Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ALFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ALFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 465
    • 466
    • 467
    • 468
    • 469
    • 770
    • 771
    • 467 / 771
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    15411
    139620
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koutsan last edited by

      31 χιλιάρικα αυτή εδώ viewtopic.php?f=15&t=6850&start=4275
      (2.300 € γλύτωσα από το μειωμένο ΕΤΤ)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        morpheus last edited by

        Ο χρήστης pasxos έγραψε:

        Τα τεχνικά μπορεί να μην είναι 'άποψη'... όμως για να βγάλεις την G ανώτερη σημαίνει οτι κοιτάς την μία μεριά του νομίσματος... εαν σε ρωτήσω 1 ποια είναι η τεχνικά η καλύτερη αντιπρόταση της AR στις ρυθμιζόμενες μαγνητικές αναρτήσεις θα μου πείς οτι δεν έχει και να συγκρίνουμε τις απλές (που σηκώνει κουβέντα για το αν τελικά είναι καλύτερες αλλα τεσπα)... 2 αν σε ρωτήσω ποια είναι η αντιπρόταση στα διπλοσύμπλεκτα κιβώτια θα μου πείς να συγκρίνουμε τα χειροκίνητα (το αυτό)... 3 αν σε ρωτήσω για την πλευρική στήριξη στα καθίσματα θα μου δείξεις τα entry-level του ανταγωνισμού και όχι τα σπορ γιατί η AR δεν προσφέρει άλλες επιλογές... κοκ...
        Πράγμα που μας φέρνει στην αρχική μου τοποθέτηση με τα σκατά και το χερούλι...

        1: Κι εσυ το ιδιο κανεις ομως εδω.. Δες την αλλη οψη του νομισματος (ποσες εχει αραγε;): Και γιατι ενα μαγνητικα ρυθμιζομενο αμορτισερ ειναι καλυτερο εκ των πραγματων; Αλλο το αμορτισερ αλλο η αναρτηση αλλο το πως αντιλαμβανεται ο δικος μου ποπος την αποσβεση αλλο πως την αντιλαμβανεται ο δικος σου.

        2 : Αν με ρωτησεις για τα διπλοσυμπλεκτα της vw θα σου πω για το διπλοσυμπλεκτο της AR... Simple.Θεωρητικα φαινεται ανωτερο.Στην πραξη δε γνωριζω γιατι ηδη ο πηχυς ειναι ψηλα.Αλλα παλι αλλη αισθηση αντιλαμβανομαι εγω αλλη εσυ.Τεχνικα ομως (με τεχνικα κριτηρια) αυτο της AR φαινεται και ανωτερο)

        3 : Και ερχομαστε στο μοναδικο (σοβαρο) φαουλ για μενα του SM στο αμαξι.Δεν εχω κατι να σου πω εδω εχω ομως σε απειρα αλλα.. Ποιος την εχει μεγαλυτερη;Σοβαρα τωρα,αν ψαξεις θα βρεις απειρα ελαττωματα στην G κι αν ψαξω κι εγω θα βρω αλλα τοσα στο γκολφ (και παραπανω μη σου πω.. ) καθως μιλαμε για αυτοκινητα στην κατηγορια τιμης των 25Κ Μ.Ο ευρω.. Αρα το νομισμα εχει να κανει με το απο που το κοιτας (για ΟΛΑ τα αυτοκινητα) οχι με το αν εχει η οχι 2 πλευερες.Πχ αν σε ρωτησω γιατι ειναι τοσο ασΚημο το γκολφ και μεσα και εξω με την ιδια λογικη θα μου αντιπαραθεσεις το Scirocco R το τουμπανο για να μου δειξεις οτι πλησιαζει σε (αγρια) ομορφια μια AR..σοου γουατ;

        Μα αυτό ακριβώς ήταν το ποίντ μου... οτι και καθαρά τεχνικά να το δείς, δεν σημαίνει οτι έχεις ξεκάθαρο νικητή την G όπως είπες παραπάνω... ακόμα και εκεί έχει να κάνει με την μεριά που το κοιτάς...
        Εγώ δεν αρνούμαι τα όποια σημεία διακρίνεται η G... εσύ όμως υποτιμάς λίγο την άλλη μεριά του νομίσματος...

        1. Θεωρητικά είναι καλύτερο γιατί απλά σου δίνει περισσότερες επιλογές... πρακτικά την βρίσκω εξαίσια και μπορώ να την συγκρίνω με τις περισσότερες σταθερές που έχω οδηγήσει, συμπεριλαμβανομένων αυτών της AR (που όσο καλά και αν λειτουργούν, συνήθως είναι βάρκα γιαλό)...
        2. Σε πόσα μοντέλα της AR είναι διαθέσιμο κάποιο διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο...?
          Φαντάζομαι συνειδητοποιείς πως μιλάμε για κάτι το οποίο πχ το μισητό Golf εξοπλίζεται με αυτό απο το 2003...
        3. Με την λογική του 'καμμένου' μπορώ και εγώ να σου βρώ πολλά ελαττώματα στο Golf (μου είναι πολύ εύκολο ειδικά για το Golf )... Αντικειμενικά όμως τα ελαττώματα του περιορίζονται στην εμφάνιση (υποκειμενικό μεν αλλά στην προκειμένη το βάζω σαν αντικειμενικό) και στην όχι τόσο σπορτίφ αίσθηση...
          Επίσης μην ξεχνάς οτι η G έχει πετύχει 2 πολύ σημαντικά μοντέλα του ανταγωνισμού (A3 και 1er) στην δύση τους...
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mamias last edited by

          ξερω πολλους που ειχανε αλφα και τη σιχαθηκανε
          ξερω αλλους τοσους που ειχανε vag και το σιχαθηκανε
          ξερω και αλλους που ειχανε αλφα και επειδη αργει τοσο πολυ να προσφερει ενα μοντελο της προκοπης βαρεθηκανε να περιμενουνε και πηγανε αλλου (οπως εγω δυστυχως και πιθανως να συνεχισω να πηγαινω γιατι κουπε αλφα μαλλον δεν προκειται να δω)
          ολα αυτα ομως δε μου λενε τιποτε
          κοιτωντας σημερα την γκαμα της αλφα ρομεο βλεπω οτι δεν ειναι μεν αυτη που θα ηθελα, εχει ομως ενα αξιολογο μικρο που παλια δεν ειχε, εχει ενα αξιολογο μικρομεσαιο και για μενα το καλυτερο της κατηγοριας και φαινεται οτι ειναι σε θεση να βγαλει και ενα αξιολογο μεσαιο
          ειμαι απο αυτους που δεν μπορουν να αγορασουν ενα αυτοκινητο αν δε συνδυαζει 2 πραγματα, ομορφια και οδηγικη συμπεριφορα και νομιζω οτι σημερα μια τζουλιετα ειναι το ομορφοτερο και το πιο οδηγοκεντρικο αμαξι της κατηγοριας
          σε καμια περιπτωση δεν ειναι το γκολφ
          ειναι τα πλαστικα του λιγο καλυτερα? ΝΑΙ
          ειναι και ασχημοτερα? ΝΑΙ
          διαλεχτε και παρτε λοιπον, εξαλλου ποιο αμαξι στα 25000 αγγιξε την τελοιοτητα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • giuseppe-busso
            giuseppe-busso last edited by

            Για αυτό το καλύτερο είναι να έχεις και ένα VW και μια Alfa Romeo.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mamias last edited by

              Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
              Για αυτό το καλύτερο είναι να έχεις και ένα VW και μια Alfa Romeo.

              το εκανα και αυτο οπως και εσυ τζιουζεπε
              στο μυαλο μου ομως παντα θα περιμενω μια αλφα ετσι οπως εγω τη θελω, απολυτη να τα συνδυαζει ολα και να μη χρειαζομαι τιποτε αλλο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • giuseppe-busso
                giuseppe-busso last edited by

                Ο χρήστης mamias έγραψε:

                Για αυτό το καλύτερο είναι να έχεις και ένα VW και μια Alfa Romeo.

                το εκανα και αυτο οπως και εσυ τζιουζεπε
                στο μυαλο μου ομως παντα θα περιμενω μια αλφα ετσι οπως εγω τη θελω, απολυτη να τα συνδυαζει ολα και να μη χρειαζομαι τιποτε αλλο...

                Στο Τενεσί πετάνε ακόμα τάπες στα βαρέλια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wannabe last edited by

                  Ο χρήστης koutsan έγραψε:
                  31 χιλιάρικα αυτή εδώ viewtopic.php?f=15&t=6850&start=4275
                  (2.300 € γλύτωσα από το μειωμένο ΕΤΤ)

                  διάβασα και θυμήθηκα.
                  μου προέκυψε όμως το εξής ερώτημα.
                  σήμερα, θα έπαιρνες 159 ή Giulietta 170?

                  YΓ για το ερώτημά σου με το συμπλέκτη δεν έχω ιδέα. 13κ είναι πολύ λίγα για θέμα φθοράς, μήπως να περάσεις απο συνεργείο γιατί τίθεται και θέμα εγγύησης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eddie_147 last edited by

                    Μια μόνο παρατήρηση. Σε πολύ απότομο φρενάρισμα και κατέβασμα σε 2α πριν από στροφή ένιωσα κανά δυο φορές το πίσω μέρος να παρουσιάζει τάσεις so u think u can dance που δεν το είχε κάνει ούτε στα Μέγαρα σε αντίστοιχα κλειστά κομμάτια. Θέλει αμορτισέρ επειγόντως ή δεν είχαν πιάσει θερμοκρασία τα πίσω λάστιχα;

                    Kάποιος;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      beams last edited by

                      Ο χρήστης wannabe έγραψε:

                      31 χιλιάρικα αυτή εδώ viewtopic.php?f=15&t=6850&start=4275
                      (2.300 € γλύτωσα από το μειωμένο ΕΤΤ)

                      διάβασα και θυμήθηκα.
                      μου προέκυψε όμως το εξής ερώτημα.
                      σήμερα, θα έπαιρνες 159 ή Giulietta 170?

                      YΓ για το ερώτημά σου με το συμπλέκτη δεν έχω ιδέα. 13κ είναι πολύ λίγα για θέμα φθοράς, μήπως να περάσεις απο συνεργείο γιατί τίθεται και θέμα εγγύησης.

                      Δεν τίθεται κανένα θέμα εγγύησης για την περίπτωση κατασκευαστικού λάθους στον συμπλέκτη όχι μόνο από την Alfa, αλλά από κανέναν.
                      Αν έμενε από συμπλέκτη την ώρα που κατέβαινε από το πεζοδρόμιο της αντιπροσωπείας, κάτι θα γινόταν.
                      Όταν όμως ο κάθε χρήστης εχει διαφορετικές οδηγικές συνήθειες, (πατινάρισμα λόγω ασχετοσύνης, λόγω δουλειάς ,λόγω έλλειψης υποποδίου και αντικατάστασης αυτού από το πεντάλ του συμπλέκτη , λόγω του ότι είναι κοντράκιας λόγω, λόγω, λόγω,...) τότε τα 13 χιλιάδες χλμ, είναι αρκετά όχι για να φαγωθεί ένα σετ αλλά δύο. Έτσι σε ένα ενδεχόμενο κατασκευαστικό λάθος μαζί με τα ξερά (όλοι οι παραπάνω) καίγονται και τα χλωρά ( οδηγοί με κανονικό στυλ οδήγησης, χωρίς ακρότητες που ταλαιπωρούν τον συμπλέκτη).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        beams last edited by

                        Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                        Μια μόνο παρατήρηση. Σε πολύ απότομο φρενάρισμα και κατέβασμα σε 2α πριν από στροφή ένιωσα κανά δυο φορές το πίσω μέρος να παρουσιάζει τάσεις so u think u can dance που δεν το είχε κάνει ούτε στα Μέγαρα σε αντίστοιχα κλειστά κομμάτια. Θέλει αμορτισέρ επειγόντως ή δεν είχαν πιάσει θερμοκρασία τα πίσω λάστιχα;

                        Kάποιος;

                        Πόση ώρα το έλιωνες πριν το φρενάρισμα; Τι καιρικές συνθήκες υπήρχαν έξω; Τι λάστιχα φοράς;
                        Τα αμορτισέρ πόσο καιρό και για πόσα χλμ είναι πάνω;
                        Διαφώτισέ μας ντε λίγο παραπάνω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                          Μια μόνο παρατήρηση. Σε πολύ απότομο φρενάρισμα και κατέβασμα σε 2α πριν από στροφή ένιωσα κανά δυο φορές το πίσω μέρος να παρουσιάζει τάσεις so u think u can dance που δεν το είχε κάνει ούτε στα Μέγαρα σε αντίστοιχα κλειστά κομμάτια. Θέλει αμορτισέρ επειγόντως ή δεν είχαν πιάσει θερμοκρασία τα πίσω λάστιχα;

                          Kάποιος;

                          Επειδη ειχα και την χαρα να με παει ο GB βολτα, και αργοτερα να μου την εμπιστευτει, στην ιδια διαδρομη, πιθανολογω, το δευτερο, εκτος αν τα μπροστα αμορτισερ ειναι σουπα πλεον, και βυθιζεται υπερβολικα η μουρη στο φρεναρισμα, 'ελεθερωνοντας' ετσι ευκολοτερα την ουρα.
                          Γενικως εχω την πεποιθηση οτι τα πισω αμορτισερ, δυσκολα και μονο με τακτικο φορτωμα, χανουν την ενδοτικοτητα τους, σε τετοιο βαθμο, ωστε να ευθυνονται -αποκλειστικα- για περιπτωσεις οπως αυτη που αναφερεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pasxos last edited by

                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                            Μια μόνο παρατήρηση. Σε πολύ απότομο φρενάρισμα και κατέβασμα σε 2α πριν από στροφή ένιωσα κανά δυο φορές το πίσω μέρος να παρουσιάζει τάσεις so u think u can dance που δεν το είχε κάνει ούτε στα Μέγαρα σε αντίστοιχα κλειστά κομμάτια. Θέλει αμορτισέρ επειγόντως ή δεν είχαν πιάσει θερμοκρασία τα πίσω λάστιχα;

                            Kάποιος;

                            Πολυ γενικο το ερωτημα σου ρε συ. Μπορει και τα δυο μπορει τπτ απο τα δυο.Πιθανοτερο για μενα το πρωτο εκτος αν μιλαμε για πολυ αποτομη μανουβρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eddie_147 last edited by

                              56.000 χλμ με τα αμορτισέρ να έχουν ψωμί για κανά χρόνο ακόμα βάσει κτεο (γύρω στο 50-60% ήταν σε γενικές γραμμές), λάστιχα pzero nero σε πολύ καλή κατάσταση, συνθήκες... το κρύο που είχε σήμερα πάνω στο διόνυσο, δηλαδή 10-11 βαθμούς.
                              Έντονα βυθίσματα δεν έκανε οπότε και εγώ πιστεύω το δεύτερο, απλά ήθελα και μια πιο επιστημονική γνώμη.
                              Μπούσο αν κρατηθεί τελικά το αμάξι και αλλάξω αμορτισέρ του χρόνου θα μου πεις το φίλο σου που φτιάχνει τα τελικά που μου λεγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης koutsan έγραψε:
                                31 χιλιάρικα αυτή εδώ viewtopic.php?f=15&t=6850&start=4275
                                (2.300 € γλύτωσα από το μειωμένο ΕΤΤ)

                                αν μένεις σε περιοχή με κατηφόρες-αν να ξέρεις οτι το hill-holder δουλεύει υπερωρίες...
                                δεν το θεωρώ απίθανο... και στη δικία μου μυρίζει δίσκος σε έντονες αν-κατ ... δεν είναι τίποτα εκτός αν το παρακάνεις...
                                πέρνα μια βόλτα από αντιπροσωπεία , δν χάνεις τίποτα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                  56.000 χλμ με τα αμορτισέρ να έχουν ψωμί για κανά χρόνο ακόμα βάσει κτεο (γύρω στο 50-60% ήταν σε γενικές γραμμές), λάστιχα pzero nero σε πολύ καλή κατάσταση, συνθήκες... το κρύο που είχε σήμερα πάνω στο διόνυσο, δηλαδή 10-11 βαθμούς.
                                  Έντονα βυθίσματα δεν έκανε οπότε και εγώ πιστεύω το δεύτερο, απλά ήθελα και μια πιο επιστημονική γνώμη.
                                  Μπούσο αν κρατηθεί τελικά το αμάξι και αλλάξω αμορτισέρ του χρόνου θα μου πεις το φίλο σου που φτιάχνει τα τελικά που μου λεγες...

                                  Κακή άσφαλτος σε συνδυασμό με κρύα και σχετικά σκληρά λάστιχα. Nothing to worry about mate...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    milanezos last edited by

                                    Η αξιολογηση της καταστασης που επικρατει στην αλφα ρομεο, θα πρεπει να στραφει στην βαση των προιοντων
                                    που παραγει και οχι αυτων που δεν παραγει, γιατι δεν εχει τα κεφαλαια να το κανει.
                                    Ουτως η αλλως οι δυνατοτητες φαινονται και σε μεγαλυτερες κατηγοριες οπου η τεχνολογια αποτελει υψιστη προτεραιοτητα των υποψηφιων αγοραστων, οπου η ferrari παρελαυνει.
                                    Εδω θα με συγχωρησετε, διοτι παρελειψα οτι εβγαλε και η audi το r8......
                                    Συνεπως πρεπει να την αξιολογησουμε για τα μοντελα που παραγει αυτη την στιγμη και πως στεκονται εναντι του ανταγωνισμου.
                                    Οσοι θεωρουν τους εαυτους τους εξυπνοτερους και περισσοτερο καταρτισμενους, αυτοκινητιστικα, ας επιλεξουν ενα Α4 των 50000 ευρω σχεδον φουλ εξοπλισμενο, ή μιας 316 στην ιδια τιμη, εναντι μιας 159tbi με 30000 ευρω αντιστοιχα, και ας θεωρησουν οτι αγορασανε 'περισσοτερα' και καλυτερα!
                                    Το ιδιο και εαν επιλεξουν ενα golf (το τελειο ποιοτικα, πλαστικο αμαξο), εθελοτυφλωντας οτι αποτελει ενα απλα βελτιωμενο στα σημεια του προηγουμενου, και ας υιοθετησουν τα επιτευγματα του μαρκετινγκ, στα πλαισια της πολυ καλης επικοινωνιας-προπαγανδας της γερμανικης εταιρειας που το πλασαρει για εντελως νεο!
                                    Συνεπως αυτο που θελω να πω ειναι αντικειμενικοτερο να συγκρινετε τα αυτοκινητα του ομιλου με τα αντιστοιχα του ανταγωνισμου.
                                    Οι γερμανικη βιομηχανικη παραγωγη στηριχθηκε στο επιτυχημενο δογμα, μειωνεις το κοστος, αυξανοντας την παραγωγη (οικονομιες κλιμακας), εξου και χιλια δυο μοντελα με κοινα 2 πατωματα και 2 κινητηρες.
                                    Οσο για την αξιοπιστια αυτων (tsi) ειναι για κλαματα, συγκρινομενη με τον αντιστοιχο τουρμπισιο ανταγωνισμο.(ξερω οτι αυτο δεν ισχυει και τα πραγματα αλλαξανε και τωρα ολα ειναι οκ....... ).
                                    Οσοι δηλωνουν εραστες της αυτοκινησης, ας ξεκαθαρισουν με ποιες προτεραιοτητες επιλεγουν το οχημα τους, με βαση το μαρκετινγκ και το συνολο των πωλησεων που πετυχε, ή απο διαφορετικη σκοπιά....
                                    Υπαρχουν στην ιστορια πολλα αυτοκινητα τα οποια απετυχαν στον στιβο των πωλησεων αλλα ηταν αρκουντως ολοκληρωμενα και αξιολογα.
                                    Εαν παλι οι τελευταιοι απλα δεν βρισκουν καποιο αυτοκινητο στην γκαμα των ιταλων, και το βρισκουν αλλου ειναι το πλεον λογικοτερο να στραφουν εκει που εκφραζονται περισσοτερο!
                                    Ας αφησουν ομως την μιρλα και τις δυσοιωνες προβλεψεις για το μελλον, αφου θεωρουν οτι η εταιρεια χωλαινει κατασκευαστικα, τεχνολογικα, διοικητικα καθως και απο στρατηγικο σχεδιασμο, αρα δεν αξιζει να ασχολουνται με αυτην.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      koutsan last edited by

                                      Ο χρήστης wannabe έγραψε:

                                      31 χιλιάρικα αυτή εδώ viewtopic.php?f=15&t=6850&start=4275
                                      (2.300 € γλύτωσα από το μειωμένο ΕΤΤ)

                                      διάβασα και θυμήθηκα.
                                      μου προέκυψε όμως το εξής ερώτημα.
                                      σήμερα, θα έπαιρνες 159 ή Giulietta 170?

                                      YΓ για το ερώτημά σου με το συμπλέκτη δεν έχω ιδέα. 13κ είναι πολύ λίγα για θέμα φθοράς, μήπως να περάσεις απο συνεργείο γιατί τίθεται και θέμα εγγύησης.

                                      Αν έπαιρνα Giulietta θα ήταν η Quadrifoglio Verde και όχι η 170. Δεν έχω ασχοληθεί πάντως ιδιαίτερα με την περίπτωση της Giulietta οπότε δεν έχω και άποψη, θα τη σκεφτόμουν πάντως σοβαρά. Είναι μικρότερη και ταχύτερη, πράγματα ευπρόσδεκτα και τα 2 για μένα, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι κατά τα λοιπά θα με ικανοποιούσε εξίσου. Πάντως, αν και δεν το συνηθίζω, τη Giulietta μάλλον θα την έκανα test drive

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        saligari_magiko last edited by

                                        Flame post [edit mod]

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pasxos last edited by

                                          Ωπ,καλωστονε..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            milanezos last edited by

                                            Φυσικα και ειναι φιλοι μας..αφου να φανταστεις και στο συγκεκριμενο τοπικ, που αφορα
                                            θεματα για αλφα ρομεο, πως γινεται και καταληγει να γινεται παρακλαδι του τοπικ της vw ....
                                            και μονο για θεματα που σχετιζονται γι αυτην, δεν συζητουνται.
                                            Μαλλον, η επελαση απο αυτο 'φιλων' της μαρκας, προς ενημερωση τους για τα τεκτενομενα στο ομιλο,
                                            ή για οποιοδηποτε αλλο θεμα που σχετιζεται με τα αυτοκινητα της (υποθετικα) ειναι περισσοτερη συχνη, συγκριτικα με αλλα πιο οικεια για αυτους, τοπικ!!!!!
                                            Τωρα περα την πλακα, περα απο οποιες αντιπαραθεσεις, εγω αναφερθηκα στον τροπο που γινονται οι συγκρισεις, και σε αυτο
                                            δεν ευθυνονται οι φιλοι της συγκεκριμενης μαρκας, αλλα οι 'φιλοι' που σε καθε επισκεψη τους φροντιζουν να αναφερθουν (για ακομη μια φορα) με ιδιαιτερο ζηλο για τα προτερηματα της vw, παραβλεποντας την ουσια της συγκεκριμενης συζητησης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 465
                                            • 466
                                            • 467
                                            • 468
                                            • 469
                                            • 770
                                            • 771
                                            • 467 / 771
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr