Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 442
    • 443
    • 444
    • 445
    • 446
    • 524
    • 525
    • 444 / 525
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10487
    137751
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      shumakos last edited by

      Ο χρήστης Lap έγραψε:
      Τα 4 εκατοστα ισχυει για ολα τα swift απο το απλο μεχρι το sport, το ιδιο και ο ημιακαμπτος. Αυτη ηταν η διαφορα απο το προηγουμενο μοντελο.

      Αντε παλι, δεν ειναι μονο line, εχει πιο δυνατο κινητηρα και πιο σφιχτα ελατηρια και αμορτισερ.

      Απλα εβαλαν τo st μπροστα για μοστρα. Αν αυτο το μοντελο το ονομαζαμε si και οχι st line θα δεχοσουν την συγκριση; για πες;

      Εχεις οδηγησει το swift; δεν εχει μεγαλη μεταλλαξη η απλη εκδοση. Ειναι παρα πολυ οδηγοκεντρικο και μαλιστα πλασαρει την ουρα του στις στροφες για πλακα. Προσωπικα συγκρινω τις ιδιες διαδρομες με 308 πεζω turbo και swift turbo και στις στροφες το swift ειναι απολαυση

      Υπάρχει και το Vignale με 140 ίππους, το οποίο έχει στήσιμο Titanium, ενώ βγαίνει και το 'ψηλό' Active ως 140. Δεν είναι κάποιο ιδιαίτερο αποκλειστικό προνόμιο μέσα στην 'ιεραρχία' των Fiesta αυτό το μοτέρ για να το πεις ξεχωριστή έκδοση.

      Αν, στο ξαναγράφω, θέλεις να υποτιμάς το Swift Sport συγκρίνοντάς το με δήθεν κατασκευές που προέκυψαν για λόγους εικόνας, λόγω της ανάγκης να το βγάλεις 'καλύτερο' από κάτι άλλο, γούστο σου. Το Swift Sport όμως είναι μοναδικό, κινείται ανάμεσα στις γραμμές των κατηγοριών, σε έναν δικό του κόσμο και γι' αυτό ο ειδικός τύπος έχει πάθει παράκρουση με αυτό. Αλλού το βάζουν απέναντι στο Abarth 595, αλλού απέναντι στο UP GTI, αλλού απέναντι στo 140άρι ST-Line, για να καταλήξουν κάθε φορά ότι έχει διαφορετικό χαρακτήρα και δε συγκρίνεται με το έτερο του συγκριτικού. 'Ευτυχώς' που τα Ibiza και Polo είναι συγκριτικά τεράστια σε χώρους και 'γλύτωσαν' τα 1500άρια FR και R-Line από τέτοιου είδους κείμενα...

      Δεν έχω οδηγήσει κανένα Swift πέρα από το 1300άρι του 2006 και δεν πρόκειται να οδηγήσω στο άμεσο μέλλον κάποιο.
      Από Fiesta Μκ8 όμως έχω οδηγήσει τα 1000άρια 125 (Titanium) και 140 (ST-Line), και το diesel 120 (Titanium) για να δω ποιο θα αγοράσω.

      Κατέληξα ότι με το 140άρι μοτέρ η Ford μας κοροϊδεύει και το Ελληνικό κράτος μας πηδ@ει κατά την αγορά. Η διαφορά τους στο γκάζι όχι απλά δεν δικαιολογούσε τη διαφορά κόστους, αλλά μου ήταν και δύσκολα αντιληπτή στο δρόμο. Στο στήσιμο δε χρειαζόταν να κρίνω διαφορές, μιας και το 125 με το 140 ST Line είναι ακριβώς τα ίδια, οπότε οδηγώντας το 'δυνατό' ήταν σαν να οδήγησα και τα δύο.

      Γι' αυτό λοιπόν δεν αποδέχομαι ότι το 140άρι ST Line είναι κάποιο ξεχωριστό μοντέλο με ιδιαίτερο χαρακτήρα ανάμεσα στα άλλα ST-Line και το ST. Το θεωρώ απλά άλλο ένα Fiesta με κοντά ελατήρια και σφικτά αμορτισέρ (τα ίδια ακριβώς με το 125άρι), όπως οποιοδήποτε άλλο R-Line, GT-Line, N-Line, GR-Line και δενξέρωγωτιάλλο-Line της XΨ εταιρίας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Σου δινω αυτο τον γυρο σουμαχερ διοτι δεν τρολαρεις και επιχειρηματολογεις.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • monman2
          monman2 last edited by

          Ο χρήστης Lap έγραψε:
          https://motor-fan.jp/article/10007917

          Εδω ο οικος hks και με μπλοκε διαφορικο εφτιαξε το swift στα προτυπα ενος fiesta st.
          Γυριζει στις πιστες σε σχεδον ιδιους χρονους με διαφορα χιλιοστου με τα sti και τα evo.

