθημερινά. Αν είσαι διατεθιμένος να οδηγείς συνεχώς στον κόφτη θα πετύχεις κάποια δέκατα καλύτερους χρόνους με το βενζινοκίνητο, ίσως.
Το πως οδηγεί ο καθένας είναι δικό του θέμα. Όταν θα χρειαστεί να κάνει μια δύσκολη προσέραση όμως, θα θελήσει την μέγιστη επιτάχυνση που μπορεί να σου δώσει το αυτοκίνητο. Επίσης το 'αντίστοιχης ιπποδύναμης' είναι εντελώς αποπροσανατολιστικό. Αυτό που μετράει για τον αγοραστή είναι το αυτοκίνητο που παίρνει με τα χρήματα που διαθέτει. Αν λοιπόν μπορεί να πάρει 150 άλογα βενζίνη και 120 ντίζελ, με τα ίδια λεφτά, αυτός που ενδιαφέρεται για επιδόσεις δεν θα έχει προβληματισμό.
-
Georgemit wrote:
Ένα ντίζελ κινείται πιο σβέλτα από ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης (όχι 50 άλογα ισχυρότερο) βενζινοκίνητο στις χαμηλομεσαίες στροφές όπου κινούμαστε σχεδόν όλοι καθημερινά. Αν είσαι διατεθιμένος να οδηγείς συνεχώς στον κόφτη θα πετύχεις κάποια δέκατα καλύτερους χρόνους με το βενζινοκίνητο, ίσως.
Το πως οδηγεί ο καθένας είναι δικό του θέμα. Όταν θα χρειαστεί να κάνει μια δύσκολη προσέραση όμως, θα θελήσει την μέγιστη επιτάχυνση που μπορεί να σου δώσει το αυτοκίνητο. Επίσης το 'αντίστοιχης ιπποδύναμης' είναι εντελώς αποπροσανατολιστικό. Αυτό που μετράει για τον αγοραστή είναι το αυτοκίνητο που παίρνει με τα χρήματα που διαθέτει. Αν λοιπόν μπορεί να πάρει 150 άλογα βενζίνη και 120 ντίζελ, με τα ίδια λεφτά, αυτός που ενδιαφέρεται για επιδόσεις δεν θα έχει προβληματισμό.
Προφανώς και ο καθένας οδηγεί όπως θέλει, όπως επίσης αγοράζει και ότι θέλει. Το ερώτημα είναι ιπποδύναμη vs ροπή και όχι χρήματα vs ροπή. Μιλάμε για το θεωρητικόν του πράγματος. Ένα βενζινοκίνητο 125 άλογα θα κινηθεί λίγο πιο γρήγοα από ένα πετρέλαιο 120. Ναι αν οδηγείς σαν δαιμονισμένος. Σε συνθήκες που οδηγούμε οι περισσότεροι καθημερινά, η ροπή του ντίζελ θα σε βοηθήσει να πας αέρα. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
-
Δεν έχετε βαρεθεί την ίδια συζήτηση για ροπή και ισχύ μια φορά τη βδομάδα;
-
Δεν έχετε βαρεθεί την ίδια συζήτηση για ροπή και ισχύ μια φορά τη βδομάδα;
Εγώ όχι πρώτη φορά την κάνω, δε ξέρω ο φίλος ...
NEO CITROEN C5 AIRCROSS