-
Σωστός. Στο φυλλάδιο βρίσκεις σωστά τις εξοπλιστικές διαφορές.
-
Vdx wrote:
Τι μανία είναι αυτή με τα ctv & edc?
Καθαρά λόγω κόστους, αφού είναι πιο φτηνά από τα καλά αυτόματα με μετατροπέα ροπής.
Εντύπωση μου κάνει η έλλειψη αυτόματης έκδοσης στα diesel.
Εννοούσα σε σχέση με μανουαλ.. δλδ ενα 6αρι που να αντέχει την ροπή του 1.3 TCE είναι ακριβότερο απο ctv/edc ?
-
Καθαρά λόγω κόστους, αφού είναι πιο φτηνά από τα καλά αυτόματα με μετατροπέα ροπής.
Τα διπλοσύμπλεκτα είναι πιο ακριβά. Συμφωνώ ότι τα πλανητικά είναι μια καλή μέση λύση, αλλά δεν είναι πουθενά κορυφαία. Επίσης έχουν μεγάλες απώλειες και αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν προτιμούνται σε μικρά/μαζικά μοντέλα (ειδικά σήμερα που το CO2 έχει γίνει ψύχωση).
-
Τα διπλοσύμπλεκτα είναι πιο ακριβά. Συμφωνώ ότι τα πλανητικά είναι μια καλή μέση λύση, αλλά δεν είναι πουθενά κορυφαία. Επίσης έχουν μεγάλες απώλειες και αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν προτιμούνται σε μικρά/μαζικά μοντέλα (ειδικά σήμερα που το CO2 έχει γίνει ψύχωση).
Ίσως της Ferarri, αλλά σίγουρα όχι το EDC, το οποίο κοστίζει (στον κατασκευαστή να το αγοράσει) πιο φτηνά από ένα Aisin/ZF αυτόματο.
Τα πλανητικά είχαν αρκετές απώλειες παλιά λόγω του μετατροπέα. Πλέον που ελέγχεται ηλεκτρονικά και κλειδώνει (όλικά ή μερικά) ή δη από την 2η ταχύτητα, οι απώλειες είναι ελάχιστες.
-
αλλά σίγουρα όχι το EDC, το οποίο κοστίζει (στον κατασκευαστή να το αγοράσει) πιο φτηνά από ένα Aisin/ZF αυτόματο
Αυτό πόθεν προκύπτει; Οι κατασκευαστές λένε ότι τα διπλοσύμπλεκτα είναι ακριβότερα, όχι εγώ. Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα, δεν αποφασίζουν μόνο για 100 Ευρώ πάνω ή κάτω, τον τύπο του κιβωτίου.
-
δεν αποφασίζουν μόνο για 100 Ευρώ πάνω ή κάτω, τον τύπο του κιβωτίου.
Στα μαζικός παραγόμενα αυτοκίνητα ΟΛΑ είναι θέμα χρημάτων, άρα = κόστος και ρύποι. Τα €100 ανά αυτοκίνητο είναι πάρα πολλά χρήματα! για τον κύκλο ζωής του Clio μιλάμε για €200 εκατ. όταν πωληθεί στην ίδια τιμή! Σαφώς και τα €100 είναι εξαιρετικά σημαντικά σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
-
Όταν δεν εξυπηρετεί τον σκοπό του, δεν επιλέγεται. Συμφωνώ ότι κάνουν τσιγκουνιές ακόμα και για 1 Ευρώ (κόβουν την αυτόματη λειτουργία των ηλεκτρικών παραθύρων για παράδειγμα), αλλά σε πράγματα που επηρεάζουν άμεσα στις πωλήσεις και την εμπειρία οδήγησης, τα κριτήρια είναι ΚΑΙ μηχανολογικά. Ειδικά όταν αυτό το χρεώνουν - δεν χάλασε ο κόσμος να χρεώσουν ένα αυτόματο κιβώτιο 1600 αντί για 1500 Ευρώ ως έξτρα (οι λειτουργίες που κόβουν δεν χρεώνονται, για να βγάλουν από εκεί λεφτά).
Τώρα για τα συν και τα πλην κάθε υλοποίησης τα έχουμε πει.
-
Για να βαλω νεο λαδι στην κοντριτσα του Χαρη με τον Φάνη.
Έχω την αίσθηση οτι το cvt του έχει το λογισμικο του x tronic της nissan.
Δηλαδή, έχει ψευτο-ταχυτητες...και οχι πλεον μόνιμο βουητό στο πάτημα του γκαζιού.
-
Ναι είνα το x tronic που έχει και το Micra στον 1.0 TCe 100.
-
Έριξα μια ματιά στο φυλλάδιο, και διαπίστωσα και εγώ ότι στο site έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους! Η RS Line έχει αρκετά έξτρα εξοπλισμό και σε συνδυασμό με edc δικαιολογεί τα 16500 προ φόρων. Θα ήταν καλύτερα αν είχε λιγότερο εξοπλισμό και χαμηλότερη τιμή, παράλληλα να παρέχει την δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να επιλέξει. Επίσης στην Γαλλία προσφέρουν RS Line με 1.0 TCE.
