Η αξιολογηση της καταστασης που επικρατει στην αλφα ρομεο, θα πρεπει να στραφει στην βαση των προιοντων
που παραγει και οχι αυτων που δεν παραγει, γιατι δεν εχει τα κεφαλαια να το κανει.
Ουτως η αλλως οι δυνατοτητες φαινονται και σε μεγαλυτερες κατηγοριες οπου η τεχνολογια αποτελει υψιστη προτεραιοτητα των υποψηφιων αγοραστων, οπου η ferrari παρελαυνει.
Εδω θα με συγχωρησετε, διοτι παρελειψα οτι εβγαλε και η audi το r8......
Συνεπως πρεπει να την αξιολογησουμε για τα μοντελα που παραγει αυτη την στιγμη και πως στεκονται εναντι του ανταγωνισμου.
Οσοι θεωρουν τους εαυτους τους εξυπνοτερους και περισσοτερο καταρτισμενους, αυτοκινητιστικα, ας επιλεξουν ενα Α4 των 50000 ευρω σχεδον φουλ εξοπλισμενο, ή μιας 316 στην ιδια τιμη, εναντι μιας 159tbi με 30000 ευρω αντιστοιχα, και ας θεωρησουν οτι αγορασανε 'περισσοτερα' και καλυτερα!
Το ιδιο και εαν επιλεξουν ενα golf (το τελειο ποιοτικα, πλαστικο αμαξο), εθελοτυφλωντας οτι αποτελει ενα απλα βελτιωμενο στα σημεια του προηγουμενου, και ας υιοθετησουν τα επιτευγματα του μαρκετινγκ, στα πλαισια της πολυ καλης επικοινωνιας-προπαγανδας της γερμανικης εταιρειας που το πλασαρει για εντελως νεο!
Συνεπως αυτο που θελω να πω ειναι αντικειμενικοτερο να συγκρινετε τα αυτοκινητα του ομιλου με τα αντιστοιχα του ανταγωνισμου.
Οι γερμανικη βιομηχανικη παραγωγη στηριχθηκε στο επιτυχημενο δογμα, μειωνεις το κοστος, αυξανοντας την παραγωγη (οικονομιες κλιμακας), εξου και χιλια δυο μοντελα με κοινα 2 πατωματα και 2 κινητηρες.
Οσο για την αξιοπιστια αυτων (tsi) ειναι για κλαματα, συγκρινομενη με τον αντιστοιχο τουρμπισιο ανταγωνισμο.(ξερω οτι αυτο δεν ισχυει και τα πραγματα αλλαξανε και τωρα ολα ειναι οκ....... ).
Οσοι δηλωνουν εραστες της αυτοκινησης, ας ξεκαθαρισουν με ποιες προτεραιοτητες επιλεγουν το οχημα τους, με βαση το μαρκετινγκ και το συνολο των πωλησεων που πετυχε, ή απο διαφορετικη σκοπιά....
Υπαρχουν στην ιστορια πολλα αυτοκινητα τα οποια απετυχαν στον στιβο των πωλησεων αλλα ηταν αρκουντως ολοκληρωμενα και αξιολογα.
Εαν παλι οι τελευταιοι απλα δεν βρισκουν καποιο αυτοκινητο στην γκαμα των ιταλων, και το βρισκουν αλλου ειναι το πλεον λογικοτερο να στραφουν εκει που εκφραζονται περισσοτερο!
Ας αφησουν ομως την μιρλα και τις δυσοιωνες προβλεψεις για το μελλον, αφου θεωρουν οτι η εταιρεια χωλαινει κατασκευαστικα, τεχνολογικα, διοικητικα καθως και απο στρατηγικο σχεδιασμο, αρα δεν αξιζει να ασχολουνται με αυτην.