Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Kamiq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Kamiq
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 41
    • 42
    • 4 / 42
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    826
    21876
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • storm
      storm last edited by

      Άντε ας υποθέσουμε ότι το Hill Assist είναι για τους 'Γερμανούς' σούπερ ντούπερ εξοπλισμός και δεν προβλέπεται στο χειροκίνητο κιβώτιο. Αυτά είναι πολυτέλειες.

      Οι πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος προαιρετικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις;;;;;;;;

      Δηλαδή και σε αυτή την περίπτωση η Κοσμοκάρ υποχρεώνει τον πελάτη να δεχτεί τους κινέζικους αισθητήρες των 50euro που βάζουν εδώ στην Ελλάδα;

      Αυτά δεν καταλαβαίνω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • K
        kkostask last edited by

        Εδώ χρέωναν τα πατάκια 10.000δρχ,στους αισθητήρες θα κολλήσουν?

        1 Reply Last reply Reply Quote 8
        • storm
          storm last edited by

          Από την μύγα ξύγκι οι αθεόφοβοι.

          Πάντως αυτές οι 'περικοπές' του εξοπλισμού δεν είναι τυχαίες. Ξέρουν τι κάνουν. Είναι μελετημένα.

          Σου λέει αν ζητήσει ο πελάτης αισθητήρες θα τους δώσουμε δώρο...

          Αν ζητήσει ο πελάτης χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι θα τον πάμε στην δεύτερη έκδοση διαφορετικά δεν θα πάρει είδηση ότι στην φτηνή έκδοση έχει οθόνη αφής, αλλά χωρίς χειριστήρια στο τιμόνι.

          Αν ζητήσει ο πελάτης 4 ηχεία θα του τα δώσουμε στην φτηνή έκδοση, αλλά θα είναι τελικά δύο ηχεία μπροστά και δύο τουιτεράκια.

          Αν ζητήσει ο πελάτης navigation θα του κάνουμε δώρο ένα smartphone με gps...και μία ομπρέλα... και θα του πούμε ότι είναι στάνταρ το e-call για ατύχημα και υπηρεσίες πρόληψης τα οποία στην Ελλάδα μπορεί και να μην υποστηρίζονται.

          Κλπ...κλπ...

          Τώρα θα μπορούσε κάποιος να με ρωτήσει γιατί τα γράφω όλα αυτά. Μάλλον επειδή οι περισσότεροι που γράφουν εδώ και αναζητούν αυτοκίνητο, φαίνεται να τους ενδιαφέρει ο εξοπλισμός, ειδικά ο τεχνολογικός.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • katafractos17
            katafractos17 last edited by

            Μήπως αυτό με τους αισθητήρες είναι εξυπνάδα της εδώ αντιπροσωπίας και όχι του εργοστασίου;

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • F
              futurist last edited by

              Νομίζω ότι το configuration κάθε έκδοσης ενός μοντέλου, είναι στη διακριτική ευχέρεια της αντιπροσωπείας κάθε χώρας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • fanis75
                fanis75 moderator @futurist last edited by

                Φαντάζομαι ο φίλος το εννοεί ανάποδα. Γιατί όχι hill assist και στα χειροκίνητα κιβώτια;

                Αυτό απάντησα και εγώ, αλλά με λίγη δόση ειρωνίας. Δεν βαζουν γενικά Hill Assit λόγω κόστους, αλλά αναγκάζονται να βάλουν στο DSG. Δεν βαζουν τιποτα απο εξοπλισμό εαν δεν το πληρώσεις, εκτος εαν ειναι αναγακαίο.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Το Hill Assist δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Ένας κώδικας είναι στο λογισμικό του ABS. Κόστος 0!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Μπορεί Αλέξανδρε δεν το γνωρίζω. Στο Ford π.χ. εαν δεν έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν έχει Hill Assist (στο Κούγκα τουλάχιστον), οπότε δεν ξέρω τι αλλάζει. Δεν ξέω εαν είναι μόνο θέμα λογισμικού, γιατί χρειάζεται με κάποιο τρόπο να ενεργοποιούνται ηλεκτρικά οι δαγκάνες των φρένων...το ABS από μόνο του δεν αρκεί από όσο ξέρω.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Το ABS έχει πλήρη έλεγχο πάνω στα φρένα, πότε θα πιάσουν και πότε θα απελευθερώσουν. Απλά οι εταιρείες στο πουλάνε ως έξτρα, κάτι που κοστίζει 0 Ευρώ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • P
                        panormus772 last edited by

                        Στο Fiesta 1.0 του 2015,με μηχανικό χειρόφρενο, μια χαρά έχει Hill assist. Εδώ είχε το Punto του 2011..

                        Oπως λέει ο Δίας.Δεν πρέπει να είναι τίποτα ιδιαίτερο για τις εταιρίες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Εκτός των άλλων χρειάζεται και ένας αισθητήρας κλίσης αλλά νομίζω ούτως η άλλως υπάρχει για τους αερόσακους. Ηλεκτρικά χειρόφρενα, αυτόματα κιβώτια δεν παίζουν ρόλο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • H
                            harisma23 @fanis75 last edited by

                            Στο Ford π.χ. εαν δεν έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν έχει Hill Assist (στο Κούγκα τουλάχιστον), οπότε δεν ξέρω τι αλλάζει.

                            Περίεργο μου φαίνεται αυτό, γιατί στο Focus mk3.5, ουσιαστικά ίδιο αυτοκίνητο μηχανικά με το Kuga σου, υπάρχει το Hill hold assist χωρίς ηλεκτρικό χειρόφρενο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • storm
                              storm @realzeus last edited by

                              Το Hill Assist δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Ένας κώδικας είναι στο λογισμικό του ABS. Κόστος 0!

                              Δεν είχα ποτέ σε κανένα αυτοκίνητο. Πρώτη φορά τώρα με το Aircross. Εγώ έχω ενθουσιαστεί με την χρησιμότητά του. Μέσα στην Αθήνα που κινούμαι ως επί το πλείστον, με τα μποτιλιαρίσματα κάθε τρεις και λίγο είμαι σε ανηφορικό δρόμο ακινητοποιημένος και φυσικά πάντα από πίσω κάποιος κολλημένος. Το Hill Assist είναι εντελώς αγχολυτικό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • P
                                papadakn last edited by

                                από τα πλέον περιττά features για εμένα, σε όσα αυτοκίνητα είχα που το είχαν το καταργούσα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • F
                                  futurist last edited by

                                  Έχω μερικούς φίλους που επίσης αρνούνται τις νεότερες «ευκολίες» στα αυτοκίνητα, όπως τα hill assist, start/stop, αυτόματα φώτα, κλπ. Σε συζητήσεις που έκανα, καταλάβαινα ότι αυτή η άρνηση πήγαζε περισσότερο στη δύναμη της συνήθειας, επειδή ένιωθαν ότι ο αυτοματισμός τούς έκλεβε μια δυνατότητα επιλογής που είχαν πριν. Ήταν περισσότερο, δηλαδή, ψυχολογικής βάσης η άρνηση.

                                  Όσους από αυτούς ξέρω, που τόλμησαν και είπαν να δοκιμάσουν λίγο καιρό τις ευκολίες, παρά την αρχική άρνηση ... τελικά τις αποδέχτηκαν.

                                  Είτε μάς αρέσει είτε όχι, η τεχνολογία προχωράει και κάποια πρώιμα χαρακτηριστικά για λίγους, γίνονται δεδομένα για όλους ή για πολλούς.

                                  Το start/stop για παράδειγμα, να δεχτούμε ότι δεν είναι για όλες τις περιστάσεις και συνθήκες κίνησης.

                                  Το hill assist έχει θετική επίδραση και στην ευκολία οδήγησης και στη μείωση της μηχανολογικής φθοράς.

                                  Προσωπικά, μού φαίνεται απαράδεκτο σε τέτοια μοντέλα σαν το Kamiq, να μην έρχεται ντε φάκτο «φορεμένο» σε όλες τις εκδόσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                  • T
                                    tkin73 @papadakn last edited by

                                    από τα πλέον περιττά features για εμένα, σε όσα αυτοκίνητα είχα που το είχαν το καταργούσα.

                                    Ε ναι αν δεν τραβάς χειρόφρενο σε κάθε σταμάτημα στην παραμικρή κλίση δεν έχει νόημα!

                                    Αν δεν παριναρεις λίγο τον δίσκο κάθε λίγο που πάμε; Αν δεν μυρίσει λίγο καμμένο;

                                    Αν δεν σπάσουμε λίγο πλάκα με τον πισινό μας που του ερχόμαστε κατά πάνω πιο το νόημα της βόλτας?!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • storm
                                      storm @futurist last edited by

                                      ...

                                      Το hill assist έχει θετική επίδραση και στην ευκολία οδήγησης και στη μείωση της μηχανολογικής φθοράς.

                                      ...

                                      Και στην κατανάλωση. Χωρίς hill assist παίζεις με το γκάζι ή το πατάς παραπάνω για να μην φύγει πίσω το αυτοκίνητο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • realzeus
                                        realzeus @storm last edited by

                                        REALZEUS wrote:

                                        Το Hill Assist δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Ένας κώδικας είναι στο λογισμικό του ABS. Κόστος 0!

                                        Δεν είχα ποτέ σε κανένα αυτοκίνητο. Πρώτη φορά τώρα με το Aircross. Εγώ έχω ενθουσιαστεί με την χρησιμότητά του. Μέσα στην Αθήνα που κινούμαι ως επί το πλείστον, με τα μποτιλιαρίσματα κάθε τρεις και λίγο είμαι σε ανηφορικό δρόμο ακινητοποιημένος και φυσικά πάντα από πίσω κάποιος κολλημένος. Το Hill Assist είναι εντελώς αγχολυτικό.

                                        Δεν αμφιβάλω για την χρησιμότητα του (το είχα στην μακαρίτισα την BMW και όντως ήταν αγχολυτικό). Απλά λέω ότι δεν έχει κόστος για τους κατασκευαστές, δεν είναι κάτι δύσκολο ως υλοποίηση δηλαδή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • realzeus
                                          realzeus @futurist last edited by

                                          Έχω μερικούς φίλους που επίσης αρνούνται τις νεότερες «ευκολίες» στα αυτοκίνητα, όπως τα hill assist, start/stop, αυτόματα φώτα, κλπ. Σε συζητήσεις που έκανα, καταλάβαινα ότι αυτή η άρνηση πήγαζε περισσότερο στη δύναμη της συνήθειας, επειδή ένιωθαν ότι ο αυτοματισμός τούς έκλεβε μια δυνατότητα επιλογής που είχαν πριν. Ήταν περισσότερο, δηλαδή, ψυχολογικής βάσης η άρνηση.

                                          Όσους από αυτούς ξέρω, που τόλμησαν και είπαν να δοκιμάσουν λίγο καιρό τις ευκολίες, παρά την αρχική άρνηση ... τελικά τις αποδέχτηκαν.

                                          Είτε μάς αρέσει είτε όχι, η τεχνολογία προχωράει και κάποια πρώιμα χαρακτηριστικά για λίγους, γίνονται δεδομένα για όλους ή για πολλούς.

                                          Το start/stop για παράδειγμα, να δεχτούμε ότι δεν είναι για όλες τις περιστάσεις και συνθήκες κίνησης.

                                          Το hill assist έχει θετική επίδραση και στην ευκολία οδήγησης και στη μείωση της μηχανολογικής φθοράς.

                                          Προσωπικά, μού φαίνεται απαράδεκτο σε τέτοια μοντέλα σαν το Kamiq, να μην έρχεται ντε φάκτο «φορεμένο» σε όλες τις εκδόσεις.

                                          Υπάρχουν και αυτοματισμοί που δεν δουλεύουν καλά όμως και που σου σπάνε τα νεύρα. Για μένα ο Νο 1 τέτοιος αυτοματισμός είναι οι αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες. Ποτέ δεν έκαναν αυτό που ήθελα και για αυτό ήταν μόνιμα απενεργοποιημένοι. Τα αυτόματα φώτα είναι πιο προβλέψιμα αλλά και πάλι δεν τα χρησιμοποιούσα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Δεν καταλαβαίνω γιατί μπορούν να ενοχλούν οι αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και τα αυτόματα φώτα, ακόμη κι αν δεν λειτουργούν τέλεια. Στις ελάχιστες φορές που δεν θα λειτουργήσουν σωστά, ο οδηγός θα κάνει με το χέρι του τη χειροκίνητη εμπλοκή τους, όπως θα έκανε ΚΑΘΕ φορά, αν δεν υπήρχε ο αυτοματισμός.

                                            Νομίζω ότι αυτή η ενόχληση 'ακουμπάει' ακριβώς στην άρνηση του καινούριου που περιγράφει ο futurist.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 4 / 42
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr