Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά μεταχειρισμένου BMW i3 (60 Ah) vs καινούργιου C3 110hp
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά μεταχειρισμένου BMW i3 (60 Ah) vs καινούργιου C3 110hp
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    37
    1268
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • storm
      storm last edited by

      Από αυτά που αναφέρεις αντιλαμβάνομαι ότι κάποιος θα το πάρει επειδή το θεωρεί όμορφο και επειδή έχει λογότυπο BMW. Αυτό το δέχομαι. Ο καθένας παίρνει ότι θέλει.

      Τα υπόλοιπα όμως δεν τα πολυκαταλαβαίνω, αφού αφορά αυτοκίνητο πόλης και μάλιστα ηλεκτρικό.

      Πάντα με την προϋπόθεση ότι αναφερόμαστε στην χρήση σε Ελληνικά αστικά περιβάλλοντα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • M
        mrclouzo last edited by

        Ο τυπικός αγοραστής ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι βέβαιο ότι έχει τουλάχιστον άλλο ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης στο γκαράζ του. Και με ετήσιο εισοδήμα αρκετά πάνω από τον μέσο όρο. Οπότε μπορεί να λειτουργήσει και με το συναίσθημα. Η σοκαριστικά άμεση απόκριση των ηλεκτρικών με τις εξαιρετικές επιδόσεις και ρεπρίζ (τουλάχιστον μέχρι τα 120-130 στην κατηγορία που μιλάμε), την απόλυτη ησυχία εντός, σε συνδυασμό με το σχεδόν μηδενικό κόστος αστικής μετακίνησης και το ' οικολογικό αποτύπωμα ' είναι στοιχεία αρκετά να τα προτιμήσει κάποιος. Προφανώς όχι αυτός που ζει με τον βασικό μισθό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • fanis75
          fanis75 moderator @storm last edited by

          Τα υπόλοιπα όμως δεν τα πολυκαταλαβαίνω, αφού αφορά αυτοκίνητο πόλης και μάλιστα ηλεκτρικό.

          Γιατί δεν τα καταλαβάινεις?

          Μετράει πολύ σε ένα αυτοκίνητο πόλης να είναι (3) ευκολοδήγητο, να (5) είναι μικρό και ευέλικτο και να έχει καλό εξοπλισμό (για κάποιον που έχει καλομάθει στην 5αρα πχ. και θέλει και το μικρό του αυτοκίνητο να έχει ίδια αίσθηση κ εξοπλισμό), να έχει (6) καλύ συμπεριφορά, γιατί πόλη είναι και η Α.Ο και ο Περιφεριακός κλπ. και να έχει και (2) καλές επιδόσεις, ώστε να μην σέρνεται στην κυκλοφορία.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 24
          • T
            tgd last edited by

            Λατρεύω το i3. Αλλά αυτό δεν το κάνει καλή αγορά. Ειδικά αυτή τη στιγμή. Αν δεν βιάζεσαι, περίμενε. Του χρόνου βγαίνει ηλεκτρική 3άρα, τo i3 καταργείται, θα ξεστοκάρει η BMW, θα πέσουν η τιμές, θα τσιμπίσεις το μεταχειρισμένο φτηνά, κυρίως όταν θα έρθουν πίσω τα λήζινγκ (πχ του Costa Navarino) για να πάρουν τα καινούργια.

            Αυτό ήταν το σκεπτικό μου για νέο αυτοκίνητο πόλης στα επόμενα χρόνια, αλλά μου έκλεψαν το μεγάλο οπότε έμεινα με το όνειρο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • F
              futurist last edited by

              Το i3 αποτελεί ένα από τα χειρότερα ηλεκτρικά της αγοράς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Το i3 πάντως θα διατηρηθεί ως το 2024:

                https://www.drive.gr/news/kosmos/bmw-i3-stin-paragogi-mehri-2024

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • L
                  lap last edited by

                  Φανη πλεον στην bmw ειχαν σεμιναρια ωστε να αλλαζουν μερη της μπαταριας του ι3...πρεπει να εχουν τελειωσει και να εχουν πιστοπιοιηση απο γερμανια..για ψαξτο που ξερεις καλυτερα απο εμενα τη bmw..

                  η αχρηστη πληροφορια της ημερας...το δερμα του ι3 ειναι απο φυλλα (νομιζω ελιας)

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @futurist last edited by

                    Το i3 αποτελεί ένα από τα χειρότερα ηλεκτρικά της αγοράς.

                    Διαφωνώ! Είναι ένα από τα καλύτερα, αφού είχε σχεδιαστεί εξαρχής ώς ηλεκτρικό. Είναι ελαφρύ, τεχνολογικά προηγμένο, γρήγορο και εξαιρετικό στο δρόμο. Εκτός του Tesla που είναι σε άλλο επίπεδο, είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί (μέχρι να έρθουν επίσημα τα Hyundai κλπ.).

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • M
                      mikka last edited by

                      Έκανα ενδελεχές σκανάρισμα του mobile.de για να βρω 94αρια i3s BEV (χωρίς range extender, θεωρείται υβριδικο στην Ελλάδα) με όλο τον εξοπλισμό της BMW και με 30-40.000χλμ

                      Τα βρίσκω στα 23500-24000 του 2016-17 και ακόμα μου φαίνεται καλή ευκαιρία, αλλά δεν έχω βρει κάποιον εισαγωγέα αξιόπιστο να μου δώσει μια τιμή για να το ελέγξει να το φορτώσει και να το εκτελωνίσει. Αν γνώριζετε κάποιον που κάνει αυτή την δουλειά παρακαλώ γράψτε το μήπως τελικά δω πόσο κοστίζει ολη η διαδικασία.

                      *Για να παω να το φέρω μόνος μου θέλω 10 στάσεις για φόρτιση Dusseldorf - Ankona 

                      Ευχαριστώ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @mikka last edited by

                        Τα βρίσκω στα 23500-24000 του 2016-17 και ακόμα μου φαίνεται καλή ευκαιρία, αλλά δεν έχω βρει κάποιον εισαγωγέα αξιόπιστο να μου δώσει μια τιμή για να το ελέγξει να το φορτώσει και να το εκτελωνίσει. Αν γνώριζετε κάποιον που κάνει αυτή την δουλειά παρακαλώ γράψτε το μήπως τελικά δω πόσο κοστίζει ολη η διαδικασία.

                        Έχω άνθρωπο που κάνει αυτή τη δουλειά, έχει εταιρεία στην Γερμανία και φέρνει Ελλάδα αυτοκίνητα αλλά μόνο με παραγγελία. Είτε εαν έχεις βρεί εσύ είτε να σου βρεί. Εαν θές να σου στείλω το τηλέφωνό του.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          ns101 last edited by

                          Απο αλάτια έχει αλλάξει κάτι στην Γερμανία? Είχα ακούσει οτι χρησιμοποιούν κάτι άλλο αντί για το αλάτι που λιώνει τον πάγο

                          Καλές οι τιμές σε σχέση με Ελλάδα αλλά να δώσεις τόσα χρήματα και μετά απο λίγα χρόνια να ξεκινήσει τα σαπίσματα

                          Το αλάτι ως παράγοντας διασκορπισμού δεν είναι πλέον ευπρόσδεκτο, επειδή είναι επιβλαβές για τα φυτά, τα ζώα, το νερό, τα οχήματα και τις δομές (ειδικά σκυρόδεμα). Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος.

                          Το αλάτι βλάπτει το περιβάλλον και ως εκ τούτου δεν χρησιμοποιείται συχνά

                          Σε πολλές κοινότητες, η ιδιωτική χρήση του αλατιού απαγορεύεται ρητά

                          Εξαιρέσεις αποτελούν κυρίως σκάλες και άλλοι κρίσιμοι τομείς

                          Οι αστικές χειμερινές υπηρεσίες, ωστόσο, συχνά απελευθερώνουν τους δρόμους με οδικό άλας από πάγο και χιόνι

                          https://www.allesgr.de/immigrants/tips/151575/germania-pote-epitrepete-to-alati-gia-ton-katharismo-tou-chioniou.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @ns101 last edited by

                            Καλές οι τιμές σε σχέση με Ελλάδα αλλά να δώσεις τόσα χρήματα και μετά απο λίγα χρόνια να ξεκινήσει τα σαπίσματα

                            Αφού δεν είναι από μέταλλο το i3, δεν έχει θέμα σαπίσματος με το αλάτι.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Αναρτήσεις κλπ μηχανικά είναι μεταλλικά, όπως και αρκετά μέρη του πλαισίου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                Αναρτήσεις κλπ μηχανικά είναι μεταλλικά, όπως και αρκετά μέρη του πλαισίου.

                                Ναι αλλά σπάνια οι αναρτήσεις έχουν θέμα από το αλάτι και ακόμα και εαν έχουν, είναι εύκολο και φτηνό να αλλαχτεί κάτι σε αντίθεση με το πλαίσιο που μια επισκευή είναι πολύ δύσκολη και κοστοβόρα. Μηχανικά μέρη δεν έχει άλλα εκετεθιμένα εκτός των αναρτήσεων και εαν θυμάμαι σωστά και από κάτω δεν υπάρχει κάτι μεταλλικό στο πλαίσιο. Όπως και να έχει, έχει πολύ λιγότερες πιθανότητες διάβρωσεις από το αλάτι.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • W
                                  wantone @fanis75 last edited by

                                  REALZEUS wrote:

                                  Αναρτήσεις κλπ μηχανικά είναι μεταλλικά, όπως και αρκετά μέρη του πλαισίου.

                                  Ναι αλλά σπάνια οι αναρτήσεις έχουν θέμα από το αλάτι και ακόμα και εαν έχουν, είναι εύκολο και φτηνό να αλλαχτεί κάτι σε αντίθεση με το πλαίσιο που μια επισκευή είναι πολύ δύσκολη και κοστοβόρα. Μηχανικά μέρη δεν έχει άλλα εκετεθιμένα εκτός των αναρτήσεων και εαν θυμάμαι σωστά και από κάτω δεν υπάρχει κάτι μεταλλικό στο πλαίσιο. Όπως και να έχει, έχει πολύ λιγότερες πιθανότητες διάβρωσεις από το αλάτι.

                                  αναρτηση απο χαλυβα (συνηθως ειναι βαμμενη μαυρη) σκουριαζει σχεδον αμεσως σην βορεια ευρωπη. επιφανιακη σκουρια βεβαια δεν επιρεαζει καθολου το αμαξι. απλα οταν το σηκωνεις ειναι καφε και μαυρο.

                                  αναρτηση απο αλουμηνιο (συνηθως ανοιχτο χρωμα εχουν) συνηθως δεν σκουριαζει καθολου. Μονο οι χαλυβδινες βιδες θα σκουριασουν,

                                  Το i3 σαν μεταχειρισμενο πρεπει να ειναι εφιαλτης για αυτο που αναφερθηκε, Περα απο τα ηλεκτρικα του πλαισιο και πανελς απο πλαστικο καρμπον θα ειναι μια περιουσια τυχον επισκευες σε βαθμο που αν συμβει κατι θα ειναι για πεταμα. λογικα η τιμη της μικτης ασφαλειας θα λαμβανει υποψιν αυτο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                  • realzeus
                                    realzeus @wantone last edited by

                                    αναρτηση απο αλουμηνιο (συνηθως ανοιχτο χρωμα εχουν) συνηθως δεν σκουριαζει καθολου. Μονο οι χαλυβδινες βιδες θα σκουριασουν,

                                    Μεγάλη πλάνη. Και το αλουμίνιο οξειδώνεται. Η σκουριά του απλά είναι διαφορετική. Αντί για κοκκινοπή, όπως είναι στον σίδηρο, είναι λευκή και είναι σαν πούδρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • W
                                      wantone @realzeus last edited by

                                      wantone wrote:

                                      αναρτηση απο αλουμηνιο (συνηθως ανοιχτο χρωμα εχουν) συνηθως δεν σκουριαζει καθολου. Μονο οι χαλυβδινες βιδες θα σκουριασουν,

                                      Μεγάλη πλάνη. Και το αλουμίνιο οξειδώνεται. Η σκουριά του απλά είναι διαφορετική. Αντί για κοκκινοπή, όπως είναι στον σίδηρο, είναι λευκή και είναι σαν πούδρα.

                                      H μεγαλη πλανη που ειναι? Ειπα συνηθως δεν σκουριαζει. Προφανως και αυτο σκουριαζει μπορουμε να δουμε και ζαντες αλουμ. με σκουριες. Ομως σκουριαζει πολυ λιγοτερο στην πραξη συνηθως ειναι χωρις σκουριες πχ στην 3ετια ενω απο χαλυβα ειναι στανταρ με αρκετη επιφανιακη σκουρια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Η πλάνη είναι στο ότι ο κόσμος νομίζει ότι δεν σκουριάζει. Το ίδιο σκουριάζει, απλά δεν φαίνεται. Ο ανοξείδωτος χάλυβας δεν σκουριάζει, για αυτό και λέγεται ανοξείδωτος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 2 / 2
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr