-
Από αυτά που αναφέρεις αντιλαμβάνομαι ότι κάποιος θα το πάρει επειδή το θεωρεί όμορφο και επειδή έχει λογότυπο BMW. Αυτό το δέχομαι. Ο καθένας παίρνει ότι θέλει.
Τα υπόλοιπα όμως δεν τα πολυκαταλαβαίνω, αφού αφορά αυτοκίνητο πόλης και μάλιστα ηλεκτρικό.
Πάντα με την προϋπόθεση ότι αναφερόμαστε στην χρήση σε Ελληνικά αστικά περιβάλλοντα.
-
Ο τυπικός αγοραστής ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι βέβαιο ότι έχει τουλάχιστον άλλο ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης στο γκαράζ του. Και με ετήσιο εισοδήμα αρκετά πάνω από τον μέσο όρο. Οπότε μπορεί να λειτουργήσει και με το συναίσθημα. Η σοκαριστικά άμεση απόκριση των ηλεκτρικών με τις εξαιρετικές επιδόσεις και ρεπρίζ (τουλάχιστον μέχρι τα 120-130 στην κατηγορία που μιλάμε), την απόλυτη ησυχία εντός, σε συνδυασμό με το σχεδόν μηδενικό κόστος αστικής μετακίνησης και το ' οικολογικό αποτύπωμα ' είναι στοιχεία αρκετά να τα προτιμήσει κάποιος. Προφανώς όχι αυτός που ζει με τον βασικό μισθό.
-
Τα υπόλοιπα όμως δεν τα πολυκαταλαβαίνω, αφού αφορά αυτοκίνητο πόλης και μάλιστα ηλεκτρικό.
Γιατί δεν τα καταλαβάινεις?
Μετράει πολύ σε ένα αυτοκίνητο πόλης να είναι (3) ευκολοδήγητο, να (5) είναι μικρό και ευέλικτο και να έχει καλό εξοπλισμό (για κάποιον που έχει καλομάθει στην 5αρα πχ. και θέλει και το μικρό του αυτοκίνητο να έχει ίδια αίσθηση κ εξοπλισμό), να έχει (6) καλύ συμπεριφορά, γιατί πόλη είναι και η Α.Ο και ο Περιφεριακός κλπ. και να έχει και (2) καλές επιδόσεις, ώστε να μην σέρνεται στην κυκλοφορία.
-
Λατρεύω το i3. Αλλά αυτό δεν το κάνει καλή αγορά. Ειδικά αυτή τη στιγμή. Αν δεν βιάζεσαι, περίμενε. Του χρόνου βγαίνει ηλεκτρική 3άρα, τo i3 καταργείται, θα ξεστοκάρει η BMW, θα πέσουν η τιμές, θα τσιμπίσεις το μεταχειρισμένο φτηνά, κυρίως όταν θα έρθουν πίσω τα λήζινγκ (πχ του Costa Navarino) για να πάρουν τα καινούργια.
Αυτό ήταν το σκεπτικό μου για νέο αυτοκίνητο πόλης στα επόμενα χρόνια, αλλά μου έκλεψαν το μεγάλο οπότε έμεινα με το όνειρο...
-
Το i3 αποτελεί ένα από τα χειρότερα ηλεκτρικά της αγοράς.
-
Το i3 πάντως θα διατηρηθεί ως το 2024:
https://www.drive.gr/news/kosmos/bmw-i3-stin-paragogi-mehri-2024
-
Φανη πλεον στην bmw ειχαν σεμιναρια ωστε να αλλαζουν μερη της μπαταριας του ι3...πρεπει να εχουν τελειωσει και να εχουν πιστοπιοιηση απο γερμανια..για ψαξτο που ξερεις καλυτερα απο εμενα τη bmw..
η αχρηστη πληροφορια της ημερας...το δερμα του ι3 ειναι απο φυλλα (νομιζω ελιας)
-
Το i3 αποτελεί ένα από τα χειρότερα ηλεκτρικά της αγοράς.
Διαφωνώ! Είναι ένα από τα καλύτερα, αφού είχε σχεδιαστεί εξαρχής ώς ηλεκτρικό. Είναι ελαφρύ, τεχνολογικά προηγμένο, γρήγορο και εξαιρετικό στο δρόμο. Εκτός του Tesla που είναι σε άλλο επίπεδο, είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί (μέχρι να έρθουν επίσημα τα Hyundai κλπ.).
-
Έκανα ενδελεχές σκανάρισμα του mobile.de για να βρω 94αρια i3s BEV (χωρίς range extender, θεωρείται υβριδικο στην Ελλάδα) με όλο τον εξοπλισμό της BMW και με 30-40.000χλμ
Τα βρίσκω στα 23500-24000 του 2016-17 και ακόμα μου φαίνεται καλή ευκαιρία, αλλά δεν έχω βρει κάποιον εισαγωγέα αξιόπιστο να μου δώσει μια τιμή για να το ελέγξει να το φορτώσει και να το εκτελωνίσει. Αν γνώριζετε κάποιον που κάνει αυτή την δουλειά παρακαλώ γράψτε το μήπως τελικά δω πόσο κοστίζει ολη η διαδικασία.
*Για να παω να το φέρω μόνος μου θέλω 10 στάσεις για φόρτιση Dusseldorf - Ankona
Ευχαριστώ!
-
Τα βρίσκω στα 23500-24000 του 2016-17 και ακόμα μου φαίνεται καλή ευκαιρία, αλλά δεν έχω βρει κάποιον εισαγωγέα αξιόπιστο να μου δώσει μια τιμή για να το ελέγξει να το φορτώσει και να το εκτελωνίσει. Αν γνώριζετε κάποιον που κάνει αυτή την δουλειά παρακαλώ γράψτε το μήπως τελικά δω πόσο κοστίζει ολη η διαδικασία.
Έχω άνθρωπο που κάνει αυτή τη δουλειά, έχει εταιρεία στην Γερμανία και φέρνει Ελλάδα αυτοκίνητα αλλά μόνο με παραγγελία. Είτε εαν έχεις βρεί εσύ είτε να σου βρεί. Εαν θές να σου στείλω το τηλέφωνό του.
-
Απο αλάτια έχει αλλάξει κάτι στην Γερμανία? Είχα ακούσει οτι χρησιμοποιούν κάτι άλλο αντί για το αλάτι που λιώνει τον πάγο
Καλές οι τιμές σε σχέση με Ελλάδα αλλά να δώσεις τόσα χρήματα και μετά απο λίγα χρόνια να ξεκινήσει τα σαπίσματα
Το αλάτι ως παράγοντας διασκορπισμού δεν είναι πλέον ευπρόσδεκτο, επειδή είναι επιβλαβές για τα φυτά, τα ζώα, το νερό, τα οχήματα και τις δομές (ειδικά σκυρόδεμα). Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος.
Το αλάτι βλάπτει το περιβάλλον και ως εκ τούτου δεν χρησιμοποιείται συχνά
Σε πολλές κοινότητες, η ιδιωτική χρήση του αλατιού απαγορεύεται ρητά
Εξαιρέσεις αποτελούν κυρίως σκάλες και άλλοι κρίσιμοι τομείς
Οι αστικές χειμερινές υπηρεσίες, ωστόσο, συχνά απελευθερώνουν τους δρόμους με οδικό άλας από πάγο και χιόνι
-
Καλές οι τιμές σε σχέση με Ελλάδα αλλά να δώσεις τόσα χρήματα και μετά απο λίγα χρόνια να ξεκινήσει τα σαπίσματα
Αφού δεν είναι από μέταλλο το i3, δεν έχει θέμα σαπίσματος με το αλάτι.
-
Αναρτήσεις κλπ μηχανικά είναι μεταλλικά, όπως και αρκετά μέρη του πλαισίου.
-
Αναρτήσεις κλπ μηχανικά είναι μεταλλικά, όπως και αρκετά μέρη του πλαισίου.
Ναι αλλά σπάνια οι αναρτήσεις έχουν θέμα από το αλάτι και ακόμα και εαν έχουν, είναι εύκολο και φτηνό να αλλαχτεί κάτι σε αντίθεση με το πλαίσιο που μια επισκευή είναι πολύ δύσκολη και κοστοβόρα. Μηχανικά μέρη δεν έχει άλλα εκετεθιμένα εκτός των αναρτήσεων και εαν θυμάμαι σωστά και από κάτω δεν υπάρχει κάτι μεταλλικό στο πλαίσιο. Όπως και να έχει, έχει πολύ λιγότερες πιθανότητες διάβρωσεις από το αλάτι.
-
REALZEUS wrote:
Αναρτήσεις κλπ μηχανικά είναι μεταλλικά, όπως και αρκετά μέρη του πλαισίου.
Ναι αλλά σπάνια οι αναρτήσεις έχουν θέμα από το αλάτι και ακόμα και εαν έχουν, είναι εύκολο και φτηνό να αλλαχτεί κάτι σε αντίθεση με το πλαίσιο που μια επισκευή είναι πολύ δύσκολη και κοστοβόρα. Μηχανικά μέρη δεν έχει άλλα εκετεθιμένα εκτός των αναρτήσεων και εαν θυμάμαι σωστά και από κάτω δεν υπάρχει κάτι μεταλλικό στο πλαίσιο. Όπως και να έχει, έχει πολύ λιγότερες πιθανότητες διάβρωσεις από το αλάτι.
αναρτηση απο χαλυβα (συνηθως ειναι βαμμενη μαυρη) σκουριαζει σχεδον αμεσως σην βορεια ευρωπη. επιφανιακη σκουρια βεβαια δεν επιρεαζει καθολου το αμαξι. απλα οταν το σηκωνεις ειναι καφε και μαυρο.
αναρτηση απο αλουμηνιο (συνηθως ανοιχτο χρωμα εχουν) συνηθως δεν σκουριαζει καθολου. Μονο οι χαλυβδινες βιδες θα σκουριασουν,
Το i3 σαν μεταχειρισμενο πρεπει να ειναι εφιαλτης για αυτο που αναφερθηκε, Περα απο τα ηλεκτρικα του πλαισιο και πανελς απο πλαστικο καρμπον θα ειναι μια περιουσια τυχον επισκευες σε βαθμο που αν συμβει κατι θα ειναι για πεταμα. λογικα η τιμη της μικτης ασφαλειας θα λαμβανει υποψιν αυτο.
-
αναρτηση απο αλουμηνιο (συνηθως ανοιχτο χρωμα εχουν) συνηθως δεν σκουριαζει καθολου. Μονο οι χαλυβδινες βιδες θα σκουριασουν,
Μεγάλη πλάνη. Και το αλουμίνιο οξειδώνεται. Η σκουριά του απλά είναι διαφορετική. Αντί για κοκκινοπή, όπως είναι στον σίδηρο, είναι λευκή και είναι σαν πούδρα.
-
wantone wrote:
αναρτηση απο αλουμηνιο (συνηθως ανοιχτο χρωμα εχουν) συνηθως δεν σκουριαζει καθολου. Μονο οι χαλυβδινες βιδες θα σκουριασουν,
Μεγάλη πλάνη. Και το αλουμίνιο οξειδώνεται. Η σκουριά του απλά είναι διαφορετική. Αντί για κοκκινοπή, όπως είναι στον σίδηρο, είναι λευκή και είναι σαν πούδρα.
H μεγαλη πλανη που ειναι? Ειπα συνηθως δεν σκουριαζει. Προφανως και αυτο σκουριαζει μπορουμε να δουμε και ζαντες αλουμ. με σκουριες. Ομως σκουριαζει πολυ λιγοτερο στην πραξη συνηθως ειναι χωρις σκουριες πχ στην 3ετια ενω απο χαλυβα ειναι στανταρ με αρκετη επιφανιακη σκουρια.
-
Η πλάνη είναι στο ότι ο κόσμος νομίζει ότι δεν σκουριάζει. Το ίδιο σκουριάζει, απλά δεν φαίνεται. Ο ανοξείδωτος χάλυβας δεν σκουριάζει, για αυτό και λέγεται ανοξείδωτος.
Αγορά μεταχειρισμένου BMW i3 (60 Ah) vs καινούργιου C3 110hp