          Χανει απο την 911 τουρμπο (997) για 2 δευτερα, οχι 5
          Ενω με καλα αγωνιαρικα λαστιχα πετυχε ιδιο χρονο με την porsche

          Μιλαμε 1.4 κ.εκ swiftaki, κουβαδακι κατα τον βαρυμαγκα

          αν είχε μεγαλύτερο ντεπόζιτο και μια εκδοση με λιγότερο εξοπλισμό και χαμηλότερη τιμή ειμαι σχεδόν σίγουρος οτι θα το είχα αγοράσει, τώρα περιμένω τη μείωση των δασμών ετσι και αλλιώς το yaris σε δυο χρόνια αντι για 10 θα φύγει 9 χιλιάδες το άλλο όμως θα φθηνύνει 2-3 χιλιάδες ,συμφέρει να περιμένω λοιπόν καίγοντας ντήζελ κάνοντας και άλλη οικονομία δηλ cusco hks θα εχουν και αυτά χαμηλότερους δασμούς ; το μέλλον προβλέπεται ενδιαφέρον

          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:

            αν είχε μεγαλύτερο ντεπόζιτο και μια εκδοση με λιγότερο εξοπλισμό και χαμηλότερη τιμή ειμαι σχεδόν σίγουρος οτι θα το είχα αγοράσει, τώρα περιμένω τη μείωση των δασμών ετσι και αλλιώς το yaris σε δυο χρόνια αντι για 10 θα φύγει 9 χιλιάδες το άλλο όμως θα φθηνύνει 2-3 χιλιάδες ,συμφέρει να περιμένω λοιπόν καίγοντας ντήζελ κάνοντας και άλλη οικονομία δηλ cusco hks θα εχουν και αυτά χαμηλότερους δασμούς ; το μέλλον προβλέπεται ενδιαφέρον

            Λογω μειωσης του φορου στα Ιαπωνικα προϊόντα εννοεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • monman2
              monman2 last edited by

              Ναί αυτό που είπε και ο Lap, ασε που μπορεί να εχει βγεί και το facelift

              Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
              Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Και 0 να παει , απο 10% που ειναι τωρα, δεν ειναι πανω απο 1,500€ για το swift sport
                Και ειχανε πει θα πεσει σταδιακα , δλδ απο 10 σε 8 μετα 6 κοκ ...
                Μη σου πω οτι ηδη μπορει να εχει παει στο 8%

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  shumakos last edited by

                  Ο χρήστης Lap έγραψε:
                  Σου δινω αυτο τον γυρο σουμαχερ διοτι δεν τρολαρεις και επιχειρηματολογεις.

                  Κουβέντα κάνουμε, δεν παίζουμε box .

                  ΥΓ. Το nik σχετίζεται με το Κορεάτικο θαύμα αντιγραφής Ιαπωνικής τεχνολογίας όπου έμαθα τα βασικά. Δεν έχει καμία σχέση με γνωστό Γερμανικό τζάκι του motorsport .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Τι λες καλε; εχεις οδηγησει swift.
                    Σαν playstation ειναι το τιμονι του. Δεν ειναι σαν του φιεστα

                    Μουχαχαχα.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • C
                      criuser last edited by

                      Πλέιστεισον είναι άλλο έχουμε πει...

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • panos2171
                        panos2171 last edited by

                        Έτσι, αυτό είναι το πραγματικό playstation...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          megane98hp last edited by

                          Οδήγησα πεζώ 2008 ...
                          Αλλά ξέχασα, έχω οδηγήσει και 208 οπότε δεν έχει διαφορά, λίγο πιο ψηλό είναι απλά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Το post της εβδομαδας...

                            Γαματος..

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Λοιπόν έχουμε και λέμε: Ford Focus ST-Line 1.500cc - 150ps χειροκίνητο. Έκανα περί τα 300χλμ σε πόλη, Α.Ο/Ε.Ο και την αγαπημένη μου κοντινή διαδρομή σε στροφές: ανάβαση Πεντέλης – Διόνυσο και επιστροφή.

                              Καταρχάς θέλω να ευχαριστήσω την ΒΕΛΜΑΡ στο Μαρούσι που μου παραχώρησε το αυτοκίνητο για 2 ημέρες (Σάββατο μεσημέρι με Δευτέρα πρωί) σχεδόν άμεσα από την στιγμή που το ζήτησα. Έχω αγοράσει το Kuga μου από την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία και από την αρχή η εξυπηρέτηση ήταν υψηλότατου επιπέδου (Κώστα σε ευχαριστώ!!).

                              Για όποιον δεν θέλει να διαβάσει το «σεντόνι» ας αρκεστεί στο ότι το αυτοκίνητο είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ, ίσως ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην συγκεκριμένη κατηγορία.

                              Εμφάνιση

                              Το αυτοκίνητο εξωτερικά, για εμένα, είναι πολύ όμορφο και στην συγκεκριμένη έκδοση και αρκετά σπορ. Μου θυμίζει λίγο το V40 της Βόλβο στο πιο όμορφο και σπόρ. Το μπλέ μεταλλικό του πάει πάρα πολύ (θέλει πιο έντονα χρώματα για εμένα) και οι ζάντες είναι από τα αγαπημένα μου σχέδια. Δεν θα άλλαζα κάτι, το βρίσκω από τα ομορφότερα hatchback της κατηγορίας μαζί με το νέο Άσσο. Εαν είχε και τα LED φώτα εμπρός, θα ήταν ακόμα καλύτερο.

                              Εσωτερικό

                              Ορισμένοι το λένε αδιάφορο, εμένα μου αρέσει και ως κάτοχος Ford το βρήκα και οικείο. Μου αρέσει πολύ η θέση της οθόνης και γενικά η σχεδίαση του ταμπλό. Ο πίνακας οργάνων ευανάγνωστος και όλα τα χειριστήρια εργονομικά σωστά. Το μόνο που θα ήθελα είναι τα χειριστήρια για τον κλιματισμό να είναι λίγο πιο ψηλά (εκεί βολεύουν εαν έχει το χέρι στον μοχλό ταχυτήτων!).

                              Οι χώροι είναι πραγματικά μεγάλοι, δεν το περίμενα τόσο ευρύχωρο! Είμαι 1.82 και 85 κιλά περίπου και όταν ρύθμισα την θέση οδηγού για εμένα, πίσω καθόμουν υπερ-άνετα με περίπου 7-8εκ. απόσταση των γονάτων μου από το κάθισμα. Επίσης ο γιός μου 5 ετών το βρήκε «πολύ όμορφο και άνετο με άνετα καθίσματα» και μου ζήτησε να πάρουμε αυτό το αυτοκίνητο!

                              Υστερεί ελάχιστα σε χώρο αποσκευών, αλλά λεπτομέρειες. Το σχήμα είναι πολύ εργονομικό και για εμένα μια οικογένεια άνετα βολεύεται. Επίσης πάρα πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και οι θήκες στις πόρτες έχουν τεράστιο βάθος (απλά είναι προς τα πίσω και α) δεν φαίνεται και β) δεν είναι πολύ βολικό).

                              Προσωπικά μου άρεσε πολύ το εσωτερικό με τις σπορ πινελιές και την άριστη εργονομία. Να σημειώσω το εξαιρετικής ποιότητας δέρμα στο τιμόνι, έμοιαζε πολύ με το napa που βάζει η bmw στα Μ τιμόνια.

                              Ποιοτικά θα έλεγα ότι είναι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Δεν έχει κάτι που να το κάνει να ξεχωρίζει, αλλά είναι στιβαρό, δεν ακούς τριγμούς και τα – κλασσικά πλέον – μαλακά πλαστικά είναι εκεί που πρέπει (το καταλαβαίνεις εαν το δεις δίπλα δίπλα με το Fiesta).

                              Στον δρόμο

                              Εδώ αρχίζουν τα πραγματικά ωραία και όλη η ουσία του αυτοκινήτου. Είναι πολλά αυτά που θέλω να πώ, ίσως τα λέω μπερδεμένα ίσως ξεχάσω κάτι. Το αυτοκίνητο είναι απλά ΚΟΡΥΦΑΙΟ στον δρόμο...τόσο απλά. Μια παρένθεση να αναφέρω και τα 3 προγράμματα λειτουργία, πριν πάμε στο κυρίως «πιάτο». Το Normal όλα κυλούν μια χαρά. Εντύπωση μου έκανε το ECO που ενώ κάνει οικονομία (δεν ξέρω πόσο), η απόδοση δεν είναι χάλια, δηλαδή μπορείς να το οδηγήσεις κανονικά (σε αντίθεση π.χ.με την 116 που είχα ή το DS3 που απλά δεν οδηγούνται σε αυτό το πρόγραμμα....θες να κατέβεις κάτω να τα σπάσεις). Το ECO μου θύμισε το νόρμαλ των περισσότερων αυτοκινήτων. Στο SPORT υπάρχει αισθητή διαφορά (σε γκάζι και τιμόνι) και είναι ιδανικό για στροφές ή στην Ε.Ο εαν θές να κινηθείς όχι σβέλτα αλλά γρήγορα.

                              Η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική, δεν πίστευα με τίποτα όχι έχει σπορ ανάρτηση και 215/50/17 ελαστικά. Είχε εφάμιλλη ποιότητα κύλισης με την 116 που είχα (με κανονική ανάρτηση και 205/55/16 ελαστικά) και σαφώς ανώτερη από την 116 με m-pack και 17αρες, ενώ ταυτόχρονα έχει και λιγότερο body roll από την  m-pack. Αμέσως μου ήρθε στο μυαλό η φράση του Schnitzer για τις αναρτήσεις: Better fast than hard, που λέει ότι μια πολυ σκληρή ανάρτηση πέρα από την άνεση, δεν μπορεί να κρατήσει σωστά τους τροχούς σε επαφή με τον δρόμο, άρα αντίο κράτημα!

                              Πραγματικά καταπίνει σχεδόν τα πάντα και μόνο όταν βρεθούν και οι 4 τροχοί ταυτόχρονα σε λακκούβα / χαντάκι νιώθεις κοπάνημα. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, απλά περνάς «αέρα»! Άνετα μπορούσα να το έχω αυτοκίνητα για καθημερινή μετακίνηση με την οικογένειά μου. Σκέφτομαι μόνο πόσο πιο άνετο μπορεί να είναι π.χ. το Active.

                              H οδική συμπεριφορά είναι για σεμινάριο μπροστινής κίνησης. Απλά σημαδεύεις, πατάς το γκάζι και....αυτό είναι! Η υποστροφή λάμπει δια της απουσίας της και το TCS είναι αρκούντως διακριτικό. Στην μεγάλη πίεση, ελάχιστα πριν επέμβει, νιώθεις το πίσω μέρος να γυρνάει αλλά συνήθως δεν προλαβαίνεις να διορθώσει (έχουν αναλάβει τα ηλεκτρονικά).

                              Επίσης, εντυπωσιάστηκα (συνηθισμένος από το Kuga αλλά και την εμπειρία του Αλέξανδρου από το παλιό Φόκους) από την απουσία του Torque Steer. Επιτέλους στην Ford, βρήκαν τρόπο να το ελέγξουν! Πλέον πατάς γκάζι (ακόμα και με 1η) και απλά φεύγεις μπροστά. Πραγματικά τα λόγια δεν είναι αρκετά για να περιγράψουν το πόσο καλοστημένο είναι αυτό το αυτοκίνητο. Δηλώνω εντυπωσιασμένος (δεν το περίμενα τόσο καλό) και πιστεύω ότι είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει...τόσο απλά!

                              Στο ταξίδι τώρα, επίσης είναι εξαιρετικό. Η ποιότητα κύλισης είναι και εδώ παρούσα και επίσης απουσιάζει τόσο ο αεροδυναμικός όσο και κάθε άλλος θόρυβος, τεράστια διαφορά με το Kuga κυρίως λόγω αεροδυναμικής. Στο Κούγκα μετά τα 130-140 οι καθρέπτες παράγουν αρκετό αεροδυναμικό θόρυβο, στο Focus και στα 160 δεν ακούς τίποτα! Παρόλο που με 160 χ.α.ω οι στροφές είναι στις 3.500, ο κινητήρας είναι εξαιρετικά ήσυχος, δεν καταλαβαίνεις ότι κινείσαι με αυτή την ταχύτητα...εαν δεν κοίταζα το κοντέρ, θα νόμιζα ότι πάω 120 το πολύ. Οπότε πέρα από «στροφο-φάγος» είναι και χιλιομετροφάγος.

                              Τις επιδόσεις φυσικά δεν τις μέτρησα, αλλά εντυπωσιάστηκα από την αίσθηση επιτάχυνσης αλλά και από το πόσο γρήγορα μάζευε τα χιλιόμετρα. Πιστεύω ότι είναι από τα γρηγορότερα της κατηγορίας του. Ειδικά 2α και 3η «σκοτώνουν» σε ρεπρίζ, αυτή την αίσθηση αποκόμισα. Ο κινητήρας τραβάει από χαμηλά μέχρι το κόκκινο, χωρίς δισταγμούς και κενά με ένα απίστευτο ήχο, χαιρόμουν να το ακούω. Μόνο στο ρελαντί και εαν προσέξεις με μεγάλη προσοχή μπορείς να καταλάβεις έναν ανεπαίσθητο κραδασμό (αλλά συνήθως δεν λειτουργεί το μοτέρ ελέω start/stop), ιδίων του 3κύλινδρου.

                              Το κιβώτιο είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει σε χειροκίνητο τα τελευταία 25 χρόνια, αφού μέχρι και εμένα με έβαλε σε σκέψεις εαν θα το επέλεγα αυτόματο...και αυτό τα λέει όλα! Το κούμπωμα είναι θετικό, ο λεβιές έχει μικρές διαδρομές και πέφτει ακριβώς στο χέρι σου (και έχει και εργονομική λαβή) και ο συμπλέκτης είναι προοδευτικός και μαλακός, δηλαδή χαίρεσαι να αλλάζεις ταχύτητες.

                              Τέλος, εντυπωσιακά είναι και τα φρένα...άγκυρες! Φρενάρουν δυνατά και αρκετά ακούραστα. Αφού στην αρχή φρέναρα πολύ πιο δυνατά από ότι ήθελα. Θα κοιτάξω τις μετρήσεις, αλλά εικάζω ότι πρέπει να έχει από τις χαμηλότερες αποστάσεις φρεναρίσματος στην κατηγορία του.

                              Ας γράψω και για κατανάλωση, αν και είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν ασχολήθηκα με το θέμα ιδιαίτερα. Μέση κατανάλωση ειχα 8.1λτ/100χλμ, τιμή αρκετά χαμηλή για τον τρόπο που το οδήγησα....με το Κούγκα εαν πήγαινα έτσι θα ήμουν πάνω από 12!! Όταν το πήγα με το ECO (Αγ. Παρασκευή – Πέραμα από Α.Ο και Σχιστό), ήμουν στο 6.5 και δεν πήγαινα αργά, δεν έκανα προσπάθεια οικονομικής οδήγησης, απλά δεν το έσκισα, οδήγησα όπως οδηγώ συνήθως. Διάβασα ότι απενεργοποιείται ο ένας κύλινδρος (από τους πολλούς που έχει...αχαχα) σε κάποιες συνθήκες και έτσι κάνει οικονομία. Πάντως με τέτοια οδήγηση δεν περίμενα με τίποτα τόσο χαμηλή κατανάλωση, μάλλον έφτιαξαν στην Ford οικονομικό μοτέρ.

                              Μερικές σκόρπιες σκέψεις που δεν εντάσσονται σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες:

                              1. Πολύ έξυπνο στο σύστημα με την αυτόματη προστασία της πόρτας όταν την ανοίγεις! Για εμένα που συχνά χτυπάω τις πόρτες μου σε τοίχους, είναι σωτήριο.
                                2.Θα μου άρεσε να έχει ακόμα μια επιλογή για εσωτερικό χρώμα αντί για μαύρο, κάτι σε ανοιχτόχρωμο.
                              2. Θα ήθελα φώτα LED εμπρός (είναι έξτρα, θα μου άρεσε να είναι στάνταρ)
                              3. Ωραίος κρυφός φωτισμός
                              4. Φώτα ομίχλης LED, πολύ χρήσιμα σε στις στροφές σε δρόμο χωρίς φωτισμό.
                              5. Ενώ έχει πολύ καλό εξοπλισμό, δεν φωτίζονται τα καθρεπτάκια στα αλεξήλια (ποσώς με ενδιαφέρει αλλά το αναφέρω)
                              6. Άνετα καθίσματα με αρκούντως καλή πλευρική στήριξη
                              7. Το ξέρω ότι είναι μόδα το flat-bottom τιμόνι, αλλά εγώ προτιμώ τα ολοστρόγγυλα
                              8. Πολύ χρήσιμο το auto hold για μόνιμη λειτουργία και όχι μόνο σε ανηφόρες
                              9. Πλάκα έχει το keyless entry, δεν το είχα δοκιμάσει ποτέ (ο γιός μου ενθουσιάστηκε)

                              Συμπερασματικά, ενθουσιάστηκα. Ειλικρινά έψαχνα να βρω μειονεκτήματα! Ειδικά σε συνδυασμό με την τιμή του (περί τα €21.500, δεν ρώτησα λεπτομέρειες για έξτρα κλπ. Δεν ασχολήθηκα...αχαχα!) αντικειμενικά δεν υπάρχει ανταγωνισμός, ειδικά εαν σε κάποιον αρέσει και να οδηγεί πέρα από το να μετακινείται. Ξέρετε ότι έχω πάρει αρκετά test drive διαρκείας...σε αυτό έβαλα 2 φορές βενζίνης και έψαχνα να βρω δικαιολογία να το οδηγήσω...μέχρι που πήγα Κηφισιά να πάρω «καλό σουβλάκι» εχτές το βράδυ, γιατί ήξερα ότι θα το επέστρεφα σύντομα.
                              Εαν θα το αγόραζα? Εχτές και με κλειστά μάτια!! Αφού σκέφτηκα να αφήσω το Κούγκα και να κρατήσω αυτό....λέτε να το καταλάβαιναν στην αντιπροσωπεία!?!

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • W
                                wantone @fanis75 last edited by

                                Λοιπόν έχουμε και λέμε: Ford Focus ST-Line 1.500cc - 150ps χειροκίνητο. Έκανα περί τα 300χλμ σε πόλη, Α.Ο/Ε.Ο και την αγαπημένη μου κοντινή διαδρομή σε στροφές: ανάβαση Πεντέλης – Διόνυσο και επιστροφή.

                                Καταρχάς θέλω να ευχαριστήσω την ΒΕΛΜΑΡ στο Μαρούσι που μου παραχώρησε το αυτοκίνητο για 2 ημέρες (Σάββατο μεσημέρι με Δευτέρα πρωί) σχεδόν άμεσα από την στιγμή που το ζήτησα. Έχω αγοράσει το Kuga μου από την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία και από την αρχή η εξυπηρέτηση ήταν υψηλότατου επιπέδου (Κώστα σε ευχαριστώ!!).

                                Για όποιον δεν θέλει να διαβάσει το «σεντόνι» ας αρκεστεί στο ότι το αυτοκίνητο είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ, ίσως ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην συγκεκριμένη κατηγορία.

                                Εμφάνιση

                                Το αυτοκίνητο εξωτερικά, για εμένα, είναι πολύ όμορφο και στην συγκεκριμένη έκδοση και αρκετά σπορ. Μου θυμίζει λίγο το V40 της Βόλβο στο πιο όμορφο και σπόρ. Το μπλέ μεταλλικό του πάει πάρα πολύ (θέλει πιο έντονα χρώματα για εμένα) και οι ζάντες είναι από τα αγαπημένα μου σχέδια. Δεν θα άλλαζα κάτι, το βρίσκω από τα ομορφότερα hatchback της κατηγορίας μαζί με το νέο Άσσο. Εαν είχε και τα LED φώτα εμπρός, θα ήταν ακόμα καλύτερο.

                                Εσωτερικό

                                Ορισμένοι το λένε αδιάφορο, εμένα μου αρέσει και ως κάτοχος Ford το βρήκα και οικείο. Μου αρέσει πολύ η θέση της οθόνης και γενικά η σχεδίαση του ταμπλό. Ο πίνακας οργάνων ευανάγνωστος και όλα τα χειριστήρια εργονομικά σωστά. Το μόνο που θα ήθελα είναι τα χειριστήρια για τον κλιματισμό να είναι λίγο πιο ψηλά (εκεί βολεύουν εαν έχει το χέρι στον μοχλό ταχυτήτων!).

                                Οι χώροι είναι πραγματικά μεγάλοι, δεν το περίμενα τόσο ευρύχωρο! Είμαι 1.82 και 85 κιλά περίπου και όταν ρύθμισα την θέση οδηγού για εμένα, πίσω καθόμουν υπερ-άνετα με περίπου 7-8εκ. απόσταση των γονάτων μου από το κάθισμα. Επίσης ο γιός μου 5 ετών το βρήκε «πολύ όμορφο και άνετο με άνετα καθίσματα» και μου ζήτησε να πάρουμε αυτό το αυτοκίνητο!

                                Υστερεί ελάχιστα σε χώρο αποσκευών, αλλά λεπτομέρειες. Το σχήμα είναι πολύ εργονομικό και για εμένα μια οικογένεια άνετα βολεύεται. Επίσης πάρα πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και οι θήκες στις πόρτες έχουν τεράστιο βάθος (απλά είναι προς τα πίσω και α) δεν φαίνεται και β) δεν είναι πολύ βολικό).

                                Προσωπικά μου άρεσε πολύ το εσωτερικό με τις σπορ πινελιές και την άριστη εργονομία. Να σημειώσω το εξαιρετικής ποιότητας δέρμα στο τιμόνι, έμοιαζε πολύ με το napa που βάζει η bmw στα Μ τιμόνια.

                                Ποιοτικά θα έλεγα ότι είναι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Δεν έχει κάτι που να το κάνει να ξεχωρίζει, αλλά είναι στιβαρό, δεν ακούς τριγμούς και τα – κλασσικά πλέον – μαλακά πλαστικά είναι εκεί που πρέπει (το καταλαβαίνεις εαν το δεις δίπλα δίπλα με το Fiesta).

                                Στον δρόμο

                                Εδώ αρχίζουν τα πραγματικά ωραία και όλη η ουσία του αυτοκινήτου. Είναι πολλά αυτά που θέλω να πώ, ίσως τα λέω μπερδεμένα ίσως ξεχάσω κάτι. Το αυτοκίνητο είναι απλά ΚΟΡΥΦΑΙΟ στον δρόμο...τόσο απλά. Μια παρένθεση να αναφέρω και τα 3 προγράμματα λειτουργία, πριν πάμε στο κυρίως «πιάτο». Το Normal όλα κυλούν μια χαρά. Εντύπωση μου έκανε το ECO που ενώ κάνει οικονομία (δεν ξέρω πόσο), η απόδοση δεν είναι χάλια, δηλαδή μπορείς να το οδηγήσεις κανονικά (σε αντίθεση π.χ.με την 116 που είχα ή το DS3 που απλά δεν οδηγούνται σε αυτό το πρόγραμμα....θες να κατέβεις κάτω να τα σπάσεις). Το ECO μου θύμισε το νόρμαλ των περισσότερων αυτοκινήτων. Στο SPORT υπάρχει αισθητή διαφορά (σε γκάζι και τιμόνι) και είναι ιδανικό για στροφές ή στην Ε.Ο εαν θές να κινηθείς όχι σβέλτα αλλά γρήγορα.

                                Η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική, δεν πίστευα με τίποτα όχι έχει σπορ ανάρτηση και 215/50/17 ελαστικά. Είχε εφάμιλλη ποιότητα κύλισης με την 116 που είχα (με κανονική ανάρτηση και 205/55/16 ελαστικά) και σαφώς ανώτερη από την 116 με m-pack και 17αρες, ενώ ταυτόχρονα έχει και λιγότερο body roll από την  m-pack. Αμέσως μου ήρθε στο μυαλό η φράση του Schnitzer για τις αναρτήσεις: Better fast than hard, που λέει ότι μια πολυ σκληρή ανάρτηση πέρα από την άνεση, δεν μπορεί να κρατήσει σωστά τους τροχούς σε επαφή με τον δρόμο, άρα αντίο κράτημα!

                                Πραγματικά καταπίνει σχεδόν τα πάντα και μόνο όταν βρεθούν και οι 4 τροχοί ταυτόχρονα σε λακκούβα / χαντάκι νιώθεις κοπάνημα. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, απλά περνάς «αέρα»! Άνετα μπορούσα να το έχω αυτοκίνητα για καθημερινή μετακίνηση με την οικογένειά μου. Σκέφτομαι μόνο πόσο πιο άνετο μπορεί να είναι π.χ. το Active.

                                H οδική συμπεριφορά είναι για σεμινάριο μπροστινής κίνησης. Απλά σημαδεύεις, πατάς το γκάζι και....αυτό είναι! Η υποστροφή λάμπει δια της απουσίας της και το TCS είναι αρκούντως διακριτικό. Στην μεγάλη πίεση, ελάχιστα πριν επέμβει, νιώθεις το πίσω μέρος να γυρνάει αλλά συνήθως δεν προλαβαίνεις να διορθώσει (έχουν αναλάβει τα ηλεκτρονικά).

                                Επίσης, εντυπωσιάστηκα (συνηθισμένος από το Kuga αλλά και την εμπειρία του Αλέξανδρου από το παλιό Φόκους) από την απουσία του Torque Steer. Επιτέλους στην Ford, βρήκαν τρόπο να το ελέγξουν! Πλέον πατάς γκάζι (ακόμα και με 1η) και απλά φεύγεις μπροστά. Πραγματικά τα λόγια δεν είναι αρκετά για να περιγράψουν το πόσο καλοστημένο είναι αυτό το αυτοκίνητο. Δηλώνω εντυπωσιασμένος (δεν το περίμενα τόσο καλό) και πιστεύω ότι είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει...τόσο απλά!

                                Στο ταξίδι τώρα, επίσης είναι εξαιρετικό. Η ποιότητα κύλισης είναι και εδώ παρούσα και επίσης απουσιάζει τόσο ο αεροδυναμικός όσο και κάθε άλλος θόρυβος, τεράστια διαφορά με το Kuga κυρίως λόγω αεροδυναμικής. Στο Κούγκα μετά τα 130-140 οι καθρέπτες παράγουν αρκετό αεροδυναμικό θόρυβο, στο Focus και στα 160 δεν ακούς τίποτα! Παρόλο που με 160 χ.α.ω οι στροφές είναι στις 3.500, ο κινητήρας είναι εξαιρετικά ήσυχος, δεν καταλαβαίνεις ότι κινείσαι με αυτή την ταχύτητα...εαν δεν κοίταζα το κοντέρ, θα νόμιζα ότι πάω 120 το πολύ. Οπότε πέρα από «στροφο-φάγος» είναι και χιλιομετροφάγος.

                                Τις επιδόσεις φυσικά δεν τις μέτρησα, αλλά εντυπωσιάστηκα από την αίσθηση επιτάχυνσης αλλά και από το πόσο γρήγορα μάζευε τα χιλιόμετρα. Πιστεύω ότι είναι από τα γρηγορότερα της κατηγορίας του. Ειδικά 2α και 3η «σκοτώνουν» σε ρεπρίζ, αυτή την αίσθηση αποκόμισα. Ο κινητήρας τραβάει από χαμηλά μέχρι το κόκκινο, χωρίς δισταγμούς και κενά με ένα απίστευτο ήχο, χαιρόμουν να το ακούω. Μόνο στο ρελαντί και εαν προσέξεις με μεγάλη προσοχή μπορείς να καταλάβεις έναν ανεπαίσθητο κραδασμό (αλλά συνήθως δεν λειτουργεί το μοτέρ ελέω start/stop), ιδίων του 3κύλινδρου.

                                Το κιβώτιο είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει σε χειροκίνητο τα τελευταία 25 χρόνια, αφού μέχρι και εμένα με έβαλε σε σκέψεις εαν θα το επέλεγα αυτόματο...και αυτό τα λέει όλα! Το κούμπωμα είναι θετικό, ο λεβιές έχει μικρές διαδρομές και πέφτει ακριβώς στο χέρι σου (και έχει και εργονομική λαβή) και ο συμπλέκτης είναι προοδευτικός και μαλακός, δηλαδή χαίρεσαι να αλλάζεις ταχύτητες.

                                Τέλος, εντυπωσιακά είναι και τα φρένα...άγκυρες! Φρενάρουν δυνατά και αρκετά ακούραστα. Αφού στην αρχή φρέναρα πολύ πιο δυνατά από ότι ήθελα. Θα κοιτάξω τις μετρήσεις, αλλά εικάζω ότι πρέπει να έχει από τις χαμηλότερες αποστάσεις φρεναρίσματος στην κατηγορία του.

                                Ας γράψω και για κατανάλωση, αν και είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν ασχολήθηκα με το θέμα ιδιαίτερα. Μέση κατανάλωση ειχα 8.1λτ/100χλμ, τιμή αρκετά χαμηλή για τον τρόπο που το οδήγησα....με το Κούγκα εαν πήγαινα έτσι θα ήμουν πάνω από 12!! Όταν το πήγα με το ECO (Αγ. Παρασκευή – Πέραμα από Α.Ο και Σχιστό), ήμουν στο 6.5 και δεν πήγαινα αργά, δεν έκανα προσπάθεια οικονομικής οδήγησης, απλά δεν το έσκισα, οδήγησα όπως οδηγώ συνήθως. Διάβασα ότι απενεργοποιείται ο ένας κύλινδρος (από τους πολλούς που έχει...αχαχα) σε κάποιες συνθήκες και έτσι κάνει οικονομία. Πάντως με τέτοια οδήγηση δεν περίμενα με τίποτα τόσο χαμηλή κατανάλωση, μάλλον έφτιαξαν στην Ford οικονομικό μοτέρ.

                                Μερικές σκόρπιες σκέψεις που δεν εντάσσονται σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες:

                                1. Πολύ έξυπνο στο σύστημα με την αυτόματη προστασία της πόρτας όταν την ανοίγεις! Για εμένα που συχνά χτυπάω τις πόρτες μου σε τοίχους, είναι σωτήριο.
                                  2.Θα μου άρεσε να έχει ακόμα μια επιλογή για εσωτερικό χρώμα αντί για μαύρο, κάτι σε ανοιχτόχρωμο.
                                2. Θα ήθελα φώτα LED εμπρός (είναι έξτρα, θα μου άρεσε να είναι στάνταρ)
                                3. Ωραίος κρυφός φωτισμός
                                4. Φώτα ομίχλης LED, πολύ χρήσιμα σε στις στροφές σε δρόμο χωρίς φωτισμό.
                                5. Ενώ έχει πολύ καλό εξοπλισμό, δεν φωτίζονται τα καθρεπτάκια στα αλεξήλια (ποσώς με ενδιαφέρει αλλά το αναφέρω)
                                6. Άνετα καθίσματα με αρκούντως καλή πλευρική στήριξη
                                7. Το ξέρω ότι είναι μόδα το flat-bottom τιμόνι, αλλά εγώ προτιμώ τα ολοστρόγγυλα
                                8. Πολύ χρήσιμο το auto hold για μόνιμη λειτουργία και όχι μόνο σε ανηφόρες
                                9. Πλάκα έχει το keyless entry, δεν το είχα δοκιμάσει ποτέ (ο γιός μου ενθουσιάστηκε)

                                Συμπερασματικά, ενθουσιάστηκα. Ειλικρινά έψαχνα να βρω μειονεκτήματα! Ειδικά σε συνδυασμό με την τιμή του (περί τα €21.500, δεν ρώτησα λεπτομέρειες για έξτρα κλπ. Δεν ασχολήθηκα...αχαχα!) αντικειμενικά δεν υπάρχει ανταγωνισμός, ειδικά εαν σε κάποιον αρέσει και να οδηγεί πέρα από το να μετακινείται. Ξέρετε ότι έχω πάρει αρκετά test drive διαρκείας...σε αυτό έβαλα 2 φορές βενζίνης και έψαχνα να βρω δικαιολογία να το οδηγήσω...μέχρι που πήγα Κηφισιά να πάρω «καλό σουβλάκι» εχτές το βράδυ, γιατί ήξερα ότι θα το επέστρεφα σύντομα.
                                Εαν θα το αγόραζα? Εχτές και με κλειστά μάτια!! Αφού σκέφτηκα να αφήσω το Κούγκα και να κρατήσω αυτό....λέτε να το καταλάβαιναν στην αντιπροσωπεία!?!

                                Tα λαστιχα του Φοκους που οδηγησες ειναι run flat?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Όχι Άγη, κανονικά.

                                  Αλλά και η Μ-Pack που είχα οδηγήσει ήταν χωρίς RFT. H δικιά μου φόραγε RFT.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • T
                                    the_emperor last edited by

                                    Άλλο ένα καταπληκτικό review από τον Φάνη! Το αμάξι είμαι βέβαιος ότι είναι κορυφή, γιατί κορυφή είναι και το fiesta που είχα οδηγήσει, το focus προφανώς είναι ακόμη καλύτερο! Ανυπομονώ να το πιάσω στα χέρια μου!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • G
                                      gomi last edited by

                                      Επειδή στο όντως πολύ εντυπωσιακό review, αναφέρθηκε και το focus active, ως προς την  επιπλέον άνεση, λογικά θα έχει την ίδια οδηγική συμπεριφορά?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • dimitriscsd
                                        dimitriscsd @gomi last edited by

                                        Το active θα έχει λίγο περισσότερο body roll στις στροφές λόγω των 4 έξτρα πόντων σε σχέση με την ST Line αλλά πέρα από αυτό δε νομίζω να είναι πολύ χειρότερη η οδηγική του συμπεριφορά.

                                        Έχει επίσης 2 επιπλέον προγράμματα οδήγησης για 'εκτός' δρόμου (μιλάμε πάντα για πολύ ήπια πράγματα)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          kkostask last edited by

                                          Σε όλα τα τεστ θεωρούν ότι η οδική συμπεριφορά του active είναι κατά 99% ίδια με του hatch. Το επιπλέον ύψος δεν το παίρνει μόνο από την ανάρτηση αλλά και από τα διαφορετικά ελαστικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • W
                                            wantone @fanis75 last edited by

                                            Όχι Άγη, κανονικά.

                                            Αλλά και η Μ-Pack που είχα οδηγήσει ήταν χωρίς RFT. H δικιά μου φόραγε RFT.

                                            Ποια Μ Πακ ειχες οδηγησει με κανονικα λαστιχα? Απο οτι ξερω ολα ερχονται με Run flat. Επισης το δικο σου αυτοκινητο ηταν 2011. Να συγκρινεις ανεση 2011 με 2019 αμαξι ειναι αστοχο τελειως. Ειδικα οταν το δικο μου 2015 αμαξι ειναι σουπερ ανετο και με run flat.

                                            To Focus στα 21500 δεν εχει σιγουρα ΛΕΔ που κανουν 1 χιλ σαν εξτρα ενω το 118 στα 28000 εχει. Το ενα ειναι μηχανικο κιβωτιο το αλλο διπλου συμπλεκτη. Το ενα εχει ημιακαμπτο το αλλο πολλαπλους κλπ κλπ Συγκρινεται ανομοια πραγματα.

                                            Οπως ειπα εχω μπει στο Φοκους ΣΤ γραμμη, τα πλαστικα ειναι αθλια σε σχεση με 118 το οποιο εχει καλο εσωτερικο. Το αλλο αμαξι ειναι καλο και μενα μου αρεσει αλλα το εσωτερικο θα ηταν μεγαλη υποχωρηση για μενα.

                                            Παντως εμενα μου αρεσε το Φοκους με 4κυλινδρους κινητηρες και πολλαπλους στην αναρτηση. Τωρα με 3κυλινδρο και ημιακαμπτο πρεπει να κανεις υποχωρησεις. Επισης ποσο κανει το αυτοματο? Γιατι αν κανει 26000 καλυτερα το 118 που εχει και τα ΛΕΔ.

                                            Τεσπα, εγω δεν βλεπω κατι το ιδαιτερο στο Φοκους με τα καινουρια δεδομενα αντιθετα οι αλλαγες θα με εκαναν να κοιταγα στο Μεγκαν ή το νεο 308.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 442
                                            • 443
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 446
                                            • 524
                                            • 525
                                            • 444 / 525
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr