Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 80
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 276
    • 277
    • 82 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    5526
    149339
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgemit
      georgemit @nickthetrib last edited by

      Tkin73 wrote:

      kamiq 18.8 cm

      focus active 15cm

      scala 14.9 cm

      αρα 3.9 εκ διαφορα των σκοντα και ουσιαστικα το ακτιβ ειναι τοσο κροσοβερ ως αναφορα το υψος οσο το σκαλα. Φυσικα τα ακτιβ εχει 5 οδηγικα προφιλ που βοηθουν στην προσφυση σε 'εκτος δρόμου' διαδρομες ενω το σκαλα μονο μια επιλογη σπορ περα απο το κανονικο.

      Μεζούρα να μετρήσω δεν έβγαλα, ούτε σε site μπήκα να ελέγξω (ίσως έπρεπε να το έχω αναφέρει αυτό). Ένα μπακαλοειδές παράδειγμα έφερα μήπως βοηθήσω. Δεν έφερα ποτέ το scala σε σύγκριση ύψους με το focus active, το kamiq με το scala και το απλό focus με το focus active έφερα.

      Τεσπα, χάνουμε την ουσία. Χρειάζεται κανείς αυτούς τους 3-4 πόντους που έχει παραπάνω το kamiq και τους χώρους που δίνει ο διαφορετικός σχεδιασμός του? Αν ναι, πάει σε αυτή την κατηγορία, αν όχι μένει σε πιο χαμηλό για να μην χάσει σε οδική συμπεριφορά.

      Στο ***focus active ***hatchback υπάρχει θέμα ρύπων και κόβεται ο 1,5 βενζίνη ενώ στο sw που είναι πιο βαρύ και με (λίγο, αλλά σχετικά) χειρότερη αεροδυναμική, όχι ???? Μας δουλεύουν νομίζω.

      Υπάρχει η πιθανότητα να έχουν μείνει στοκ κάποια τελευταία κομμάτια wagon 1.5 βενζίνη μιας και έχει πουλήσει γενικά λιγότερο από το χατσμπακ.

      i30 1.5 160 N line!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • nickthetrib
        nickthetrib @georgemit last edited by

        Υπάρχει η πιθανότητα να έχουν μείνει στοκ κάποια τελευταία κομμάτια wagon 1.5 βενζίνη μιας και έχει πουλήσει γενικά λιγότερο από το χατσμπακ.

        Εκτελωνισμένα??? Σε όλες τις εκδόσεις??? Με δυνατότητα διαμόρφωσης (που σημαίνει χρώμα, εσωτερικό, ζάντες, εξοπλισμό), είπαμε δεν πουλάνε τα sw, τότε γιατί βγαλανε τόσα ή ford hellas έφερε τόσα???

        Απο την μια μακάρι να έχεις δίκιο.

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          aikibill last edited by

          Σιγά να μην τα έχουν και με τοπ μοντέλ κρυμμένα στο πορτπαγκαζ βρε Νίκο. Προφανώς μιλάμε για συγκεκριμένα αυτοκίνητα και αν υπάρχουν και αυτά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @nickthetrib last edited by

            Στο ***focus active ***hatchback υπάρχει θέμα ρύπων και κόβεται ο 1,5 βενζίνη ενώ στο sw που είναι πιο βαρύ και με (λίγο, αλλά σχετικά) χειρότερη αεροδυναμική, όχι ???? Μας δουλεύουν νομίζω.

            Καθόλου δεν μας δουλεύουν, αλλά χρειάζεται να καταλάβουμε πως λειτουργεί το σύστημα και τι σημαίνει πρακτικά για μια εταιρεία το πρόστιμο με το όριο εκπομπών CO2. Είναι 2 πράγματα ταυτόχρονα:

            1. Ο Μ.Ο. εκπομπών CO2 όλων των παραγώμενων αυτοκινήτων. Οπότε τα αυτοκίνητα με υψηλότερο CO2 επηρεάζουν τον Μ.Ο λιγότερο, εαν αναφέρονται σε μοντέλα μικρότερης παραγωγής. Άλλο να βγάλεις 1.000 SW με 150 γρ και άλλο 10.000 hatchback με 149 γρ. Οπότε τα αυτοκίνητα με μικρότερη ζήτηση (π.χ. Vignale X ή SW) έχουν περιθώριο να εκπέμπουν περισσότερο CO2.

            2. Οι εταιρείες (της Ευρώπης τουλάχιστον) αποφάσισαν να περάσουν μέρος (ή και όλο!) από το κόστος του επιπλέον προστίμου, στον αγοραστή δηλαδή στην τελική τιμή του αυτοκινήτου. Εξ ού και τα πιο ακριβά μοντέλα (πάλι SW ή Vignale) έχουν μεγαλύτερο περιθώριο να εκπέμπουν περισσότερο CO2.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • T
              tkin73 last edited by

              Πάντως πρακτικά η τιμή που εμφανίζεται στον τιμοκατάλογο το 1.5 ντίζελ αυτόματο ακτιβ δλδ η 26111 πρακτικά δεν υπάρχει και ούτε φυσικά ωτο 18651 προ φόρων γιατί δεν υπολογίζει ούτε το βασικό χρώμα των 173 ενώ το μπλέ που σε άλλες εκδόσεις είναι δωρεάν στην ακτιβ δεν υπάρχει χωρίς χρέωση.

              Πήρα προσφορά για μεταλλικο χρώμα και η τιμή εκτοξεύεται στα 27100 και 19200 προ φόρων. Δλδ έχει περιθώριο 800 ευρώ εξοπλισμό πριν η τιμή εκτοξευτεί στα +30000.

              Εκείνο που δεν είχα προσέξει ήταν ότι το φοκους ακτιβ των 26-27 χιλιάδων δεν έχει κλιματισμό!

              Είναι έξτρα πακέτο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                Πάντως πρακτικά η τιμή που εμφανίζεται στον τιμοκατάλογο το 1.5 ντίζελ αυτόματο ακτιβ δλδ η 26111 πρακτικά δεν υπάρχει και ούτε φυσικά το 18651 προ φόρων γιατί δεν υπολογίζει ούτε το βασικό χρώμα των 173 ενώ το μπλέ που σε άλλες εκδόσεις είναι δωρεάν στην ακτιβ δεν υπάρχει χωρίς χρέωση.

                To μπλέ αυτό είναι το blazer blue και είναι άθλιο χρώμα, τελείως flat και μουντό. Πάντως τα €26.000 εμένα ο πωλητής μου είπε ότι είναι σε λευκό ή κόκκινο, αλλιώς πάμε σε μεταλλικό με την τιμή που λές (€27.000 μου είπε). Και εαν το αποφασίσω, κάτι θα γίνει στην τιμή. Αλλά μέχει εκεί.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • panos2171
                  panos2171 @tkin73 last edited by

                  3 εχει το απλο Normal, ECO, Sport το ακτιβ εχει αλλα 2 επιπλεον  Slippery and Trail.

                  Tωρα βεβαια φορντ ειναι μπορει να καταργηθηκαν τα δυο τελευταια και να κάνουν δώρο ...τα πατακια...

                  στις αγγλικες προδιαγραφες στο ακτιβ υπαρχουν ακομα δυο ! Comfort, Eco-Comfort

                  Θα το ξαναψάξω όταν βρω ευκαιρία αλλά θυμάμαι ότι τα άλλαζα και είχε το normal, eco, sport όπου στο sport απενεργοποιούσε και το start-stop.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Έχει 5 modes λειτουργίας, το επιβεβαίωσα στο test drive το προηγούμενο Σάββατο.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Ισχύει στο σπορ δεν απενεργοποίει το σταρτ στοπ. Όσο για την τιμή του βασικου λευκού φαντάζομαι ότι αν κάποιος το παραγγείλει θα του κάνουν αυτή την δωρακλα να το δωσουδ στα 26111 με το λευκό ( εκτός αν μου έλεγε πίπες ο πωλητής) γιατί η αληαλήθ είναι ότι τα μασαγε όταν του είπα πως γίνεται στον τιμοκατάλογο να έχουν ξεχάσει το χρώμα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 15
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Λευκό και κόκκινο είναι στην τιμή των €26.000 (αμφότερα έχουν €173), έτσι μου είπε εμένα.

                        Ούτως η άλλως το μεταλλικό χρώμα είναι έξτρα σε όλες τις εταιρείες, ξέχωρα από τα όποια προωθητικά. Απλά οι άλλες εταιρείες φροντίζουν να έχουν έστω 1 χρώμα χωρίς χρέωση! Μπορεί να είναι κάποιο άθλιο (συνήθως) χρώμα όπως το γκρί της Σκόντα, αλλά τουλάχιστον υπάρχει.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 13
                        • alexandros-k
                          alexandros-k @fanis75 last edited by

                          1. Οι εταιρείες (της Ευρώπης τουλάχιστον) αποφάσισαν να περάσουν μέρος (ή και όλο!) από το κόστος του επιπλέον προστίμου, στον αγοραστή δηλαδή στην τελική τιμή του αυτοκινήτου. Εξ ού και τα πιο ακριβά μοντέλα (πάλι SW ή Vignale) έχουν μεγαλύτερο περιθώριο να εκπέμπουν περισσότερο CO2.