-
Για γέλια ακόμη μια φορά οι τιμές της εισαγωγικής για τα renault. Όταν το vw 1.0 115 highline dsg εχει 17400 και το αντίστοιχο clio 4χιλιαρικα πανω , κάπου έχουν χάσει τη μπάλα. Επίσης και το φιέστα παίζει σε τιμές polo. Υπόψιν το κλιο με τα 100 άλογα είναι τάφος 0-100 11.8s, το πόλο με τα 95 του ρίχνει ένα ολόκληρο δευτερολεπτο
-
Απλά πανάκριβο.. ειδικά το αυτόματο. Αν θές σβέλτο μικρό πάς σε Fiesta ST manual, αν θές αυτόματο πόλης το νεο Corsa έχει λογικές τιμές μέχρι να καλοσκεφτείς το ανίκητο Yaris hybrid και πόσο καλό είναι για αυτά που προσφέρει...
-
Για γέλια ακόμη μια φορά οι τιμές της εισαγωγικής για τα renault. Όταν το vw 1.0 115 highline dsg εχει 17400 και το αντίστοιχο clio 4χιλιαρικα πανω , κάπου έχουν χάσει τη μπάλα. Επίσης και το φιέστα παίζει σε τιμές polo. Υπόψιν το κλιο με τα 100 άλογα είναι τάφος 0-100 11.8s, το πόλο με τα 95 του ρίχνει ένα ολόκληρο δευτερολεπτο
Όντως ακριβό το clio. Αλλά και το polo δεν πάει πίσω.. Η '' πλούσια '' έκδοση του polo έχει τραγικές ελληψεις.. Το αντίστοιχο αυτόματο clio στην έκδοση dynamic βγαίνει 3.400 ευρώ ακριβότερο αλλά έχει κινητήρα 1,3 με 130 άλογα και πολύ περισσότερο εξοπλισμό από το polo οπως: εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρισματος, κάμερα οπισθοπορειας, κάρτα hands free, φώτα full led, διαμορφωσιμος πίνακας οργάνων 7 ιντσών, αυτόματους αναδιπλωνενους καθρέπτες.. Αν τα βάλεις όλα αυτά στο polo η τιμή του θα εκτοξευτεί κ θα αλλάξει κ φορολογική κλίμακα
-
Και το πολο εχει υποβραχιονιο, adaptive cruise control και καποια περισσοτερα συστηματα ασφαλειασ. επισης ο 1.0 115 dsg με τον 1.3 130 edc εχουν μικρες διαφορες, 0.5 δευτερολεπτα στο 0-100. αν καποιος εχει 21000 δε θα παρει το κλιο αλλα το πολο με 17500.
δεν κριτικαρω το αμαξι και τον εξοπλισμο του, αλλα την τιμη που βαζει ο εισαγωγεας, οπως εχει κανει με kadjar, megane που τα χαντάκωσε, που τα εφερε με ψηλη τιμη και τη μειωσε μετα, αλλα ηταν αργα. Οπως φαινεται θα κανει τα ιδια με το captur.
-
Και το πολο εχει υποβραχιονιο, adaptive cruise control και καποια περισσοτερα συστηματα ασφαλειασ. επισης ο 1.0 115 dsg με τον 1.3 130 edc εχουν μικρες διαφορες, 0.5 δευτερολεπτα στο 0-100. αν καποιος εχει 21000 δε θα παρει το κλιο αλλα το πολο με 17500.
δεν κριτικαρω το αμαξι και τον εξοπλισμο του, αλλα την τιμη που βαζει ο εισαγωγεας, οπως εχει κανει με kadjar, megane που τα χαντάκωσε, που τα εφερε με ψηλη τιμη και τη μειωσε μετα, αλλα ηταν αργα. Οπως φαινεται θα κανει τα ιδια με το captur.
Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα, μην ξεχνάμε ότι με 21 αγοράζεις megane, ceed gt line, i30, scala.
Όταν διάβασα το σχόλιο σου για την επιτάχυνση του 1.0 tce, έπαθα σοκ! Απογοητευτικά νούμερο, όπως και για την έκδοση με τα 130.
Επίσης κάτι που τώρα διάβασα είναι ότι ο πραγματικός χώρος αποσκευών είναι 340 (VDA), τα 390 προκύπτουν με δημιουργικά μαθηματικά της Renault.
-
Και το πολο εχει υποβραχιονιο, adaptive cruise control και καποια περισσοτερα συστηματα ασφαλειασ. επισης ο 1.0 115 dsg με τον 1.3 130 edc εχουν μικρες διαφορες, 0.5 δευτερολεπτα στο 0-100. αν καποιος εχει 21000 δε θα παρει το κλιο αλλα το πολο με 17500.
δεν κριτικαρω το αμαξι και τον εξοπλισμο του, αλλα την τιμη που βαζει ο εισαγωγεας, οπως εχει κανει με kadjar, megane που τα χαντάκωσε, που τα εφερε με ψηλη τιμη και τη μειωσε μετα, αλλα ηταν αργα. Οπως φαινεται θα κανει τα ιδια με το captur.
Δεν βλέπω να έχει περισσότερα συστήματα ασφαλειας το polo από το Clio πέρα από το σύστημα ειδοποίησης ξεκούρασης οδηγού κ το adaptive .. Το clio έχει και σύστημα διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης και κλήση έκτακτης ανάγκης.. Και τα δύο ακριβά είναι.. Αλλα μην λες ότι θεωρείς καλή την τιμή του polo που στα 17400 στην πλούσια έκδοση δεν έχει ούτε καν τα βασικά στοιχεία εξοπλισμού ανεσης.. Πέρα από 4, 5 συστήματα ασφαλειας που όμως και τα περισσότερα της κατηγορίας του έχουν και αυτά τόσα η και παραπάνω συστήματα, είναι άδειο κατά τα άλλα.. Ενταξυ δεν είναι απαραίτητο να έχει στην πλούσια έκδοση full Led όπως το clio και ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά να μην έχει ούτε αναδιπλωμενους καθρέπτες, ούτε κάμερα οπισθοπορειας, ούτε αισθητήρες παρκαρισματος κ. α που αλλά μοντέλα πλέον τα έχουν ακόμα και από τη βασική η μεσαία έκδοση.. Τόσο άδειο που είναι το polo δεν έπρεπε να έχει 17,400 αλλά 15 το πολύ. Μην πω και για την εγγύηση της vw, την αναξιόπιστα κ τα ακριβά σέρβις. Και δεν είναι απαραίτητο να δώσεις 21 χιλιάδες για να πάρεις clio.. Βγαίνει κ σε φθηνότερες εκδόσεις.. Κ στο polo αν βάλεις τον εξοπλισμό του clio τόσο θα κάνει, μην πω κ παραπάνω
-
Για τον χωρο αποσκευων νομιζω οτι τα 390 ειναι με κιτ επισκευης και τα 340 ειναι με κανονικη ρεζερβα.Το Γκολφ 5 που εχω εχει 350 αρα ακομη και ετσι μια χαρα μου φαινεται ο χωρος του,και μεταξυ μας προτιμω τα 340 με ρεζερβα παρα τα 390 χωρις.....Αληθεια την ρεζερβα την εχουν ακομη κατω απο το αυτοκινητο η την εβαλαν μεσα;
Οσο για τιμες ναι ειναι πολυ ακριβες στις μεγαλες εκδοσεις αλλα στις 'ταπεινες' νομιζω οτι καθονται μεσα στον ανταγωνισμο.Για δειτε τιμες σε C3,fiesta,corsa,micra κτλ ειναι κοντα.Μονο το i20 και το ibiza ειναι πολυ πιο φθηνα,αναλογως βεβαια και τι ζηταει ο καθενας.Το clio βεβαια ερχεται με πλουσιο εξοπλισμο.
Εμενα στο νησι μου καθεται πολυ καλα το clio 1,0 sce expression στα 14790-500 της εκπτωσης που τρεχει αλλα στα ιδια λεφτα μου βγαινουν και το νεο corsa elegance των 75 ιππων αλλα και το ibiza 1,0 80 hp style με εξτρα τα φωτα full led.....
Τελικα κατεβασα και εγω το pdf της renault με τον σωστο εξοπλισμο....
-
1η επαφή από 4 Τροχούς:
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/efthase-neo-renault-clio-stin-hora-mas
Έχουν τραβήξει πολύ ωραίες φώτο. Ίσως βοηθάει και το χρώμα.
-
Χωρις πλακα ειναι εξαιρετικες οι φωτο.....
4τροχοι ....πειτε το ονομα του φωτογραφου...αξιζει η αναφορα του....
Μ αρεσει πολυ το νεο clio.
Καλα η κατηγορια εγινε πλεον φοβερη...και οι χωροι και δη ο χωρος αποσκευων ειναι στο επιπεδο των οικογενειακων της δεκαετιας του 90 που μεγαλωσαμε.
Δηλαδη μια χαρα αυτοκινητα...
Περιμενω και το hybrid clio που θα παιξει τρελη κοντριτσα με το νεο hybrid yaris.
-
Για τον χωρο αποσκευων νομιζω οτι τα 390 ειναι με κιτ επισκευης και τα 340 ειναι με κανονικη ρεζερβα.Το Γκολφ 5 που εχω εχει 350 αρα ακομη και ετσι μια χαρα μου φαινεται ο χωρος του,και μεταξυ μας προτιμω τα 340 με ρεζερβα παρα τα 390 χωρις.....Αληθεια την ρεζερβα την εχουν ακομη κατω απο το αυτοκινητο η την εβαλαν μεσα;
Για να δίνουν τιμή με ρεζέρβα και χωρίς ρεζέρβα, μέσα την έχουν βάλει. Αν ήταν από κάτω, η έλλειψή της δεν θα είχε καμιά διαφορά στο χώρο αποσκευών.
Renault Clio V