-
ξερω πολλους που ειχανε αλφα και τη σιχαθηκανε
ξερω αλλους τοσους που ειχανε vag και το σιχαθηκανε
ξερω και αλλους που ειχανε αλφα και επειδη αργει τοσο πολυ να προσφερει ενα μοντελο της προκοπης βαρεθηκανε να περιμενουνε και πηγανε αλλου (οπως εγω δυστυχως και πιθανως να συνεχισω να πηγαινω γιατι κουπε αλφα μαλλον δεν προκειται να δω)
ολα αυτα ομως δε μου λενε τιποτε
κοιτωντας σημερα την γκαμα της αλφα ρομεο βλεπω οτι δεν ειναι μεν αυτη που θα ηθελα, εχει ομως ενα αξιολογο μικρο που παλια δεν ειχε, εχει ενα αξιολογο μικρομεσαιο και για μενα το καλυτερο της κατηγοριας και φαινεται οτι ειναι σε θεση να βγαλει και ενα αξιολογο μεσαιο
ειμαι απο αυτους που δεν μπορουν να αγορασουν ενα αυτοκινητο αν δε συνδυαζει 2 πραγματα, ομορφια και οδηγικη συμπεριφορα και νομιζω οτι σημερα μια τζουλιετα ειναι το ομορφοτερο και το πιο οδηγοκεντρικο αμαξι της κατηγοριας
σε καμια περιπτωση δεν ειναι το γκολφ
ειναι τα πλαστικα του λιγο καλυτερα? ΝΑΙ
ειναι και ασχημοτερα? ΝΑΙ
διαλεχτε και παρτε λοιπον, εξαλλου ποιο αμαξι στα 25000 αγγιξε την τελοιοτητα? -
Για αυτό το καλύτερο είναι να έχεις και ένα VW και μια Alfa Romeo.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Για αυτό το καλύτερο είναι να έχεις και ένα VW και μια Alfa Romeo.το εκανα και αυτο οπως και εσυ τζιουζεπε
στο μυαλο μου ομως παντα θα περιμενω μια αλφα ετσι οπως εγω τη θελω, απολυτη να τα συνδυαζει ολα και να μη χρειαζομαι τιποτε αλλο... -
Ο χρήστης mamias έγραψε:
Για αυτό το καλύτερο είναι να έχεις και ένα VW και μια Alfa Romeo.
το εκανα και αυτο οπως και εσυ τζιουζεπε
στο μυαλο μου ομως παντα θα περιμενω μια αλφα ετσι οπως εγω τη θελω, απολυτη να τα συνδυαζει ολα και να μη χρειαζομαι τιποτε αλλο...Στο Τενεσί πετάνε ακόμα τάπες στα βαρέλια
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
31 χιλιάρικα αυτή εδώ viewtopic.php?f=15&t=6850&start=4275
(2.300 € γλύτωσα από το μειωμένο ΕΤΤ)διάβασα και θυμήθηκα.
μου προέκυψε όμως το εξής ερώτημα.
σήμερα, θα έπαιρνες 159 ή Giulietta 170?YΓ για το ερώτημά σου με το συμπλέκτη δεν έχω ιδέα. 13κ είναι πολύ λίγα για θέμα φθοράς, μήπως να περάσεις απο συνεργείο γιατί τίθεται και θέμα εγγύησης.
-
Μια μόνο παρατήρηση. Σε πολύ απότομο φρενάρισμα και κατέβασμα σε 2α πριν από στροφή ένιωσα κανά δυο φορές το πίσω μέρος να παρουσιάζει τάσεις so u think u can dance που δεν το είχε κάνει ούτε στα Μέγαρα σε αντίστοιχα κλειστά κομμάτια. Θέλει αμορτισέρ επειγόντως ή δεν είχαν πιάσει θερμοκρασία τα πίσω λάστιχα;
Kάποιος;
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
31 χιλιάρικα αυτή εδώ viewtopic.php?f=15&t=6850&start=4275
(2.300 € γλύτωσα από το μειωμένο ΕΤΤ)διάβασα και θυμήθηκα.
μου προέκυψε όμως το εξής ερώτημα.
σήμερα, θα έπαιρνες 159 ή Giulietta 170?YΓ για το ερώτημά σου με το συμπλέκτη δεν έχω ιδέα. 13κ είναι πολύ λίγα για θέμα φθοράς, μήπως να περάσεις απο συνεργείο γιατί τίθεται και θέμα εγγύησης.
Δεν τίθεται κανένα θέμα εγγύησης για την περίπτωση κατασκευαστικού λάθους στον συμπλέκτη όχι μόνο από την Alfa, αλλά από κανέναν.
Αν έμενε από συμπλέκτη την ώρα που κατέβαινε από το πεζοδρόμιο της αντιπροσωπείας, κάτι θα γινόταν.
Όταν όμως ο κάθε χρήστης εχει διαφορετικές οδηγικές συνήθειες, (πατινάρισμα λόγω ασχετοσύνης, λόγω δουλειάς ,λόγω έλλειψης υποποδίου και αντικατάστασης αυτού από το πεντάλ του συμπλέκτη , λόγω του ότι είναι κοντράκιας λόγω, λόγω, λόγω,...) τότε τα 13 χιλιάδες χλμ, είναι αρκετά όχι για να φαγωθεί ένα σετ αλλά δύο. Έτσι σε ένα ενδεχόμενο κατασκευαστικό λάθος μαζί με τα ξερά (όλοι οι παραπάνω) καίγονται και τα χλωρά ( οδηγοί με κανονικό στυλ οδήγησης, χωρίς ακρότητες που ταλαιπωρούν τον συμπλέκτη). -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μια μόνο παρατήρηση. Σε πολύ απότομο φρενάρισμα και κατέβασμα σε 2α πριν από στροφή ένιωσα κανά δυο φορές το πίσω μέρος να παρουσιάζει τάσεις so u think u can dance που δεν το είχε κάνει ούτε στα Μέγαρα σε αντίστοιχα κλειστά κομμάτια. Θέλει αμορτισέρ επειγόντως ή δεν είχαν πιάσει θερμοκρασία τα πίσω λάστιχα;
Kάποιος;
Πόση ώρα το έλιωνες πριν το φρενάρισμα; Τι καιρικές συνθήκες υπήρχαν έξω; Τι λάστιχα φοράς;
Τα αμορτισέρ πόσο καιρό και για πόσα χλμ είναι πάνω;
Διαφώτισέ μας ντε λίγο παραπάνω -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μια μόνο παρατήρηση. Σε πολύ απότομο φρενάρισμα και κατέβασμα σε 2α πριν από στροφή ένιωσα κανά δυο φορές το πίσω μέρος να παρουσιάζει τάσεις so u think u can dance που δεν το είχε κάνει ούτε στα Μέγαρα σε αντίστοιχα κλειστά κομμάτια. Θέλει αμορτισέρ επειγόντως ή δεν είχαν πιάσει θερμοκρασία τα πίσω λάστιχα;
Kάποιος;
Επειδη ειχα και την χαρα να με παει ο GB βολτα, και αργοτερα να μου την εμπιστευτει, στην ιδια διαδρομη, πιθανολογω, το δευτερο, εκτος αν τα μπροστα αμορτισερ ειναι σουπα πλεον, και βυθιζεται υπερβολικα η μουρη στο φρεναρισμα, 'ελεθερωνοντας' ετσι ευκολοτερα την ουρα.
Γενικως εχω την πεποιθηση οτι τα πισω αμορτισερ, δυσκολα και μονο με τακτικο φορτωμα, χανουν την ενδοτικοτητα τους, σε τετοιο βαθμο, ωστε να ευθυνονται -αποκλειστικα- για περιπτωσεις οπως αυτη που αναφερεις. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μια μόνο παρατήρηση. Σε πολύ απότομο φρενάρισμα και κατέβασμα σε 2α πριν από στροφή ένιωσα κανά δυο φορές το πίσω μέρος να παρουσιάζει τάσεις so u think u can dance που δεν το είχε κάνει ούτε στα Μέγαρα σε αντίστοιχα κλειστά κομμάτια. Θέλει αμορτισέρ επειγόντως ή δεν είχαν πιάσει θερμοκρασία τα πίσω λάστιχα;
Kάποιος;
Πολυ γενικο το ερωτημα σου ρε συ. Μπορει και τα δυο μπορει τπτ απο τα δυο.Πιθανοτερο για μενα το πρωτο εκτος αν μιλαμε για πολυ αποτομη μανουβρα.
-
56.000 χλμ με τα αμορτισέρ να έχουν ψωμί για κανά χρόνο ακόμα βάσει κτεο (γύρω στο 50-60% ήταν σε γενικές γραμμές), λάστιχα pzero nero σε πολύ καλή κατάσταση, συνθήκες... το κρύο που είχε σήμερα πάνω στο διόνυσο, δηλαδή 10-11 βαθμούς.
Έντονα βυθίσματα δεν έκανε οπότε και εγώ πιστεύω το δεύτερο, απλά ήθελα και μια πιο επιστημονική γνώμη.
Μπούσο αν κρατηθεί τελικά το αμάξι και αλλάξω αμορτισέρ του χρόνου θα μου πεις το φίλο σου που φτιάχνει τα τελικά που μου λεγες... -
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
31 χιλιάρικα αυτή εδώ viewtopic.php?f=15&t=6850&start=4275
(2.300 € γλύτωσα από το μειωμένο ΕΤΤ)αν μένεις σε περιοχή με κατηφόρες-αν να ξέρεις οτι το hill-holder δουλεύει υπερωρίες...
δεν το θεωρώ απίθανο... και στη δικία μου μυρίζει δίσκος σε έντονες αν-κατ ... δεν είναι τίποτα εκτός αν το παρακάνεις...
πέρνα μια βόλτα από αντιπροσωπεία , δν χάνεις τίποτα... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
56.000 χλμ με τα αμορτισέρ να έχουν ψωμί για κανά χρόνο ακόμα βάσει κτεο (γύρω στο 50-60% ήταν σε γενικές γραμμές), λάστιχα pzero nero σε πολύ καλή κατάσταση, συνθήκες... το κρύο που είχε σήμερα πάνω στο διόνυσο, δηλαδή 10-11 βαθμούς.
Έντονα βυθίσματα δεν έκανε οπότε και εγώ πιστεύω το δεύτερο, απλά ήθελα και μια πιο επιστημονική γνώμη.
Μπούσο αν κρατηθεί τελικά το αμάξι και αλλάξω αμορτισέρ του χρόνου θα μου πεις το φίλο σου που φτιάχνει τα τελικά που μου λεγες...Κακή άσφαλτος σε συνδυασμό με κρύα και σχετικά σκληρά λάστιχα. Nothing to worry about mate...
-
Η αξιολογηση της καταστασης που επικρατει στην αλφα ρομεο, θα πρεπει να στραφει στην βαση των προιοντων
που παραγει και οχι αυτων που δεν παραγει, γιατι δεν εχει τα κεφαλαια να το κανει.
Ουτως η αλλως οι δυνατοτητες φαινονται και σε μεγαλυτερες κατηγοριες οπου η τεχνολογια αποτελει υψιστη προτεραιοτητα των υποψηφιων αγοραστων, οπου η ferrari παρελαυνει.
Εδω θα με συγχωρησετε, διοτι παρελειψα οτι εβγαλε και η audi το r8......
Συνεπως πρεπει να την αξιολογησουμε για τα μοντελα που παραγει αυτη την στιγμη και πως στεκονται εναντι του ανταγωνισμου.
Οσοι θεωρουν τους εαυτους τους εξυπνοτερους και περισσοτερο καταρτισμενους, αυτοκινητιστικα, ας επιλεξουν ενα Α4 των 50000 ευρω σχεδον φουλ εξοπλισμενο, ή μιας 316 στην ιδια τιμη, εναντι μιας 159tbi με 30000 ευρω αντιστοιχα, και ας θεωρησουν οτι αγορασανε 'περισσοτερα' και καλυτερα!
Το ιδιο και εαν επιλεξουν ενα golf (το τελειο ποιοτικα, πλαστικο αμαξο), εθελοτυφλωντας οτι αποτελει ενα απλα βελτιωμενο στα σημεια του προηγουμενου, και ας υιοθετησουν τα επιτευγματα του μαρκετινγκ, στα πλαισια της πολυ καλης επικοινωνιας-προπαγανδας της γερμανικης εταιρειας που το πλασαρει για εντελως νεο!
Συνεπως αυτο που θελω να πω ειναι αντικειμενικοτερο να συγκρινετε τα αυτοκινητα του ομιλου με τα αντιστοιχα του ανταγωνισμου.
Οι γερμανικη βιομηχανικη παραγωγη στηριχθηκε στο επιτυχημενο δογμα, μειωνεις το κοστος, αυξανοντας την παραγωγη (οικονομιες κλιμακας), εξου και χιλια δυο μοντελα με κοινα 2 πατωματα και 2 κινητηρες.
Οσο για την αξιοπιστια αυτων (tsi) ειναι για κλαματα, συγκρινομενη με τον αντιστοιχο τουρμπισιο ανταγωνισμο.(ξερω οτι αυτο δεν ισχυει και τα πραγματα αλλαξανε και τωρα ολα ειναι οκ....... ).
Οσοι δηλωνουν εραστες της αυτοκινησης, ας ξεκαθαρισουν με ποιες προτεραιοτητες επιλεγουν το οχημα τους, με βαση το μαρκετινγκ και το συνολο των πωλησεων που πετυχε, ή απο διαφορετικη σκοπιά....
Υπαρχουν στην ιστορια πολλα αυτοκινητα τα οποια απετυχαν στον στιβο των πωλησεων αλλα ηταν αρκουντως ολοκληρωμενα και αξιολογα.
Εαν παλι οι τελευταιοι απλα δεν βρισκουν καποιο αυτοκινητο στην γκαμα των ιταλων, και το βρισκουν αλλου ειναι το πλεον λογικοτερο να στραφουν εκει που εκφραζονται περισσοτερο!
Ας αφησουν ομως την μιρλα και τις δυσοιωνες προβλεψεις για το μελλον, αφου θεωρουν οτι η εταιρεια χωλαινει κατασκευαστικα, τεχνολογικα, διοικητικα καθως και απο στρατηγικο σχεδιασμο, αρα δεν αξιζει να ασχολουνται με αυτην. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
31 χιλιάρικα αυτή εδώ viewtopic.php?f=15&t=6850&start=4275
(2.300 € γλύτωσα από το μειωμένο ΕΤΤ)διάβασα και θυμήθηκα.
μου προέκυψε όμως το εξής ερώτημα.
σήμερα, θα έπαιρνες 159 ή Giulietta 170?YΓ για το ερώτημά σου με το συμπλέκτη δεν έχω ιδέα. 13κ είναι πολύ λίγα για θέμα φθοράς, μήπως να περάσεις απο συνεργείο γιατί τίθεται και θέμα εγγύησης.
Αν έπαιρνα Giulietta θα ήταν η Quadrifoglio Verde και όχι η 170. Δεν έχω ασχοληθεί πάντως ιδιαίτερα με την περίπτωση της Giulietta οπότε δεν έχω και άποψη, θα τη σκεφτόμουν πάντως σοβαρά. Είναι μικρότερη και ταχύτερη, πράγματα ευπρόσδεκτα και τα 2 για μένα, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι κατά τα λοιπά θα με ικανοποιούσε εξίσου. Πάντως, αν και δεν το συνηθίζω, τη Giulietta μάλλον θα την έκανα test drive
-
Flame post [edit mod]
-
Ωπ,καλωστονε..
-
Φυσικα και ειναι φιλοι μας..αφου να φανταστεις και στο συγκεκριμενο τοπικ, που αφορα
θεματα για αλφα ρομεο, πως γινεται και καταληγει να γινεται παρακλαδι του τοπικ της vw ....
και μονο για θεματα που σχετιζονται γι αυτην, δεν συζητουνται.
Μαλλον, η επελαση απο αυτο 'φιλων' της μαρκας, προς ενημερωση τους για τα τεκτενομενα στο ομιλο,
ή για οποιοδηποτε αλλο θεμα που σχετιζεται με τα αυτοκινητα της (υποθετικα) ειναι περισσοτερη συχνη, συγκριτικα με αλλα πιο οικεια για αυτους, τοπικ!!!!!
Τωρα περα την πλακα, περα απο οποιες αντιπαραθεσεις, εγω αναφερθηκα στον τροπο που γινονται οι συγκρισεις, και σε αυτο
δεν ευθυνονται οι φιλοι της συγκεκριμενης μαρκας, αλλα οι 'φιλοι' που σε καθε επισκεψη τους φροντιζουν να αναφερθουν (για ακομη μια φορα) με ιδιαιτερο ζηλο για τα προτερηματα της vw, παραβλεποντας την ουσια της συγκεκριμενης συζητησης. -
παντως οσες φορες να μου καταλογιζεις οτι χρησιμοποιω 'γερμανικο λεξικο', θα σε παραπεμψω σε αλλους χρηστες,
που ενω φαινομενικα απεχθανονται τα 'spaghetti', αποδεικνυεται να ειναι το αποκλειστικο τους γευμα, καθε μερα!
Περιεργο εε;;; -
http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/a ... 19947/1303
ΑLFA ROMEO FORUM