-
Καλά αυτές οι συνθήκες οδήγησης δε λένε τίποτα και αφορούν πολύ λίγους. Γι' αυτό είναι τόσο χαμηλά η κατανάλωση, όχι ότι κάνει κάποια μαγικά το αμάξι. Στον Περ. Υμηττού με τα όρια ταχύτητας προφανώς και ένα οποιοδήποτε 1000αρι θα γράψει 6-7λτ.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για επαρχία που είναι πολύ ευνοημένη σε θέματα κατανάλωσης λόγω έλλειψης κίνησης, συνεχών στάσεων κτλ.
Ναι αφορα πολυ λιγους. Μονο μερικες χιλιαδες περνανε απο εκει καθε μερα...τι αλλο θα ακουσουμε...Αρα που λοιπον θα πρεπει να υπολογισω εγω την καταλανωση μου αν αττικη, επαρχια δεν μετρανε για εσενα? σε καμια ειδικη μηπως..? ο καθενας μετρα την καταταλωση του βαση της καθημερηνοτητας της δικιας του και οχι του αλλου. Εγω εκει κινουμαι κατα το 90% του χρονου μου σε συνθηκες βαριας κινησης τα απογευματα ειδικα.
-
Και 3 από το κανονικό; Τελικά πόση απόσταση έχει το ακτιβ από το εδαφος ; Στην αντιπροσωπεία μου είπαν 18 ισχύει;
Γιατι το Wagon είναι πιο ψηλό από το Hatchback? Στο ST Line πάντως το wagon είναι 2 χιλ (δλδ. τίποτα) χαμηλότερο.
Πάντως για να λυθούν οι απορίες (και εγώ έκανα λάθος) 3 εκ. είναι πιο ψηλό από το απλό και σύμφωνα με τα τεχνικά στοιχεία είναι 16.3 εκ. απόσταση από το έδαφος (καμία σχέση με τα 18...αχαχα!!), αλλά πότε ήξεραν κάτι οι πωλητές για να ξέρουν και αυτό!?!?!
Οι αποστάσεις από το έδαφος, για να έχουμε ξεκάθαρη εικόνα είναι:
Focus: 13.5cm.
Focus ST Line: 12cm.
Focust Active: 16.3cm.Aπό το επίσημο press kit της Ford:
Equipped as standard in five-door and wagon body styles with Ford’s sophisticated short long arm (SLA) independent rear suspension configuration, the Focus Active chassis features unique springs, dampers, stabiliser bars, and front and rear knuckle geometries, alongside a** ride height raised 30 mm front and 34 mm rear over the standard Focus**.
-
Δεν είπα ότι δε μετράνε για εμένα γιατί κι εγώ από κει πέρναγα καθημερινά μέχρι πολύ πρόσφατα. Συγκριτικά όμως με αυτούς που κυκλοφορούν στην υπόλοιπη Αττικη και τα άλλα αστικά κέντρα, οι διελεύσεις είναι ελάχιστες. Πως να το κάνουμε τώρα? Επίσης ο περιφερειακός έχει ιδιαίτερα χαμηλά όρια ταχύτητας με ότι αυτό συνεπάγεται για την κατανάλωση. Γενικά είναι διαδρομή που ευνοεί τη χαμηλή κατανάλωση και δε θα πρέπει να θεωρείται ενδεικτική του τι μπορεί να πετύχει το αμάξι. Αυτό λέω. Και άρα είναι 'παραπλανητικό' να θεωρήσουμε τη μέτρηση ως αντικειμενική για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Πχ εγώ που πάω στο γραφείο από Κηφισίας-Αλεξάνδρας-Μάρνη-Λ. Αθηνών θα γράψω 10λτ. Σημαίνει ότι τόσο καίει ένα 1000αρι?
-
Το καλύτερο πάντως μέσο οικονομίας είναι η .. πεθερά. Φίλος που κάνει συνήθως με το 120άρι fiesta το αθήνα - πύργος με 8,5, το κατέβασε στο 7. Ευτράπελο, αλλά ενδεικτικό για τα νούμερα κατανάλωσης που συγκρίνουμε μεταξύ μας.
-
Τα active θα έρχονται πλέον - πλην του vignale active X - μόνο με χιλιάρι. Είναι προφανές ότι προσπαθούν να πουλήσουν όσο λιγότερους 1.5 μπορούν, τουλάχιστον στην Ελλάδα.
Αν αναφέρεσαι σε 1.5 βενζίνη καταργήθηκε τελείως δεν θα ξαναβρεί. Αν μιλάς για τον ντιζελ ίσως έτσι εξηγείται γιατί τελευταία οι τιμές στις αγγελίες με 1.5 και 1.6 ντίζελ έχουν πάρει την ανηφόρα!
-
Σε βενζίνη αναφέρομαι, έτσι μου είπε τουλάχιστον. Δεν έχει και πολύ νόημα να καταργείς τελείως ένα κινητήρα από μια αγορά, ο οποίος παρουσιάστηκε πρόπερσι.
Αν το είχε κάνει καμιά karenta αυτά, θα είχαν πέσει οι servers από το κράξιμο - όπως όταν είχαν πρόβήμα με τις παραδόσεις λόγω wltp.
Αλλά συνήθως έτσι γίνεται: Ο ισχυρός δεν έχει ποτέ υποστηρικτές, όλοι είναι με το .. Δαυίδ.. -
Υπάρχει μια διαφορά...η Φορντ πιθανόν να τους έκοψε για να ρίξει τον μέσο όρο των ρύπων των μοντέλων της αλλά η vw είχε 'ξεχάσει' να εναρμονίσει τα μοντέλα της με τα νέα πρότυπα και δεν επιτρέποταν να πουληθούν....μάλλον οι software developers δεν μπορούσαν να καταλήξουν σε λογισμικό εξαπάτησης......
-
Και η suzuki κατηργεισε τον 1,0 boosterjet. 2 χρόνια μοτέρ περίπου. Θα πέσει πολύ κόψιμο πάντως.
-
stefan147 wrote:
Καλά αυτές οι συνθήκες οδήγησης δε λένε τίποτα και αφορούν πολύ λίγους. Γι' αυτό είναι τόσο χαμηλά η κατανάλωση, όχι ότι κάνει κάποια μαγικά το αμάξι. Στον Περ. Υμηττού με τα όρια ταχύτητας προφανώς και ένα οποιοδήποτε 1000αρι θα γράψει 6-7λτ.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για επαρχία που είναι πολύ ευνοημένη σε θέματα κατανάλωσης λόγω έλλειψης κίνησης, συνεχών στάσεων κτλ.
Ναι αφορα πολυ λιγους. Μονο μερικες χιλιαδες περνανε απο εκει καθε μερα...τι αλλο θα ακουσουμε...Αρα που λοιπον θα πρεπει να υπολογισω εγω την καταλανωση μου αν αττικη, επαρχια δεν μετρανε για εσενα? σε καμια ειδικη μηπως..? ο καθενας μετρα την καταταλωση του βαση της καθημερηνοτητας της δικιας του και οχι του αλλου. Εγω εκει κινουμαι κατα το 90% του χρονου μου σε συνθηκες βαριας κινησης τα απογευματα ειδικα.
Μην είστε καρμιριδες με την κατανάλωση. Οκ το καταλαβαίνω το ζήτημα της κατανάλωσης όταν μιλάμε για ντίζελ vs βενζίνη vs υβριδικά, αλλά να γίνεται τόση συζήτηση για αυτοκίνητα ίδιας τεχνολογίας και παρόμοιας κατανάλωσης απλώς έλεος.
-
Της Ford πρωτομπήκε το 2018 ! Ήταν γνωστά τα νέα όρια και οι μέθοδοι μέτρησης πολύ πριν. Τέλος πάντων, κουβέντα να γίνεται το ανέφερα, όλες μεγάλες εταιρίες είναι, από επαγγελματίες και με τα ίδια κριτήρια διοικούνται, ασήμαντες οι διαφορές τους.
Όσο για τις καταναλώσεις, δεν πείθομαι ότι κινητήρες με περίπου ίδια απόδοση και καύσιμο σε παρόμοια αυτ/κίνητα στις ίδιες συνθήκες έχουν πάνω από 10% διαφορά (και πολύ βάζω) στην κατανάλωση.
Τη μεγάλη διαφορά την κάνει το πόδι. -
Τόσο R&D δεν θα το πετάξει στα σκουπίδια η FORD. O 1,5 συνεχίζει να χρησιμοποιείται στα Fiesta ST, ενώ έρχεται και το Puma ST. Λογικά θα χρησιμοποιηθεί και στο επερχόμενο Kuga, άγνωστο σε τι διαμόρφωση ισχύος. Επιπλέον, υπάρχει πάντα η πιθανότητα μιας MHD έκδοσής του για να ρίξει τις εκπομπές CO2. O 1.0 MHD με 155 hp πάντως δε μου φαίνεται κι άσχημος αντικαταστάτης στο αμάξωμα του Focus.
-
Δεν ξέρω πως ακριβώς λειτουργεί η νομοθεσία, αλλά δε νομίζω πως οι κινητήρες που αποσύρθηκαν απ' τη διάθεση στην Ελλάδα, αποσύρονται και στις υπόλοιπες χώρες.
-
Δεν ξέρω πως ακριβώς λειτουργεί η νομοθεσία, αλλά δε νομίζω πως οι κινητήρες που αποσύρθηκαν απ' τη διάθεση στην Ελλάδα, αποσύρονται και στις υπόλοιπες χώρες.
Δεν έχει σχέση με Ελλάδα αυτό, νομοθεσία της Ε.Ε και απόφαση τςη Ford Europe είναι. Το είχα εξηγήσει πριν 2 εβδομάδες. Εδώ και πολλά χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες πληρώνουν ένα πρόστιμο (φόρο) σύμφωνα με τον Μ.Ο. εκπομπής CO2 των παραγόμενων αυτοκινήτων τους (εξαιρούνται οι πολύ μικροί π.χ. Koenigseg). Αυτό ισ΄χυε πολλά χ΄ρονια, δνε είναι κάτι καινούργιο. Απλά, από 1/1/2020 αλλάζουν τα όρια του φόρου και γίνονται πολύ πιο αυστηρά, οπότε οι κατασκευαστές πιέζονται να μειώσουν πάρα πολύ τον Μ.Ο. εκπομπών CO2 και όσα αυτοκίνητα επιβαρύνουν τον Μ.Ο ή σταματάνε να διατίθενται ή αυξάνεται η τιμή τους (οι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να περάσουν μέρος του φόρου αυτού στους καταναλωτές).
-
Υπάρχει περίπτωση όσοι έχουμε αγοράσει ήδη αυτό τον κινητήρα, με τον παλιό υπολογισμό ρύπων, να αναγκαστούμε να πληρώνουμε αυξημένα τέλη ή πρόστιμα ή κάτι άλλο στο μέλλον; Ή θα ισχύει ότι ίσχυε κατά την αγορά; Πάντως για το 2020 τα τελή μου ήρθαν κανονικά 155.
-
Υπάρχει περίπτωση όσοι έχουμε αγοράσει ήδη αυτό τον κινητήρα, με τον παλιό υπολογισμό ρύπων, να αναγκαστούμε να πληρώνουμε αυξημένα τέλη ή πρόστιμα ή κάτι άλλο στο μέλλον; Ή θα ισχύει ότι ίσχυε κατά την αγορά; Πάντως για το 2020 τα τελή μου ήρθαν κανονικά 155.
Μην μπερδεύεσαι με τον φόρο CO2 που πληρώνουν οι εταιρείες. Εμείς πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 που γράφει η άδεια. Άρα, τα τέλη που πληρώνεις είναι σύμφωνα με την άδεια. Τώρα επειδή είμαστε στην Ελλάδα, ΚΑΝΕΙΣ δεν ξέει τι θα σκεφτεί ο κάθε ηλίθιος αρμόδιος υπουργός. Αλλά τα επικρατέστερα 'σενάρια' είναι τα εξής:
-
Θα φτιαχτεί και μια 3η κλίμακα τελών κυκλοφορίας (θυμίζω σήμερα έχουμε 2 κλίμακες: μια με κυβικά για αυτοκίνητα έως το 2010 και μια με εκπομπές CO2 για αυτοκίνητα μετά το 2010) για την μέτρηση CO2 με βάση το WLPT. Αυτό θα γίνει για να μην πληρώνουν άδικα περισσότερα τέλη τα αυτοκίνητα μετά το 2020 που τo CO2 θα μετριέται διαφορετικά.
-
Θα αλλάξουν όλες οι άδειες από το 2010 και μετά και θα αναφέρουν CO2 με WLPT μέτρηση και θα αναπροσαρμοστούν τα τέλη κυκλοφορίας.
-
Δεν θα γίνει τίποτα και απλά τα νέα αυτοκίνητα θα πληρώνουν πολύ μεγαλύτερα τέλη.
Επικρατέστερο (για πρακτικούς και όχι μόνο λόγους) είναι το 1ο σενάριο. Το 2ο σενάριο είναι μην εφαρμόσιμο και το 3 είναι τελείως άδικο. Κατά 99% λοιπόν όσοι πληρώνουμε τέλη με βάση το CO2 θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε τα ίδια (ή με αύξηση εαν αλλάξει η κλίμακα, αλλά όχι λόγω αύξησης CO2) kai ap;o to 2020 και μετά όσοι πάρουν αυτοκίνητο θα πληρώνουνε με βάση τις αυξημένες εκπομπές CO2, αλλά με χαμηλότερη κλίμακα.
-
-
To '1.' δεν το έχω ακούσει να αναφέρεται από επίσημα χείλη... Μόνο εικασίες στον ειδικό τύπο. Οι κυβερνήσεις κάποιων Ευρωπαϊκών χωρών όντως το επεξεργάζονται πάντως για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.
Για το '3.' μας κόβω τουλάχιστον για το 2020 μιας και ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα. Από εκεί και πέρα θα δούμε τι θα γίνει του χρόνου τέτοιο καιρό για το '21...
-
Επίσημα η κυβέρνηση έχει πεί ότι εξετάζει τη 'νέα κλίμακα τελών ταξινόμησης' χωρίς άλλες λεπτομέρειες. Τι σημαίνει ότι εξετάζει και τι εξετάζει, κανείς δνε ξέρει....αχαχα!!
Είναι κάτι πανεύκολο, αλλά ως γνωστόν στην Ελλάδα είμαστε οπότε θα πάρει άπειρο καιρό να υλοποιηθεί και θα σκεφτούν κάτι τελείως πολύπλοκο και 'κουλό'. Ελπίζω να έχω άδικο....
-
Εξετάζει να φτιάξει κάτι που θα φαίνεται όμορφο στα μανταλάκια, ανώφελο για τους ενδιαφερόμενους και δεν θα επιφέρει καμία διαφορά στα δημόσια έσοδα. Μάλλον θα μπουρουκλωθούν...
-
Αν το είχε κάνει καμιά karenta αυτά, θα είχαν πέσει οι servers από το κράξιμο
Το έκανε! Με τον 1,5TSi manual στα polo/ibiza
-
Εξετάζει να φτιάξει κάτι που θα φαίνεται όμορφο στα μανταλάκια, ανώφελο για τους ενδιαφερόμενους και δεν θα επιφέρει καμία διαφορά στα δημόσια έσοδα. Μάλλον θα μπουρουκλωθούν...
Θα γίνει, όπως ήδη έχει ξεκινήσει, μια καταστροφολογία για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων (EURO 3 και πίσω) για αύξηση έως και 400% στα τέλη κυκλ. ενώ θα μειώσει τα Τ.Τ για τα εισαγόμενα EURO 5 ώστε να δώσει ένα κίνητρο αγοράς τους, κάπως θα πρέπει να τα ξεφορτωθούν οι χώρες που τα καταργούν....
Θα διατηρηθούν τα τέλη των EURO 5 βάσει ρύπων ως έχουν και θα τα κρατήσουν ίδια με αυτά με τη μέτρηση WLTP. Σκοπός είναι να απορροφήσουμε όλα τα EURO 5.
Ford Focus MK4