                          Αυτο το εφαρμοσαν ηδη ? Εχεις κανενα παραδειγμα που εγινε αυξηση τιμης λογω CO2 ?

                          Αυτο που ειχα διαβασει εγω ειναι οτι  η EE έχει ορίσει τα 95 γρ/χλμ. CO2 , για το μέσο όρο εκπομπών ρύπων των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων. Και το προστιμο ειναι 95€  για κάθε επιπλέον γραμμάριο CO2  κάθε ενός καινούριου αυτοκινήτου που πουλά, επί των αριθμό των πωληθέντων αυτοκινήτων

                          1 Reply Last reply Reply Quote 12
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

                            Αυτο το εφαρμοσαν ηδη ? Εχεις κανενα παραδειγμα που εγινε αυξηση τιμης λογω CO2 ?

                            Αυτο που ειχα διαβασει εγω ειναι οτι  η EE έχει ορίσει τα 95 γρ/χλμ. CO2 , για το μέσο όρο εκπομπών ρύπων των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων. Και το προστιμο ειναι 95€  για κάθε επιπλέον γραμμάριο CO2  κάθε ενός καινούριου αυτοκινήτου που πουλά, επί των αριθμό των πωληθέντων αυτοκινήτων

                            Σωστά έχεις διαβάσει, είναι 95γρ.

                            Δεν το έχουν εφαρμόσει, θα το εφαρμόσουν όταν εφαρμοστεί και ο νέος νόμος με το νέο πρόστιμο. Τώρα πως και πόσο θα το εφαρμόσει η κάθε εταρεία και σε ποιά μοντέλα είναι κάτι που κανείς δεν γνωρίζει. Προφανώς είναι πολύ πιο εύκολο να αυξήσεις την τιμή μιας S Class κατά €2.000 παρά ενός Golf κατά €500. Εξάλλου μιλάμε για μικρές αυξήσεις στην πλειοψηφία των αυτοκινήτων που μας ενδιαφέρουν και μπορεί να γίνουν σταδιακά ή με μείωση εξοπλισμού ή κάτι άλλο. Πάντως το κόστος θα περάσει (ή μέρος του) με κάποιον τρόπο στους καταναλωτές!

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              Δεν ειναι μικρο το προστιμο παντως. Γιατι αν παρουμε ενα αμαξι με 125γρ/χλμ  CO2, ειναι 30γρ πανω απο το μεσο ορο που θελουν να θεσουν. Αρα 30x95= 2,850€ προστιμο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • A
                                astanapan last edited by

                                Μήπως ξέρει κανένας αν έχει βγεί πρόγραμμα για τον 1.5 150 ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                • alex-mix
                                  alex-mix @fanis75 last edited by

                                  Φανη με ολο το σεβασμο (το ξερεις) θα διαφωνησω μαζι σου για 2 honda civic και hyundai fastback γιαυτα ρωτησα τουλαχιστον το χρωμα ειναι δωροδωρο ειτε λευκο ειτε οποιο αλλο σε μεταλλικο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Alex δεν χρειαζεται να 'δικαιολογεισαι', εννοειται να δοαφωνεις ελεύθερα! Αμοιβαίος ο σεβασμός!!

                                    Ναι, εχεις δικιο οι Ασιατες εχουν πολυ συχνά 'δωρο' το μεταλλικό, δλδ περιλαμβάνεται στην τιμή. Δεν το εγραψα καλα, οι πλειοψηφια των κατασκευαστών (ολοι οι ευρωπαιοι) χρεωνουν το μεταλλικό.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                    • H
                                      harisma23 @astanapan last edited by

                                      Μήπως ξέρει κανένας αν έχει βγεί πρόγραμμα για τον 1.5 150 ?

                                      Ναι, υπάρχει. Ενδεικτικά η rica tuning το πάει στα 196 hp και 290 Nm.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 17
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Και η τουρμπινα τι κανει ρε παιδια σε τετοιες διαφορες;;;

                                        Βγαζει καμια 120.000-170.000 χλμ;;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                        • H
                                          harisma23 last edited by

                                          Ανάλογα με τη χρήση. Ο σιδεροφάγος κατά πάσα πιθανότητα θα έχει πιο σύντομη φθορά. Ο εχέφρων οδηγός πιθανώς δεν θα δει καμία διαφορά στη μακροζωία της τουρμπίνας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Αν εισαι εχεφρων (αν εννοεις οχι πολλα τουρμπισματα) τοτε γιατι να το πειραξεις;.... να εχεις δηλαδη 196 αλογα και να φοβασαι να τα απλωσεις στην ασφαλτο και μετα απο 80, 100, 120 .000 χλμ.;;;;;

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 82 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr